אשכול המלצות לסוף שבוע!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏25/1/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מס' 3: עירוני ר"ג - הכח עמידר ר"ג

    מוליכת הליגה הלאומית יוצאת למשחק חוץ נגד השניה בטבלה עירוני ראשון לציון. הכח מגיעים למשחק לאחר שני נצחונות רצופים על עכו ואחי נצרת, ראשל"צ לעומתה לא הצליחה לנצח בשני המחזורים האחרונים וסיימה בשתי תוצאות תיקו.

    דודו דהאן, מאמן הכח, ירצה להמשיך את המומנטום הטוב של קבוצתו בשבועות האחרונים ולהגדיל את ההפרש בצמרת הטבלה, ניצחון ירחיק את ר"ג למרווח בטחון בן 7 נקודות מהשניה ראשל"צ. ר"ג תנצל את התקופה ההפחות טובה של ראשון לציון ותנצח בחוץ. ההימור: 2 ביחס 2.35.

    משחק מס' 1: עירוני ניר רמה"ש - הפועל ב"ש

    רמה"ש מגיעה למשחק הבייתי מול הפועל ב"ש במומנטום טוב לאחר שני נצחונות רצופים על בני לוד ונצרת עילית, שני משחקים בהם כבשו ברמה"ש 4 שערים.

    למרות התקופה הטובה בה נמצאת רמה"ש ולמרות שקבוצתו של גילי לנדאו מגיעה למשחק לאחר שלא הצליחה לנצח במחזור האחרון וסיימה רק בתיקו מול השניה בטבלה עירוני ראשל"צ, ב"ש קבוצה חזקה יותר ותחזור למסלול הנצחונות. בב"ש יקוו לתוצאה טובה במפגש הפסגה בין ראשל"צ להכוח כדי לנסות ולעלות למקום השני. ההימור: 2 ביחס: 1.90

    משחק מס' 2: הפועל חיפה - הפועל רעננה

    הפועל חיפה הממוקמת במקום הרביעי בטבלה, תרצה להמשיך את רצף הנצחונות האחרון שלה, 3 במספר בניצחון על החמישית בטבלה, הפועל רעננה, ותגדיל בסופו של דבר את הרצף ל4 נצחונות רצופים. רעננה מגיעה למשחק לאחר שני משחקים ללא ניצחון: תיקו במחזור הקודם מול עכו מהמקום הלפני אחרון בטבלה, והפסד להפועל ר"ג גם היא מתחתית הטבלה (9). חיפה ורעננה כמו ב"ש ימתינו לנפילה בעיקר של ראשל"צ כדי להשטלת על המקום השני. ההימור 1 ביחס: 1.65