פרויקט פתיחת העונה- מדן ועד סכנין

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏12/9/03.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    16 שעות אחרי העיתונים הגדולים, ויום לפני הליגה עצמה, גם אנחנו פותחים את העונה עם פרויקט, שבא לסכם את הקיץ ולנסות לחזות את מה שיהיה בעונה הבאה. תבלו.

    מכבי ת"א
    הצטרפו: אנדז'יי קוביקה, קובי נכטיילר, ניר גל, דוד דיסטל
    כנראה יצטרפו: אדריאנו אדורנו, אופיר עזו, תמיר בן עמי
    עזבו: רודריגו גולדברג, עמיר תורג'מן, מוריצו ארוס, עמי רוזנברג
    כנראה יעזבו: קובי מוסא, אבי נמני, טל בנין
    מאמן: ניר קלינגר (עונה שניה)
    הסיפור של הקיץ: ההצטרפות לתנועת הצופים והיציאה למחנה הקיץ באוסטריה. הבעיה המרכזית של מכבי הייתה שבמקום מחנה אחד, יצאו שניים(ואולי שלושה?), שלא חיבבו אחד את השני יותר מדי, והתקוטטו אחד עם השני בכל רגע פנוי, וגם ברגעים פחות פנוים. המחנאות הזאת פגעה קשות בקבוצה, והביאה לסילוקו המידי של קובי מוסא, אחד ממחנה הקיץ של החניך נמני, ולאחר שקבוצת דייגים סלובקית העיפה את מכבי בסיבוב השני של ליגת האלופות, סולקו גם טל בנין ואבי נמני, מנהיגי המחנות של הקבוצה ובעלי השכר הגבוה בקבוצה(ובליגה).
    יחס האוהדים לקבוצה: לא ברור. כותב שורות אלה הוא בעצמו אוהד של הקבוצה, והוא בעצמו לא יודע מה יחסו לקבוצה. מצד אחד האוהדים לא מוכנים שהקבוצה תשחק ללא הסמל הנצחי שלה(לאף אחד לא יותר מדי אכפת מטל בנין), אבל מצד שני, רוב האוהדים השפוים(וגם אלו שקצת פחות) יודעים שהמהלך עשוי להתברר כנכון, ולאף אחד אין לב לקלל את אחד מגדולי המכביסטים אי פעם, שגם הביא להם אליפות ראשונה מזה 7 שנים רק לפני שלושה. על דבר אחד יש קונצנזוס בין כמעט כל האוהדים, והוא לוני הרציקוביץ'. למרות תרומתו הכספית היפה מאוד, האיש הצליח להמאיס את עצמו על רוב הקהל, בחיוך האין סופי שלו, באמרות חסרות ההיגיון וביחס הדוחה לאוהדים.
    במקרה הטוב: כיכר רבין חוזרת לחגוג אליפות ומחליפה את הספורטק.
    במקרה הרע: קלינגר מזעיק את נמני במחזור ה-20, לאחר שמכבי ובני יהודה מתחלפות כל שבוע במקומות 10 ו-11. עוד עונה מסתיימת במקום השישי.
    אתרים של הקבוצה: האתר הרשמי, אתר האולטראס

    מכבי חיפה

    הצטרפו: דנטה לופז, חורחה בריטס, איתן עזריה (חזר מהשאלה), עומר בוקסנבוים.
    כנראה יצטרפו: קשר אחורי (אין שם ספציפי)
    עזבו: רפי כהן, ננד פראליה, יוסי נגר, ליעד אמיר, ריימונדס ז'אוטאטס.
    כנראה יעזבו: אף אחד.
    מאמן: רוני לוי (עונה שניה, אימן לפני 3 וחצי שנים למשך 8 מחזורים)
    הסיפור של הקיץ: כמובן, עזיבתו של יצחק שום ליוון, ומיונויו של אחד מהאנשים המזוהים עם המועדון - רוני לוי. רוני לוי אימן בעונה שעברה את הנוער, והצעיד אותה לאליפות קלה, ובדרך גם הצליח בטורניר נוער מאוד יוקרתי באיטליה, מול קבוצות פאר. לצד מינויו של לוי החליטו בחיפה ללכת על כדורגל סטייל דרום אמריקה ובכך הביאו שני פראגוואים - דנטה לופז (חלוץ) וחורחה בריטס (קשר), דבר הסלל החוצה את דרכם של ננד פראליה וריימונדס ז'וטאוטאס, שניים מהזרים האיכותיים שהגיעו ארצה. יחד עם הרכש הזר, הסגל הקיים וצירוף מספר שחקנים
    מהנוער, מקווים בחיפה לקחת אליפות אחרי עונת הפסקה, בה התואר עבר לת"א.
    יחס האוהדים לקבוצה: רוב האוהדים היו שמחים מפרידתו של יצחק שום מהקבוצה, למרות הבאתה לליגת האלופות. והשמחה התעצמה אחרי שסופסוף הם יכולים להזדהות עם המאמן שלהם, רוני לוי. לוי עשה את שנותיו היפות ביותר במכבי חיפה, והספיק לשמש בזמנו כעוזר מאמן בחיפה ואף כמאמן למספר בודד של משחקים אחרי שהמאמן הראשי פוטר. לוי שאימן את הנוער, קיבל העונה את המפתחות מיעקב שחר, שאחרי קצת התלבטויות החליט שרוני לוי יהיה המאמן. מלבד בחירת המאמן, הצהירו בחיפה שהשנה שחקני הנוער יזכו ליותר דקות במדי הקבוצה הבוגרת. זה החל עם צירופתם של מספר שחקני נוער, שהצטרפו העונה לקבוצה הבוגרת. אמנם לפחות בתחילת השנה השחקנים האלו יאיישו את הספסל, אבל זה הרבה יותר ממה שהיה בשנים האחרונות, דבר הגורם להזדהות נוספת עם אוהדי הקבוצה עם המאמן והשחקנים הצעירים, להם מחכים בחיפה כל כך הרבה זמן.
    במקרה הטוב: החגיגות חוזרות לכרמל. הירוקים חוגגים דאבל, ודנטה לופז מוכרז כמחליף הרשמי ליעקובו.
    במקרה הרע: רוני לוי לא מצליח להשתלט על הקבוצה, הזרים לא מספקים את הסחורה, והצעירים לא מוכיחים את עצמם. אין גביע, אין אירופה, אין אליפות.
    אתרים של הקבוצה: חיפה און ליין

    הפועל ת"א

    הגיעו: יאיר כהן צדק, אורי קרגולה, רמי אבו לאבן, יוסי רוזן, כפיר אדרי, פבריציו קראבלו, רובן סולצ'אגה, איביזיטה אוגובונה, טל חן, לריאה קינגסטון
    כנראה יגיעו: אבי נמני
    עזבו: בן לוז, פיני בלילי, כפיר אודי, עומרי אפק, סלים טועמה, אסי דומב, יוסי אבוקסיס, סרגיי קלשצ'נקו, גאבור הלמאי, דניס אונישנקו
    כנראה יעזבו: אין
    מאמן: דרור קשטן (עונה שישית, חמישית ברציפות)
    הסיפור של קיץ:כמובן, הפירוק של הקבוצה שרצה מאז עונת הדאבל, ובניה של קבוצה חדשה כמעט לגמרי. רשימה חלקית של העוזבים: אפק, בלילי, אבוקסיס, טועמה, הלמאי, וזאת רשימה חלקית בהחלט. למעשה, למעט מספר מצומצם מאוד של שחקנים, הפועל היא קבוצה חדשה לחלוטין, וכל מה שבא בעקבות זה, ההתפרעויות של הקהל, המו"מים הבלתי נגמרים, הלכלוכים, ובעצם כל מה שקורה לקבוצה נורמלית עם שחקן או שניים, רק שפה זה היה עם 12 שחקנים.
    יחס האוהדים לקבוצה: לאוהדים בגדול נמאס מקשטן, שאולי הצעיד אותם להשגים נאים, אבל בתקופתו הקבוצה שיחקה כדורגל משעמם, ובעונה שעברה קרה הנורא מכול: מכבי זכתה באליפות, וכתוצאה מכך סיימה במקום גבוה מעל הפועל, ואפילו שניים(!). על זה האוהדים לא מוכנים לסלוח, וגם ההפסד בדרבי לא הוסיף נקודות זכות לתאומים וקשטן. היחס של האוהדים להנהלה התדרדר קשות עקב הסכמתם להעברת המשחק של מכבי ת"א מול הפועל פ"ת במחזור האחרון, שהביא לזכייתה של מכבי באליפות, ואת רוב הקללות והנאצות ספג רפי עגיב, שבעבר היה בהנהלת מכבי. בפתיחת העונה האוהדים הפגינו במתחם וולפסון עקב מצבה הקשה של הקבוצה, ששיחררה 12 שחקנים, אבל כעת, לאחר בניית הסגל המחודש, והדילוג על יראבן בסיבוב המוקדם של גביע אופ"א, נראה שהאמון של אוהדי הפועל בקבוצה חזר, גם אם לא לגמרי.
    במקרה הטוב: רצף 6 השנים באירופה מגיע לשנתו השביעית
    במקרה הרע: רצף 6 השנים באירופה נקטע ולא מגיע לשנתו השביעית
    אתרים של הקבוצה:
    www.redordead.co.il
    www.hapoelta.com

    מכבי נתניה
    הצטרפו: פרי ינומו, ניקולס טאובר
    כנראה יצטרפו: טל בנין
    עזבו: רן קוז'וק, מרטין פשקו, אדריאן דן גמאן.
    כנראה יעזבו: אין, הסגל סגור.
    מאמן: גילי לנדאו (עונה שניה)
    הסיפור של הקיץ: על נתניה עבר קיץ די שקט. לא היו העברות מרעישות, לא היו פרשיות כלשהן, והיה קיץ די רגוע. אבל בעיקר בזכות שני דברים עלתה נתניה הקיץ לכותרת, והם ההדחה המוקדמת שלה מהאינטרטוטו(שמוביל לבסוף לגביע אופ"א), והבלאגן שהיה עם גיא צרפתי, שכמעט ולא הגיע לנתניה לאחר דרישה של מכבי ת"א לדמי השבחה גבוהים, אולם לבסוף נתניה הייתה צריכה לשלם "רק" 90,000 דולר.
    יחס האוהדים לקבוצה: האוהדים לא יותר מדי מאוהבים באשר אלון, שלא מוסיף נחת אף פעם, אבל גם לא יכולים לבוא בטענות כלפי אף אחד, במיוחד אחרי עונה נפלאה כמו שעברה עליהם. הקהל של נתניה ככלל הוא קהל שקט, שלא עושה יותר מדי רעש, לטוב ולרע.
    במקרה הטוב: נתניה חוגגים את מיקומם הטוב ביותר זה 20 שנה.
    במקרה הרע: גילי לנדאו מפסיק להיות משורר, ראובן עטר מתפטר, ישמעאל אדו מזכיר יותר את צ'וקודי מאשר את יעקובו, ונתניה סובלת מסינדרום האינטרטוטו, שמדרדר כל קבוצה ישראלית שמשתתפת בו(מהקרובנות האחרונים- אשדוד, הפועל חיפה, הפועל פ"ת).
    אתרים של הקבוצה: אתר אוהדים מצוין של הקבוצה

    הפועל ב"ש

    הגיעו: מאור אלבז, מירוסלאב וייס, דיוגו סיסטון, דדי בן-דיין, יחיאל צגאי, ז'וזה דוארטה,
    עזבו: דרז'אן מדונוביץ, שוקי נגר, מורדי שוורץ, ברטוש טרכולסקי, רמי אבו-לאבן, תומר טדסה.
    מאמן: אלי גוטמן(עונה שניה בקבוצה, הקודמת- 96/7)
    הסיפור של הקיץ: קיץ שקט יחסית עבר על ב"ש. מלבד החטיפה של סיסטון ממכבי ת"א, והמו"מ המתיש עם תומר חליבה, שלבסוף נשאר בקבוצה, שום דבר משמעותי לא קרה בבירת הנגב, מה שיכול לתרום לה מאוד לקראת העונה הקרובה.
    יחס האוהדים לקבוצה: הקהל של ב"ש הוא מהטובים בליגה. הקהל תובעני מאוד כלפי הקבוצה, ודורש אך ורק הישגים, אך הוא תומך מאוד, מגיע בהמוניו, וכמעט שלא מקלל. בעונה האחרונה הקהל של ב"ש השתפר מאוד, התארגן, הראה שיש לו מה להציע, והשיא היה בחצי הגמר המדהים של הקבוצה ובגמר הטרגי, כאשר הקהל הגיע בהמוניו(בערך 10,000 בחצי גמר ועוד 20,000 בגמר) מב"ש עד ר"ג. בגמר, זה כידוע לא עזר. השנה הקהל רוצה לעלות עוד מדרגה, כלומר לסיים את העונה במקום רביעי לפחות, ולכפר על חרפת ר"ג בזכיה בגביע.
    במקרה הטוב: ב"ש מעלה את אחוזי ההצלחה שלה בגמרי הגביע ל-67%.
    במקרע הגרוע: גוטמן משריין לעצמו עוד עונה בתור המאמן הבלתי רצוי של קוראי שם המשחק.
    אתרים של הקבוצה: www.HBS.co.il

    מכבי פ"ת

    הצטרפו: מוטי אברג'יל, סטאס דוברובין, אבי תקוה, סלים טועמה
    כנראה יצטרפו: אין. הסגל סגור.
    עזבו: ליאור אסולין, דראגן טאדיץ', אלכס לויט, עידן מליחי, כפיר פרטיאליף איתן פריינטה, שגיא שטראוס
    כנראה יעזבו: אין.
    מאמן: גיא לוזון (עונה שלישית)
    הסיפור של הקיץ: הרכש לא היה גדול במיוחד, אבל האיכות, אך, האיכות. הלוזונים ניצלו את מצבה הקשה של הפועל ת"א וחטפו את סלים טועמה, החזירו את אבי תקוה משוויץ, הביאו את חלוצה של היריבה העירונית, סטאס דוברובין, והביאו ממחזיקת הגביע את השוער שתרם רבות לגביע-מוטי אברג'יל. ביחד עם הסגל הקיים פ"ת צריכה לרוץ חזק בצמרת, ומי יודע, אולי תואר ראשון מאז 1952.
    יחס האוהדים לקבוצה: אוהדים? מכבי פ"ת? נקסט, פליז.
    במקרה הטוב: השיר "GO מכבי GO" הופך להיות הלהיט של הליגה.
    במקרה הרע: השיר "GO לוזון GO" הופך להיות השיר המושמע ביותר אי פעם באיצטדיון האורווה.
    אתרים של הקבוצה:האתר הרשמי של הקבוצה

    מ.ס. אשדוד

    הגיעו: יוסי אבוקסיס, אסי דומב, אילן בכר, ז'אן טלסניקוב, לאיוש טריאק, ראדק מיידן, אבי מלכה, שוקי נגר, עמנואל פאפוף חיים רביבו, עידן שריקי.
    כנראה יגיעו: אין, אבל עם אשדוד של העונה אי אפשר לדעת.
    עזבו: דודו אברהם, יאיר אזולאי, אייל אלמושנינו, אמיר אלקריף, יושקו ביליץ', אנדראה בלאיץ', אורן ניסים, שרון עמר, חנן פדידה, סרגיי קנדאורוב, רוברט רגבר, יוסי שקל.
    כנראה יעזבו: אין.
    מאמן: אלישע לוי(עונה רביעית)
    הסיפור של הקיץ: מסע רכש שלא היה מבייש את ריאל מדריד. בהתחלת הקיץ הובאו מהפועל ת"א המתפרקת יוסי אבוקסיס ואסי דומב, ז'אן טלסניקוב מבית"ר, יוסי נגר מהפועל ב"ש, שיחד עם אלון חזן היו צריכים להוות סגל מכובד בהחלט, אבל אז רביבו עזב את גלאטסריי, ולאחר שמשך את הקבוצה במשך הרבה זמן, חתם על חוזה לעונה אחת, מה שכנראה יעלה את אשדוד בדרגה אחת לפחות ממה שהיא הייתה צריכה להיות בלעדיו. גם אילן בכר הובא לקבוצה, ומעניין יהיה לראות איך הוא יסתדר עם הכדור, לאחר שעיסוקו העיקרי בשנה האחרונה היה לשבת על הספסל. גם הזרים שהביאה אשדוד נראים מבטיחים מאוד, ויהיה מאוד מעניין לראות איך החבורה הזאת תשתלב לקבוצה אחת.
    יחס האוהדים לקבוצה: עם מסע הרכש העונה פתאום כל אחד הודיע שהוא אוהד אשדוד, אבל זה לא מפריע יותר מדי למישהו. האוהדים של אשדוד, המסורים והחדשים, מצפים שהקבוצה תלהיב אותם, תשעשע אותם, תרגש אותם, ותביא אותם להישגים. יותר מדי אין מה לכתוב עלה קהל של אשדוד, שלא אופין בקללות(כמו הקהל של ראשון) או בעידוד(כמו הקהל של הפועל פ"ת), אלא קהל שקט לחלוטין.
    במקרה הטוב: האתר של אופ"א שוב מתבלבל, ומכריז ש"אלי שלוי(לבטא shalevi)" הוא המאמן של מ.ס. אשדוד, הקבוצה שמתמודדת בסיבוב השני המוקדם של ליגת האלופות.
    במקרה הרע: האתר של אופ"א דווקא מאיית נכון את שמו של לוי, אבל זה במסגרת כתבה על האיש שהצליח לעשות כלום עם קבוצה שמשחקים בה חיים רביבו ושחקנים שהגיעו לפני שנתיים לרבע גמר גביע אופ"א.
    .אתרים של הקבוצה: האתר הרשמי של הקבוצה


    הפועל פ"ת

    הצטרפו: איגור טומאסיץ', מריו אוסיבוב, טומיסלאב ארצג, לירון זרקו, נג'ואן גרייב, מילנו קובאצ'יץ', אורן קריספין
    כנראה יצטרפו: אין. הסגל סגור.
    עזבו: ניב טל, מוטי קקון, יוסי רוזן, אלירן אלקיים, דן ברוקולין, סנדרו דה-סוזה, סטאס דוברובין, אדמיר חסנצ'יץ'
    כנראה יעזבו: אין.
    מאמן: פרדי דוד (עונה שניה)
    הסיפור של הקיץ: לא משהו מיוחד. הקבוצה התחזקה ב-4 קרואטים(זכרונות מעונת 99/00?), ולמרות שבערך חצי מדינה טרחה להגדיר את הקבוצה הנוכחית כ"הטובה ביותר מאז האליפויות", קשה להאמין שזה באמת יהיה ככה, במיוחד לאור היכולת הלא-יותר-מדי-משכנעת שלהם בגביע הטוטו עד כה. קבוצה טובה תהיה להם, אבל לא ברור אם כזאת מדהימה כמו שעושים ממנה. עוד סיפור מעניין הוא עזיבתו של מוטי קקון, הסמל של פ"ת בשנים האחרונות, שכנראה עוזב הפעם סופית.
    יחס האוהדים לקבוצה: האוהדים אופטימים מאוד, במיוחד לאור החיזור המבטיח, והם צופים שתהיה להם עונה טובה. הקהל של פ"ת הוא בסה"כ קהל תומך שלא עושה יותר מדי רעש, מה שיכול לתרום ולהזיק לקבוצה כמעט באותה מידה.
    במקרה הטוב: הקבוצה "הטובה ביותר של פ"ת מאז האליפויות" מצדיקה את שמה ומביאה את פ"ת לאירופה.
    במקרה הרע: הספונסר שלמה שמלצר צודק בתחזית שלו לגבי סיום הקבוצה במקומות 1-3, רק שאלו המקומות 1-3 של הליגה לקטנות.
    אתרים של הקבוצה: אתר אוהדים מצוין של הקבוצה


    בית"ר ירושלים
    הגיעו: אבי פרץ, דניאל היידמן, עידן מליחי, ברק יצחקי, עמיר תורג'מן, זוראן קמפורה
    כנראה יגיעו: אבי נימני
    עזבו: דודו זווילי, אהוד כחילה, איתן מזרחי, איציק זוהר, אלון כהן, דמיטרי אוליאנוב, ז'אן טלסינקוב, כפיר אדרי, אנדז'י קוביקה, אלעד יעקובי וצ'וקודי אונווגו
    כנראה יעזבו: אין.
    מאמן: אלי אוחנה(עונה שניה, הקודמת-99/00)
    הסיפור של הקיץ: רוח חדשה בבית"ר - כבר המון שנים שלא זוכרים בטדי סגל צעיר כל כך. המון שחקנים צעירים חדשים הצטרפו לקבוצה ואיתם הביאו רוח חדשה חסרת אגו ועם הרבה רצון להצליח. המצב החברתי בקבוצה מצוין ונראה שלאלי אוחנה לא תהיינה בעיות משמעת.
    יחס האוהדים לקבוצה: הציפיות של הקהל בכל פתיחת עונה בשמיים, ותמיד ישנה הרגשה שהשנה זאת השנה. הקהל של בית"ר עטף אותה בחום במהלך כל הקיץ מתחילת פתיחת האימונים ובמשחקי הטוטו. כולם מקווים לראות את הקבוצה חוזרת לצמרת.
    במקרה הטוב: בית"ר דורג בצמרת, ניצחונות יפים ושמירה על היתרון שיש לה בבית. בית"ר ידועה כקבוצת גביע טיפוסית ואולי אם מזל תוכל לזכות בו.
    במקרה הרע: הצעירים לא יצליחו להתמודד עם הלחץ וההתרגשות, בית"ר לא תצליח לנצח את המשחקים הראשונים ותדורג בתחתית שהיא נלחמת על חייה.
    אתרים של הקבוצה: האתר המרכזי של אוהדי הקבוצה


    בני יהודה ת"א

    הגיעו:כפיר אודי, בן לוז, עמי אזולאי, מטה בטורינה, אדריאן דן גמאן, יניב והבה, נדב לוי, איבן מרוסלביץ'.
    כנראה יגיעו: אין, הסגל סגור.
    עזבו: אלון אוסטרוביץ', אבי איבגי, ולדימיר אנדונוב, רונן בדש, רן בן-שמעון, אורן דואק, יוסי דורה, לירון ולינר, סאלח חסארמה, ג'פרי ישי, אלירן מגול, דני משען, ניר סביליה, אישטוון פישונט.
    כנראה יעזבו: אין.
    מאמן: לא ברור. גיא לוי היה צריך להיות מאמן אבל אתמול פוטר, אולם יכול להיות שיחזור לתפקידו. במידה ולא יחזור, אורי מלמיליאן ומישל דיין הם המועמדים המועדפים להחליפו.
    הסיפור של הקיץ: עזיבתו של רוני שטאן, והבלאגן הגדול שהיה בקבוצה עד הרכישה שבוצעה ע"י רוני פניג'ל, יובל גפני ומשה דמאיו. במשך כמעט חודשיים הקבוצה הייתה שרויה באי וודאות מרגיזה, כאשר סכנת פירוק איימה עליה כל הזמן, ועו"ד בן-ציון בעאייר, שמתמחה בפירוק קבוצות(מהצד המשפטי) הובא לקבוצה, מה שלא בישר טובות. חוזים עם שחקנים הופרו, גיא לוי נדרש לשלם מכיסו על האימונים, בקיצור, לא נעים. רק לפני כשבועיים הבלאגן נגמר, והקבוצה נרכשה ע"י אנשי העסקים יובל גפני(אביו של שחקן הקבוצה רוני גפני), רוני פניג'ל(אחיו של מאיר פניג'ל) ומשה דמאיו(מנהל הקבוצה עד עתה).
    יחס האוהדים לקבוצה: האוהדים של בני יהודה הם קהל רועש מאוד, שאוהב את הקבוצה, אבל פוגע בה אנושות. בקיץ הם מחו בצורה אלימה על מה שקורה בקבוצה, וכמעט הכניסו מכות רצח לעו"ד באעייר, מה שכנראה היה פוגע בהם עוד יותר ממה שהם כבר נפגעו, אבל הם לא עשו זאת, וניצלו.
    במקרה הטוב: מקום 5-9, היר ווי קאם.
    במקרה הרע: ליגת העל עונת 2005/2006, היר ווי קאם.
    .אתרים של הקבוצה: האתר הרשמי של הקבוצה


    מכבי אחי נצרת

    הגיעו: דימיטרי אוליאנוב, עלי אמארה, צ'וקודי אנקודו, אסי טובי, אלון מזרחי, אורן נסים, אלון קפלן, וילמוש שאבוק
    כנראה יגיעו: אין, הסגל סגור.
    עזבו: שאדי אבו-דיב, פיטר אמולה, ראג'יד בראנסי, נג'ואן גרייב, עידן הלל, חיים סילבס.
    כנראה יעזבו: אין.
    מאמן: עזמי נאסר (עונה רביעית בקבוצה)
    הסיפור של הקיץ: האיומים על העליה ההיסטורית של הקבוצה לליגת העל. זה התחיל עם פרשת קניית המשחק מול כפר קנא, המשיך בפרשת מאמן השוערים, ונגמר בהורדת נקודה בפועל, עוד לפני שהליגה התחילה.
    יחס האוהדים לקבוצה: לנצרת יש אוהדים טובים מאוד, שיודעים שהם כנראה לא הולכים להישאר בליגה, אבל הם תומכים בקבוצה ללא כל סייג. החגיגיות בשנה שעברה וההצהרות המפוצצות של אנשי ואוהדי נצרת מנבאות טוב, ויהיה מעניין לראות איך הם מתמודדים עם אוהדי בית"ר ובני יהודה.
    במקרה הטוב: האפיפיור מאמץ את נצרת רוחנית. הקבוצה נשארת בליגה.
    במקרה הרע: מישהו אמר הפועל טייבה 2?
    אתרים של הקבוצה: עוד לא הגיעו לשלב הזה.

    איחוד בני סכנין

    הגיעו: מהארן אבו-ריא, ארנסט אטצ'י, תומר אליהו, ליאור אסולין, דודי בכר, דריוס יאצקביץ', רפי כהן, קאמוקו קמארה, אחמד קסום, עזיז רבאח, שגיא שטראוס
    כנראה יגיעו: אין, הסגל סגור.
    עזבו: לואיס פרננדס-אמארו, גל הרשליקוביץ', יניב והבה, נידאל טאהא, כפיר לליבוביץ, גנאדי סמיונוב, סמי עייש, אפי שמואל
    כנראה יעזבו: אין.
    מאמן: אייל לחמן (עונה ראשונה)
    הסיפור של הקיץ: שום כלום. מתחרים עם ההודנה בשקט ששרר בקבוצה, לא היה שום דבר מיוחד, לא באו שמות מפוצצים, לא היו פרשיות, כלום. אפילו הפסדים גדולים לא היו.
    יחס האוהדים לקבוצה: אוהדים דומים מאוד לנצרת. לא אופטימים במיוחד, אבל לא מראים את זה כלפי חוץ, ודואגים להראות את הצד החיובי של הקבוצה והקהל. גם אצלהם יהיה מעניין לראות איך יעברו המפגשים עם בית"ר ובני יהודה.
    במקרה הטוב: אייל לחמן סוף סוף עושה משהו בקריירה.
    במקרה הרע: אייל לחמן ממשיך בשום כלום שלו.
    אתרים של הקבוצה: עוד לא הגיעו לשלב הזה.


    *תודה רבה לשגיא(Patrick Kluivert) ופיימן(Don p1) שאני הוא על העזרה בחלקים על חיפה ובית"ר. תודה למחשב שלי שלא קרס אפילו פעם אחת בהמלך הכתיבה של זה. תודה לקלינגר שהביא לנו אליפות. לא תודה ללוני על זה שהוא קיים.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ניצן מצויין. כל הכבוד. מצטער שלא יכולתי לעזור.

    יש לציין רק בהפועל ב"ש שכרגע יש בעיות עם אופיר חיים ולמשכורת שלו ועתידו לא ברור.

    אוי אוי אוי חסר לז'ינו שיתן לו ללכת.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    כן, כבר הספקנו לעשות הפגנה למען הישארותו, והצעדים ימשכו.
    חוץ מזה סיקור מעולה, ממש נהנתי לקרוא, ואגב אני חוזר, מקום רביעי יהיה כישלון, רק 1-3.
     
  4. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח...מקום רביעי יהיה כישלון להפ' ב"ש...
    לאן הגענו
    איי איי איי
    חבל חבל שלירן פה אוהד ב"ש ואני מכבדת אותו ואת קבוצתו בגלל זה
    אחרת הייתי אומרת מה יש לי להגיד
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    תגידי תגידי.... זה בסדר אני גם חושב שמשה אוחיון הוא אידיוט.
     
  6. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב. תראה, משה, אני יגיד את זה בעדינות ואני מקווה מאוד שאתה לשם שינוי תכבד את הדעה שלי גם אם לא תסכים איתה, ותנסה למצוא אצלה צדק:

    מקום רביעי, זה מקום מכובד, ועם זה אתה בטח תסכים. עכשיו, בוא נעבור על הקבוצות שבאמת יהיה כישלון אם הם יסיימו מתחת למקום שלישי, וכרגע, יש מקסימום 2 כאלה: מכבי חיפה, ומכבי ת"א, ואני אפילו לא יודעת אם זה רעיון כזה טוב להכניס את מכבי ת"א, כי בשביל לפתח ציפיות אסטרונומיות מהקבוצה שלך צריך בסיס מסויים. ושלא תבין לא נכון, אני מסכימה שהפועל באר שבע קבוצה חזקה וטובה, אבל אין לה את התקציב של מכבי חיפה ומכבי ת"א, קל וחומר את חומר השחקנים של מכבי ת"א ומכבי חיפה, ספסל וכ'ו.

    עכשיו תבין, אני לא אומרת שאין סיכוי שתסיימו מקום שלישי, אני פשוט אומרת לך שזה לא הגיוני ולא צריך להיות כישלון או ביזיון אם תסיימו מקום רביעי, שזה מקום מכובד מאוד מאוד,במיוחד לאור התחזקותן של כמה קבוצות בינוניות כגון פ"ת, נתניה ואשדוד.
     
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למסגר ולתלות בחדר של משה. :wink:
    ועכשיו לפינה המשעשעת[לא..לא אברמוביץ בלם נבחרת ישראל...]

    משהו ממוסף פתיחת העונה של ידיעות..

    "קיץ חם כזה לא היה בת"א כבר שנים,בעוד חילופי המאמנים בחיפה ובירושלים עברו בצורה חלקה יחסית,בעיר ללא הפסקה לא היה משעמם לרגע.זה התחיל עם מה שהיה נראה כמכירת חיסול והתפרעויות קשות בהפועל,נמשך עם מלחמת המחנות במכבי,תצוגת הנפל מול ז'ילנה ו-נ.ב נימני ובנין בחוץ.עוד לפני הפיצוציה של לוני ,למי שכבר הספיק לשכוח,היה לנו מופע רוק על הפנים[של בן ציון באיער] בשכונת התקווה.עיר ללא רחמים

    זה היה קיץ מאוד לא סימפטי לשמעון שבס,תוך 3 שבועות הוא הפסיד לנהג מונית[בשכונה] ונהג אוטובוס[בהתאחדות], היה גם פרק בסדרה הדרמטית "קחי אותי צרלטון" רודריגו הלך,הליגה נדחתה ולמרות שפליקס חלפון נראה בכושר מצויין,דווקא המשטרה הצליחה לעצור אותו.אבל מה שהיה היה,אנחנו עם הפנים קדימה...

    ולקראת סיום..הסיסמא של אשדוד לעונה:כיף להזדקן באחוזת בן-זקן.. :wink: