http://www.philadelphiaf1club.com/fia_f1_logo.Xxx/fia_f1_logo-full.Xxx עונת הפורמולה 1 הבאה עלינו לטובה תפתח אומנם רק בתחילת מרץ, אך הדיון החגיגי יצא לדרך מעט לפני שאנו "חוגגים" את השנה החדשה. סיבה לחגוג? כן. השינויים בחוקים לקראת העונה הבאה די מעודדים למי שקצת יצא לראות מרוצי גראנד פרי של הפורמולה 1 לפני בקרת המשיכה. למי שלא יודע - הנה הסבר קל: בקרת המשיכה באה לעולם לפני כמה שנים כדי בעצם לעזור לנהג לשלוט בצורה קלה יותר על המכונית, ובכך בעצם לא להחליק. הדבר הביא כמובן לשיעמומון שאנחנו רואים בשנים האחרונות כגון: מרוצים דלי עקיפות, יכולת הנהגים לא באה לידי ביטוי וחשובה פחות, כי המערכת הטכנית של הרכב בעצם עוזרת לנהג לשלוט ברכב בצורה נוחה יותר, וכך מצמצמת משמעותית את הפער בין נהג בינוני טוב לנהג טוב. מה נראה מעכשיו והלאה? בתקווה שנחזור לראות עקיפות, זריקות תחת וכמובן הפתעות מנהגים שנוהגים בקבוצות עם תקציבים קטנים יותר, אך נהגים טובים יותר מאשר אלו שנוהגים במכוניות מהירות יותר.
החזירו את התחרות כמו שהיא תמיד הייתה צריכה להיות, ענק!!! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/multi.Xxx
הייקי קובליינן עבר מרנו למקלארן הוא ואלונסו פשוט התחלפו... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
תודה לאל כן! זה רגע ענק לענף, פשוט לא נקלט עד כמה. הענף יחזור להיות מה שהוא היה פעם... בתקווה חיים אמור להיות המאושר ביותר מכך, כי הוא צפה בענף כשהוא היה מותח ומלא אקשן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
שיחזירו גם את הקלאץ' המיכני הרגיל במקום הכפתורים על ההגה, שיחזירו צמיגי סליקס, ושברני אקלסטון כבר ייצא לפנסיה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
אגב, גם נפטרו מהרפידות שחיממו את הצמיגים כל הזמן. עכשיו הם אסוריםhttp://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx לגבי הקלאץ' - שכח מזה. יש דברים שלא ישנו כמעט את התחרותיות, זה אחד מהם.
ירדו מהבלמים הקרמיים?זו החלטה מטומטמת. פריט בטיחותי ממדרגה ראשונה, שמאפשר בלימה מאוחרת. זה ידפוק חזק את נסיונות העקיפה. חלקיקי שניה בהחלפות הילוכים מצטברות לעיתים לכמה שניות במירוץ שלם - נא לא לזלזל. צמיגי סליקס - כוונתי לצמיגים חלקים לגמרי, נטולי חריצים, שמספקים אחיזה מעולה ( במסלול יבש... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx ) למירוץ ביפן הם מכה שלא ברא השטן - תשאלו את ניקי לאודה.
בלי החריצים היה מסוכן יותר וההבדלים לא הכי משמעותיים. מערכת בקרת המשיכה היא שהרסה את הענף וסוף סוף זה מאחורינו.
היו ועוד איך הבדלים: שטח המגע היה גדול יותר, ובמסלול יבש עם סליקס רכים הגיעו למהירויות גבוהות יותר מאשר עם המחורצים. וזה עוד לפני שדיברתי על צמיגי דירוג. לו היו מחזירים את האפשרות ל"כנף התחתית", איזו מהירויות בפניות אפשר לקבל איתה.
לא רק. מדובר בתצורה שיוצרת וואקום מתחת למכונית, ויוצרת כח הצמדה של כ 3G . היו נהגים שהתעלפו מזה... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
נשלל רשיון הנהיגה של האמילטון-נתפס ב 196 קמ"ש סלע, הנה הזדמנות לעבוד קצת... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx אה, שכחתי, הוא לא לבן...