אשכול ההמלצות והטורים למשחקי שלישי עד חמישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏15/1/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פה תרכזו את ההמלצות והטורים שלכם למשחקי התוכנייה עד חמישי, שיהיה בהצלחה!
     
  2. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שפילד וונסדיי - דרבי קאונטי 2 ביחס 2.20.

    שפילד מגיעה למשחק הזה באנדרדוג ,דרבי למרות הילחמותה בליגה הראשונה באנגליה תגיע למשחק לאחר שבמשחק הקודם בין 2 הקבוצות הללו התוצאה הסתיימה בתוצאה 2:2 כאשר מי שהבקיע לזכות דרבי היה Kenny Miller ו Giles Barnes.היום,2 הקבוצות ייפגשו שוב פעם על העלייה בשלב הגביע של הFA קאפ
    2 הקבוצות נמצאות בתחתית הליגות שלהם..שפילד בצמפיונסשיפ ודרבי בפריימירליג,והם יודעים שעלייה בשלב הגביע הפה יקנה להם ביטחון להמשך הדרך בליגה.אז מי זה יהיה?חברות ההימורים נותנות בבירור את הפיבוריטיות לדרבי קאונטי שלדעתי ההימור עליהם הוא ההימור הטוב ביותר המחזור הזה בגביע. ויש כמה סיבות למה אני אם דרבי קאונטי:

    1.שפילד ווסנדי ניצחה רק פעם 1 בכל 9 המשחקים האחרונים שלה בכל המפעלים וזה סטטיסטקה מאוד מדאיגה מבחינתם.הם ניצחו פעם אחת 3 תוצאות תיקו ו5 הפסדים באותם 9 משחקים.והם יקוו היום להפסיק את הרצף העגום הזה כאשר הוא בא בעקבות הפסדים לקבוצות כמו קולצסטר,קריסטל פאלאס,ווטרפורד,האל וקרדיף.כאשר הם מנצחים רק את פרסטון כאשר היא נמצאת המומעמדת הגדולה ביותר לירידה לליגה השלישית באנגליה.

    2.בשונה מירביתה שפילד,דרבי היא קבוצה שדי נלחמת,ואף אפשר לראות שיפור ניכר ביכולת השחקנים,כאשר ב7 המשחקים האחרונים שלה הקבוצה לא הפסידה משחק מעל גול,למרות שהם לא ניצחו,הם השיגו 2 תוצאות תיקו ו5 הפסדים כאשר כולם הסתיימו בהפרש של גול אחד.והיום מול שפילד ווסנדי מהליגה היותר נמוכה נוכל לראות את דרבי שתמשיך את ההילחמות שלה וכנראה ומול קבוצה חלשה ממנה גם תנצח.

    3.למרות שקנו שחקנים במהלך הפגרה כ-6 שחקנים Robbie Savage, Laurent Robert, Emanuel Villa ו Hossam Ghaly הם לא יוכלו להשתתף בגביע .אבל יש להם עדיין את הספסל האורגינלי שלהם והשחקנים הרגילים שלהם שמוכנים וכשירים למשחק כאשר גם Kenny Miller יוכל לחזור לשחק והוא די בספק להיום כאשר הסיכוים שיעלה בהרכב יותר גבוהים מאשר ישב בספסל.שחקנים כמו Giles Barnes, Stephen Pearson ו Eddie Lewis רמת שחקנים מאוד טובה בדרבי וזוהי רמה גבוהה מדי בשביל קבוצת תחתית בליגה השנייה כמו שפילד וונסדי.

    4.שפילד ווסנדי תחסר למשחק הזה מספר שחקנים מאוד משמעותיים עבורה,כאשר שחקניה לשעבר של אברטון וארסנל Francis Jeffers פצוע בברכו,עוד 2 שחקנים משמעותיים מבחינתם הם alongside Akpo Sodje וSteve Watson שנמצאים בספק למשחק.כאשר מגן מנצטסטר יונייטד לשעבר Ronnie Wallwork מחוץ לסגל.כאשר גם שחקנה של ארסנל לשעבר Frank Simek ימשיך להחסיר בשורותיה.
    מי שיחזור מפציעה Wade Small אך הוא בספק למשחק וכנראה שיעלה מהספסל.

    5.ל2 הקבוצות שפילד וונסדי ודרבי קאונטי יש כמה תוצאות בFA קאפ.כאשר שפילד וונסדי ניצחה רק 2 משחקים במשך 8 שנים במסגרת הגביע הזה.דרבי קאונטי מהצד השני,משפרת את מעמדה בגביע שנה אחרי שנה בתוצאות שלה בשנות 2002, 2003 ו2004 דרבי קאונטי תמיד הועפה מהגביע לאחר הסיבוב השלישי .אך עכשיו הם התקדמו ובמשך השנתיים האחרונות שלהם בגביע הם נשארו לפחוות עד הסיבוב הרביעי ב2005 ו2006.כאשר הם המשיכו להתקדם ובשנה שעברה הם הצליחו לשרוד עד הסיבוב החמישי לפחות.ואני מאמין שגם השנה הם ימשיכו את ההתקדמות שלה כאשר ניצחון שלהם פה יעלה אותם לסיבוב הרביעי ואני מאמין שהם יגיעו גם לסיבוב החמישי.

    6.שפילד וונסדי לא ניצחה את דרבי קואנטי ב3 המפגשים האחרונים בהם הקבוצות נפגשו ,דרבי ניצחה פעמיים את אותם המשחקים בשנה שעברה פעם אחת בבית ופעם אחת בחוץ וזה קרה כאשר גם דרבי קואנטי הייתה בליגה השנייה באנגליה.ובמשחק האחרון בין 2 הקבוצות האלה התוצאה הסתיימה בתיקו 2:2.
    2 הקבוצות האלה נפגשו 15 פעמים בכל היסטוריית המועדונים הללו שפילד וונסדי הצליחה לנצח רק פעמיים מתוך 15 משחקים את דרבי קאונטי כאשר 2 הניצחון קרו בשנת 2005/2006.
    כל השאר ידם של דרבי יצא על העליונה כאשר הם לא יצא מהמפגשים מול שפילדו משם בידיים ריקות ואני מאמין שגם היום לא יהיה משהו שונה.


    לסיכום:
    זה משחק גביע ויכול להיות בו כל תוצאה,מה שאני לא מבין זה מדוע חברות ההימורים מזלזלות קצת בדרבי קואנטי למפגש הזה ובחלק מחברות ההימורים שפילד פייבוריטית מבחינתם.שפילד מגיעה לאחר מומנטום גרועה והיא משחקת בליגה שנייה באנגלייה,ולכן אני הולך להיום אם דרבי קאונטי ביחס טוב מאוד.
     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברצלונה - סביליה 1 ביחס 1.40

    ברצלונה תמשיך להחסיר את רונאלדיניו ,מסי ואטו שנמצאים כעת באליפות אפריקה אם נבחרתם והם ייעדרו כחודש לפחות.וזהו זמן מצוין בשביל הנרי להבריק.מי שיחזור לשחק בשורות ברצלונה הוא דקו שיוכל לעזור לברצלונה בקישור.
    סבילה תחסר למשחק הזה את קאנוטה,קייטה וקון שנסעו גם הם לאליפות אפריקה.כאשר פאביאנו ימשיך להחסיר.הקבוצה לא שיחקה טוב בכל מקרה,אך החיסורים המשמועתיים האלה של סביליה יכולים להוות ניצחון קליל ביותר לברצלונה שעד עכשיו היא גם בלתי מנוצחת בביתה.
     
  4. number 1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/05
    הודעות:
    817
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מסכים עם 2 ההמלצות, רק חבל שבווינר סגרו את ההימור על דרבי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
     
  5. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יובנטוס - אמפולי 1 ביחס 1.15

    יובנטוס הספידה 2-1 במשחק הקודם בין 2 הקבוצות והיא חייבת לנצח היום.מאמן יובנטוס רניירי אמר לפני המשחק שהוא יעלה למשחק את ההרכב החזק ביותר שלו אך מי שיחסרו משורתיו הם Almiron, Olivera וCamoranesi.מבחינת אמפולי Giacomazzi לא ישחק בגלל השעייה ועשוי אולי גם לא לשחק ביום ראשון מול ליברונות במסגרת הליגה האיטלקית.יובנטוס בהרכבה החזקה אם סגל שחקנים בהרבה יותר טוב מאמפולי יחס ממש גרוע אך אם חסר לכם משחק אחד להשלים טופס אז הינה המשחק.
     
  6. cl2004 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/1/08
    הודעות:
    8
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה אחי
     
  7. David Seaman Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/07
    הודעות:
    1,347
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגידו מה מה קורה במקרה ששמתי היום טור שכולל את המשחקים שפילד וונסדיי - דרבי קאונטי, בריסטול רוברס - פולהאם, בארנט - סווינדון (שנדחו)?
    הטופס נפסל?
     
  8. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל המשחקים נדחו??
     
  9. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 38: ויאדוליד - אתלטיקו מדריד

    אחרי שחילצה תיקו מאופס בקלדרון, חוזרת ויאדוליד העולה החדשה הביתה, ומארחת את מועדון הפאר מהבירה. מעודדת מניצחון הליגה האחרון 1:3 על רקראטיבו, תנסה העולה החדשה לחולל הפתעה ולהדיח את אתלטיקו מהגביע הספרדי. ויאדוליד, שעלתה העונה מהליגה השנייה, מתעלה העונה דווקא מול הגדולות והיא הצליחה להוציא תוצאות תיקו מכובדות מאוד בביתה מול ריאל מדריד וברצלונה והיא מאמינה בכוחה לנצח את אתלטיקו.

    אגירה מאמנה של אתלטיקו, שיפגוש במחזור הליגה הקרוב את ריאל מדריד האלופה לדרבי מרתק, ייתן מנוחה לקפטן שלו מקסי רודריגז ולסימאו הפורטוגלי, אך אין מה לדאוג לאתלטיקו, שתעלה למשחק הערב עם חוסה אנטוני רייס ולואיס גרסיה כמחליפים, מחליפים שהיו מפארים את ההרכב של כל קבוצה כמעט בעולם. גם סרחיו אגוארו, מלך השערים של אתלטיקו, צפוי לפתוח על הספסל וישולב רק במידת הצורך. מי שיפתח במקומו הוא מיסטה, שיחבור בחוד לדייגו פורלאן האורגואיי. לסיכום, הסגל של אתלטיקו מוכשר בכמה רמות על פני זה של ויאדוליד. אתלטיקו תרצה לבוא במוראל גבוה לדרבי בליגה ולא תרשה לעצמה למעוד. ההימור: 2, היחס 2.10

    משחק 41: קטאניה - מילאן

    אלופת אירופה ניצבת בפני משימה קשה מאוד, כאשר היא חייבת למחוק פיגור של 1:2 מהמשחק בסן סירו, כדי לחלוף על פני קטאניה הביתית בגביע. מילאן מגיעה למשחק הזה מעודדת מאוד, אחרי הקונצרט שלה ביום ראשון, בניצחון 2:5 על נאפולי. אלופת אירופה הציגה למשחק הזה את הרכש החדש שלה, אלכס פאטו הברזילאי, שכבש כבר בהופעת הבכורה שלו ונטע הרבה אופטימיות בקרב אוהדי מילאן.

    אולם במשחק מול קטאניה, מילאן תתייצב ללא פאטו, קאקה ורונאלדו הברזילאים. גם נסטה הושאר מחוץ לסגל כך שמילאן תהיה תלוייה יוהן ג'ורקף הצרפתי ובאלברטו ג'ילארדינו שיפתחו בחוד המילאנזי. מהעבר השני, קטאניה תחסר במשחק הזה את ג'וזפה קולוצ'י ומורימוטו היפני. לסיכום קטאניה מחזיקה ביתרון מהמשחק הראשון בסן סירו, אך מי כמו מילאן יודעת להתעלות ברגעי האמת, וקשה לי להאמין שמילאן תישאר מחוץ למפעל כבר בשלב הזה. ההימור: 2, היחס 1.6

    משחק 52: ריאל מדריד - מאיורקה

    בדומה למילאן, גם ריאל מדריד הגדולה מארחת את מאיורקה, אחרי שהפסידה לה 1:2 במשחק הראשון והיא נמצאת עם הגב אל הקיר. ריאל תצטרך להסתדר במשחק הזה ללא כמה שחקני מפתח פצועים, ביניהם פפה, הבלם הפורטוגלי המצויין ואריאן רובן, הקשר ההולנדי. שוסטר לא רוצה לסכן את שחקני המפתח שלו לפני הדרבי שמצפה לו בליגה מול אתלטיקו מדריד במחזור הקרוב וגם בין הקורות הוא יעשה שינוי, כאשר קאסיאס יקבל מנוחה ויז'י דודק הפולני יפתח בין הקורות. מי שימשיכו לפתוח בהרכב של הבלאנקוס הם ראול ורוביניו, שאמורים לספק את השערים לאלופה.

    מעבר השני, במאיורקה מנסים להכשיר את מלך השערים שלהם דניאל גויסה המצויין, שלא שיחק במשחק הראשון, אך יצא עם קבוצתו למדריד. גם אריאל איבגזה הארגנטינאי יחזור להרכב ויצטרך לספק את השערים, ביחד עם אראנגו המצויין. ריאל מדריד דוהרת בליגה והיא רושמת כבר רצף של 13 ניצחונות בית רצופים. בפעם האחרונה שפגשה ריאל את מאיורקה בברנביאו זה היה במחזור האחרון של העונה, אז היא ניצחה 1:3 וזכתה באליפות. תוצאה דומה הערב, תספיק לריאל כדי להעפיל לשלב הבא בגביע. ההימור: 1, היחס 1.15

    שיהיה בהצלחה למהמרים..

     
  10. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    אסף לגבי ויאדוליד, מצד אחד אתה אומר שהיא תרצה להפתיע ושאתלטיקו תעלה בהרכב יחסית חסר..ומצד שני אתה הולך על אתלטיקו, איך זה ?
    לדעתי ויאדוליד תלך חזק על המשחק הזה, ולעומתה אתלטיקו תשמור יותר כוחות לדרבי.
    אני שוקל פה 1 X בסינגל בהרבה כסף..
     
  11. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסברתי שם, אתלטיקו בהרכב חסר אבל במקום סימאו ומקסי רודריגז היא עולה עם רייס ולואיס גרסיה. שחקנים מספיק טובים כדי לנצח את ויאדוליד תסכים איתי. גם מילאן וריאל יהיה חסרות היום, אבל עדיין המסורת והניסיון יכריעו בגדול.
     
  12. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    לגבי ריאל, המשחק בבית ולכן היא הרבה יותר פייבוריטית.
    לעומתה, אתלטיקו ומילאן משחקות בחוץ עם הרכבים לא בדיוק מלאים, ולכן אני לא פוסל שם הפתעות.
    ויאדוליד אני כנראה אלך בסינגל 1 X או 1 2..ובקטאניה לא אגע.