אשכול המלצות לשלישי עד חמישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏27/11/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 8: ליון - ברצלונה: משחק קריטי במיוחד עבור ליון, שנאבקת על המקום השני עם גלאזג'ו ריינג'רס. אלופת צרפת, שפתחה את הקמפיין בצורה רעה מאוד עם תבוסה בברצלונה והפסד ביתי מפתיע לסקוטים, הצליחה לחבר שני ניצחונות על שטוטגארט, וכעת היא חייבת לנצח ולקוות למעידה של ריינג'רס מול שטוטגארט כדי לכבוש את המקום השני הנכסף. מנגד לברצלונה יספיק תיקו כדי להבטיח כבר היום העפלה לשלב הבא, במידה ורינג'יירס לא תנצח את שטוטגארט.

    אלן פרין, המאמן של ליון יחסר במשחק היום את שני הברזילאים שלו, פאביו סנטוס וקלבר אנדרסון המושעים ואת החלוץ הצ'כי הפצוע מילאן בארוס. הבשורות הטובות מכיוונה של ברצלונה, הן חזרתו של רונאלדיניו להרכב, אחרי שלא שיחק במשחק הליגה האחרון בניצחון 0: על רקראטיבו. קרלוס פויול הקפטן החלים מהפציעה שלו ויעמוד גם הוא לרשותו של רייקארד. ברצלונה מתקשה מאוד במשחק החוץ בליגה הספרדית אך בליגת האלופות היא סיימה בתיקו בסקוטלנד וניצחה בגרמניה את שטוטגארט. ראייקרד זוכה לאחרונה לביקורות רבות על היכולת של ברצלונה. ליון מנגד נכנסה לכושר מצויין, למעט מעידה אחת מול מארסיי בליגה, ואני מאמין שג'וניניו, בנזמה, פרד ובן ארפה יצליחו להשיג ניצחון יוקרתי מאוד, שישאיר אותה עם סיכוי טוב להעפיל לשלב הבא במחזור האחרון. ההימור: 1, היחס 2.6
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/11/07
  2. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה ת"א - מ.ס. אשדוד 2 יחס טרם נקבע.

    אשדוד ייצאו מחר (שלישי, 19:00) למשחק הראשון ברבע גמר גביע הטוטו מול בני יהודה בבלומפילד. מ.ס. אשדוד צריכה תוצאה טובה כדי לסגור עניין במשחק הגומלין בבית ולהעפיל לחצי הגמר.

    אלון חזן צפוי לעלות בהרכב חזק, אם כי נראה כי בשער יקבל יניב בן ישי את אפודת השוער על חשבון סמי אדג'י המאכזב. השוער אמנם הציל פנדל בכפ"ס, אך ספג ביקורת גדולה מאלון חזן והנהלת הקבוצה על הקלות הבלתי נסבלת בה הוא סופג שערים. מיקי עטיה ישוב לעמדת המגן הימני, כשבמקום אייל אלמושנינו יפתח רחמים צ'קול, אדיר טובול ישחק כבלם.

    קובי דג'אני צפוי לתפוס את המקום של יוסי אופיר בקישור האחורי, כשבחוד ימשיכו עידן שריקי, ביחד עם ניר נחום ואלן מסודי. שי הולצמן ופטריק סופו עדיין פצועים ולא יכללו בסגל.

    הרכב משוער: יניב בן ישי (סמי אדג'י); מיקי עטיה, ודראן יישה, אדיר טובול, רחמים צ'קול, קובי דג'אני, עידן מליחי, דוד רביבו; ניר נחום, אלן מסודי, עידן שריקי.


    בבני יהודה המצב מבחינה מקצועית לפחות לא שונה מזה באשדוד. הקבוצה נמצאת במשבר גדול בליגה, והיא מקווה לצאת ממנו עם ניצחון בגביע הטוטו.

    המאמן ניצן שירזי יבצע שינויים בהרכב, כאשר בשער יפתח השוער הצעיר ניל אברבאנל על חשבון דלה איינוגבה. עוז ראלי ואלירן עטר ייפתחו, כמו גם אלי ביטון, שיאייש את מקומו של אלי אברבאנל.

    "אנחנו זקוקים בדחיפות לניצחון, גם בגביע הטוטו, ברגע שזה יקרה הביטחון והאמונה ישובו לשחקנים", אמרו בקבוצה.

    הרכב משוער: ניר אברבאנל; איציק עזוז, סלבר הוזדיץ', זאב חיימוביץ', אסי בלדוט; יוסי רוזן, אימורו לוקמן, אלי ביטון, עוז ראלי; אלירן עטר, משה ביטון.


    לסיכום:

    אני הולך אם אשדוד לא בגלל שאני אוהד אותה,אני הולך כי המצב של בני יהודה בכלל לא טוב,ניצן שירזי כנראה מסתכל אך ורק על המשחק הבא שלו בליגה שם המצב שלהם גרוע ועורך כמה שינויים בהרכב,אשדוד מבחינתה יש לה המון מסורת בגביע הטוטו כאשר לפני שנתיים ולפני שלוש שנים הקבוצה הגיע עד לגמר שם הפסידה להפועל פתח תקווה,והפועל תל אביב לסירוגין,היא עולה למשחק הערב בהרכב חזק חומר השחקנים שלה גם הוא יותר טוב ולדעתי היא תנצח את המשחק הזה.


    מכבי חיפה - מכבי תל אביב X יחס טרם נקבע.

    ניר לוין צפוי לתת למספר שחקני הרכב לנוח, וביניהם השוער דרגוסלאב יבריץ', הבלם מילאן מרטינוביץ' והמגן יובל שפונגין,גזל ,זאן.

    אורי שטרית שלא שיחק בשבת האחרונה בגלל ההרחקה בדרבי, ישוב להרכב הקבוצה, כמו גם משה מישאלוב שהחלים לחלוטין מהפציעה שגרמה לו להיעדר בחמשת החודשים האחרונים. מישאלוב עורך אימונים מלאים ויפתח במשחק מול חיפה. גם קובי מוסא שב להרכב של ניר לוין אחרי שהחלים מפציעה ארוכה.

    הרכב משוער: גיא סולומון, קובי מוסא, ניסו קפילוטו, אביב חדד (עוז יפרח), אורי שטרית, ז'וזה רמאליו, משה מישאלוב, יוסי שבחון, רודי חדד, יאניק קמאנאן, יניב עזרן.


    גם במכבי חיפה נערכים למשחק שיתקיים בקרית אליעזר. מההתמודדות ייעדרו ארבעה שחקנים לפחות: פיטר מסיללה, שהתלונן בשבוע שעבר על פגיעה בקרסול ולא שיחק מול הפועל תל אביב, אייל משומר שאף הוא לא נכלל בסגל למשחק, מאור מליקסון שסובל ממתיחה והחלוץ שלומי ארבייטמן שסובל מפגיעה בקרסול

    המגן, רוני גפני, שנעדר ממשחקי הקבוצה למעלה מחודשיים וחצי, יחזור ללבוש את חולצת ההרכב וייפתח בכנף שמאל. שינוי נוסף יהיה החזרתו להרכב של הזר הברזילאי, פאוליניו, שבשני משחקי הליגה האחרונים פתח על הספסל.

    ההרכב המשוער: תום אלמדון, רוני גפני, אלון חרזי, שי מיימון, מוחמד שחבארי, שלומי חנוכה, פאוליניו, אלירן דנין (גוסטבו בוקולי), ליאור רפאלוב, תומר חמד ואושרי גיטא (רנאטו).


    לסיכום:

    ב2 הקבוצות אפשר לראות הרכבים משניים,2 הקבוצות מייחסות חשיבות למפעל אך בכל זאת מעדיפים לשמור את השחקנים לליגה,לדעתי יהיה פה משחק משמעמם שיסתיים בתיקו והגומלין והערכה תעבור לבלומפילד.
     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליון - ברצלונה X ביחס 2.60
    ליון - ברצלונה (1+) 2 ביחס 1.40
    סה"כ קרנות - ליון/ברצלונה 1 ביחס 2.55
    מומלץ


    ברצלונה למשחק מול ליום בביתה תחסר את תיירי הנרי שייעדר בגלל פציעה,כאשר לאורחים חסר רק נקודה
    כדי להבטיח סופית את עלייתם משלב הבתים לליגת האלופות.
    הקשר הבזילאי של ברצלונה רונאלדיניו יחזור לשחק בשורות ברצלונה לאחר שישב על הספסל בניצחון של ברצלונה 3:0 על קרארטיבו.
    במועדון טענו שהסיבה היחידה שברצלונה ספסלה את רונאלדיניו היא בעצם על כך שהוא סובל מעייפות יתר,וספסולו הוא הדדי ולא במטרה לפגוע בו.
    קפטן ברצלונה פויול גם הוא הבריא ויוכל לשחק מול ליון,כאשר גם הוא לא שיחק מול רקאטיבו בגלל בעייה בצלעות כאשר טוראם החליף אותו באותו משחק.

    ליון תהיה חייבת את כל שלושת הנקודות במפגש הזה מול ברצלונה בביתה כדי להיכנס ל16 האחרונים ולעלות לשמינית הגמר,על מנת לעשות זאת היא תצטרך ללהסתדר במשחק הזה בלי קארים בן זאמה.
    בן זאמה שנפצע בניצחון של ליון ב2:0 על ראן בחוץ נפצע באותו משחק וירד מהדשא על אלונקה לאחר כמה והודקטור הוא זה שצריך להחליט הם כדאי לסכן את בריאותו של בן זאמה ולעלות אותו על המגרש.
    קארים בן זאמה בן ה19 הוא החלוץ המוביל של ליון ושל הליגה כולה אם 11 כיבושים,אבדה גדולה מאוד למשחק של ליון.
    בן זאמה אמר לפני המשחק"אני עדיין בפגיעה וסובל,אך אני יעשה הכל כדי לשחק במשחק הזה"אמר בן זאמה הוא המשיך כשאמר"זה משחק גדול ואני רוצה להיות שותף במשחק הזה".
    ליון נמצאת מקום השלישי בבית 5,רק נקודה אחת מהמקום השני ריינגרס,ו4 נקודות מברצלונה שעוד לא הפסידה בקמפיין הזה.
    המועדון הצרפתי מאוד התאכז מיכולתם של הצרפתית באירופה,שהפסידו ב2 המשחקים הפתוחים שלהם,ואז ניצחו את את האלופה הגרמנית שטוטגרט.
    ליון צריכה עכשיו 3 נקודות מול ברצלונה,ו3 נקודות בגאלזגו חודש הבא משימה קשה אך אפשרית

    הרכב ליון:רמי,אנטוני,סבסטיאן,מטיאו בומדר,פאביו גרוסו,גרמי טולאן,גוניניו,קים קאלסטרום,סידני גובו,בן הארפה,פרד.

    הרכב ברצלונה:ואלדז,זאמברוטה,פויל,[מארקז],מיליטו,אבידל,אינסטה,יהיה טורה,צאבי,רונאלדיניו,מסי,בוזאן


    לסיכום:

    ברצלונה באה למשחק הזה בשביל להשיג את הנקודה שלהם להבטיח את עלייתם לשלב הבא,הם יבואו למשחק בלי הנרי מה שקצת יקשה על ההתקפה אך רונאלדיניו יחזור לשחק,ליון באים בלי כנראה בן זאמה שבספק גדול למשחק ינסו לנצח את המשחק..
    המשחק הולך להיות מאוד אגרסיבי ופחות קרנות..


    סביליה - ארסנל 1 ביחס:1.90
    סביליה - ארסנל (1+)X ביחס 3.25
    לואיס פאביאנו[סביליה]-פרדי קאנוטה[סביליה]X2
    [פאביאנו בספק מומלץ ]

    סביליה תגיע למשחק הזה לאחר שהפסידה 2:1 למאיורקה ביום שבת,למרות ששלטו ברוב שלבי המשחק .
    מאיורקה שיחקו מאוד הגנתי אחרי שהובילו 2:0 כאשר 2 מגנים שמרו אישית את פרדי קאנוטה באותו משחק
    "הבעיה היא בחוסר הריכוז"כך אמר הבוס של סביליה אחרי המשחק עוד הוסיף"הרגשתי באותו משחק למרות ששלטנו שהם בסוף יבקיעו לנו את הגול מאשר אנחנו להם"עוד הוסיף"אנחנו צריכים לעלות למגרש ופשוט לעשות לחץ ולשרוף את הדשא.
    קאנוטה שחזר מפציעה ושיחק מול מאיורקה,נתן זריקה למאמן ארסנל כשאמר"אנחנו נשחק מאוד התקפי במשחק הזה,זה משחק מאוד חשוב בשביל המועדון ובשבילי בכללי,בגלל שואנגר אימן אותי לשעבר".
    עוד הוסיף"יהיה מאוד קשה לנצח אותם ולעבור אותם בטבלה,אבל אני מסוג השחקנים שמאמין ובמתח וסופר את הדקות עד למשחק "
    חברו לקבוצה של קאנוטה,לואיס פביאנו בספק רק למשחק הזה,השחקן שהבקיע 14 גולים בכל המסגרת כנראה ולא יוכל לשחק בגלל פציעה,אך מי שיחזור לשחק בשורות סביליה הוא דני אלבס שריצה עונשה הרחקה.


    ארסנל נמצאית במקום הראשון בבית 8,רק נקודה אחת מסבילה,היא תגיע למשחק אחרי ניצחון ביתי 2:0 על וויגאן כאשר שיחקה למעשה בהרכב חסר.
    עוד מה שבביתה של ארסנל היא ניצחה 3:0 את סביליה בסמפטבר במפגשים בין השניים הללו.
    הניצחון על וויגאן במחזור האחרון נתנה לקבוצה מורל גבוהה שהעלה את הקבוצה למקום הראשון גם בפריימרליג,עכשיו בהנהלת ארסנל יודעים שניצחון כאן יבטיח להם את את המקום הראשון בבית והעליה לשמינית הגמר ביחד אם עוד 15 קבוצות שיהיו שם.
    מאמן ארסנל ואנגר מאוד אוהב לתת לשחקנים את הביטחון והם מחזירים לו על כך בדשא,כאשר העונה ארסנל עוד לא נוצחה בכל המסגרות.
    מי שלא יששחקו בוודאות בשורות ארסנל הם:אלכסנדר האלב,רובין ואן פרסי ,דיאבי אחרי שגם לא שיחקו במשחק מול וויגאן.
    עוד מה שצך פאברגס עשוי לרדת על הספסל ובמקומו יעלה לשחק הבזרזילאי אדוארדו.

    הרכב משוער סביליה:אנדראס פאלופ,אדריאנו קוריאה,פדריקו פאזיו,איביסה,דניאל אלבס,חוס נאנבס,כריסטיאן פולסן,קייטה,רנאטו,לואיס פאביאנו [ספק],קאנוטה.

    הרכב משוער ארסנל:מנואל אלמוניה,גיל צלסי,פיליפ סנדארוס,קולו טורה,זסטין הויאת,רוסיזצקי,גילברטו,
    לאסאנה דיארה,דנילסון,ניקולאס בנדאלר,אדוארדו.


    לסיכום:

    סביליה בספק רב בקשר ללואיס פבאינו שכנראה לא ישחק,ארסנל בלי פאברגס אולי הוא השחקן הכי טוב שלה שכנראה ישב על הספסל,זה אומר שהמשחק ילך פה על כמה שפחות גולים,לדעתי סביליה תפתיע אם שער ותתגונן עד סוף המשחק.

    אינטר - פנרבחצ'ה X2 להתרחק מהימור על המשחק הזה.
    סה"כ שערים אינטר/ פנרבחצ'ה1 ביחס 3.20
    מומלץ

    פנרבחצה יודעת שניצחון פה על אינטר יבטיח סופית את עלייתה לשלב הבא ולהיות ב16 העולות לשמינית גמר,לאיטלקים לעומת זאת חסרה רק נקודה להבטיח את עלייתם לשמינית גמר.

    נתחיל אם אינטר,אינטר ממוקמת במקום הראשון בבית 7 שהיא רק נקודה אחת מעלה פנרבחצה.
    מאמן אינטר אמר לפני המשחק רוברטו מנסיני "זה יהיה משחק מאוד שקול,כי אנחנו מקבלים לפה יריבה מאוד קשה וסבירה"עוד המשיך מנסיני"זה מאוד יחזק את מעמדנו בטבלה ניצחון ביתי פה מול פנרבחצה ויחזק אותנו במקום הראשון".
    במשחק שעבר בין 2 הקבוצות האלה בטורקיה ניצחה פנרבחצה ניצחון מפתיע 1:0,אך לניצחון הזאת לא הייתה המשכיות מצד פנרבחצה ואינטר עקפה אותה בטבלה.
    עוד מעט שאינטר תגיע במצב די טוב אם הרבה נחת על מנסיני גם עם הניצחון בשבת האחרונה 2:1 על אטאלנטה,אותו ניצחון ביסס את מעמדם של אינטר בטבלה במקום הראשון שהיא רחוקה 3 נקודות מהשנייה יובנטוס.
    המבקיע המוביל של אינטר זלאטן איברהימוביץ יחזור לשחק לאחר שמנסיני העניק לו מנוחה בשבת ,לשבדי זו תהיה ההופעה ה50 שלו במסגרת ליגת האלופות,ואין טעם טוב יותר מלכבוש גול.


    גם פנרבחצה תבוא למשחק בסאן סירו במצב מאוד עליז,כאשר היא ניצחה בביתה 4:2 את אנקארספור בשבת
    כאשר הניצחון הזה הבטיח לה את המקום השלישי בסופר ליגה הטורקית,6 נקודות מהמוליכה גאלאטסראי.
    מאמנם של פנרבחצה זיזו כנראה נתם מנוחה לכמה שחקנים למפגש מחר מנוחה בניצחון של פנרבחצה כאשר גוקאן גונול,סטאפן הפי,דניס בארס לא שיחקו באותו משחק.
    מאמנם עוד מה בטוח בעצמו שהם ינצחו את אינטר השבת,אך מאמין גם שהפסד לאינטר לא יהיה אסון.
    מאמנם אמר לפני המשחק"כמו כל משחק אנחנו באים בשביל לנצח"הוסיף כשאמר"אנחנו מסוגלים לעשות זאת אם לא ננצח את המשחק הזה אנחנו יכולים לתקן זאת במשחק הבא שלנו בבית"
    עוד הוסיף המאמן"אנחנו צריכים 2 נקודות כדי לעלות,וב2 המשחקים הנותרים שלנו נשיג אותם".

    פרנבחצה יקבלו בחזרה את את הקשר לואנגו,ודיוויד שיחזרו לשחק בשורות פנרבחצה לאחר השעייה,בינתיים שאינטר תיאלץ להסתדר ללא המגן ניקולס בורדיסו שמושעה.אינטר עוד תיאלץ לחהסתדר בלי פטריק ויירה,פרננסקו טולדו,ולואיס פיגו.
    מרקו מטרצי שהחלים מפציעו ולא שיחק בשבת האחרונה סביר להניח שנראה אותו בהרכב מחר באלופות.


    לסיכום:

    מאמן פנרבחצה מאוד נחוש בדעתו לניצחון במשחק הזה,הוא יעלה הרכב חזק מאוד כולל חזרתם של 2 השחקנים שלו שהיום מושעים לאחרונה,אינטר שסביר להניח שכבר עלתה תעלה למגרש לפי דעתי ביכולת חלשה אני מאמין גם במשחק אם מעט גולים.


    שטוטגרט - גלזגו ריינג'רס 1 ביחס 2.15 הוט
    סה"כ שערים שטוטגרט/ גלזגו ריינג'רס X


    מאמן גלזגו ריינגרס וולטר סמית הודה כאשר אמר שרית ההפסדים של שטוטגרט במסגרת ליגת האלופות יכולה להוביל אותו פה לניצחון חוץ יפה מאוד.

    אלופת הבונדליסגה שטוטגרט,עוד לא ניצחה ולא השיגה אפילו נקודה אחת במפעל הצמפיונס ליג בארבעת המשחקים שלה העונה.
    הם פתחו בצורה גרועה מאוד את הצמפיונס כאשר הפסידה 2:1 בביתה של גלאזגו במחזור הפתיחה,הם המשיכו אם הפסד ביתה 2:0 לברצלונה,כמו כן גם ההפסד לצרפתים בביתם.
    שטוטגרט יודעת שאין לה כלל סיכוים להשיג משהו מהבית הזה,כאשר היא ממוקמת במקום האחרון אם 0 נקודות ולכן במשחק הזה דווקא היא תוכל להוציא משהו ולשחק פתוח כדי להוכיח את הכבוד שיש לקבוצה.
    אך הגרוע מכל למועדון או שהקבוצה אפילו אם תנצח פעמיים ברצף כנראה היא לא תגיע גם למפעל הגביע אופא מהמקום השלישי בגלל הפרש השערים שלה.
    מאמן שטוטגרט אמר לפני המשחק"זה להיות בסיטואציה מאוד קשה,אנחנו נשחק במשחק הזה בשביל הגאווה,בגלל שזה מאוד מביך להיות בבית אם 0 נקודות".
    עוד המשיך המאמן"שטוטרגרט הוכיחו שלהיות בצמפיונס זה לא פשוט,הם שיחקו טוב במפעל כמו גם בליון אך לא השיגו את הנקודות".
    שטוטגרט עכשיו תרצה להוכיח לכולם שהיא מסוגלת לנצח את גלאזגו,מה גם שעכשיו היא מראה יציבות בליגה כאשר היא מנצחת 2 משחקים ברצף בתוצאות גבוהות 4:1 על פרנקפורט בחוץ ו 3:1 על באיירן מינכן בבית.

    מאמן גלאזגו אמר לפני המשחק"זה יהיה משחק מאוד קשה"המשיך ואמר "שטוטגרט הוכיחו בליגה שהם אגוז קשה לפיצוח ואנחנו צריכים להתאמץ הרבה על המגרש כדי להשיג את הניצחון"
    המאמן גם מודע לחיסורים שישנם לשטוטגרט וציין"יש להם בעיית חיסורים אם שחקן או 2,אבל עכשיו ראינו שהם התסדרו גם בלעדיהם מה שבעבר זה לא קרה".
    מאמן גלאזגו גם מפרגן לשטוטגרט כשאומר"אני בטוח שהם יוכיחו את העקביות שלהם שהראו זאת שנה שעברה,ואני חושב שהם יסיימו במקום 3-4 בבונדליסגה.

    ריינגרס התחייבה לפחות להגיע למפעל הגביא אופא,כאשר נקודה תספיק לה במפגש בין השניים,אך עדיין במועדון רוצים לשמור על הסיכויים לעלות לשמינית הגמר ליגת האלופות.
    כאשר אם הם מנצחים את את שטוטגרט,וליון מפסידה לברצלונה סביר להניח שבסופו של דבר גלאזגו תעלה
    והמפגש בין ליון וגלאזגו חודש הבא יקבע את העולה השנייה מהבית הזה.


    לסיכום:

    ריינגרס,פחות או יותר יהיו מרוצים בלהסתפק במקום השלישי כפי שמאמנם דיבר לפני המשחק,שטוטגרט ישחקו בהרכב חזק על מנת להוכיח לכולם ולהראות להם מה הם מסוגלים,וגם כדי למחוק את מה שהוכיחו עד עכשיו בצמפיונס ליג שכאמור הם אם 0 נקודות.
    לדעתי שטוטגרט תנצח פה את המפגש הזה,כאמור במעט גולים כאשר אני חושב שיהיה משחק מאוד אגרסיבי מצד שני הקבוצות שירצו להוכיח את עצמם. 2:0 קטן לשטוטרגרט.


    סימונים נוספים:

    מנצ'סטר יונייטד - ספורטינג ליסבון ביחס 1.35 מומלץ

    סה"כ שערים מנצ'סטר יונייטד/ ספורטינג ליסבון X ביחס 1.90
    מומלץ
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/11/07
  4. AvivTupi Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואי וואי..... איזה פירוט! תודה אחים שלי זה בדיוק מה שהיית צריך לטופס... וסוף סוף חזן מושיב את אג'יי על הספסל.. הוא פשוט אפס! אבל רביבו לא צריך לשחק אין לו כושר משחק בכלל... תודה רבה על ההמלצות http://www.asoccer.co.il/fmisrael/html/emoticons/eusa_clap.Xxx !
     
  5. number 1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/05
    הודעות:
    817
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני ממליץ מאוד להתרחק מגביע הטוטו.
    עם הסגלים החסרים כל תוצאה תהיה הגיונית.
     
  6. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי זו דווקא תהיה טעות,כי בן ישי הוא עוד יותר גרוע אחי..
    רביבו אכן לא בכושר משחק.
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכור כל הכבוד באמת המלצות מעולות ומפורטות! נלך איתך הפעם באלופות. אבל לגבי גביע הטוטו עדיף להתרחק, כי הקבוצות מתייחסות למפעל הזה בזילזול וכל תוצאה אפשרית!
     
  8. edz Member

    הצטרף ב:
    ‏28/11/07
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה המלצות הרוב נכון ...
    אפשר המלצות גם ליום רביעי תודה
     
  9. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולנסיה - שאלקה-04 X ביחס 3.20 הוט
    ולנסיה - שאלקה-04 (1+) 2 ביחס 2.00
    סה"כ שערים ולנסיה/ שאלקה-04 X1
    מומלץ

    שאלקה תתארח בספרד אצל ולנסיה אם הרבה אנרגיות לקראת המשחק,ניצחון שלה על ולנסיה משאיר לה סיכוים מאוד גדולים לתמונת העלייה של שמינית הגמר,כשהכרעה תהיה במחזור האחרון על העולה השנייה מבית כאשר צלסי כבר עלתה.
    למשחק הזה יחזור לשחק בשורות שאלקה גונס הגרמני,שלא שיחק כבר 3 שבועות,לאחר שנפצע במשחק מול המבורג בתיקו 1:1 של שאלקה בליגה הגרמנית.
    "אני מאוד שמח על חזרתי"אמר השחקן,אחרי שחוזר סופית בשורות שאלקה למשחק מול ולנסיה מחר,השחקן הוסיף ואמר"אך אני עדיין מרגיש כאבים כשאני בועט בכדור ,אבל הדוקטור שלי אמר שזה לא יגרום לי לאיזושהם נזקים".
    שאלקה שיחקה אך ורק פעם אחת במסגרת הצמפיונשיפ בספרד,זה קרה רק ב2001 בוא היא ניצחה את מאיורקה בתוצאה 4:0.
    שאלקה יבואו מאוד מעודדים וחזקים למשחק הזה גם כאשר בליגה הם ניצחו בשבת 3:2 את האנובר ,כאשר הגיבור הגדול באותו משחק היה האלי האלינטופ שהוקפץ מן הספסל והביא גם גול והיא גיבור הניצחון,והוא גם ישחק בהאתמה במשחק ביום רביעי מול ולנסיה.

    ולנסיה נכון לעכשיו נמצאית בתחתית בית 2,נקודה אחת פחות משאלקה,הם יודעים פה שבמידה וינצחו עדיין ישמרו להם הסיכוים לעלות,ובמידה ולא לפחות יהיה לה את גביע אופא.
    הקשר ההתקפי דויד וייה אמר לפני המשחק"המשחק ביום רביעי הוא מאוד מכריע,מאוד קשה,ואנחנו מקווים לצאת משם אם כל שלושת הנקודות".
    ולנסיה הפסידה ב3 מתוך ארבעת משחקיה בליגת האלופות,ובשלב המכריע היא תצטרך להתמודד מול צלסי.
    והקשר הספרדי מצפה מאוד ל3 הנקודות ליום רביעי.
    עוד הוסיף דויד ויה"אנחנו חייבים לנצח כי זה משחק חשוב עבורנו,אנחנו בשלבי ההכרעה וחייבים להוציא את 3 הנקודות,מה גם שאנחנו משחקים בביתינו".
    "יש הרבה קבוצות שחיזקו את ההרכב שלהם,אבל הם לא משחקים הרבה משחקים,אבל אנחנו מועדון גדול וצריכים להגיע לטופ.
    רונאלד קומאן מאמן ולננסיה הצטרץ להסתדר במשחק הזה בלי אלקסיס רואנו שחסר כבר הרבה זמן לקבוצה,אבל אמילנו מוראטי,מיגל אנגולו,רובין באריזיה חוזרים אבל הם לא ישחקו בגלל כושר גופני.


    לסיכום:

    שאלקה,באה אם הרבה אנרגיות למשחק היא יודע שניצחון יחזק את מעמדה וההרכעה תיפול בביתה כאשר היא תשחק מול רוזנבורג שמועמדת גם לעלייה,מנגד ולנסיה אם יכולת מאוד עלובה באירופה לא הראתה הרבה,גם היא תנסה לנצח את המשחק הזה שיאפשר לה גם סיכויים,לדעתי זה משחק של תיקו שבעצם המנצחת הגדולה מזה תהיה שאלקה ,שהכרעה תהיה לבסוף בביתה מול רוזנדבורג.

    לאציו - אולימפיאקוס 1 ביחס 1.70
    לאציו - אולימפיאקוס (1+) X ביחס 2.05


    לאציו צריכה להזיע ,ולהתאמץ הרבה יותר מהרגיל כדי לנצח ומי שהיה אמור לעשות זאת ולהנהיג את הקבוצה הוא תומאסו רוסי המבקיע המוביל של לאציו והוא השחקן הטוב ביותר של לאציו ,כאשר הקבוצה חייבת ניצחון כבי להבטיח את העלייה לשמינית גמר.
    רוסי לעומת זאת מתמודד עם פציעה בברך,והוא יהיה בספק למשחק הזה מול אולימפיאקוס אבדה גדולה מאוד!
    החלוץ האיטלקי שהבקיע גם את הגול מול ורדר ברמן מחזור שעבר ב2:1,בספק וזה יכול להיות אבידה מאוד גדולה ללאציו ולמאמן דליו רוסי בכללי.
    2 הקבוצות אם אותו מספר נקודות בבית,שתי הקבוצות אם 5 נקודות,ושתיהם יודעות שניצחון פה לאחד הקבוצות יעלה אותה לשמינית גמר.
    שחקן של לאציו אמר לפני המשחק"אנחנו צריכים לנצח"המשיך ואמר"ניצחון שלנו במשחק הזה יבטיח לקבוצה ולנו הרבה רווחים כספיים גם.
    לאציו גם תגיע למשחק הזה במצב רוח טוב משהו כאשר היא ניצחה את פארמה בשבת 1:0 קטן בביתה.
    כאשר זה ה3 נקודות הראשונות שהשיגה בביתה החודש הזה לאציו,לאחר תקופה לא טובה שלה בליגה.
    סקלוני אמר"המשחק והניצחון ביום ראשון על פארמה היה מאוד חשוב לנו כדי להיכנס לפוקוס,וכדיו שנהיה יותר מרוכזים במשחק מול אולימפיאקוס"המשיך ואמר"אנחנו חייבים לשחק מול אולימפיאקוס ברוגע כמו ששיחקנו מול ברמן "עוד הוסיף"גם מבחינת אולימפיאקוס המשחק חשוב,גם תיקו הוא תוצאה חיובית".

    המועדון היווני יקבע למחוק במעט את היכולת הדלה של הקבוצה בליגת האלופות,וינסה להגיע לסבב הבא.
    אולימפיאקוס יגיעו אחרי ניצחון 1:0 על ורנה בביתה משער של גאס וריה ביום שבת.
    מאמנם אולימפיאקוס אמר לפני המשחק"השחקנים שלי יעשו הכל במגרש האיטלקי וינסו לנצח"הוסיף ואמר"הניצחון על ורנסה ביום שבת רק יחזק את הרגשתנו ויתן לנו את המורל לנצח גם את לאציו.
    אולימפיאקוס יצטרכו גם להסתדר ללא אמילסון קריבירי שישב ביציע מכייון שהוא חייב לבצע עונש הרחקה.
    עוד מה שאולימפיאקוס יאלצו עוד להסתדר ללא לורנצו סילבסטרי,ולוסיאנו זלאורי שלא זמינים למשחק הזה.
    אך אולימפיאקוס יקבלו בחזרה למשחק את המגן ואסילו טורדוסי שסיים לבצע עונש הרחקה,אך ייאלצו להסתדר עוד בלי ראול בראבו,ודידיר דומי.


    לסיכום:

    לאציו כנראה תיאלץ להסתדר ללא החלוץ הטוב ביותר שלה,אך היא שיחקה מאוד טוב במשחק שעבר בביתה בניצחון 2:1 על ורדר ברמן,ניצחון שלה פה כנראה יעלה אותו סופית לשלב הבא,לעומת זאת אולימפיאקוס גם היא חזק בתמוונת העלייה אך היא בשורותיה ייחסרו כמה שחקנים חשובים בהרכב,ולדעתי גם הביתיות של לאציו תכריע את המשחק הזה,ולכן אני גם צופה שיהיה משחק בלי הרבה שערים.

    סלטיק - שחטיור דונייצק 1 ביחס 1.70 מומלץ
    סה"כ שערים סלטיק/ שחטיור דונייצק X ביחס 1.90 הוט


    מאמן סלטיק גורדון יעשה החלטה מחר האם לשתף את ארתור בורוץ במפגש מול שחטיור דונציאק כאמור בגלל הכושר הגופני של השחקן.
    בורץ כאמור לא שיחק ביום שבת במשחק הגדול של סלטיק בניצחון 3:0 בביתה את אברדין הסקוטית.
    בורוץ כאמור ייבחן בכושר הגופני שלו ביום רביעי מוקדם בבוקר,ומאמן סלטיק סטראצן התחשב בו מאוד לפני שיכניס אותו לקבוצה..מאמן סלטיק אמר לפני המשחק"באימון הבוקר רואים שהוא עדיין לא כשיר".
    "דיברנו אם רופא הקבוצה,והחלטה תהיה אך ורק מחר בבוקר,ונדע את זה כנראה על הדקה האחרונה האם ישותף במשחק או שלא".
    בורוץ שסובל מיזהום בבוהן,כאמור גם לא שיחק בנבחרות פולין בניצחון 2:0 על בלגיה לפני 10 ימים.
    בורוץ טען שהוא היה צריך לעבור ניתוח בקיץ בגלל הפציעה שלו וזה מה שעיצבן את המאמן שנתן לו קרדיט מה שהחמיר את הפציעה שלו.
    גם פול הראטלי שגם הוא לא שיחקו מול אברדין בשל וירוס שתקף אותו הוא הבריא ויכול להיות זמין למשחק,אך שיתופו במשחק עדיין בגדר של ספק.
    מאמנו אמר עליו היום בבוקר"אני לא חושב שהוא יחזור לשחק אם המון כוח,הוא חלה בוירוס,ולוקח זמן עד שאנשים מבריאים מזה לחלוטין".
    עוד הוסיף המאמן"אנחנו באמת חייבים לקחת הכל בשיקולים,אנחנו נראה איך הוא מרגיש ונדבר אם הדוקטור".
    שחטיור שניצחה את סלטיק במפגש הקודם בינהם באוקראינה 2:0,וזה היה משחק שב8 דקות הקבוצה כבשה 2 גולים.
    מאמן סלטיק אמר לפני המשחק"אנחנו צריך לשחק מאוד פשוט,וכדורגל קבוצתי,ופשוט לתת למשחק לזרום!"
    הרקורד של סלטיק בבית פשוט מרשים בליגת האלופות!!יש להם 11 ניצחונות הפסד 1 ו2 תוצאות תיקו ב14 משחקים בליגת האלופות.אך בחוץ הרקורד מאוד גרוע כאשר היא משיגה רק נקודה 1 ב14 המשחקים.
    המאמן אמר לפני המשחק"אני לא יודע למה אנחנו משחקים מאוד נכון בבית",היתרון שלנו בבית"הוא הקהל שממלא את האיצטדיון שלנו זה התשובה לרקורד המרשים שלנו".

    במשחק האחרון של הצמפינשויפ תנסע סלטיק לטיול במילאן כאשר שחטר דוניאצק תתמודד מול בנפיקה.
    כאשר שחטיור יודעת,שתיקו פה יעשה אותה מאוד פייבוריטית לעלות לשמינית הגמר.


    לסיכום:

    אין לי הרבה מידע על שחטיור,אבל אני ממש ממש סומך על הרקורד המצוין שיש לסלטיק בביתה שניצחה קבוצות ממש גדולה,הקהל בסקוטלנד פשוט מדהים ויוצר אוירה מאוד טובה,ולדעתי יהיה פה ניצחון ביתי מאוד מומלץ!

    בנפיקה ליסבון - מילאן X ביחס 3.00
    בנפיקה ליסבון (1+) - מילאן 1 ביחס 1.55
    הוט


    מילאן צריכה אך ורק נקודה אחת ביום רביעי על מנת להיכנס ל16 שעולות לשמינית הגמר,לקבוצה מהליגה האיטלקית במידה ותשיג את התיקו שלה יהיה לה 10 נקודות ,ווהיא תפתח 4 נקודות משחטר וסלטיק עד למשחק בינהם,אם סלטיק תנצח סביר להניח שהיא ומילאן יעלו מהבית הזה.
    אך במידה ויהיה תיקו במשחק של מילאן ותיקו במשחק של סלטיק,כאשר במשחק האחרון סלטיק תנצח את מילאן ו ושחטיור את בנפיקה ל3 קבוצות יהיו 10 נקודות בבית הזה.
    שחקן מילאן מאסימו אודו אמר לפני המשחק"זה יהיה סוף מצוין ביום רביעי בער מול בנפיקה,כאשר במשחק האחרון בבתים אנחנו נוכל לשחק בלי כובד במידה וננצח "
    תיקו או ניצחון יכול לחסל סופית את בנפיקה לעלייה לגביא אופא והיא תישאר בחלק התחתון,כאשר יש להם 3 ננקודות וניצחון פה יכול להשאיר להם סיכוי.
    החלוץ רונאלדו שחזר מפציעה די ארוכה,כשיר גם גם בליגת האלופות בדי מילאן לאאחר ששיחק ביום ראשון מול קליארי בניצחון של מילאן 2:1,מגול של פירלו בדקה ה90,אך לא בטוח שיפתח בהרכב.
    קרלוס אנצלוטי מאמן מילאן החליט בשביל שרונלדו שהחלים בפציעה שלו ש2 משחקים בשבוע זה יותר מדי בשביל רונאלדו כאשר והוא יתן את ההזדמנות ל גילרדיניו לא פחות טוב.
    ינקולבוסקי ממשיך להיות בחוץ ולא ישחק,אמרסון ואינזאגי גם הם לא ישחקו ו,מאסימו אמוברסיני שמושעה.

    בנפיקה מגיעה למשחק הזה כאשר היא הביסה את אקדמיקה בחוץ 3:1 ביום שבת,כאשר 2 הגולים האחרונים הובקעו ב4 הדקות האחרונות של סיום המשחק.
    בליגה ליסבון ביכולת לא רעה בכלל,הם מקום שני בליגה אם 25 נקודות ב11 משחקים והם בלי אף הפסד.
    הקשר נונו אסיס לא ישחק בגלל פציעה בברכו ומי שיחליף אותו כאמור במשחק הזה הוא כריסטיאן רודריגז האורוגואי,ארמנדו פתית מי שחזר לשחק ביום שבת אחרי 2 חודשים שלא שיחק עשוי להמשיך לשחק כאשר הוא יחליף את אגוסטין ביינה שמושעה מ6 משחקים באירופה .
    המאמן הספרדי של בנפיקה אמר לפני המשחק"אני מקווה מאוד שננצח את מילאן".


    לסיכום:

    למילאן יחסר אך ורק תיקו כדי להבטיח סופית את עלייתה,בנפיקה תרצה ניצחון שישאיר לה סיכויים,נקודה יכולה להספיק לה פה במידה והיא רוצה לסיים בגביע אופא,אך במידה וזה יקרה היא תהיה חייבת לנצח את שחטיור בחוץ במידה וסלטיק תנצח אותה,אני מאמין שמילאן תשיג את מה שהיא רוצה.

    ורדר ברמן - ריאל מדריד X2 matan1
    מחצית ורדר ברמן - ריאל מדריד 1 ביחס 3.30
    סה"כ קרנות - ברמן/מדריד 2 ביחס 2.50


    ורדר ברמן תגיע למשחק הזה כאשר העושה משחק שלה והשקחן הכי טוב שלה ללא ספק דייגו לא ישחק,כאשר היא חייבת ניצחון במשחק הזה לשמור על הסיכויים שלה לעלייה,או לפחות לסיים בגביע אופא.
    הקשר הברזילאי שלה,מושעה מהמשחק היום,כאשר המועדון הגרמני חייב ניצחון כדי להעביר את ההרכרעה בבית הזה לסיום.
    דייגו שקיבל את הכרטיס האדום בהפסד ללאציו 2:1 בחוץ,לא יוכל לעזור לקבוצה שלו להשיג את ה3 נקודות,מה שכן הוא ישחק במישחק הבא של הקבוצה בליגת האלופות.דייגו אמר לפני המשחק"זה יהיה לי קשה מאוד לראות את המשחק מהיציע".
    לורדרא ברמן יש 3 נקודות בבית,ניצחון שלה פה ותיקו בין אולימפיאקוס ולאציו ,לשלושת הקבוצות יהיה 6 נקודות וההכרעה תיפול במשחק האחרון,קרלוס אלברטו יחזור בשורות ורדר ברמן להרכב,כאשר היה מושעה מהמשחק הקודם בגלל ריבי אם סאנוגו.
    זה אומר ש בלי דייגו טים בורוסקי או דניאל גנסון יקבלו את ההדמנות בקישור ויהיו חייבים לקחת את המושכות ולהנהיג פה את הקבוצה לניצחון.החיסור של דייגו יכול רק לעזור למועדון הספרדי שניצח את ורדר ברמן בספרד 2:1.
    מאמן הקבוצה מגמרניה אמר לפני המשחק"יש לנו סיוכי לנצח את המשחק הזה כפי שהיה לנו סיכוי במדריד"
    עוד הוסיף המאמן"אנחנו נמשיך להאמין שאנחנו יכולים להגיע למקום השני בבית הזה".

    מדריד צריכה אך ורק נקודה כדי להבטיח סופית את העפלתה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית.
    שחקן ריאל מדריד אמר לפני המשחק הזה"הקבוצה הגמרנית מאוד ממושמעת,ומאוד תחרותית,ויהיה לנו מאוד קשה לנצח אותה בביתה לעיני הקהל שלה".
    גבריאל היינז ו שניידר יחמיצו את המשחק הזה בגלל פציעה,כאשר גם רוברטו סולדדו ורויסטון ימשיכו להחסיר.


    לסיכום:

    לאציו חייבת ניצחון ,או לפחות תיקו שישמור את הסיכווים שלה לפחות להעפיל לשלב גביא אופא,ריאל מדריד תצטרך נקודה כדי להבטיח את עלייתה לשמינית גמר,ורדר ברמן ללא דייגו זה לא אותה קבוצה ולכן אני חושב שיהיה לה מאוד קשה במשחק הזה,ולדעתיי המשחק הזה ילך לכיוון ריאל מדריד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/11/07
  10. edz Member

    הצטרף ב:
    ‏28/11/07
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני הולך איתך בהכל חוץ מ- סלטיק - שחטיור דונייצק
    לסלטיק יש הרבה מזל בבית אבל הבפעם ניראה לי המזל שלה נגמר ..והא מפסידה ..
     
  11. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחייי נראה לי סלטיק זה ההימור הכי חזק שלי דווקא שים לב למה שכתבתייי

    הרקורד של סלטיק בבית פשוט מרשים בליגת האלופות!!יש להם 11 ניצחונות הפסד 1 ו2 תוצאות תיקו ב14 משחקים בליגת האלופות.

    זהה עובדה מאוד חשובב סלטיק לעיני הקהל שלה ניצחה קבוצות כמו יויינטד ועודדד..
     
  12. edz Member

    הצטרף ב:
    ‏28/11/07
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני עדין בשלי אחי ..
    סלטיק בבית יש לה יותר מזל מקהל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx והפעם זה נגמר ..לדעתי
     
  13. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכור אתמול פגעת ברוב ההמלצות שלך כל הכבוד. לגבי לאציו אולימפיאקוס, היוונים כבר לא פראיירים הם הפסידו במדריד רק בגלל התחת של ריאל והצלה הירואית של קאסיאס וניצחו בברמן! יש להם סיכוי מצויין להעפיל לשלב הבא והם לא יפסידו ללאציו אני מתחייב על זה
     
  14. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאנס - קון 1 ביחס 1.60 matan1 מומלץ הוט

    קון תגיד למגרש בלאנס אם ביטחון מלא,זאת בעיקר לאחר הניצחון הגדול שלהם שבוע שעבר בביתה כאשר ניצחו 5:0 ענק את בורדו,שהתוצאה העלתה את הקבוצה עד לאמצע הטבלה.
    קון הפסידו רק פעם אחת במשך 7 המשחקים האחרונים של הקבוצה וזה לפני המשחק הזה של קון נגד בורדו הם שיחקו מול ואלנסיין והפסידו להם 3:0 בחוץ.שחקן קון זרמי בוסטון ביקש מהחיניכים שלו להיות יותר טובים בחוץ ולתקוף מההפתיחה.עוד הוסיף השחקן"בחוץ אנחנו יותר יסודיים וטובים ויותר קל לנו ונוח".
    מאמן קון יוכל להנות משורותיו של הקשר בנזמין ניאט שלא שיחק ב5:0 על בורודו ויחזור להרכב הפותח בגלל השעייה.
    לעומת זאת קון תיאלץ להסתדר ללא,סבטסיאן מזור שספג פגיעה במהלך השבוע,גם קארי סווינסון,גרגורי לצה,סטפן סאנסון כולם לא ישחקו .

    לאנס לא נוצחה כבר 3 משחקים ברציפות בליגה,והם יהיו חייבים להשיג נקודות ולטפס למעלה בטבלה.
    ניצחון שלהם פה על קון יכול לסדר להם להגיע עד לאמצע הטבלה ולהיות בעמדה טובה מאשר עכשיו.
    אולבייר מונטרביו,יוהן דמונט,וננד קובאצביך כולם יחחזור להרכב היום לאחר שלא שיחקו שבוע שעבר בגלל השעייה,כאשר גם אריק קרייר יחזור להרכב לאחר פציעה.


    לסיכום:

    קון לא טובה שהיא משחקת בחוץ וזאת ראינו בהפסד 3:0 לואללנסין במשחק החוץ האחרון שלה,היא תחסר למשחק הזה כמה 3-4 שחקנים חשובים במערך שלהם..
    לאנס לעומת זאת לא נוצחה 3 משחקים ברצץ והיא מגיעה למשחק בהרכב מלא כאשר בשורותיה יחזרו 4 שחקנים להרכב לדעתי יחס 1.60 לניצחון ביתי של לאנס שווה לנצל!


    בני סכנין - מכבי נתניה 1 ביחס 1.65 מומלץ

    אלישע לוי מתכוון לעלות למשחק הראשון ברבע גמר גביע הטוטו מול מכבי נתניה, היום בדוחא (18:30) בהרכב החזק ביותר, מלבד, כמובן, הבלם לאוניד קרופניק, שהורחק בשבת.

    הרכב משוער: מאיר כהן; עבד רבאח, יה-יה פטי, גבע ברקאי, באסם גנאים; ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חלאילה, חאמד גנאים; מאור בוזגלו, איליה יברויאן.

    מצד שני נתניה:
    המאמן ראובן עטר יעלה מחר למשחק בהרכב השני שלו, זאת בעקבות השבוע העמוס שמחכה לקבוצה. שני שחקני נוער צפויים להיות בסגל, והשוער גל ניר יחליף את שטראובר שיקבל מנוחה. אלמוג כהן, שנפגע בראשו במשחק מול בית"ר, מחוץ לסגל.

    הרכב משוער: גל ניר; טל מעבי, גולן חרמון, עשהאל בן שבת, מעוז סמיה; אדם וייר, מריוס בונדאה, שניר גואטה, אלון וייסברג, סבסטיאן רוזנטל; חן עזר


    לסיכום:

    הימור מעולה מתבסס לנו כאן!!,נתניה עולה למשחק כאשר היא בהרכב שלישי אפילו,סכניון עולים אם ההרכב החזק ביותר שלהם למעט שחקן אחד,הם פותחים אם בוזגלו ויבוריאן בהתקפה ולדעתי ינצחו את המשחק הזה.
     
  15. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 54: ורדר ברמן - ריאל מדריד: משחק קריטי בעיקר לגרמנים, שחייבים שני ניצחונות בשני המשחקים שנותרו להם כדי להבטיח העפלה. ריאל מדריד לעומת זאת זקוקה לניצחון אחד בשני משחקיה הנותרים כדי להבטיח את ראשות הבית. לברמן יש בעייה רצינית מאוד לקראת המשחק הזה, כאשר הכוכב הברזילאי שלה דייגו, ספג אדום במשחק הקודם בלאציו ולא יעמוד לרשותו של תומאס שאף. גם הוגו אלמיידה הפורטוגלי ייעדר עקב קרע בשריר וההתקפה של ברמן תיפגע מאוד בעקבות שני החיסורים האלה. מי שצפוי לחזור להרכב הוא בובאקר סאנוגו, שהושעה ממשחק הליגה הקודם יחד עם קרלוס אלברטו בעקבות תיגרה בין השניים. סאנוגו יפתח בהתקפה ככל הנראה לצידו של מרקוס רוזנבורג הדני. איבן קלאסניץ, החלוץ הקרואטי שחזר אחרי פציעה ארוכה מאוד, עדיין לא בכושר מלא ולא נכלל בסגל למשחק.

    מנגד אצל ריאל מדריד יש הרבה פחות חיסורים ובעיות. אומנם היינצה, אריאן רובן ושניידר ההולנדים פצועים ולא נסעו לגרמניה, אך מה שחשוב מבחינתו של שוסטר זה שואן ניסטלרוי, רוביניו וראול, שלושת האסים בהתקפה, כשירים וצפויים לפתוח במשחק הזה. בשורה התחתונה ברמן חייבת לנצח ותשחק על ניצחון, אבל בהעדרם של דייגו ואלמיידה, היא תתקשה לכבוש ומי כמו ריאל יודעת לעקוץ במתפרצות ולחזור הביתה עם 3 נקודות שיבטיחו לה העפלה לשלב הבא. ההימור:2, היחס 2.2