אשכול ההמלצות והטורים לראשון-שני!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏13/1/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 19: בולטון - בלקבורן

    עד תחילת חודש נובמבר עוד דיברו במסדרונות איווד פארק, אצטדיונה הביתי של בלקבורן רוברס, על השתלבות בצמרת הגבוהה ואולי איום על שלוש המובילות. הקבוצה שיחקה כדורגל טוב והיתה במרחק נגיעה ממנצ'סטר יונייטד וארסנל, אבל אז הגיעה הנפילה.

    את תחילת הסוף של הקבוצה ניתן לתארך ל- 3.11, אז סיימה בלקבורן את משחקה מול ליברפול בתיקו 0:0. אחרי אותו משחק נכנסה הקבוצה לסחרחורת מקצועית וניצחה רק פעם אחת בתשעה משחקים בכל המסגרות, ביניהם משחק גביע מול ארסנל. בשני המחזורים האחרונים דווקא ניצחה בלקבורן, אבל איבדה נקודות בתשעה שלפניהם, מה שהעלה אפילו את שמו של המנג'ר מארק יוז, כמועמד לעזוב את הקבוצה ולחתום בניוקאסל.

    מנגד נמצאת בולטון, ששחררה את הנכס החשוב ביותר שלה העונה, ניקולה אנלקה. החלוץ הצרפתי יחד עם סנטה קרוז של בלקבורן, היו אמורים להניב משחק ראש ראש קלאסי כשלכל אחד עשרה שערים העונה, אבל אנלקה כזכור עבר לצ'לסי. במקומו יש לקבוצה את תמיר כהן, שרשם בכורה במשחק הגביע, אבל קשה להאמין עד כמה ישפיע אם בכלל במשחק הנוכחי.

    בולטון תגיע למשחק אחרי ניצחון אחד בארבעת המשחקים האחרונים ועם מאזן ביתי מעורער של חמישה ניצחונות מ- 11 משחקים. בלקבורן מנגד ניצחה בחוץ רק ארבע פעמים מתוך עשרה משחקים.

    ההימור: X, היחס: 2.7

    משחק מספר 41: מכבי חיפה - מכבי תל אביב

    אחרי מומנטום יחסית טוב של שני משחקים ללא הפסד של הצהובים, אחד לפני הפגרה ואחד אחריה, מכבי חיפה היא הקבוצה האחרונה שהיו רוצים לפגוש החניכים של ניר לוין. הקבוצה של רוני לוי נמצאת בכושר טוב, התמקמה במקום השלישי בטבלה ומחכה למעידה של נתניה כדי לעבור שלב נוסף.

    עם חמשת השערים של רנאטו והארבעה של יניב קטן, הקבוצה כבר עם 11 משחקים ללא הפסד. אמנם הקולות מהכרמל דברו על חיכוכים ובעיות פנימיות במועדון שהנשיא יעקב שחר הודיע שיפתור בעצמו, אבל לא נראה שהלחץ החברתי ישפיע על הצד המקצועי במשחק מול הקבוצה מתל אביב.

    הקבוצה החדשה של אלכס שניידר אולי תזדעזע מעט בעקבות הפרסומים בדבר עיסוקיו של הבעלים החדשים בכלי התקשורת, אבל השאלה היא עד כמה. אין ספק שהניצחון על כפר סבא במחזור האחרון הוא זריקת מרץ חיונית למערכת, אבל עם העובדה שהקבוצה טרם התחזקה וכשגם הסכם המכירה עדיין לא בישר על נחיתה סופית, קשה לראות האם העונה הזו תסתיים בחיוב בשביל הצהובים מתל אביב. בינתיים, מול מכבי חיפה שנמצאת בכושר טוב, יסתיים מה שהיה פעם משחק העונה בניצחון די חד צדדי של הקבוצה המארחת.

    ההימור: 1, היחס: 1.7

    משחק מספר 53: אתלטיקו מדריד - ולנסיה


    פרשנים רבים, בארץ ובעולם, הספידו את ולנסיה וקבעו כי מדובר בעונה אבודה עבור קבוצה שפעם היתה יריבה לגיטימית בצמרת והיום לא נותר ממנה הרבה, עד שהגיע ההולנדי רונאלד קומאן.

    בעבודה שקטה ועם מה שמוגדר כ"ניקוי אורוות", הוביל קומאן את הקבוצה למאזן של הפסד אחד בלבד בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, מה שדירג את ולנסיה במקום השביעי בטבלה אחרי 18 מחזורים.

    אם שמים בצד את ההשעיה, כך על פי הגדרת המועדון, של השוער קניזארס והקשרים אנגולו ואלבלדה, שמצידם טוענים כי שוחררו לאלתר, אז ולנסיה דווקא מצליחה להחזיק את הראש מעל המים. אמנם הרכש החדש אבר באנגה, מופיע בקליפ ברשת האינטרנט בו הוא מבצע אקט מיני, אבל המאמן ההולנדי הצליח להכניס שקט בקבוצה הסוררת, הרבה בזכות פרננדו מוריינטס, עם שישה שערי ליגה עד עתה.

    באתלטיקו לעומת זאת, דברים לא היו יכולים להיות טוב יותר. הקבוצה כבר במקום הרביעי בטבלה, עם שני הפסדים בלבד בשלושת החודשים האחרונים בכל המסגרות- ליגה, גביע אופ"א וגביע ספרדי. מי שאחראים על המיקום של הקבוצה בטבלה עם בין היתר סרחיו אגוארו עם שמונה שערי ליגה ודייגו פורלאן עם שבעה, שמרכיבים יחד חוליית התקפה מצוינת, כשרק היריבה העירונית ריאל, כבשה יותר.

    גם ההגנה של הקבוצה יציבה עם 19 שערי חובה ב- 18 משחקים. תוסיפו לכך מאזן ביתי של שני הפסדים מתשעה משחקים, יחד עם מאזן חוץ טוב של ולנסיה שעומד על חמישה ניצחונות מתשעה משחקים ותקבלו משחק עם מעניין וקצבי שיסתיים בשיוויון, אבל עם הרבה שערים שייפלו באמצע הדרך.

    ההימור: X, היחס: 3.05
     
  2. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בובאבישטה לדעתי הימור מעולה:]
     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סה"כ שערים ויטוריה סטובל/ ויטוריה גימראייש 1 ביחס 1.80..

    מסתמן כאחלה הימור.
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לכל מהמרי הווינר. יש הלילה משחק בין סיאטל ללייקרס. סיאטל קיבלה +8 בווינר לעומת +5 בלבד בשאר אתרי ההימורים בעולם. כנראה שבווינר לא מעודכנים בכך שביינום פצוע ולא ישחק, אחרת קשה לי להבין את הפלוס המוגזם על סיאטל הביתית. הלייקרס אתמול בלי ביינום ניצחה ממש בשיניים את ממפיס בבית 99:100. הלילה אני משוכנע שהיא לא תעבור את הליין ולא אופתע גם אם תפסיד. שלא תגידו שלא אמרתי!
     
  5. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    תודה רבה אסף !
    הבאת לי יופי של זכיות !
     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מברוק שלומי. היה לי לילה ענק. הלכתי סינגל בויקטור על פורטלנד +4.5 (חבל שלא הלכתי בישיר) ובווינר שמתי משולש של פורטלנד, וושינגטון וסיאטל!!
     
  7. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תאמין לי תותח אתה