נימני..לאן?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏12/9/03.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הליגה כבר נפתחת..אבל ההעברות עדיין לא נגמרו..
    יעקב שחר הודיע בטקס תחילת השנה של חיפה שהוא רוצה את נימני ובודק את העלויות..
    אם נמני יגיע זה יפגע בדקות המשחק של עידן טל,ולכן הוחלט שאבי נימני יעבור למכבי לירוק תמורת עידן טל שהוא משחק בעמדה שבמכבי מחפשים שחקן עליה..
    כמו כן קלינגר מאוד מעריך את עידן טל..

    האם נימני ירוק??
    האם טל צהוב?

    מה אתם[אוהדי תל אביב וחיפה] חושבים על העיסקה?
    אני מת שנימני יבוא אלינו כבר 8 שנים..

    http://images.one.co.il/images/d/gg32931.Xxx
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    נו ברור שאתה רוצה את נימני אצלך, אוהד מכבי חיפה טיפוסי.
    חוץ מזה, מי לעזאזל רוצה את עידן טל?
    גם אם היו משלמים לי לא הייתי רוצה שחקן כזה בקבוצה.
     
  3. שגיא Guest

    מת שהוא יבוא לחיפה?!
    מה קרה לך?

    אני מתפלל שעסקה כזאת לא תצא לפועל! מתפלל!
    איך נימני יכול להועיל למכבי חיפה? הוא בשלהי הקריירה, הוא ירצה לשחק רק במרכז, הוא ירצה את הכדור לרגל שלו כל הזמן, הוא מכביסט, הוא צהוב, הוא משחק בעמדה התקפית הרבה יותר מטל, דבר שאנחנו לא צריכים. עידן טל משחק יותר אחורי, ליד בריטס מאחור, דבר הרבה יותר רצוי לאור העובדה שחיפה לא הביאה קשר אחורי זר. עידן טל הרבה יותר יועיל למכבי חיפה מאשר נימני. העסקה הזאת סתם תיקח כסף מיותר משחר. סתם תביא לתקיעה במשחק.

    בחיים לא! אם זה יקרה אני פשוט לא ארצה לזכור את היום הזה....
     
  4. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד לא רוצה שהעיסקה הזאת תצא לפועל כי דבר ראשון אני שונא את נימני רצח... ודבר שני להזכירך גם מכבי חיפה מחפשת שחקן בעמדה הזאת ואם עידן טל יעזוב לא יהיה לנו קשר אחורי חוץ מבריטס שעדיף במרכז ההתקפה...
    נימני תישאר צהוב.
     
  5. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה-תסתכל על התגובה שמתחת אליך..
    דבר שני.עידן טל שחקן תותח..אמנם בנבחרת הוא לא היה משהו אבל שנה שעברה בסוף העונה הוא היה מצויין..

    שגיא:נימני רוצה להוכיח שהוא יכול גם בקבוצה אחרת ושהוא לא הורס כמו שקלינגר אומר.
    חוץ מזה שנימני זה נימני הוא שחקן ענק!!!!
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    כל אוהד מכבי חיפה אמור לשנוא את נימני.... עזבו שהוא שחקן טוב אבל אם אני הייתי אוהד חיפה לא הייתי רוצה שרגלו הצהובה תדרך בקרית אליעזר.

    זה כמו שאני לא רוצה שויירה יבוא לצ'לסי... אני שונא אותו ולא משנה כמה הוא שחקן טוב.

    שחקנים כמו נימני היו נאמנים כל החיים שלהם לסמל אחד ואני מאמין שבמשחק עונה אם יהיה כזה בין חיפה למכבי ונימני יהיה בחיפה אז הוא יקבל למחרת ציון 2.5 בעיתון. למה? נימני צהוב ותמיד יהיה כזה.
     
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע איך זה הולך בבאר שבע..אבל נימני מקצוען ותאמין לי שדווקא במשחקים נגד מכבי[אם הוא באמת יהיה אצלנו..] הוא יהיה הכי טוב..
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    זה הבעיה.... נימני הוא באמת שחקן נשמה. מושג שמה לעשות לא מוכר עדיין בחיפה.

    נימני יכול להיות באמת הצלחה מסחררת אבל אם יקרה מצב שיהיה משחק עונה בין חיפה ות"א אתה תראה מה יקרה.
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראו, אני לא יודעת איך בדיוק נמני יהיה במכבי חיפה, כי הוא יצטרך להתמודד מול משהו שעוד לא היה לו, שזה להתחרות על משבצת הכוכב שממש אבל ממש לא מובטחת לו שם וזה עוד בלשון המעטה, שזה דבר שהוא כל הזמן היה רגיל אליו ולקח כמובן מאליו במכבי ת"א. מצד שני אחרי שנה על הספסל אני חושבת שאני מוכן לסיכון כזה. למען האמת אם אני הייתי במקומו הייתי ששה ללכת לקבוצה כמו חיפה, שכרגע בהחלט שולטת בליגה ביד רמה.
     
  10. שגיא Guest

    אז?
    שיוכיח את זה בבני יהודה מצידי, או בבית"ר. מה אכפת לי. אבל למה במכבי חיפה?!
    ועזוב את העניין שהוא שחקן טוב. זה נכון, עובדתית נימני שחקן טוב, מהטובים שהיו בעשור האחרון בליגה שלנו, אבל אני לא מבין, למה אתה רוצה שנימני יבוא? סתם כי הוא "שחקן ענק!" ? הרי מערכית אין לנימני מקום במכבי חיפה, כמה תתאמץ, הוא פשוט לא יתאים. בטח ובטח לא אם נפרדים מעידן טל. כרגע החלק ההתקפי של מכבי חיפה מורכב ככל הנראה משני חלוצים (לופז וקטן) באגף ימין רוסו, באגף שמאל זננדברג. מאוחריהם משחקים בריטס וטל כשכל פעם מישהו אחר מהם יכול לעלות ולהצטרף להתקפה. איפה תשים את נימני? במקום רוסו? מה פתאום. במקום מיכאל? נימני הרי לא ישחק באגף. במקום עידן טל? עידן טל משחק בתפקיד הגנתי יותר. נימני בחיים לא ישחק שם. במקום בריטס בטח שלא, הרי לא סתם הביאו אותו לחיפה. אז את מי תוציא? את קטן? אני בטוח שאתה תהיה הרבה יותר שמח לראות שחקן בית של מכבי חיפה (קטן) משחק במכבי חיפה על פני מכביסט צהוב מובהק, הלוא הוא נימני.

    אסור, פשוט אסור שזה יקרה.
     
  11. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד לקטן..הוא אפילו לא חצי נימני.קטן היה גרוע בחלק הסופי של העונה שעברה וכן..אני מעדיף לראות את נימני אצלנו בהרכב במקום שחקן בית שכבר שנים לא ממש את הפוטנציאל שיש בו..
    כמו שכבר כמה פעמים אמרתי..אני רוצה אליפות..ונימני יכול להביא לי אחת כזאת..
    איפה לשים אותו?בשביל זה יש את לוי..אם לוי רוצה את נימני אני בטוח שהוא יודע איפה הוא רוצה לשים אותו..
     
  12. שגיא Guest

    אתה סתם בורח מהאמת...
    אז למה לא להביא ביחד עם נימני גם את טל בנין, גם את איציק זוהר, ואייל ברקוביץ'? הרי בשביל זה יש גם את רוני לוי, הוא בטוח יודע איפה הוא רוצה לשים אותם. באמת, די לברוח מהמציאות, אין לנימני מקום במכבי חיפה, תבין את זה, לספסל לא יביאו אותו, כי לא ישלמו לו כאלה סכומים בשביל שיחמם את הספסל. שחקן כזה מביאים בשביל הרכב. ואם מביאים את נימני הוא דוחק החוצה שחקן אחר. מה שאומר שאם יש לנו עכשיו את ברדה בתוך חלוץ שלישירביעי, הרי שהגעתו של נימני תדחוק אותו ממש לקצה, והוא לא יראה דקות, ואז מה עשית? הרסת עוד שחקן צעיר, שיש לו עתיד, שחקן ששילמו עליו גם כסף, רק בשביל להביא את אבי נימני. מה ההגיון פה? בחייאת, לא צריך להיות יותר מידי גאונים כדי לראות את זה....אין לנימני מקום במכבי חיפה, זה הכל. פשוט אין לו.

    ויודע מה, אתה ספציפי, אני אהיה איתך ספציפי. נימני בהרכב במקום קטן? זה אומר שחיפה משחקת עם חלוץ אחד, דנטה לופז. בעונה שעברה ראינו שמשחק עם חלוץ אחד לא ממש עזר. ונימני, עם כל הכבוד להתקפיות שלו, פשוט לא חלוץ, ככה שאל תתחיל להגדיר לי אותו כ"חלוץ שני", נימני קשר תוקף. ברגע שנימני משחק, לג'ובני רוסו אין אפשרות לבוא לידי ביטוי. ג'ובאני, בתוך שחקן כנף, נכנס למרכז הרבה מאוד פעמים. אם נימני ישחק (והוא לא יזוז מהעמדה המרכזית) לרוסו נחסמה הדרך, רוסו תקוע, רוסו לא בא לידי ביטוי. נקודה. ומה עשינו בזה? שום דבר. תקענו את המשחק. עוד משהו, להזכיר לך, המצב כיום, עם דנטה וקטן חלוצים מאוד דומה למצב שהיה בתחילת השנה שעברה, עם איגביני וקטן חלוצים. חלוץ זר וחסון, משחק בשפיץ, וקטן לצידו. קטן פשוט פרח בתקופה הזאת, הוא היה גדול. תבין, נימני לא רק שלא מתאים מערכתית למכבי חיפה, הוא פשוט לא משתלם גם. יוציאו עליו הרבה כסף ומה תקבל ממנו? חצי עונה טובה, ודחיקה של שחקן רכש אחר (כדוגמא קח את זנדברג או ברדה) למקום שהוא לא צריך להיות בוא.
    הגיע הזמן להפסיק עם הגדולה של שחקן זה או אחר. צריך להסתכל גם מעבר, לא רק לעובדה שהוא שחקן טוב. מכבי חיפה לא משחקת סביב שחקן אחד במרכז המגרש, מה שנימני היה רגיל אליו במכבי ת"א, וכך הוא הצליח, כשהצליח. בנבחרת הוא תופקד כקשר אחורי ולא עשה כלום.

    אין לנימני מקום במכבי חיפה. תפנים את זה.
     
  13. tal84 Member

    הצטרף ב:
    ‏11/4/03
    הודעות:
    21
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוף סוף רשמתי.
    מכבי הרצליה באש ובמים
     
  14. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם נימני לא חלוץ שני..זה אתה אמרת..
    מה זה תוקע שחקן אחר?תוקע את קטן?כמו שאמרתי..קטן לא ברמה של נימני..נימני מביא אליפויות..נימני מביא שערים,בישולים ומעלה את הרמה של כל הקבוצה..
    זה נימני..מהשחקנים היותר טובים שהיו למדינה הזאת..תאמין לי שהוא לא יתקע שום דבר..מקסימום ערן לוי ישחק קצת פחות דקות..אפשר להשאיל אותו שישתפשף לעונה..
    וזה די בעייתי להביא את ברקוביץ רביבו וכל השאר..לא בגלל שלא תוכל להכניס אותם להרכב..דווקא כן תוכל..שתביא כס, נדבר על זה..

    כמו שכבר אמרתי..אני רוצה לקחת אליפות..נימני לדעתי יכול לעזור לנו בצורה משמעותית..הוא שחקן ענק ואתה לא יכול לדעת איך הוא ישתלב עם רוסו..יכול להיות שהם דווקא ישלימו אחד את השני כשרוסו יעשה את הצד הימני ונימני את השמאלי..בריטס יתקוף מהמרכז ולחיפה תהיה קבוצת התקפה מפחידה..
     
  15. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אני אתה!

    לא יאומן למה אנחנו צריכים את הזבל של מכבי תל אביב?
    לא רוצה אותו נקודה ואני בטוח שיש עוד עשרות אלפים כמוני, היום קראתי שיכול להיות שזנדברג יעבור עבורו...זנדברג?? אני לא צריך את נמני שייצור מחנות במכבי חיפה סוף סוף יש 4 שנים של שקט צריך רעש?בעיות?
    שחר מתנהג כמו אידיוט , בשבוע שעבר הוא לא הפנים את הטמטום של שחרור איגביני ואמר שאם תהיה הצעה טובה ישחרר את רוסו ועכשיו הוא רוצה את נמני? איפה המהפכה הצעירה?

    טמטום מוחלט...אני כמו שגיא אתפלל שהעיסקה לא תצא לפועל שאיזה שחקן לא יירצה לעזוב...אמן אמן אמן! :evil: