אשכול המלצות ליום רביעי.

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏21/11/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ישראל-מקדונה-1 (ביחס:1.30).

    אמנם היחס על הרצפה 1.30? אך ללא ספק ההימור מצוין להערב נבחרת ישראל שלנו מסיימת הערב את הופעותיה בקמפיין יורו 2008 כאשר תארח באיצטדיון רמת גן את נבחרת מקדוניה,ישראל מגיעה לאחר התצוגה הניפלא שסיפקה עניין רב ביום שבת כאשר ניצחה את נבחרת רוסיה בתוצאה 1-2,עיני האומה האנגלית נישאו עיניים לעבר המשחק בין ישראל ורוסיה וכאמור חגגו בסיום המשחק מה שמעניק את הכרטיס העלייה למוקדמות יורו 2008 לאנגלים אם לא יקרה שום הפתעה,הערב ישראל מגיעה למשחקה הביתי האחרון כאשר תארח במגרש את נבחרת מקדוניה שביום שבת באותו זמן שישראל הפתיעה את הרוסים גם מקדוניה הפתיעה את הנבחרת הקרואטית בתוצאה 0-2.

    ישראל מגיעה למשחקה הביתי האחרון כאשר מאזן משחקי הבית של הנבחרת שלנו עומד על:3ניצחונות,תיקו1,והפסד בודד בו נוצחה הנבחרת על ידי נבחרת קרואטיה,הערב הנבחרת תרצה לסיים את הקמפיין הנוכחי הטעם מצוין ועם ניצחון ו3 נקודות,רוב הסגל לא צפוי לשינוי כאשר גל אלברמן יעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים במקומו משה אוחיון צפוי לפתוח,מי שאמור לקבל קרדיט בהרכב הפותח הוא רוברטו קולאוטי שצפוי לעלות הערב במקומו של בן סהר,פרט לשינוי זה צפוי דרור קשטן לעלות באותו בהרכב שניצח את הרוסים ביום שבת.
    מנגדיוצאת הערב נבחרת מקדוניה למשחקה האחרון גם כן בישראל לאחר שביום שבת רשמה הנבחרת הישג בלתי רגיל בו ניצחה את נבחרת קרואטיה בתוצאה 0-2,מקדוניה תגיע למשחקה האחרון בקמפיין הנוכחי כאשר הנבחרת מסכמת קמפיין טוב אך עם התנאים בו נימצאת הנבחרת מציינים שהישג טוב מול ישראל תגיע נבחרת די בינונית שכאמור אמנם לא מרשימה אך מסוגלת לנצח ביום טוב נבחרת טובה ממנה,מאזן משחקי החוץ של הנבחרת המקדונית ניצב על :2ניצחונות,תיקו1,ו2 הפסדים.



    לסיכום:נבחרת ישראל מגיעה למשחקה האחרון בקמפיין הנוכחי יורו 2008 לאור היכולת הטובה מיום שבת על הניצחון מול הנבחרת הרוסית צפויה נבחרת ישראל להמשיך במומנטום הטוב,השינוי בסגל והרכב הנבחרת לאור ריבוי הצעירים בדמות:מאור בוזגלו,אליניב ברדה,תמיר כהן,עושה את השינוי כאשר בנבחרת מתכוננים לקראת הקמפיין הבא והמטרה מוקדמות מונדיאל 2010 שיערכו באפריקה,מול הנבחרת הישראלית מגיעה נבחרת די בינונית בדמות מקדוניה שבקמפיין הנוכחי אמנם לא היתה מאריות הבית אך ידעה לתת ולהעניק לנבחרות משחקים מותחים הערב אף היא תיפרד מהקמפיין במשחק החוץ מול ישראל,מקדוניה לאחר הניצחון בשבת על קרואטיה בשמיים והחגיגות עדיין מככבות שם,מול ישראל הנבחרת תיתמודד מול נבחרת ישראלית צעירה,לוחמת ומעניקה לקהל אוהדיה כדור רגל מצוין ומהנה שהרבה זמן לא ראינו ולכן הסימון 1.


    עוד המלצות יועלו בהמשך..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/07
  2. AvivTupi Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה באנקר, ולמרות שגם לדעתי ישראל ינצחו לפחות בהפרש דו-ספרתי, אני ממליץ לא לגעת במשחק, הרי זה משחק אחרון ולא קובע כלום, ומקדוניה יכולים להפתיע... אבל בכל מקרה בהצלחה לך ולכולנו ואני מחזיק לנבחרת אצבעות ביום רביעי!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/07
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סרביה - פולין 1 ביחס 1.50

    פולין יכולה להיות מאוד עייפה לאחר הניצחון 2:0 על בלגיה שגם הבטיח לה את העלייה ליורו 2088 דרך אגב מאוד היסטורית מבחינתה.
    למשחק ביום רביעי מול סרביה הם שיחררו כמה שחקנים מאוד טובים מהרכבם שזה כולל:Krzynowek, Smolarek.
    הם שיחררו עוד כמה שחקנים חשובים כמו: Saganowski ו Zurawski ו Boruc .

    קשה לתאר עד כמה ההתקפה של פולין תהיה חחלשה לפי דעתי בלי קריזנוארק וסמולארק,ובלי כמובן בורוץ
    שהוא השוער הראשון של הקבוצה.
    מה שעלול לשתף את השחקנים הצעירים בליגה הפולנית.

    קשה להגיד הרבה דברים על המוטיבציה של סרביה לנצח את המשחק הזה,הסיכווים שלה לעלות ליורו 2009 תיאורטיים בלבד!~.

    יש שמועה כזאת שאומרת הרבה אוהדים ונאשים התומכי בסרביה רוצים שמאמנם Mr Clemente ימשיך איתם עוד קדנציה אחת למרות ההפסדים ואי העלייה ליורו 2008,אבל אני לא בטוח שהשחקנים רוצים את זה.
    המשחק הזה יכול להכריע כי במידה ויהיה פה ניצחון קלרמנט עשוי לאמן עוד קדנציה.


    לדעתי סרביה,תשחק בשביל הכבוד ואולי קצת בשביל המאמן שלה,מול הרכב חסר של פולין בלי 6 שחקנים
    תנצח את המשחק הזה.
    דרך אגב היחסים בעולם כבר צוונחים ובכמה מחברות ההימורים היחס ירד לפחות מ1.5 מה שמציע הווינר.

    אני מציע לכם למהר ולחטוף.



    אוקראינה - צרפת 2 ביחס 1.95

    צרפת תסיים סופית את מוקמדות היורו של שלב הבתים,כאשר היא הבטיחה את עלייתה ביחס אם איטליה בבית ב'.
    לצרפת אין כבר על מה להילחם לאחר שאיטליה עשתה מבחינתה את העבודה וניצחה את סקטולנד ביום שבת
    2:1 משער בדקה ה90.
    מאמנם הצרפתי אמר לפני המשחק"אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה כדי להראות שלא איטליה היא זו שגרמה לנו לעלות מהבית"

    צרפת למשחק הזה תעלה הרכב מאוד חזק כדי פשוט לנצח את המשחק שחקנים מהטופ האירופי שיש: כמו:גאלאס,טוראם,אבידל,דיאררה,מאקללה,ריברי,נאסרי,הנרי ואנלקה

    כזכור לפני שבוע צרפת סיימה 2:2 מול מרוקו במשחק ידידות כלל לא חשוב,אך גם זה בגלל שצרפת שיחקה בלי שחקנים מאוד חשובים כמו :ריברי ותיירי הנרי.

    צרפת תחסר למשחק הזה אך ורק את מלודה מצלסי בגלל פציעה.


    מהצד השני אוקראינה,גם היא אין לה כלל סיכויים לעלות ליורו 2008,ספגה מפלה מאודה מבישה כאשר הפסידה בחוץ 2:0 ללטביה החלשה.

    מאמן אוקראינה Oleg Blokhin אמר במשחק שבוע שעבר מול לטביה כאשר בקבוצתו לא שיחקו חצי הרכב בגלל פציעות למינהם "אם הייתי יכול לשחק הייתי עושה זאת".

    כמו כן גם להיום המגמה תימשך כאשר מספר שחקנים לא מבוטל של שחקנים לא ישחקו היום מול צרפת כמו:

    המגנים Olexander Kucher, Andriy Rusol, Andriy Nesmachniy,והקשר Maxym Kalynychenko .
    כמו כן גם השוער שלהם Olexander Shovkovsky בספק רב מאוד בגלל פציעה.


    לסיכום נכון ש2 הקבוצות אין על מה לשחק,אך לצרפת יש מה להראות לאיטליה שהשיגה את הנקודות מעצמה ולא בעזרתה,אוקראינה באים אם המון חיסורים בהרכבם..
    ולדעתי המשחק שיכריע פה הוא ההרכבים,צרפת מציגה פה הרכב חזק במיוחד שינצח את אוקראינה.



    בהמשך עוד המלצות!!
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 66: בוסטון - גולדן סטייט (10+) - אז בוסטון איבדה את המאזן המושלם שלה עם הפסד חוץ לאורלנדו ב-2 הפרש ויותר אין קבוצות מושלמות בליגה הזו, השאלה אם בוסטון התעייפה מעט או שמדובר בתופעה חד פעמית? +10 זה היתרון שמוענק לגולדן סטייט הלילה ולדעתי ליין מוגזם ביותר. אז אומנם בוסטון קבוצה טובה יותר עם הטריו הכי טוב בליגה - פירס, גארנט וריי אלן, אבל ממולה מתייצבת קבוצה שנכנסה לכושר מצויין בדיוק בזמן הנכון ומתחילה להזכיר את גולדן סטייט של העונה שעברה, שהגיעה עד חצי גמר המערב.

    הסיבה לשיפור בכושרה של גולדן סטייט היא החזרה של סטפן ג'קסון הנהדר מההשעייה שלו ומאז חזרתו גולדן סטייט חיברה שני ניצחונות חוץ רצופים, כשהאחרון היה ב-26 הפרש על הניקס. אז נכון בוסטון היא לא ניו יורק, אבל גם במשחק הבית האחרון שלה בוסטון לא הרשימה וניצחה על חודה של נקודה את מיאמי, קבוצה פחות מוכשרת לדעתי מגולדן סטייט. אני צופה משחק בקצב גבוה כמו שגולדן סטייט אוהבת, ואפילו לא הייתי שולל הפתעה בדמות ניצחון של הלוחמים בבוסטון. ההימור: 2

    משחק 71: הקליפרס (4+) - דנבר: די להסתכל על מצבת הפצועים של הקליפרס כדי לגבש הימור מהיר עם סיכוי יותר מסביר. אל תיבהלו מהפלוס המזערי שקיבלה הקליפרס, שבמשחק הביתי הקודם שלה חטפה 21 הפרש בבית משיקגו הקיקיונית. שון ליוינגסטון, אלטון ברנד, קורי מגאטי, ואל ת'ורנתון פצועים וייעדרו משורות הקליפרס למשך תקופה ארוכה. מנגד דנבר נכנסה לזון ההתקפי שלה, כשכרמלו אנתוני, אייברסון, מרטין וקמבי מריצים אותה לרצף של 5 ניצחונות רצופי, כשהארבעה האחרונים בהפרשים דו ספרתיים. אז נכון ארבעתם היו בבית, אבל גם בחוץ לדנבר יש יותר מידי כוח אש התקפי, מכדי שהקליפרס תהיה מסוגלת להתמודד איתו. ממליץ בחום על דנבר. ההימור: 2
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/11/07