סיכום שנת 2007 בכדורגל הגרמני

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Ralph-Lauren, ‏25/12/07.

  1. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה כל היפה נדב,לראות איזה מאמן הצליח לשמור על הרף ממחצית העונה שעברה עד מחצית העונה עכשיו.
    דבר שהוא מאוד קשה,כמו ארמין פה שהצליח בעונה הקודמת אך נכשל בגדול בעונה הנוכחית ,אנחנו רוצים לבחור את המאמן שעמד בציפיות מהמחצית הקודמת ועד עכשיו ללא נפילות חזקות מדי (אוטמר היצפלד לדוגמה)
     
  2. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    נדב, לא אמרתי שקל להיות מאמן נבחרת, אני בטוח שרבים יגידו זאת. בכל זאת, להיות מאמן נבחרת נותן את הזמן למחשבה, את הזמן לראות משחקים של שחקנים בכדי לקבוע את הסגל לקראת המשחקים הבאים של הנבחרת. לגבי היצפלד אני מסכים, כל אוהד היה רוצה לראות את היצפלד בתור מאמן של קבוצתו האהובה, התאכזבתי מאוד שהוא לא הסכים לקחת את בורוסיה דורטמונד לאימון, אך אלו הם החיים. כמה שאני אוהב את המאמן הזה, השנה היצפלד פשוט לא מרשים, נכון שהוא מקום ראשון, אך בכל זאת אם נסתכל על היכולת של הקבוצה שלו אז נבין כי קבוצתו לא נראית כמו המכונה המשומנת שציפו לה בתחילת העונה. מאייר לא יכול להיות מאמן השנה, אמרתי זאת מקודם. ההבדל בין מאייר לבין פה, זה שמאייר הועף על ידי קבוצת תחתית מהליגה השנייה בגביע, משחקי הליגה מביישים את המועדון השנה, היכולת המאוד פושרת של הקבוצה בגביע אופ''א ואילו ארמין פה הצליח להתעלות בליגה על הביש מזל שהיה לו בתחילת העונה עם הפציעות המרובות, אי היציבות והאכזבות הרבות. כמו שכבר אמרתי לך נדב, אני בטוח שארמין יעשה המון חושבים בתקופה זאת לקראת המשך דרכה של שטוטגארט בליגה והוא יוביל את שטוטגארט גבוה יותר מאשר היא ממוקמת השנה. לגבי האקינג אמרתי את הדעה שלי. לגבי בקר אני מסכים איתך, הוא יכול ללא ספק להיות אחד מאנשי השנה בכדורגל הגרמני, עושה עבודה יוצאת מן הכלל בקרלסרוהה מעמיד קבוצה חסרת ניסיון ונותן הרבה תצוגות במהלך העונה הזאת, פשוט תענוג לראות את הקבוצה הזאת משחקת כדורגל. אני מקווה שהוא יסלח לנו שלא הזכרנו אותו במעלה הטופיק, סליחה אדמונד.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    עדיין לא מבין מה הבעיה עם היצפלד. הביאו אותו כדי להגיע להישגים מסויימים לא כדי לשחק כדורגל יפה ולהיות במקום 2 ומטה ולעוף בצורה שגובלת במבישה מהמפעל האירופי בו היא משתתפת. חוץ מזה אני ממש לא מסכים לגבי הכדורגל של באיירן. באיירן נתנה ונותנת הצגות כל העונה הזו (למרות, שכמו שאמרתי היופי ממש לא רלוונטי) אך לפעמים הקבוצה נתקלת בבונקרים מרשימים (ובכל זאת מגיעה למצבים) ומחמיצה. לא המאמן מחמיץ, אלא החלוצים שלו.

    כשארמין פה יעשה חושבים ויוליך את הקבוצה שלו לעוד עונה מוצלחת אז הוא יהיה מאמן השנה הבאה. אבל השנה (והדגש הוא על השנה) הוא לא יכול להיות. כן פציעות, לא פציעות זה סתם תירוצים (תראה את ברמן בליגה) הקבוצה במקום 8 בליגה ומשום מה אתה מתעקש לשכוח את ההשפלה שהקבוצה עברה באירופה. או שלזה הוא לא אחראי.


    מאכזבי השנה שלי - מיכאל באלאק שלא עשה כמעט כלום כל השנה וורדר ברמן שלא הצליחה להעפיל מבית דיי נוח בליגת האלופות. הייתי אומר גם תומאס דול, אבל ממנו לא ציפיתי לשום דבר, אז הוא לא איכזב אותי. במחשבה שניה - הנהלת דורטמונד שלא רואה מה שכולם רואים ושבהמבורג ראו כבר מזמן.
     
  4. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת חבל שהוא היה פצוע ולא יכל לשחק http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
    נכון שצ'לסי זה לא המקום בשביל באלאק אבל להגיד שהוא לא עשה כלום?
    במחצית של המחצית השניה של העונה הקודמת הוא היה פצוע עד עכשיו,בהתחשב בזמן שהוא היה הוא תרם המון לצ'לסי.
    1.ניצח את פורטו
    2.ניצח קבוצה בגביע האנגלי כדי לאפשר לצ'לסי להגיע לגמר הגביע האנגלי ולנצח את היונייטד
    3.מנע הפסד מביש לאסטון וילה אתמול
    4.חיזק משמעותית את מרכז המגרש של צ'לסי

    באלאק תרם המון לצ'לסי,זה שהוא לא הבקיע המון וגם היה פצוע לא אומר שהוא לא תרם המון.
    הוא מסוג השחקנים שעושים את העבודה שלהם אבל לא מרגישים בהם (גם ואן בומל כזה רק שואן בומל פרובקטור ועושה פאולים מדי פעם אז אתה שם לב שהוא על המגרש).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/12/07
  5. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    מי הביא את החלוצים הללו ?

    איך אתה מסוגל להכליל אותו במאכזבי השנה שהוא לא שיחק כמעט השנה, הבן אדם היה פצוע למעלה מחצי שנה מה אתה מצפה מהבן אדם להפציץ בחודשים הנותרים לו ? באלאק לא יכול להיות מאכזב השנה וזאת עובדה כי שחקן שנפצע ולא שיחק המון זמן לא יכול להיות מאכזב, הוא לא עשה טעות, הוא נפצע !

    לפחות ברמן הייתה שם ובאיירן ה"מפלצת" של הכדורגל הגרמני לא, כיום שתיהן משחקות באותו מפעל, ברמן יכולה להגיע יותר רחוק מבאיירן לאור כל האכזבות שבאיירן מציגה השנה, כדורגל חסר חשק ומגעיל בצורה שלא יאומנת.

    הוא אחראי לפציעות ? לא ! וזה לא שום תירוץ, אין תירוצים פה, שטוטגארט חסרה המון שחקנים ברוב העונה הנוכחית הזאת, איך הוא יכול לעשות משהו שאין לו קאדר מלא, לעלות שחקנים מהנוער ? או שמא לבזבז 72 מיליון יורו על שחקנים שלא פוגעים ?
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    חברים באלאק היה פצוע ברציפות 284 ימים מתוך 365 שהיו בשנה הזו. אז הוא לא יכול היה לתרום כלום וגם לא תרם כלום. לאף אחד. כולם ציפו לקפיצה הגדולה שלו בצ'לסי והוא לא הביא אותה (בגלל שהיה פצוע) אז זו אכזבה. אני לא מאוכזב מהיכולת שהוא הפגין השנה, אלא מזה שהוא לא יכול היה להפגין אותה. ואלעד שלושה משחקים איזוטריים (צ'לסי נכשלה בכל המטרות שלה לעונה הקודמת) לא עושים שנה מוצלחת.

    יוני - אתה יכול להסביר לי בדיוק מה הבעיה עם החלוצים של היצפלד? הם הבקיעו ביחד 18 שערים ובישלו 9. אתה מכיר צמד חלוצים בעולם שעשה יותר מזה בחצי העונה הזו? מה עוד שהם עשו את זה בעונתם הראשונה במועדון.

    או שאתה לא ראית את באיירן או שאני לא ראיתי את באיירן העונה. כדורגל חסר חשק ומגעיל? אז מה יגידו שאר הקבוצות? להזכירך, באיירן מוליכת הליגה, עם ההתקפה השלישית בטיבה בליגה (ממוצע של 1.8 שערים למשחק כההפרש בכמות ההבקעות בינה לבין ברמן הוא כמעט אך ורק השערים שברמן הבקיע נגד בילפלד במשחק אחד וכשבאיירן גם הכניסו לברמן פעמיים רביעיה העונה) ועם אפס הפסדים באירופה ו - 9 שערים ב - 4 משחקים.
    דרך אגב, את הגיבנת של אופ"א באיירן סוחבת מהשנה הקודמת בעוד שברמן הביאה אותה על עצמה השנה. ואתם הרי רוצים סיכום לשנה (השלמה) שהייתה.

    [/QUOTE]הוא אחראי לפציעות ? לא ! וזה לא שום תירוץ, אין תירוצים פה, שטוטגארט חסרה המון שחקנים ברוב העונה הנוכחית הזאת, איך הוא יכול לעשות משהו שאין לו קאדר מלא, לעלות שחקנים מהנוער ? או שמא לבזבז 72 מיליון יורו על שחקנים שלא פוגעים ?
     
  7. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בזכות השער של באלאק בדקה ה-112 במשחק הגביע צ'לסי זכתה בגביע האנגלי,התואר היחידי באנגליה שמוריניו עוד לא השיג והיא זכתה בו בזכות אותו שער של מישאל באלאק שהעלה אותה לגמר.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    איך הוא שיחק באותו הגמר? הוא היה טוב? הוא בעט הרבה? הוא החמיץ הרבה?

    חביבי הכל בגלל מסמר קטן.
     
  9. T0XiN Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    3,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בגמר הוא לא שיחק כי הוא נפצע חודש לפני.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אז לא בזכותו הקבוצה זכתה בגביע.