אשכול המלצות לראשון שני!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏25/11/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פה תרכזו את כל ההמלצות שלכם ותעזרו לנו להביא קצת זכיות!

    משחק מספר 39: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים

    180 דקות ללא שער מול קבוצה שלא ניצחה ב-2 המחזורים האחרונים, אלו הם הנתונים המעניינים במפגש בין אלופת המדינה בית"ר ירושלים, לבין סגניתה מכבי נתניה. 4 נקודות בלבד מפרידות בין הקבוצות וכל אחת יודעת שניצחון שלה יכריע לגבי המשך הדרך בעתיד.

    מכבי נתניה הייתה בעונה שעברה ה"כבשה השחורה" של בית"ר ירושלים ולמעשה הייתה הקבוצה היחידה אותה לא ניצחה האלופה, יותר מכך, במפגש האחרון בקופסא, הושפלה בית"ר 1-3 באחד המשחקים החלשים בשנתיים האחרונות – הפסד שגרם להדחתו של אוסי ארדילס המאמן דאז.

    סגל מלא עומד לרשותו של יצחק שום מלבד חן עזריאל הפצוע. בתחילת השבוע היה קיים חשש כי שמעון גרשון יחמיץ את המשחק בגלל פציעה, אך בסוף השבוע הוא חזר להתאמן באופן מלא ואף יפתח בהרכב. גם החשש לגבי שיתופו של דרק בואטנג שהיה חולה ביום שישי הוסר וזאת לאחר שלאימון בשבת הוא הגיע כרגיל והודיע כי הוא כשיר לשחק. גם צמד הצ'יליאנים מילובאן מירוסביץ' וכריסטיאן אלברז שחזרו רק ביום שישי בצהריים מצ'ילה, כשירים למשחק למרות העומס שהיה מוטל עליהם.

    שינוי אחד בלבד צפוי שום לערוך בהרכב מול מכבי נתניה, אבירם ברוכיאן שפתח בהרכב במחזור האחרון מול קריית שמונה יורד לספסל ואילו את מקומו בהרכב תופס הקשר האחורי גל אלברמן, שהיה אחד מהמצטיינים בניצחון הנבחרת על רוסיה.

    כ-1500 אוהדים אמורים ללוות את בית"ר במשחק למרות מחירי הכרטיסים הגבוהים אותם דרשה מכבי נתניה. חלוקת הכרטיסים שהוזמנו מראש תתבצע בסניף איקאה – סמוך לכניסה לנתניה.
    הרכב משוער:טבטרקו קאלה,יואב זיו, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, גל אלברמן, עידן טל, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, אנטונלי רומולו, ברק יצחקי.

    מכבי נתניה, מעודדת מהכושר הטוב העונה, יודעת שאם היא תנצח מחר היא תתקרב עד כדי נקודה מבית"ר והמקום הראשון בהחלט קורץ לחניכים של ראובן עטר. לקראת המשחק סובלת הקבוצה ממכת פציעות, כאשר איתי שכטר, אמיר טגה וגו'ורג' בה הפצועים ייעדרו וייאלצו לצפות במשחק מהיציע.

    נכון למוצאי שבת, נותרו בקופות האצטדיון, שייפתחו ביום ראשון בבוקר, כ- 160 כרטיסים, כאשר הצפי הוא לאצטדיון מלא. משטרה נתניה אישרה לאוהדי הקבוצה המקומית להכניס תופי עידוד לתחומי המגרש, אבל אמצעים פירוטכניים לא יוכנסו.

    לפני המשחק יקריאו הקפטנים של שתי הקבוצות טקסט קצר, הקורא לאוהדי הקבוצות לעודד ולהימנע מאלימות. בנוסף צפויה הקבוצה לחלק חולצות צהובות לכל אוהדי נתניה, כך שצפוי אצטדיון צבוע כולו מחר בשעות הערב. השערים צפויים להיפתח בשעה 18:30.

    ההימור: X, היחס: 3

     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/11/07
  2. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המלצות ליום שני:

    משחק מספר 53: הפועל עכו – הפועל רמת גן

    קרב תחתית מסקרן במיוחד יתקיים היום במשחק הנועל את המחזור ה-10 בליגה הלאומית. הפועל עכו המארחת, המחזיקה במאזן עלוב של ניצחון בודד 2 תוצאות תיקו ושישה הפסדים, תארח את אכזבת השנה, הפועל רמת גן, המוליכה עלייה ב-5 נקודות בלבד ומדורגת במקום ה-11.

    שחקני עכו החלו לדאוג לגבי מצבם הבריאותי, מכיוון שהם מתקשים לזכור מתי פצחו במחולות בפעם האחרונה לאחר משחק ליגה. חמישה הפסדים בשישה משחקים מבהירים את מצבה האומלל של עכו, שניצחונה האחרון הושג אי שם בחודש ספטמבר. הפועל ר"ג ממולה מגיעה לאחר תוצאת תיקו מאכזבת בדרבי, ובקרב בו שתי הקבוצות רוצות בעיקר לא להפסיד, האדומים יצליחו לזכות בנקודה מעודדת. ההימור: X, היחס: 2.60

    משחק מספר 55: רעננה/ הרצליה - מתנ"ס תל כביר

    אולי בליגת הגברים בכדורסל נקבעה את זהות האלופה עוד פתיחת העונה, אך המגבילה הנשית מספקת לנו דרמה ענקית. מפתיחת השנה, רמת השרון הגדולה ואליצור רמלה המתפתחת סומנו כפייבוריטיות הברורות להוביל את הליגה, אבל ברעננה/ הרצליה חשבו אחרת. 6 ניצחונות מתוך שישה משחקים השיגה המארחת עד כה בדרך למאזן ומושלם, והערב נגד מתנ"ס תל כביר היא תרצה להמשיך במומנטום האדיר.

    ואם לרעננה מחכים מאבקי צמרת מהנים, האורחת תצטרך לעבוד קשה מאוד בכדי לשמור על מקומה בליגה הבכירה. ניצחון בודד לעומת 5 הפסדים רשמה עד כה תל כביר, ונגד מוליכת הטבלה אין לה סיכוי להפתיע. ההימור: 1, היחס: 1.80

    משחק מספר 60: בני השרון – הפועל חולון

    קשה להאמין מה פעולה אחת קטנה, יכול לעולל למועדון שלם. מאז אותה תקרית איומה במלחה חיי הפועל חולון בכלל, ומיקי דורסמן בפרט, הפכו לטלנובלה עצובה ודרמטית. בשבועיים האחרונים המאמן / בעלים החליט לעזוב מספר פעמים את הכדורסל, אך מייד מיהר להתחרט. ובזמן שדורסמן נמצא בביתו ומהרהר על עתידו בהפועל חולון, קבוצתו תצא הערב למשחק חוץ לא פשוט נגד אפי בירנבאום ובני השרון.

    בעזרת מאיר טפירו שהגיע מירושלים, המארחת בנתה בפגרת הקיץ סגל חזק ומאיים שהסתמן כאחד הטובים בליגה, אך משום מה לפאזל המורכב עדיין לא נמצא החלק המתאים. 2 ניצחון מארבעה משחקים השיגה עד כה בני השרון, ובאצטדיונה הביתי נגד חולון המפורקת, היא תצליח לחזור למסלול הניצחונות. ההימור: 1, היחס: 1.80
     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל אני מחויב לעשות את עבודתי ולהמליץ לכם אך מי שלא מכור קשה לווינר אני אומר לכם להתרחק
    מהימורים להיום!,מי שבכל זאת רוצה לשלוח טור בהשקעה נמוכה חובה להיום הינה המלצות:


    בואבישטה - ויטוריה גימראייש 2 ביחס 2.60..רמת ביטחון:5

    2 קבוצות מאוד שונות יפגשו למשחק במסגרת הליגה הפורטוגלית,בובאבישטה שתקבל בחזרה את שחקנה Guimarães למשחק הזה.
    בואבישטה היא לא קבוצה שבנויה רק על שחקנים צעירים,יש בה עוד כמה בעיות מחוץ לקבוצה,כאשר הם שינו כמעט את כל ההנהלה,והקבוצה גם אם הרבה מאוד שחקנים חדשים שיקח להם זמן להתחבר אחד לשני.
    ולכן הקבוצה לא פתחה את תחילת העונה בצורה טובה.
    לקבוצה אין אף ניצחון ביתי,מתוך חמישת משחק הבית שלה היא ביצעה 2 תוצאות תיקו ו3 הפסדים די גרוע.

    ויטוריה לעומת זאת אם הרבה מסורת בליגה הפורטוגלית,ויש לה קבוצה די טובה השנה הזאת,שמתחרה על האליפות הפורטוגלית,מאזן בחוץ די סביר 2 ניצחונות חוץ 2 תוצאות תיקו והפסד אחד בודד.

    לויטוריה יש יותר חשק ואינטרס לנצח את המשחק הזה,הם בונים על הרבה לחץ למשחק הזה,כאשר יפתחו
    בצורה התקפית מול קבוצת חסרת ניסיון ישר מהפתיחה כך אמר אחד השחקנים בראיון לתקשורת הפורטוגלית:"נבוא לתקוף ישר מהפתיחה"..

    ניצחון של ויטוריה במשחק הזה על בואבישטה יעלה את הקבוצה עד למקום השלישי בטבלה,ב2 הקבוצות אין חיסורים משמעותיים ,ויטוריה יגיעו אם ממונטום ויותר מורל וינצחו את המשחק הזה ביחס 2.30,ללכת על המשחק הזה בהשקעה בינונית בלבד!


    לסטר - קרדיף X2 רמת ביטחון: 7

    קרדיף תגיע למשחק הזה לאחר ניצחון 1:0 בליגה על איפסוויץ בביתה,כאשר היא שיחקה אם המון ביטחון עצמי באותו משחק,לאחר שבשבוע קודם לכן חטפה תבוסה 3:0 מצרללטון בחוץ.
    שוערה של הקבוצה Kasper Schmeichel אמר לפני המשחק"היה משחק לחימה אירואי,הגיעה לנו לנצח שבוע שעבר באיפסויץ אם נמשיך לשחק כך אין לי ספק שנוציא נקודות גם בלסטר".
    קרדיף בחוץ בכלל לא גרועה ואני לא מבין למה היחס ככה,ב7 משחקים בחוץ הקבוצה הצליחה להשיג 9 נקודות שזה בכלל לא רע.

    לסטר לעומת זאת ב8 משחקים השיגה 9 נקודות בביתה מאזנה די סביר מינוס,היא לא יותר טובה מקרדיף ביכולת,פחות או יותר 2 קבוצות באותו רמה.

    קרדיף,תוכל להנות מחזרתו של R.Fowler שכנראה יפתח על הספסל והמאמן יתן לשחקן Paul Parry להמשיך לשחק והוא דרך אגב מלך השערים של הקבוצה כי כפי שכתוב בקלישאה"הרכב מנצח לא מחליפים".

    ל2 הקבוצות אין חיסורים משמעותיים משחק הזה,קרדיף כאמור לא נופלת מרגליה של לסטר גם לא בביתה ולדעתי היא תקח לפחות נקודה במשחק הזה אם לא יותר.
     
  4. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    SIZE=7]'סטיבנייג - אלטרינגהאם 1 ביחס 1.25 רמת ביטחון:7[/SIZE]

    סטיבנייג בתקופה לא טובה,היא ניצחה רק משחק אחד בחמשת המשחקים האחרונים שלה,כאשר גם בגביע האנגלי היא הובסה 4:0 ע"י אקסטר סיטי וזאת מאחר ששיחקה בהרכב החלש שלה.ובבכל זאת עדיין הקבוצה היא הרבה יותר חזקה מאשר אלטרינגהם.

    אלטרינגהם לא ממש קבוצה גרועה,והשיגה תוצאות לא רעות בכלל בשבועיים האחרונים בליגה כאשר היא משיגה ניצחון ביתי ותיקו בחוץ לווימאת.
    אך הקבוצה עדיין למרות התוצאות והכושר שהיא נצאת ,היא לא תחזיק מעמד אין לה את הסגל השחקנים והיא קבוצה שבנויה השנה על הלחימה להישארות בליגה המחוזית באנגליה.
    והעובדה שהקבוצה מנצחת בחוץ רק משחק 1 מתוך תשעת משחקי החוץ שלה העונה רק מוכיחה על כך.

    סטיבנייג היא קבוצה טובה,ואני בטוח שהיוםפ הם ירצו להוכיח ולמחוק את מה את התקופה האחרונה,כאשר
    היא מקבלת יריבה מאוד נוחה ליציאה מהמשברון שפקד אותה,ולכן לדעתי הקבוצה תנצח.