אשכול ההמלצות למשחקי ראשון!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏23/12/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יום ראשון גדוש בפתח ובמוקד שני משחקי ענק מאיטליה ומספרד, פה תרכזו את ההמלצות שלכם למשחקי היום, בהצלחה!
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 61: ברצלונה- ריאל מדריד 1.9 3 3.2

    מה כבר לא נאמר או נכתב על קרב האיתנים הצפוי לנו בקאמפ נואו הערב? שתי הקבוצות שמייצגות כל כך הרבה דברים מנוגדים בתרבות הפנאי, הספורט ואף בפוליטיקה הפנימית בספרד יפגשו בפעם ה-154 בהיסטוריה של לה ליגה כשהפעם נדמה כי שתיהן שוות יותר מתמיד. באסה שניצחה ב-45 מתוך 76 המפגשים שנערכו באצטדיונה הביתי עד כה יודעת כי היא חייבת לנצח במשחק הקרוב בכדי להתקרב עד לכדי נקודה מריאל מוליכת הטבלה וכי הפסד לבלאנקוס לא רק יהווה הפסד ביתי מספר 18 בסופר קלאסיקו בכל הזמנים אלא גם יפתח פער של ארבע נקודות בין הקבוצה של שוסטר לזו של רייקארד.

    בארסה רוצה לסיים את שנת 2007 עם חיוך לאחר שהפסידה את האליפות לריאל ביוני האחרון, לצערו של רייקארד רק שלושה מארבעת הפנטסטיקוס יוכלו ליטול חלק במפגש המסקרן לאחר שליונל מסי, בורג מרכזי בחוליית ההתקפה של הקבוצה נפצע במהלך משחק הניצחון על ולנסיה בשבוע שעבר ולא יטול חלק בהתמודדות שרק לפני שנה ראתה אותו הופך לכוכב של קטאלוניה עם שלושער בלתי נשכח. למזלו של ההולנדי לפחות שחקן התקפה אחר, סמואל אטו התגבר על פציעה ארוכה ושב למגרשים רגע לפני המשחק הגדול. מאז חזרתו הקמרוני לא מפסיק להבקיע ונראה בכושר נפלא עם ארבעה שערים. כרגיל בבארסה רק אחד מבין צמד השחקנים שמשלים את רביעיית הפלא, רונאלדיניו ותיירי הנרי יתחיל את המשחק על כר הדשא בעוד השני צפוי להביט בבעיטת הפתיחה מהספסל. לפי דיווחים מספרד נראה כי הברזילאי יהיה זה שישחק לצידו של אטו בעוד הנרי שהתגבר השבוע על פציעה קלה יחל את המשחק על הספסל. לצד שני הסופרסטארים הללו צפוי ג'ובאני דוס סאנטוס הצעיר לערוך היכרות ראשונה עם המפגש הגדול בעולם.

    בניגוד לחוסר הוודאות שיש בברצלונה בכל הקשור להרכב, ברנארד שוסטר יוכל לבחור מבין כל הסגל שלו את השחקנים הכי טובים לטעמו. גוטי שנפצע מעט במהלך השבוע החלים לחלוטין וצפוי להיאבק עם ווסלי שניידר על מקומו בהרכב הפותח של ריאל. גם בעמדת המגן השמאלי צפוי קרב על החולצה כשהיינצה ששב מפציעה רוצה לשחק במקומו של מרסלו שהחליף אותו בצורה טובה בשבועות האחרונים. דיארה יהיה זה שיאלץ לתפקד כקשר האחורי ולמנוע את התקפות ברצלונה בעוד שסוטר צפוי להמשיך ולבנות על הרכב ההתקפי שכולל את רוביניו, ואן ניסטלרוי וראול בהתקפה. שלושתם ביחד וכל אחד בנפרד יוכל לאזן את הכוחות על המגרש בעזרת המהירות שהוא מביא למשחק של ריאל ולהוציא אותה למתפרצות מול הלחץ שצפוי משחקני ברצלונה על השער של קסיאס. שתי הקבוצות מגיעות בכושר טוב ונדמה כי לראשונה מזה הרבה זמן ליתרון הביתיות של ברצלונה לא יהיה משקל בעקבות החיסורים הבולטים בצד ההתקפי שלה.

    ההימור: איקס

    משחק מספר 22: אינטר - מילאן 2 2.9 3

    לא רק הליגה הספרדית לובשת היום חג. גם ארץ המגף מתכבדת באירוח אחד המשחקים המעניינים של היבשת- הדרבי המילאנזי בין הכחולים לאדומים לבנים, מפגש בין הקבוצה הטובה ביותר באיטליה לקבוצה הטובה ביותר בעולם.

    אינטר מגיעה למשחק מהמקום הראשון בליגה, עם מאזן של 12 ניצחונות ליגה וארבע תוצאות תיקו ב- 16 משחקים. גם בליגת האלופות הולך לקבוצה של רוברטו מנצ'יני, שהשאילה השבוע את אדריאנו לסאו פאולו ותיאלץ להסתדר בלעדיו בחצי השנה הקרובה. שותפו לשעבר בחוליית ההתקפה, זלטאן איברהימוביץ', לא חושש והוא שני רק לטרזגה מיובנטוס בטבלות מלכות השערים עם תשעה כיבושים. מי שכן חושש הוא דווקא הבלם מרקט מטארצי, שצוטט לפני המשחק באומרו: "הם (מילאן) הפייבוריטים. הם אלופי העולם ואנחנו נצטרך להתאים את עצמנו לרמה שלהם".

    מילאן מנגד תגיע למשחק עם הפסד אחד בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ועל ראש שחקניה תרחף הילת תואר אלופי העולם. עם קאקה על הדש ולמרות המיקום הלא מעודד בליגה (מקום 12, אבל עם ארבעה משחקים חסרים), הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי יכולה להוציא נקודות מהמפגש.

    ההימור: X

     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד מעט יעלה פירוט בינתיים קחו תסימונים,המלצות לnba ושאר הכדורסל בהמשך.


    סל ספרד!!


    ריאל מדריד-מנורקה 1[שיצא הליין יהיה גם רמת ביטחון]

    פואנלברדה-אסטוידאנטס 2 [שיצא הליין יהיה רמת ביטחון]


    הפרימיר ליג


    מנצ'סטר יויינטד-אברטון 1 רמת ביטחון:78%

    סה"כ שערים מנצ'סטר/אברטון X2 רמת ביטחון:72%

    ניוקאסל-דרבי קאונטי 1 רמת בטחון:76%

    בלקבורן-צלסי 2 רמת ביטחון: 67%


    הליגה האיטלקית:


    פיורנטינה-קליארי 1 רמת ביטחון: 75%

    יובנטוס-סיינה 1 רמת ביטחון:78%

    סה"כ שערים אינטר/מילאן X2 רמת ביטחון:69%


    הליגה הספרדית


    אתלטיקו מדריד-אספניול+1 2 רמת ביטחון 74%

    סה"כ שערים מדריד/אספניול X רמת ביטחון 71%

    אוסאוסנה-מאיורקה 1 רמת ביטחון 71%

    סה"כ שערים ויאראל/הואלבה X1 רמת ביטחון 74%

    סה"כ שערים ברצלונה/ריאל מדריד X2 רמת ביטחון 70%

    ויאדוליד-בטיס X2. רמת ביטחון 67%


    הליגה הפורטוגלית:


    ליירה-מארטימו 1X רמת ביטחון:76%


    הליגה הצרפתית


    סט אטיין-פאריס סן ג'רמן 1 רמת ביטחון 63%


    הטור המומלץ לשיטתי 5 מתוך 6 בכדורגל!

    מנצ'סטר יויינטד-אברטון 1

    אוסאוסנה-מאיורקה 1

    ניוקאסל-דרבי קאונטי 1

    אתלטיקו מדריד-אספניול+1 2

    יובנטוס-סיינה 1

    פיורנטינה-קליארי 1
     
  4. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הטור המומלץ זכה ו10 מתוך 13 בינתיים בסימונים..