יום רביעי-חמישי..

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י מכור לזכיות!, ‏19/12/07.

  1. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רגינה-אינטר 2 רמת ביטחון:76%

    טורינו-רומא X2 רמת ביטחון: 80%

    צלסי-ליברפול 1X רמת ביטחון 72%

    אולימפיאקוס-אולימפיה לובליאנה(+17) 1 רמת ביטחון 69%

    מילאנו(+3)-אפס פילזן 2 רמת ביטחון:79%

    פורטלנד טרייל בלייזרס - טורונטו ראפטורס (2+) 1 רמת ביטחון 69%

    וושינגטון וויזארדס - שיקגו בולס (5+) 1 רמת ביטחון:69%

    סה"כ שערים צ'לסי/ ליברפול 1X רמת ביטחון:74%

    סה"כ שערים אודינזה/ פאלרמו 1X רמת ביטחון:75%
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/12/07
  2. D.Irwin Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'לסי-ליברפול 2

    צ'לסי אומנם קבוצה מצויינת ומשחקת בבית, בלי טרי אבל עם קארבליו ובאלאק שחוזרים (באלאק לא שיחק כמעט שנה אני חושב), אבל גרנט הראה שנגד הגדולות בינתיים אין לו תשובה.
    ליברפול אחרי הפסד למנצ'סטר יונייטד, בניטז רוצה להראות שהקבוצה שלו מתמודדת על כל התארים ומסוגלת לנצח כל קבוצה.
    אני מאמין שליברפול תנצח פה, גם ככה יש להם המון מזל בשנים האחרונות עם צ'לסי במשחקי נוקאוט.
     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הינה אם פירוט:

    רביעיי!!!

    רגינה-אינטר 2 רמת ביטחון:76%

    גם בגביע אינטר תשתדל לעלות למגרש ולתת הכל על מנת לנצח,למרות שהמאמן נותן מנוחה לשחקני ההרכב הראשון ,עדיין אינטר יש לה סגל טוב שיכול להצליח לדוגמא שחקני ההרכב השניים כמו קרספו,סולארי כמו כן גם מטרצי יהיה בהרכב,לרגינה אין הרבה מה להציג,היא חייבת לשמור על הסיכויים שלה בליגה וגם היא לא תעלה בהרכב הכי חזק שלה,אני הולך אם אינטר.

    טורינו-רומא X2 רמת ביטחון: 80%

    רומא היא הפייבוריטית לזכייה בגביע האיטלקי ביחד אם אינטר,2 הקבוצות הללו נפגשו גם ביום ראשון שבוע שעבר כאשר ראינו משחק יחסית טוב למרות שהסתיים ב0:0 2 הקבוצות הגיעו להרבה מצבים אך ההחמצות הם אלה שקבעו את תוצאת המשחק,2 הקבוצות לא יעלו בהרכב חזקים,הסגל של רומא יותר טוב ולכן אני יקח פה כפול על מנת להיות בטוח יותר.

    צלסי-ליברפול 1X רמת ביטחון 72%

    איזה משחק הולך להיות לנו בשידור ישיר,הגביע האנגלי בשונה מהליגה האיטלקי הרבה קבוצות מייחסות חשיבות רבה יותר ואפשר לראות את ההרכבים שהקבוצות מציגות כאשר הם יעלו בהרכבים חזקים,צלסי לטעמי ועל הנייר קבוצה יותר טובה מליברפול במיוחד בביתה,חיזקתי בX למקרה הצורך.

    אולימפיאקוס-אולימפיה לובליאנה(+17) 1 רמת ביטחון 69%

    אולימפיאקוס קבוצה מאוד מאוד חזקה בביתה שמסוגלת להביס כל קבוצה,יש לה 4 ניצחונות מתוך 4 משחקי הבית שלה ,לעומת זאת אולימפיה לובליאנה קבוצת חוץ חלשה,בלי אף ניצחון חוץ אחד הפלוס 17 לאולימפיאקוס קצת גדול אך בביתה היא מסוגלת לנצח ביותר מ20 הפרש.

    מילאנו(+3)-אפס פילזן 2 רמת ביטחון:79% [

    מילאנו היא קבוצת בית אולי החלשה ביותר ביורוליג,וראינו זאת גם שמילאנו שיחקה מול מכבי תל אביב,הקבוצה לה הראת שום ניצוצות של כדורסל והכל אצלם אפור,לעומת זאת פילזן אם ניצחון חוץ אחד בלבד בארבעת המשחקים שלהם אך אם מכבי עשתה זאת גם פילזן יכולה.

    פורטלנד טרייל בלייזרס - טורונטו ראפטורס (2+) 1 רמת ביטחון 69%

    פורטלנד מגיעה בכושר מצוין למשחק הזה מול טורנטו כאשר היא מנצחת 8 פעמים ברצף,וקשה לדעת מתי הרצף הזה יסתיים היא תיארח קבוצה טובה גם כן טורנטו ששיחקה אתמול וניצחה את הקליפרס,הם יגיעו עייפים לפי דעתי ויפסידו את המשחק הזה.

    וושינגטון וויזארדס - שיקגו בולס (5+) 1 רמת ביטחון:69%

    שיקגו היא קבוצות חוץ מאוד חלשה שב10 משחקים היא הצליחה לנצח רק 3 משחקים,הם גם באים אחרי שהפסידו לליקרס אתמול וכנראה וגם הם יגיעו מאוד עייפים למפגש בעיר הבירה,ווישגטון בכושר טוב ומשתפר אם 4 ניצחונות רצופים לדעתי זה יספיק לה בניצחון על הבולס.

    סה"כ שערים צ'לסי/ ליברפול 1X רמת ביטחון:74%

    תמיד במפגשים של צלסי מול ליברפול לא הובקעו הרבה שערים,ההגנות מאוד חזקות,במיוחד בגביע שגול אחד יכול לשנות לאחד מהקבוצות את המשחק אז הם משחקים יותר הגנתי,2 הקבוצות עולות בהרכב חזק אך לדעתי לא יובקעו יותר מ3 שערים במשחק הזה.

    סה"כ שערים אודינזה/ פאלרמו 1X רמת ביטחון:75%

    גם בין שתי הקבוצות האלה מעולם לא הובקעו יותר הרבה שערים בביתה של אודינזה,מדבר פה בגביע שנותנים בעיקר לשחקנים צעירים הזדמנות בהתקפה ,ומשאירים את ההגנה אם שחקני אם ניסיון,וגם פה לדעתי במשחק לא יובקעו הרבה שערים.

    הטור המומלץ!!!

    מנצסטר סיטי-טוטנהאם(+1) 2

    רגינה-אינטר 2

    מילאנו(+3)-אפס פילזן 2
     
  4. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    משחק קשה ביותר היום בברידג', נלך על תיקו.
     
  5. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הינה עוד כמה סימונים לפי השיטה שלי..


    מכבי תל אביב - ריטאס וילנה (7+) 2 רמת ביטחון:76%

    טוב כפי שכבר צוין,ואכן העובדה נכונה ריטאס מעולם לא הפסידה למכבי,למרות שהיו רק 3 משחקים בין 2 הקבוצות האלה,על הנייר ריטאס היא אכן הקבוצה היותר טוב,מכבי כמו כן היא לא קבוצה שמביסה,ראינו אותה גם בביתה בפור של כבר 30 הפרש אך בסוף המשחק היתרון ירד ל8-10 נקודות בלבד.ולדעתי הנתון הזה שמכבי לא מביסה רק לטובת ריטאס..הויינר כרגע גם הוריד את ההימור ל+5 על מכבי אני כבר ניצלתי ב+7 אך גם ה+5 זה הימור סבבה ללכת אם ריטאס..בהצלחה לכולם!

    אנדר / אובר (161) מכבי תל אביב/ ריטאס וילנה 2 רמת ביטחון:71%

    כאמור בכל שלושת המשחקים בין הקבוצות,תמיד 2 הקבוצות קלעו מעל 160 נקודות ולפי דעתי זה יקרה גם מחר,2 הקבוצות הם קבוצות שעושות התקפה מהירה,ל2 הקבוצות יש הרבה קלעי שלשות שיספקו עוד ועוד סלים ונקודות ולדעתי בסוף המשחק הסתיים אובר 161 סלים.

    וידיויצ'י בולוניה (7+) - טאו ויטוריה 2 רמת ביטחון 78%[ [/b]

    טאו היא אחד מחמשת הקבוצות הטובות ביותר ביורוליג,היא קבוצה מאוד התקפית וטובה הם באים אחרי הפסד חוץ לברצלונה ב4 הפרש והם יודעים שהם חייבים נקודות כדי לא לסבך יותר מדי את עלייתם,בולוניה מה גם היא קבוצה מאוד חלשה שמגיע אחרי 4 הפסדים רצופים בכל המסגרות,לדעתי טאו בחוץ יכולה בקלות לעבור את הליין 7 ולהגיע להפרש דו סדרתי ולפי דעתי זה מה שיקרה.

    אלקמאר - אברטון 1 רמת ביטחון:76%

    אלקאמר מגיע למפגש הזה שהיא יודעת שרק ניצחון יעלה אותה פה לשלב הבא,אברטון לעומת זאת שהבטיחה את העלייה שלה כבר תגיע למפגש הזה מול אלקמאר בהרכב מאוד חסר כאשר לא פחות מ8 שחקני הרכב לפחות ייעדרו כאשר הם בכלל לא נסעו להולנד,לכן אני הולך פה אם אלאקמאר חזק!

    טור מומלץ:

    מכבי תל אביב - ריטאס וילנה (7+) 2

    אנדר / אובר (161) מכבי תל אביב/ ריטאס וילנה 2

    וידיויצ'י בולוניה (7+) - טאו ויטוריה 2

    אלקמאר - אברטון 1
     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 63: מכבי ת"א – ריטאס וילנה {5+}

    את המפגש האחרון עם ריטאס וילנה, עודד קטש ומכבי ת"א בוודאי ישמחו לשכוח. האימפריה הישראלית הצליחה להשיג את הניצחון הראשון במפעל {בהיכל נוקיה כמובן} ויצאה להתארח אצל ריטאס וילנה הקטנה כביכול בכדי לסמן וי ליד משחק נוסף. אלכסנדר טרינופוביץ', מאמנה של הקבוצה הליטאית לא נבהל מניסיונם האירופאי של הצהובים והנחית על מכבי תבוסה כואבת 74:92 , שחשפה לראשונה את הבעיות הגדולות במועדון הפאר.

    חודש וחצי חלפו מאז אותו משחק המדובר ואם נאמר את האמת, דבר לא השתנה. ריטאס וילנה המשיכה להראות את השתפרותה העצומה בשנתיים האחרונות, והמארחת מתל אביב נשענה בעיקר על "אפקט נוקיה" בכדי להידבק לצמד הגדולות עם מאזן מרשים של 6 ניצחונות לעומת שני הפסדים.

    אלופת המדינה אומנם נמצאת בעלייה קטנטנה וניצחה בשני משחקיה האחרונים, אך כמו שלמדנו על מכבי לאורך כל העונה, כמה ניצחונות בודדים לא מעידים על שינוי אמיתי. סיבה נוספת לדאגה מבחינת מכבי היא מאזן המפגשים האחרונים עם האורחת העומד על 0:3 מוחץ לטובת ריטאס. גם הפעם המשחק יהיה צמוד ומותח, והיתרון המעניק הווינר לאורחת יכריע את זהות המנצחת. ההימור: 2, היחס: 1.80

    משחק מספר 64: אנדר / אובר {161} מכבי תל אביב / ריטאס וילנה

    הפסדיה הרבים של מכבי ת"א העונה נגרמו בעקבות שתי סיבות עיקריות. הראשונה, רוטציה ארוכה וחסרת פרופורציות, והשנייה כמובן היא יכולת הגנתית חלשה ומחריפה. מאמן הצהובים, עודד קטש, החל לפתור את בעיית הרוטציה בשבועיים האחרונים כשהפחית משמעותית בדקות המשחק של ליאור אליהו ועמרי כספי הצעירים, אך לגביי הגנת הצהובים נראה כי גם קטש מתקשה מאוד למצוא את הפיתרון המתאים. 85 נק' בממוצע ספגה המארחת בשלושת משחקיה האחרונים, להם השיבה ביכולת התקפית אדירה עם 90 נק' זכות.

    ריטאס וילנה הליטאית, ידועה גם כן כקבוצה התקפית נפלאה ומדורגת במקום השמיני ביורוליג מבחינת נקודות זכות עם 80 נק' בממוצע למשחק. זהות המנצחת הערב עדיין לא ידועה, אך מבחינת כמות הנקודות בהחלט מצפה לנו משחק אטרקטיבי ומהנה שיעבור את סה"כ הנקודות בליין. ההימור: 2, היחס: 1.75

    משחק מספר 74: אלקאמר – אברטון {1+}

    מבט זריז על טבלת בית 1 בגביע האופ"א מבהיר כי היחס הנמוך על ניצחון ביתי, אינו משקף את יכולתם האמיתית של שתי הקבוצות. אברטון האנגלית, נמצאת בכושר אדיר ומלבד היותה מדורגת שישית בפריימרליג במרחק של 4 נקודות בלבד מצ'לסי הגדולה, האורחת ניצחה בכל שלושת משחקיה במפעל והעפילה בקלילות לשלב הבא.

    אלקאמר מנגד, לא יכלה לדמיין עד כמה ההשתתפות בגביע האופ"א העונה תפגע ביכולה בזירה המקומית. אשתקד לואיס ואן חאל הזכור מימיו כמנג'ר ברצלונה, הוביל את אלקאמר למקום השלישי והמכובד בליגה ההולנדית, אך העונה המארחת נמצאת רק במקום העשירי ואיבדה כמעט כל סיכוי לזכות האליפות.

    הערב במחזור הסיום של שלב הבתים בגביע האופ"א אלקאמר אומנם חייבת ניצחון בכדי להבטיח את מקומה בשלב הנוק – אאוט, אך נגד איגביני יעקובו הפנטסטי שכבש 4 שערים בשני משחקיה האחרונים, ההולנדים החלשים לא יצליחו לעמוד במטרה. ההימור: 2, היחס: 1.90.
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכור שים לב לגבי טאו, שהיא תהיה בלי איגור ראקוצ'ביץ, שחקן חשוב מאוד שלה, שנפצע בהפסד לברצלונה וייעדר כשבועיים עד שלושה. מסכים לגבי ריטאס, אבל למכבי יש נטייה להתפוצץ דווקא כשאני מהמר נגדה, כמו שקרה מול אריס ולה מאן.
     
  8. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחי איגביני לא ישחק היום באברטון כמו כן גם עוד כ8 שחקני הרכב!!!