אשכול המלצות והטורים לשני - חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏29/1/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 9: ארסנל - ניוקאסל

    רק לפני מספר ימים אירחו התותחנים את המגפייז וניצחו 0:3 במסגרת הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי. ארסנל עוד לא הספיקה לנצח וקיבלה את מנצ'סטר יונייטד בשלב שמינית הגמר, אבל נעזוב קצת את הגביע בצד.

    לניוקאסל אין הרבה מזל מול ארסנל, הקבוצה החדשה של קווין קיגאן ניצחה את ונגר רק לפני שלוש שנים, וזה גם נערך במשחק בית 0:1 משער של סולאנו הפרואני. הפעם האחרונה שניוקאסל הפתיע בהייבורי הזכור לטוב, זה קרב בעונת 2001 כשעוד אלן שירר כדרר ואף כבש.

    לארסנל יש בחלק ההתקפי את אחד החלוצים הטובים שיש העונה, עמנואל אדביור, שכבש עד כה 18 שערים בכל המסגרות. ווילקוט יפתח בהרכב וגם אלמוניה יחזור לשער. בניוקאסל ישמחו לראות את מארק וידוקה חוזר להרכב. ההימור: 1, היחס: 1.15

    משחק מספר 22: בולטון - פולהאם

    בולטון רוברס בתקופה מעט לא יציבה, הקבוצה של תמיר כהן סיימה בתיקו מול ניוקאסל במחזור הקודם, אבל הפסידה משחק לפניו. מפגש התחתית מול פולהאם חשוב כפליים, ניצחון של המארחת והיא פותחת פער של 9 נק' מיריבתה.

    במדי בולטון יחסרו אבדולייה מיייטה ודיוף, שנמצאים באליפות אפריקה, אבל המוחתם החדש גארי צ'יל ישחק ויהיה מוכן. במדי פולהאם, החדשים ליאון אנדרסן וברד האנגלאנד יהיו מוכנים בסגל. זהו המפגש השלישי ביניהם העונה, במפגש האחרון ניצחה המארחת את פולהאם במפגש הגביע. ההימור: X, היחס: 3.05

    משחק מספר 25: רומא - סמפדוריה

    במפגש הראשון מבין השניים בשלב רבע הגמר הגביע האיטלקי, סיימו הג'ילארוסי בתיקו 1:1 מול סמפדוריה בחוץ, כעת באולימפיקו צריכים שער קטן אחד כדי להעפיל לחצי הגמר.

    בארבעת השנים האחרונות נפגשו הקבוצות כ-10 פעמים, בהם ספדוריה ניצחה רק פעם אחת 1:2 משער ניצחון של פרנסקו פלאצ'י. העונה דווקא סמפדוריה נראית יותר טוב מעונות אחרות, ב-3 המשחקים האחרונים לא הפסידו הכחולים אדומים.

    היתרון של הרומאים בבית הוא מצויין: הפסד אחד בלבד מתוך 10 משחקים. סמפדוריה בחוץ הפסידה כבר שבעה משחקים וניצחה רק פעמים. ההימור: 1, היחס: 1.3

     
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    משחק מספר 43: אייאקס - פ.ס.וו איינדהובן

    קרב העונה בהולנד מפגיש את המוליכה והאלופה, פ.ס.וו, לבין אייאקס השנייה. שתי הקבוצות מגמגמות לחלוטין ולא מספקות את מה שנדרש מהן. פ.ס.וו מציגה כדורגל מזוויע ולא מצליחה לאגור נק' מחוץ לביתה. בשבת האחרונה ניצחה הקבוצה 1-2 בדקה ה91 את אקסלסיור האחרונה.

    אייאקס מצידה לא מרשימה, וכמו פ.ס.וו לא מצליחה לנצח מחוץ לביתה. המשחק האחרון הסתיים בתיקו 2 בויטסה. היתרון הגדול לאייאקס במפגש הזה צפוי להיות הביתיות. אמנם בשנים האחרונות פ.ס.וו לא מפסידה בארינה, אבל נדמה שאם זה לא יקרה השנה, כנראה שזה לא יקרה לעולם. פ.ס.וו חלשה מתמיד, אייאקס חייבת לנצל את זה. לינדגרן וקופור, צמד שחקני הרכש החדשים, צפויים לייצב במעט את ההגנה והקישור הרעועים של היהודים.

    ההימור: 1 (2.10)
     
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסף מה אומר היום על וושינגטון, נראה לי ניצחון הם ייקחו יותר מהליין את טורונטו
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוב כמו אתמול משחק קשה מאוד לניחוש ובכוונה שמו דווקא אותו בסינגל המנוולים. מדובר בשתי קבוצות ברמה די שווה. שתי קבוצות שציפו מהן שייחלשו מאוד אחרי הפציעות של שני הרכזים, פורד בטורונטו וארינאס בוושינגטון, אבל קרה דבר הפוך. בהעדרו של פורד, לקח חוסה קלדרון הספרדי, את מושכות ניהול המשחק בטורונטו והיכולת המדהימה שלו הפכה אותו למועמד לאולסטאר! והוא חתום יותר מכל שחקן בקבוצה הזו לכך שטורונטו נראית כ"כ טוב. הוא מפעיל נהדר את בוש ואת פארקר, הוא קולע באחוזים מדהימים והוא מאבד פחות משני כדורים בממוצע למשחק!.

    מגמה דומה אפשר לראות בוושינגטון, גם שם ארינאס הכוכב של הקבוצה פצוע, אך באטלר, וג'יימיסון מתעלים וסוחבים את הקבוצה מצויין. הוכחה לכושרן הנפלא של שתי הקבוצות אפשר למצוא בכך ששתיהן ניצחו לא מזמן את בוסטון בחוץ. וושינגטון היא הקבוצה היחידה בליגה שניצחה כבר העונה פעמיים את בוסטון, הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה. לדעתי טורונטו עדיין קבוצה מעט טובה יותר. יתרון הביתיות די מאזן כאן, אבל אני בהחלט מאמין שטורונטו מסוגלת לחזור משם עם ניצחון. אבל שוב הימור קשה קשה מאוד.
     
  5. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בולטון וונדררז אחי,
    אולי התבלבלת עם בלקבורן רוברס http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
  6. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    בורו - וויגן X
    בולטון - פולהאם 1

     
  7. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח נגמר טורונטו תיקו מזל לא נגעתי
     
  8. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי אתהמשחק כל הכבוד לוושינגטון, שיחקה בלי באטלר והגנה מדהימה ניצחה לה תמשחק. 3 דקות לסוף הזמן החוקי הוויזארדס כבר הובליו ב-11 הפרש. ואז התחילה ההצגה של קלדרון שדפק שתי שלשות ועוד ליי אפ וסל והחזיר את הקבוצה שלו למשחק. שלשה מדהימה של ג'מאריו מון 3 שניות לסיום קבעה 92:93 לוושינגטון. טורונטו עשתה עבירה מהירה. דניאלס דייק בשתי הזריקות כשנותרה שנייה בדיוק לטורונטו לעשות שלשה.

    אנתוני פארקר מיודעינו, שהיה לו משחק זוועתי קיבל את הכדור מהצד, הסתובב תוך כדי ועלה לג'אמפ מהשלוש, כששלושה שחקני וושינגטון קפצים עליו אבל זה עדיין לא עזר להם והוא דפק שלשה מדהימה כדי לכפות הארכה. אגב הלילה שתי הקבוצות נפגשות שוב בטורונטו, וושינגטון קיבלה +5 אבל אני הייתי ממליץ בחום על טורונטו מעל הליין בגלל החיסרון הקריטי של באטלר. אמש וושינגטון ניצחה בזכות הגנה הירואית ברבע השלישי ובגלל יום חלש מאוד של פארקר, שקלע 2-10 עד אותה שלשה. הלילה לוושינגטון אין שום סיכוי, ואם טורונטו תצליח להגביל את ג'יימיסון ולהוציא אותו מהמשחק, טורונטו תנצח 10 הפרש ומעלה.
     
  9. אשקלונה Member

    הצטרף ב:
    ‏30/1/08
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גביע איטלקי: פיורנטינה-לאציו

    לאציו ניצחה את פיורנטינה במשחק הראשון 2-1
    לדעתי פיורנטינה תעשה את המאמץ כדי לעבור את לאציו ותנצח אותה למרות שהיא קבוצה לא יציבה


    סימון:1



    צ'לסי-רדינג


    לצ'לסי זה יהיה משחק מאוד קל נגד רדינג החלשה...צלסי בממוצע סופגת פחות משער אחד למשחק וזה טוב למי שרוצה לעלות את הסכום בווינר כי אני לא רואה שום מצב שצלסי תצא מהמשחק הזה בלי ניצחון!

    סימון:1



    דרבי-מנצ'סטר סיטי


    דרבי היא הקבוצה הכי חלשה בליגה היא בבמוצע בביתה לא כובשת אפילו שער אחד למשחק..לעומת עומדת סיטי שיחסית לדרבי נמצאת במצב מצוין והיא תיהיה חיבת לקחת את הנקודות כדי להיסתכל קדימה בטבלה

    סימון:2



    ווסטהאם+1-ליברפול



    למרות שליברפול לא בכושר הכי טוב ומסטהאם נמצאת במצב טוב לדעתי ליברפול תנצח מעל 2 שערים
    גם היחס טוב בווינר ללכת על זה....



    סימון:2




    אברטון-טוטנהאם


    אברטון היא קבוצת בית טובה עים 7 נצחונות... מכניסה 2 גולים בממוצע וסופגת 1...לעומת עומדת טוטנהאם שמגמגמת בליגה עים ניצחון חוץ בודד לדעתי אברטון תנצח את המשחק..

    סימון:1




    מה דעתכם ?? תנו לי עוד המלצות עים יש לכם...

    שווה לשלוח?








     
  10. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליברפול לא תנצח מעל גול באפטון פארק בשום פנים. אם כבר היא תנצח 0:1 דחוק. ווסטהאם קבוצה מאוד קשה לא פראיירים. קשה לי להאמין שטוטנהאם, שהתחזקה בשני שחקני הגנה משמעותיים תפסיד לאברטון. לדעתי תיקו שם בין שתי קבוצות מצויינות.
     
  11. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיורנטינה - לאציו 1 ביחס 1.45 ..

    פורנטינה תגיע למשחק הזה בהרכב מלא אם מוטו בהתקפה,לאציו תגיע למשחק אם חיסורים משמעותיים של שחקני הרכב,אך שחקן הרכש החדש שלהם כנראה וישחק.

    ווסטהאם - ליברפול 2 ביחס 1.80

    ליברפול בלחץ גדול לאחר הרבה תוצאות תיקו בליגה,למשחק הזה יחזרו לשורותיהם שחקני ההרכב הראשון לאחר שלא שיחקו במשחק הגביע שבוע שעבר ואני מאמין שהיום הם יוציאו את כל שלושת הנקודות.

    אברטון - טוטנהאם (1+) 2 ביחס 1.45

    אברטן תחסר למשחק הזה 2 שחקנים מאוד חשובים ואחד בספק וכולם שחקני הרכב,טוטנהם בתקופה נהדרת ואני מאמין שהיא לא תפסיד את המשחק הזה.

    שלחתי את הטור ב130------->530
     
  12. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי יחסר באברטון?
     
  13. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי עככשיו עוד 2 משחקים טובים ועכשיו אני מתלבבט מה לשים..אני רוצה רק 3 משחקים.

    רג'ינה - מילאן 2 ביחס 1.50

    רגינה תחסר 3 שחקני הרכב,כולל את המבקיע המוביל שלה,מילאן בתקופה טובה תחסר את הקפטן שלה מלדיני אך יש לה סגל רחב..

    פיינורד - אלקמאר 1 ביחס 1.50

    פיינורד תגיע למשחק הזה כאשר בהרכבה של הקבוצה 2 הזרים החדשים שבאו ,באלקמאר יש הרבה מתיחות בקבוצה כאשר הקבוצה לא מנצחת 3 משחקים והם יחסרו להיום 2 שחקני הרכב.
     
  14. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Tim Cahill ו Tony Hibbert ,והקשר Leon Osman בספק...ואני לא מחשיב לך את אלה שנמצאים באליפות אפריקה כמו איגבינ,י יובו ופינאר.
     
  15. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואלה צודק. קהיל ויעקובו זה כל ההתקפה של אברטון. גם בטוטנהאם יחסר זוקורה אבל עם שחקנים כמו ברבאטוב, קין, ג'נאס הם אמורים לנצח שם