בלילי כבר לא אדום????

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏19/9/03.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתוך וואלה:
    "עיתון "הארץ" מפרסם היום כי פיני בלילי, החלוץ שגדל בהפועל ת"א ועשה את רוב שנותיו במועדון תחת הדרכתו של דרור קשטן, סיכם את תנאיו ביריבה העירונית, מכבי ת"א.

    בלילי עושה היום בטורקיה, לאחר שהצטרף לקבוצת איסטנבולספור. הישראלי מצטיין ומוליך את קבוצתו לצמרת הליגה הטורקית, אך כזכור, הוא סיים את דרכו בהפועל ת"א באקורדים צורמים.
    ערב צאתו לטורקיה היה בלילי כבר סגור במכבי ת"א, ולמעשה לא הצטרף לקבוצה בשל החשש של הצהובים כי הפועל ידרשו עבורו דמי השבחה, כמו במקרה סלים טועמה ואייל בן עמי.

    אי לכך המשיך בלילי לחפש קבוצה ולבסוף חתם בטורקיה, אך בינו לבין מכבי יש סיכום לפיו כאשר יחזור ארצה הוא ינחת בקרית שלום, ויבצע את המעבר המתוקשר כ"כ, מהפועל למכבי.

    איך שזה נראה כרגע בלילי לא יחזור לארץ..אבל אם הוא יחזור הוא יהיה צהוב?
    הסמל של הקהל של הפועל שעדיין מדבר טובות על הפועל סגור במכבי??

    http://www.sport5.co.il/_Uploads/6888balili.Xxx

     
  2. newspaperman Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/03
    הודעות:
    85
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אותי זה לא מפתיע כל כך...
    זכורים בעבר מקרים רבים ששחקנים עברו מיריבה ערונית האחת לשניה, ראה לדוגמה את ראובן עטר (מכבי, הפועל חיפה), ג'ובאני רוסו (מכבי, הפועל חיפה), איציק זוהר (לא יריבה ערונית אך יריבות מושבעת: מכבי חיפה, מכבי ת"א) ועוד...

    סמלים הולכים ובאים, כולם חוץ מאחד - הסמל של הקבוצה.
    בכדורגל המודרני צריך להתרגל לעובדה ששחקנים מתחשבים בקבוצה בה הם משחקים ולא בקבוצה בה הם שיחקו, לפני כן הם קודם כל יחשבו על עצמם.
    ברגע שבלילי עזב את הפועל ת"א, מבחינתו הקבוצה היא זיכרון יפה מהעבר אך מבחינת ההווה אי אפשר לומר כך. לאור עובדה זו, לא צריך להתפלא על מעברו העתידי למכבי ת"א כמו שגם לא צריך להתפלא אם יהיו מעשי אלימות מצד מחנה הפועל ת"א ומצד מחנה מכבי ת"א (כתגובה) במקרה שבלילי אכן יעשה מהלך זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/03
  3. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת היו כל מיני שמועות על זה שבלילי בדרך למכבי לפני שהוא עזב לתורקיה....
    הבעיה האמיתי תיהיה, אם הוא יחזור, איך האוהידם של מכבי ת"א יקבלו אותו. גל ניר כשרק הגיע, זכה לקללות וגידופים מצד האוהידם, אז אחד שמוזכר כמעט בכל השירים נגד הפועל ובטח ובטח לא יתקבל בזרי פרחים, למרות שבכושר הנוחכי שלו בלילי יכול לתורם למכבי, רק שאני לא רואה לא מקום בקבוצה, הוא הרי חלוץ ויש למכבי ת"א כבר שניים.
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לילך..הוא לא יגיע בקרוב..כל העניין הוא במידה ובלילי יעזוב את איספמבגחלדסיספור וירצה לחזור לארץ..רק אם זה יקרה הוא יהיה חייב לשחק במכבי..עד שהוא יחזור קוביקה ייעזר במקל הליכה והילד שיושב ללוני על הבולבול במשחקים כבר יתגייס לצבא ויישב על בולבול אחר[של המפקד?]..
     
  5. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו, אז הארץ אמרו. so what?

    אני לא חושב שבלילי סיכם במכבי, הוא לא דביל, בניגוד ל"סמלים" רבים (הסמל היחידי שיש עכשיו זה אבי נמני) שסתם הקהל אהב אותם מסיבות שונות ומשונות, בלילי הוא אוהד הפועל. פשוט ככה. בצעירותו הוא ישב בשער 5, קילל את מכבי, עודד את הפועל, חלם לעלות לבוגרים, וזה מה שקרה. הוא אוהב את הקהל, הקהל אוהב אותו(הדוגמה הכי טוב לכך הייתה החולצה שהוא שלף אחרי הגול בדרבי: "שער 5 זה הלב"), אין שום סיבה שהוא יעבור למכבי.
    גם הוא צריך לקחת בחשבון את עניין הקהל של מכבי, כמו שלילך ציינה הקהל לא בדיוק חיבב את גל ניר, אז בטח ובטח שבלילי לא יתקבל בברכה.

    ולמה בכלל שהוא יחזור לארץ בזמן הקרוב? הוא בטורקיה, הוא משחק, ומשחק טוב, כבר פורסם שקבוצות אחרות מעוניינות בו, אז באמת שאני לא מבין למה שהוא יחזור לארץ, וגם אם כן, אז למכבי?
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנשים אומרים הרבה דברים. גולן חרמון בעבר היה אוהד שרוף של הפועל ירושלים כמו גם מאיר פניג'ל, וכל שחקן שבית"ר מחתימה מצהיר שזה היה החלום שלו ושהוא רוצה להצעיד את בית"ר לצמרת. אז גם אם בלילי אמר ש"שער 5 זה הלב" (פחח) הוא יכול מחר להגיד שהוא היה אוהד מכבי מילדות והוא מגשים חלום. יש המון שקרנים בכדורגל הישראלי (קוביקה, רוסו, אבוקסיס ועוד).

    סה"כ שחקנים מנסים לגרום לקהל לאהוב אותם ולהשיג לעצמם ביטוח למשחקים שבהם יהיו חלשים. שחקן טוב לדעתי צריך להוכיח את זה על המגרש, כמו סרגיי טרטיאק האגדי או מנור חסן (ולחשוב שעכשיו יש חור בעמדה שבה היה לנו בידיים את שחקן השדה הטוב ביותר של בית"ר בשנתיים האחרונות יחד עם הנסיך שאנדור).