מחזור 11 בליגת העל: בית"ר מביסה את כפ"ס 4-0

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י David De Gea, ‏30/11/07.

  1. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    עוד שבת של כדורגל...

    אז מה מצפה לנו השבוע?
    במשחק שיפתח את המחזור תארח בני יהודה את מכבי נתניה. הזהובים מגיעים למשחק ברצף משחקים לא טוב (הפסד למכבי ת"א לפני שני מחזורים והפסד למכבי חיפה במחזור הקודם), והם מתקרבים בצורה מסוכנת לשתי האחיות הגדולות יותר שנמצאות כרגע מתחתיה בטבלה. מכבי נתניה מגיעה אחרי ההפסד לבית"ר בשבוע שעבר, ותנסה להתאושש כמו כל קבוצה על חשבונם של החבר'ה מהשכונה.
    מכבי הרצליה תארח את מכבי חיפה, כשההשפלות מהשנה שעברה עוד צרובות חזק במוחם של השחקנים החיפאים שירצו להשיג את הנקמה.
    אשדוד תארח את מכבי פ"ת בניסיון להתחמק מהתחתית עוד קצת, בעוד שהלוזונים פשוט ינסו להמשיך להדביק את בית"ר.
    הפועל כפ"ס ואלי אוחנה יעלו לירושלים בתקווה להשיג לפחות נקודה מהמארחים שלא נראים מי יודע מה במשחקים האחרונים שלהם (האוהדים יהיו במשחק מאחר והעונש בוטל).
    לשתי התל-אביביות לא צפויים משחקים פשוטים גם כן:
    מכבי ת"א יוצאת לדוחא בראשון, ללא קאמנן שנפצע מול חיפה ביום שלישי במסגרת גביע הטוטו, והפועל תארח בשני את ק"ש ושביט אלימלך.

    לוח המשחקים:
    בני יהודה - מכבי נתניה (שבת, 17:00), בלומפילד.
    מכבי הרצליה - מכבי חיפה (שבת, 17:00), הרצליה.
    מ.ס. אשדוד - מכבי פ"ת (שבת, 18:30), י"א.
    בית"ר ירושלים - הפועל כפ"ס (שבת, 19:30), טדי.
    בני סכנין - מכבי ת"א (ראשון, 20:50), דוחא.
    הפועל ת"א - עירוני ק"ש (שני, 19:50), בלומפילד.

    שיעבור המחזור בשלום :aaa031:
     
  2. royi_t32 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/07
    הודעות:
    128
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני עדיין בתהליכי עיכול מהניצחון הענק של הפועל אבל ננסה לתת כאן תגובה מכובדת.
    בני יהודה מגיעה למשחק הזה אחרי רצף של הפסדים, וניצן שירזי אחד שהגיש בקשה להתפטרות. בני יהודה היא אחת המועמדות החזקות לרדת בסוף שנה, והיא צריכה להשיג את הנקודות האלה בשביל לקבל קצת אויר לנשימה מהתחתית התל אביבית. מהצד השני עומדת נתניה, שבמחזור שעבר שיחקה משחק משעמם מול בית''ר, האלופה, שניצחה, בגלל התקפה טובה ולא לפי איך שהמשחק התפתח. נתניה תחפש להתאושש מהאיבוד מהנקודות אצל בי יהודה, שבמילא לא נמצאת בתקופה טובה.
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    תראה זה לא שנתניה הגיעה מולנו לאינספור מצבים והחמיצה, סה"כ לבית"ר היו יותר מצבים מסוכנים מאשר למכבי נתניה (למרות שאת המצב הטוב ביותר היה לדדי בן דיין) ויותר בעיטות למסגרת כך שזה ניצחון שיכל ללכת לכאן או לכאן, בגלל שאנחנו מוכשרים יותר זה הלך לצד שלנו.

    השבוע אלי שוב חוזר ל"טדי" זה תמיד מרגש וזה תמיד מעניין וזה תמיד כיף, נקווה גם לניצחון צהוב שחור ושמהמחזור הבא יהיה לאלי כל ההצלחה שבעולם.

    ו...אחי קצת לא קשור אבל אתה לא יודע מה עשית לי עכשיו עם החתימה הזאת, איזה מבט של המלך המוזיקלי שלא יחזור יותר (וכן אני יודע שעברו 20 שנה, זה עדיין כואב באותה המידה), אחח זוהר זוהר, אין יום שאני לא מתגעגע לקול שלך, זמיר שלנו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/11/07
  4. royi_t32 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/07
    הודעות:
    128
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1.צודק אחי זה לא שהיה משחק חד צדדי, היה משחק חלש מאוד לא עם הרבה מצבים, אבל ממה שהיה וכשאתה רואה את כל המשחק אתה מבין שנתניה עלתה על בית''ר..לא מבחינת התוצאה אלא בשליטה, בתכלס אם אתה רואה את כל המשחק [ולא נרדם באמצע] אתה מבין שנתניה.
    2.אחח זוהר זוהר..כמה שהוא חסר..תראה את המבט שלו ותבין כמה הוא חסר..חבל עליו איזה קול יש לו יא אללה
     
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בית"ר שיחקה זוועה, אבל החזקת כדור לא קובעת כלום.
    המשחק של בית"ר לא מבוסס על החזקה בכדור אלא על העברת הכדור מהר לקיצוניים ולחלוצים.
    לבית"ר היו 2 אחד על אחד ועוד הצלה מהקו לעומת מצב אחד של דדי בן דיין בכל המשחק, וזה לא כולל הגול של רמלולו שהגיע משום מקום.
     
  6. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לאור הפציעות בבית"ר, לא לבנות על יותר מתיקו.
     
  7. bayer04 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/05
    הודעות:
    1,109
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה, למשל תגובה כמו שלך מעצבנת אותי.
    בוא אני אסביר לך למה..

    בית"ר, עם סגל כמו שלה, צריכה לנצח את כפ"ס גם בהרכב השני שלה לפחות. אני לא מבין את התבוסתנות הזו שלכם כשזה נוגע לפציעות של השחקנים שלכם. אז יש לכם פצועים..אז מה? יש לכם ספסל שלא היה מבייש את ההרכב הראשון של אף קבוצה בארץ. אז תפסיק להתבכיין ותתחיל להבין- בית"ר היא קבוצה שלא אמורה להפסיד בכלל בליגה כמו שלנו, ותיקו בבית? זה בושה בשבילה.
     
  8. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בושה לא בושה: תיקו עם קרית שמונה בבית, זה לא בושה? תיקו באורווה זה לא בושה?

    170 מליון שקל תקציב, ספסל באורך של קילומטר וחצי, אבל צורת משחק מגעילה.

    סכנין משחקת יותר יפה מבית"ר, גם נתניה ברוב המשחקים.

     
  9. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק לא קל יש לנו נגד הרצליה, שכבר הוכיחה שנה שעברה שהיא לא בגדר פראיירית ונגד הגדולות יכולה לתת לא מעט הפתעות, חייבים למחוק את עוגמת הנפש משנה שעברה ולנצח בהרצליה, במיוחד בשביל לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון שלישי רצוף ולהסתדר כמה שיותר גבוה בטבלה כדי שנוכל להשאיר לעצמנו עוד שבב של תקווה לקרב על המקום הראשון. נמדאיגה אותי העובדה שאפק, שעד עתה הוא אחד השחקנים הבולטים ביותר שלנו בתקופה האחרונה שמספק הרבה שערים ובישולים, פצוע ובמקומו ישחק ליאור רפאלוב שהעונה בליגה ממש לא הוכיח את עצמו, אבל אני מקווה שהוא יקח את הצ'אנס החד פעמים שרוני לוי נותן לו בשתי ידיים, ראינו בגביע הטוטו שהשילוב של רנאטו ורפאלוב עבד לא רע בכלל, בליגה השילוב של רנאטו וקטן עובד טוב, אני מקווה שהשילוב של רפאלוב-קטן-רנאטו יעבוד טוב ואז נרוויח חלק קדמי מצויין.
     
  10. שגיא Guest

    היתרון, לדעתי, של רפאלוב על אפק, הוא שרפאלוב לא נתקע באגף. אפק יכול להיתקע משחק שלם באגף (ואומנם לכבוש בסופו של דבר), ולא לבלוט יותר מידי. רפאלוב אחד שבא יותר לקחת את הכדור, וכשהוא עושה את זה טוב, אז גם הקבוצה נראית טוב. הוא הוכיח את עצמו בגביע הטוטו ויקבל את חולצת ההרכב במקום אפק הפצוע. אני עוד זוכר את התבוסה להרצליה בעונה שעברה, ואני מאמין שגם המשחקים והמאמן זוכרים, ולכן מתייחסים למשחק אפילו יותר חשיבות ממשחק רגיל. ניצחון הוא בגדר הכרח במשחק הזה, כי לא לתת לצמרת לברוח יותר מידי.
     
  11. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפק הרבה יותר שיתופי במשחק שלו, לעומת רפאלוב שמרבה ללכת לבד ולפעמים לאבד את הראש ולתקוע את המשחק, אפק אולי תקוע באגף שלו, אבל אגף ימין שלנו התחזק הרבה יותר בעיקר בגללו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/11/07
  12. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אני יתייחס לשני משחקים בשבת, שאותי אישית מעניינים, הראשון הוא כמובן של בית"ר ירושלים - הפועל כפ"ס, בית"ר תגיע לטדי יותר נמרצת עקב ההחלטה של בית הדין לבטל את העונש ללא קהל מה שאומר שהשבת האיצטדיון יהיה מפוצץ בצהובים- שחורים, שיבואו לתמוך בקבוצה 'ולעודד' את לוזון וכמובן שיבואו לתמוך באליל הגדול של הקבוצה אלי אוחנה, ביציעים יכינו לו תצוגה מדהימה.
    טוב מהמשחק ייעדר החלוץ ברק יצחקי שנפצע בכף רגלו והוא ייעדר כחודש, לדעתי הפציעה יכולה להשפיע על משחק ההתקפה שלנו אך יש לנו מספיק חלוצים שיכולים לתת את התפוקה ולחפות על היעדרותו של ברק, במשחק בשבת כניראה יפתח תמוז, עם רומלו שנמצא בכושר טוב לאחר השער שהבקיע במשחק הניצחון בשבוע שעבר נגד נתניה.
    מי שעוד נמצאים בספק, עידן טל , ברוכיאן, תב"י , היחיד מביניהם שפתח במשחק שעבר היה טל אז אם טל לא יהיה כשיר ככל הניראה שום יכניס את מירו למשחק לאגף ימין, וישחק עם בואטנג ואלברמן בקישור האחורי.
    בכפ"ס החוליה ההתקפית מפחידה אותי, נקווה שאריק וגרשון יגיעו למשחק מוכנים , כי ההתקפה של כפ"ס כוללת שחקנים מפחידים מאוד ומסוכנים, הראשון זה יבואה שחקן מהיר מאוד , שיכול להקשות עלינו ,השני זה ישראלביץ' שחקן טכני מאוד ,אני מצפה מהבלמים שלנו לתיאום טוב ולשמירה טובה על ההתקפה המסוכנת של קבוצתו של אוחנה!
    טוב מה נותר עוד להגיד נקווה שניראה בעיקר משחק טוב מבית"ר, שזה אומר משחק שבית"ר תציג בו שליטה מרבית על הכדור, וכמובן עם שערים , יאללה בית"ר!


    המשחק השני הוא של מכבי חיפה מול הרצליה, משחק חשוב לחיפה להמשך דרכם, לאחר שבמשחק הקודם חיפה התמודדו מול הפועל ת"א וניצחו אותם 2-0 , אם חיפה רוצה להגיע לצמרת היא חייבת לנצח את המשחק מחר מול הרצליה. למשחק מחר חוזר שחקן מאוד מוכשר , ליאור רפאלוב שלא שיחק תקופה ארוכה עקב יכולת ירודה, הוא יחליף את עומרי אפק הפצוע, אני חושב שזה מבחן רציני לליאור אם הוא רוצה לזכות שוב בחולצת ההרכב. חוץ מכך עוד שחקן שלא יהיה בסגל זהו שלומי ארביטמן שגם הוא פצוע לקראת המשחק הקרוב.
    בהרצליה לעומת חיפה מגיעים עם סגל מלא ללא פצועים, בהרצליה יודעים שהמשחק הזה יוכל להוציא אותם גם מקרב התחתית וגם לתת להם זריקת מרץ למשחקים הבאים בליגה, אך המשחק גם יוכל להכניס אותם עמוק עמוק במאבקי התחתית מול התל-אביביות .
    טוב אני חושב שיהיה משחק קשה במיוחד לחיפה, כי הרצליה הולכים להילחם כאילו זה משחק הירידה שלהם, זה משחק חשוב מאוד עבורם, ואפילו אני יכול להגיד לכם אישית אני מריח הפתעה בהרצליה, ניראה לי שהם הולכים להפתיע את חיפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/11/07
  13. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    כל עוד פרדי לא ישנה את השיטה הטיפשית של 4-5-1,ימשיך להסתפק במקאסי מסכן אחד מקדימה וימשיך לייבש את ג'וש קנט על הספסל אין לנו מה לחפש יותר מדי בליגה הזאת בטח שלא נגד מכבי חיפה.
     
  14. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    סליחה? בושה? למה בושה? אנחנו לא משחקים נגד קונוסים, אנחנו שמחקים נגד קבוצות שמסתגרות ונותנות 300 אחוז מולנו כדי לתפוס כותרות, כמובן שאנחנו פיבורטים בכל שמחק בית אבל אם נצא מדיי פעם תיקו זו לא תהיה בושה כלל וכלל.

    נראה מי יהיה חסר לנו במשחק מחר, אני מקווה שלא כל מי שמוזכר כמועמד להיעדר אכן ייעדר כי זה יקשה עלינו מאוד למרות שיש לנו מחליפים טובים זה יקצר את הספסל שלנו (שהוא אמנם ספסל איכותי אבל לא כזה עמוס כמו שאתם והתקשורת מתארת) ואת האופציות שלנו להעלות מהספסל שחקן שיכול לשנות את המשחק, בכל מקרה אני מקווה שמילו מירוסביץ' ישחק יחד עם בואטנג/טל וגל אלברמן.

    ד"א מלבד אלי אוחנה חוזר ל"טדי" שחקן בית של בית"ר ירושלים: קובי מויאל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/11/07
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    משחק שניצחון בו הוא בגדר חובה. על מנת להדבק לצמרת עלינו קודם כל לנצח את קבוצות התחתית, אלו שפחות טובות מאיתנו. הרצליה היא אחת מהן. אין ספק שלאחר משחק גביע הטוטו, ובעקבות הפציעה של אפק מגיעה לרפאלוב ההזדמנות בהרכב הפותח. אם יידע לנצל אותה, אין לי ספק שהוא יועדף על פני אפק במשחק הבא, אם לא ינצל אותה, הוא עלול שוב למצוא את מקומו אך ורק בספסל.
    לגבי עמדת המגן הימני, לאורך השבוע כולו דובר על כך שיש לרוני לוי כאב ראש לא קטן בעמדה הזו. חרזי נפצע במשחק גביע הטוטו והיה בספק למשחק בשבת, משומר עדיין פצוע, וכך גם אפק. לבסוף, עד כמה שאני יודע, מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא חרזי שהחלים.

    http://img505.imageshack.us/img505/1040/smiliegruenweissuy7.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/11/07