אשכול ההמלצות והטורים למשחקי ראשון שני!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏10/2/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 8: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי

    זה הולך להיות משחק מיוחד עבור כל מי שקשור למנצ'סטר יונייטד, חמישים שנה לאחר אסון מינכן והיריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי מגיעה לאולד טראפורד. לצערו של אלכס פרגרסון הוא יזדקק לעלות למשחק הקרוב עם החלוץ הצעיר דני וולבק ךאחר שווין רוני המושעה ולואיס סאהה יהיו חסרים בהתקפה. יונייטד טובה מאד בביתה וטרם הפסידה בו, במשחקה האחרון היא סיימה בתיקו עם טוטנהאם אשר עצר רצף של ארבעה ניצחונות רצופים בליגה.

    מנצ'סטר סיטי מגיעה למשחק הקרוב ללא הקשר אלאנו אך עם חלוץ הרכש החדש בנג'אני בחוד ההתקפה. שחקני הסיטי שלא ניצחו זה כבר ארבעה משחקי ליגה, אינם מטיבים לשחק מחוץ לביתם ועד כה מאזן החוץ שלהם עומד על שתי ניצחונות, חמישה תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. לנו נראה כי במשחק הקרוב הם יפסידו שוב. ההימור: 1, היחס: 1.20.


    משחק מספר 22: צ'לסי - ליברפול

    אחד ממפגשי הענק שמייצרת הליגה האנגלית יתקיים הערב כשצ'לסי תארח את ליברפול, יריבות ענקית מתחוללת בין שתי היריבות הללו וכל מפגש ביניהן צפוי להיות לוהט ומעניין. צ'לסי מגיעה למשחק הקרוב כשהיא מאד מרוצה מעצמה, המאמן אברהם גרנט אשר יחסר גם הערב את דידייה דרוגבה בחוד יעלה כנראה עם מחליפו ניקולס אנלקה ויצפה מהצרפתי לנסות להכניע את ריינה בשער ליברפול.

    צ'לסי שכאמור נראת מעולה בשבועות האחרונים, טרם הפסידה בביתה העונה בעוד היריבה שלה ליברפול בה צפוי לפתוח יוסי בניון אינה נחשבת לקבוצת החוץ הטובה בליגה עם שישה ניצחונות בשניים עשר משחקי חוץ עד כה. למעשה ליברפול לא ניצחה בחוץ בארבעת משחקיה האחרונים. זה הולך להיות קשה ללא החלוץ הנפלא פרננדו טורס הפצוע ולכן קשה לנו להאמין שליבפרפול וכל להפתיע את צ'לסי. ההימור: 1, היחס: 1.80

    משחק מספר 29: באיירן מינכן - ורדר ברמן

    המפגש המסקרן בין מוליכת הליגה באיירן מינכן לשנייה בטבלה ורדר ברמן הוא אחד המשחקים הטובים ביותר שהליגה הגרמנית יכולה להציע. למרות שכושרן של השתיים טוב ורדר ברמן מגיעה למשחק הזה מעט מהוססת מאחר ובעשור האחרון הצליחה לגבור על באיירן רק בשלושה מקרים שונים. תוסיפו לכך את כושרה הרע ואת העובדה שניצחה רק משחק אחד בשלושת משחקיה האחרונים ותגלו כי היה לה קשה לנצח באליינץ ארינה.

    המארחת באיירן מינכן מנגד מגיעה למשחק הקרוב במצב רוח טוב לאחר ניצחון הליגה האחרון שלה ועם הידיעה כי היא טרם הפסידה בבית העונה. בכלל באיירן ספגה רק הפסד אחד בעשרים ואחד משחקיה האחרונים בליגה ונראת במצב טוב. ההימור: 1, היחס: 1.45

    בהצלחה לכל המהמרים...
     
  2. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'לסי - ליברפול 1

    ביירן מינכן - ורדר ברמן 1

    ראסינג סנטאנדר - אתלטיקו מדריד X

    20---->144
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 85: שארלוט (9+) - הלייקרס: ההחתמה של פאו גאסול הפכה את הקבוצה של פיל ג'קסון להרבה יותר מסוכנת וחזקה, בעיקר לקבוצות מסוגה של שארלוט. גאסול ינסה לעזור ללייקרס לנצח את שארלוט בפעם הראשונה, בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. גאסול יחד עם קובי בראיינט הם נשק התקפי שאף קבוצה בליגה עדיין לא הצליחה להגביל והקבוצה המצויינת הזו קלעה מעל 100 נקודות בארבעה מתוך חמשת משחקיה האחרונים. הלייקרס מגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון ב-10 הפרש במיאמי, במשחק בו רשם קובי עוד משחק "סולידי" של 33 נקודות. הלייקרס ירצו לשבור את המנחוס מול שארלוט, אותה הם לא ניצחו מאז 2005.

    מנגד מתייצבת שארלוט, שנחשבת לקבוצה די חלשה והיא בכושר נוראי. שארלוט הפסידה כבר שישה משחקים רצופים, כאשר אתמול בלילה היא הושפלה בדטרויט עם תבוסה של 113:87. הסיבה לכושר הגרוע של שארלוט, היא העדרותו של ג'ראלד וואלאס המצויין, שבלעדיו הבובקאטס פשוט נראים פתאטיים. וואלאס לא צפוי לשחק גם הלילה והלייקרס הלוהטת זה ממש לא משחק להתאושש בו. ההימור: 2
     
  4. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלחתי היום

    שארלוט - לוס אנגלס 2
    אורלנדו - קליבלנד 1
    פילדלפיה - דאלאס 2