אשכול המלצות לראשון-שני!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏30/12/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 15: דרבי - בלקבורן

    13 משחקים ברציפות דרבי קאונטי לא ראתה ניצחון. למעלה משלושה חודשים, שבהם שלוש נקודות נשמעת כמילה גסה. ההפסד האחרון לליברפול בזמן פציעות, הוכיח את חולשתה של ההגנה של דרבי, שנפלה ברגעי האמת כרגיל.

    גם אצל הרוברס לא ראו ניצחון למעלה משלושה משחקים. בלקבורן בחוץ דווקא לא מפסידה הרבה, אלא בעיקר מסיימת משחקים בתיקו. דרבי קאונטי נמצאת במקום האחרון בטבלה ולא נראה ישועה בקרוב. ההימור: 2, היחס: 1.8

    משחק מספר 20: איינדהובן - נאק ברדה

    איינדהובן עדיין לא ויתרה על חלום האליפות הנוסף, כאשר נמצאת במרחק של שתי נקודות בלבד מהמקום הראשון, שבו אוחזת פיינורד. יריבתה נאק ברדה משיגה את הנקודות בעיקר ממשחקי החוץ העונה.

    מתוך 8 משחקי חוץ, נאק ברדה הפסידה רק פעם אחת, חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. איינדהובן צפוייה לנצח, כפי שעשה בשישה משחקי הבית, כאשר הפסידה רק באחד מהם. ההימור: 1, היחס: 1.2.

    משחק מספר 29: מנצ'סטר סיטי - ליברפול

    מנצ'סטר סיטי הפסידה ניצחון ענק לפני כיומיים כאשר לקראת הסיום בלקבורן החזירה את הנקודה הביתה. למרות זאת היכולת של היסטי בבית פשוט יוצאת מהכלל. נקודת פחות מליברפול בטבלה, נותן תקווה לאריקסון וחבורתו.

    ליברפול השיגה ניצחון בדקה ה-90 מול דרבי קאונטי כאשר בניון הצליח לבשל לג'רארד. למרות זאת ליברפול במשחקים גדולים לא מצליחה, כמו שראינו מול מנצ'סטר יונייטד ואף מול צ'לסי במסגרת גביע הליגה. הפעם גם מול הקבוצה הקטנה של מנצ'סטר נראה כי תיקו יהיה טוב עבורם. ההימור: X, היחס: 2.9