מכבי ת"א- הכל חוץ מכדורגל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏7/11/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    ניר קלינגר הצליח עונה שעברה לזכות באליפות בעונתו הראשונה כמאמן בליגת העל, אבל מאז משהו התפקשש והוא פשוט לא שולט בשחקנים שלו. האימונים של מכבי נראים כמו שכונה כל יום יש ריב וחילוקי מהלומות וקללות בין 2 שחקנים שונים. השחקנים במכבי לא נהנים העונה, הם משחקים המון משחקי אגו. נראה שלקוביקה זה לא מפריע והוא צוחק עם התקשורת שמכבי זאת הקבוצה מספר אחת בארץ הוא אומר את זה ומתגלגל מצחוק...

    ראובן עובד עושה מה בזין שלו וחוץ מלהעיף אותו מכל אימון קלינגר לא עושה איתו שום דבר, בקיצור ניר קלינגר לא שולט בקבוצה. המהלך שהוא עשה בקיץ עם נימני ובנין שיגע את כל המערכות בקבוצה והשחקנים עושים רק רע כנ"ל האוהדים שלא יודעים לתמוך בקבוצה.

    ככה מכבי לא תתקרב למקום השלישי העונה, קלינגר צריך לעשות חושבים עם עצמו ולהגיע להחלטות אני במקומו הייתי מעיף את עובד שכמה שהוא שחקן טוב הוא רק מזיק לקבוצה, מכבי ככה לא תשיג כלום העונה.
    ברור שבמשחק אחד אולי הם מסוגלים לנצח את מכבי חיפה (ביום ראשון) במיוחד שחיפה באה אחרי הצגה באירופה (זוכרים מה קרה לה עונה שעברה אחרי הצגה גדולה? היא הגיעה לטדי) אבל לטווח הארוך לי לא נראה שמכבי תהיה בצמרת הגבוהה אם דברים ימשכו ככה.
     
  2. יוגב אסולין Guest

    אני מסכים איתך שקבוצה שלא מתחברת מבחינה חברתית ויש הרבה בעיות זה יבוא בסופו של דבר לידי ביטוי בפירגון ובמשחק עצמו. ולא משנה עד כמה השחקנים של מכבי הם שחקנים מקוצעים.

    לפי דעתי במכבי צריכים להשקיע עכשיו בקטע החברתי בחיבור בין השחקנים למאמן להנהלה והכי חשוב לאוהדים. לפתור את כל הבעיות שיש שמה שגורמות לרעש למה בסופו ברגעי האמת שצריכים להיות מחוברים שכולם התנו הכל זה לא ילך.

    חבלש דווקא אחרי שנת אליפות של מכבי שניראת טוב אחרי כל כך הרבה זמן היא שוב חוזרת אחורה והרוסת את כל מה שהיא בנתה בעצמה.
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם צריכים לזרוק את עובד!!!כמה שהוא מוכשר אין יום שהוא לא רב עם מישהו אחר..
    ועוד אחרי זה הוא אומר שזה התקשורת עשתה לו שם רע...
    מאז תחילת הקריירה שלו הוא עושה רק צרות למכבי תל אביב.
     
  4. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי לא תגיע לרמות הגבוהות כל עוד הרציקוביץ' מנהל את העניינים,
    אני באמת מעריך אותו על התרומה שלו למכבי,אבל קוראים דברים כ"כ
    מכוערים במכבי בזמן האחרון.
    כמו ענין נמני בנין,שחררתם אותם,בסדר,מקובל,
    אבל תמצאו להם קבוצה ואל תייבשו אותם בבית חודשים,ותפסיקו לשלם
    להם את המשכורת,זה גועל נפש..

    ניר קלינגר מחפש שחקן קו שמאלי,אחרי שכבר סגרו עם עזו פעמיים,למה ברגע
    האחרון העסקה מבוטלת בטענה שהסכום גבוה מידי?

    ושסוף סוף נמצא שחקן אחר לעמדה הזאת,והוא מציג יכולת טובה,ההחתמה מתעכבת.

    למה מכבי לא התחזקה ושידרגה את עצמה לקראת העונה הנוכחית ובשביל ליגת האלופות?
    הרי ללוני היתה אופציה להרוויח בגדול מהמפעל הזה..

    עם זאת אני מסכים שיש בעיה חברתית במכבי.
     
  5. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פה אין מה לבוא בטענות ללוני, איך שהם באים לסגור את העיסקה מודיעים לו שהם רוצים ה-כ-ל במזומן ולא בתשלומים או איך שלא משלמים.
    וגם אני מאשימה את לוני בהכל, הוא פשוט מתעקש ללכת נגד הקהל מה שגורם לו להפסיק לעודד את מכבי וזה מקשה על השחקנים שמוציאים את העצבים אח"כ על שחקנים אחרים. לוני צריך לקחת את הרגליים וללכת הביתה.
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דן חי, פרקליטו של עזו, עושה בימים אלה את אותם התרגילים לבית"ר. בית"ר כמעט חתמה על חוזה שחי שינה אותו כך שעזו במקרה של עיכוב במשכורת יהיה שחקן חופשי ויוכל לתבוע את כל משכורתו מן המועדון. בן זונה.

    לוני והפודל שלו דריקס הם צמד שקרנים, אבי נמני הודיע באופן חד משמעי שהוא בהפועל פלסטיק תל אביב לא ישחק כדי לא לפגוע באוהדים. דרך אגב, אלי דריקס מעולם לא שמע את נמני אומר את הדברים האלה, אלא טוען שכך אמר נמני להרציקוביץ. היות ואני יודע באופן וודאי מבית"ר ירושלים שמכבי תל אביב היא זאת שמטרפדת את עיסקת אבי נמני לאורך כל הדרך, אני מבין שהכותרות של היום הן נסיון הכפשה של לוני הרציקוביץ.
    לא רק זאת, בכתב התביעה אותו יגיש אבי נמני, יוזמנו להעיד ששון שם טוב ומאיר פניג'ל. אבי נמני עשה גנון, בית ספר ואוניברסיטה למכבי ת"א ביחסי ציבור. דריקס החמור מיום ליום הורס יותר את התדמית הרעה ממילא של מכבי, עושה רושם שאפילו פניג'ל ישמש כדובר טוב ממנו ("כולכם על הקטן שלי", "השופט הזה בן זונה, אני אזיין אותו", "תזדיינו בסבלנות" ועוד פנינים).