ישראל הפסידה 3-1 בסלובניה וסיימה ב2-2 מביש מול מלטה::ביזיון!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏31/8/03.

  1. שגיא Guest

    כן, המשחק הגורלי מגיע. יום שבת, בסלובניה. נבחרת ישראל עולה למשחק של להיות או לחדול. במידה ונבחרת ישראל מפסידה, אפשר לשכוח מהמקום השני, ולמען האמת אנחנו חייבים לנצח על מנת שהסיכויים שלנו יהיו סבירים.

    אחרי המשחק מול רוסיה השחקנים מגיעים עם אמונה גדולה שניתן לעשות את זה.

    החדשות הן זימונו של אייל ברקוביץ' למשחק. גם אפק שבהתחלה היה מחוץ לסגל, זומן בסופו של דבר, אחרי שערך שני אימורים בראסינג סאנטנדר, ויהיה בסגל למשחק. תומר חליבה שלא היה ממש כשיר, שוחרר מהנבחרת, ובמקומו זומן לסגל אבישי ז'אנו. גם שי הולצמן חזר לסגל הנבחרת, אחרי שהחלים מפציעה וכבש אתמול בגביע הטוטו מול הפועל ת"א. החזרתו של ברקו לנבחרת סללה את דרכו של אלברמן הצעיר אל מחוץ לסגל, אלברמן גם סבל מפציעה. מלבד השינויים האלה הסגל הוא אותו סגל שזומן למשחק ברוסיה.

    אז מה דעתכם? האם נבחרת ישראל יכולה לעשות את זה ולנצח, בסלובניה?
    הדיון פתוח לויכוחים הלוהטים שלהם, על הסגל, על הזימונים, ועל הסיכויים, אבל הם קיימים בכלל, להוציא תוצאה טובה במשחק הזה.

    שוט.
     
  2. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    קשה להאמין באמת שישראל מסוגלת לעשות משהו...ניסיון העבר מלמד על כישלונות ברגעים המכריעים..

    בנוגע לסגל אני לא חושב שיש תלונות ..הוא הזמין את השחקנים הטובים שבכושר הכי טוב כרגע..ההחלטה להחזיר את ברקו היא חכמה כי הוא השחקן הכי טוב שיש לנו ואנחנו חייבים אותו אם הנבחרת באמת רוצה לנצח.

    פורצה ישראל!
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרגלים לא משנים..ישראל תצא תיקו מאופס או תפסיד 1-0 מגעיל ותשחק על הפנים..
     
  4. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא ייאמן!
    עוד שבוע מגיע משחק כזה חשוב עבורנו, ויש שקט בתקשורת, בנתיים בקושי שמענו עליו, והסיבה, כמובן, היא בגלל שהמשחקים לא בישראל.
    אם המשחק היה בישראל הייתה אווירה, היו באים 40,000 צופים, דוחפים את הנבחרת וממלאים את ר"ג... כמה שאני מתגעגע לימים ההם, בהם הבסנו את אוסטריה ואירחנו בישראל. הייתה אווירה של כדורגל! כל המדינה הייתה סביב זה.
    בכך שאופ"א לא מחזירה את המשחקים לישראל, היא ממיתה את הכדורגל הישראלי!

    על המשחק עצמו אין לי ממש מה לומר, אני מקווה שננצח, נייצג את המדינה בכבוד, ואני מאחל לנבחרת בהצלחה, כמובן.
    בהצלחה לנבחרת (=מכבי חיפה, מכבי ת"א, הפועל ת"א. אין מה לעשות. רוב גדול מהשחקנים, הוא מהקבוצות האלה. לצערי).
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עברו ימי שלמה שרף, שלמרות הנבחרת החלשה שהעמיד עדיין הצליח לשחק בסגנון אטרקטיבי שמשך קהל למגרשים. היום לא יבואו יותר מ-5,000 צופים לראות את הנבחרת המשעממת של גרנט, בלי שום זוהר, בלי שום ישראליות, בלי הרגשת לאומיות... לא יותר מ-5,000 אוהדים, חלק מקבלים כרטיס מתנה מהטוטו, חלק הזמנות וחלק הם אותם אנשים מעוררי רחמים שילכו אחרי הנבחרת הזאת תמיד. אני מרחם עליהם.

    אתם צריכים להבין שבסלובניה אין סיכוי לישראל לנצח. סלובניה קיימת בערך 40 שנה פחות זמן מאיתנו ויש לה ניסיון אירופאי שעולה על שלנו פי כמה וכמה. ניצחון בחוץ? תשכחו מזה, בטח שלא בלי אפק וברקוביץ' (אלא אם כן גרנט יפסיק עם משחקי הכבוד המטופשים שלו). עכשיו זאת לא רוסיה, לא קפריסין ולא מלטה - זאת נבחרת מצוינת שעומדת לקרוע את ישראל לגזרים. ואני אהנה מכל רגע.
     
  6. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו AFC אתה ממש מפגר. לך כבר לטיפול.
     
  7. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראסמי אורן, שמישהו כבר יצנזר את הטיפשות שלך ראבאק בני. מה זה החרא הזה? תשמח לראות את נבחרת ישראל נכשלת? מה זה בכלל משנה מי מאמן אותה, ומה אתה שם *ין על הדברים מסביב, היא הנבחרת שלך ואתה לא חייב לאהוד אותה, אבל לשנוא אותה זאת טיפשות לשמה, רגע, למה אני לא מתפלאה?



    ודעתי: לנבחרת אין הרבה סיכויים לנצח, מה עוד שלגרנט אין בדיוק הרכב מסודר כרגע, למרות שעברנו חלק נכבד של משחקים וזה יוסיף רק קושי למשחק הקשה לגמרי. אני מקווה מאוד שהוא ירכיב את ברקו וחושבת שהוא גם יעשה את זה, בכל אופן בהצלחה.
     
  8. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יאללה וידוקה נמאס מהצומיות שלך.
    למה תמיד אתה מנסה להיות שונה? לא יאמן שאתה באמת בעד סלובניה. איכס. אתה פשוט מוציא את החשק לכתוב.
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שנכון נכון
    אף אחד לא ישיג מזה כלום אם נפסיד את המשחק בסלובניה לכן אין שום טעם לקוות שזה יקרה.
    מה תגיד ? "אמרתי לכם"? וואלה, שכחתי, אברם סתם וזאת סיבה לשנוא את כל הנבחרת, היה מוטב לו בית"ר ירושלים היתה יוצאת לייצג את המדינה, הרי בהרכב הנבחרת שלך גם ככה מככבים כל השחקנים שלכם. כולל מחלקת נוער.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    בקטעים שציטטיאני מסכים לגמרי עם בני, אני במשחק הזה עם סלובניה, בשביל העתיד של הנבחרת האולמפית והבוגרת כאחד.
     
  11. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה, אני אשמח אם תסביר לי איך זה תורם לנבחרת האולימפית.
    ובני, שתוק קצת. כאילו לרוב אתה כותב יפה, למרות כל הביקורת, אבל נכון, הפעם אתה ממש לא בכיוון.
    לא נהנית אחרי המשחק מול רוסיה? אם היה לי זמן הייתי הולכת לדיון לראות אם לא היית בין אלה ששיבחו את המשחק של נבחרת ישראל.
    בקשר למשחק, אני חושבת שזה אפשרי לנצח את סלובניה, הנבחרת יודעת שהיא חייבת לנצח, ולא נראה לי שהפעם היא שוב תנצח, והנה משפט שליהי בטח הייתה אומרת "הם לא כל כך לוזרים, כמו מכבי ת"א"...
     
  12. שגיא Guest

    בואו נתייחס למשחק.

    המטרה שלנו היא אחת הקשות בשנים האחרונות, סלובניה לא הפסידה משחק בית 5 שנים, וזה אומר משהו. ולמרות שזאת לא הנבחרת שהגיע למונדיאל וליורו היא עדיין נבחרת מצויין, ועל הנייר גם טובה מישראל. אבל גם רוסיה טובה מישראל. הנבחרת תצטרך להתעלות ולנצל את החולשות של סלובניה בצורה מצויינת על מנת לנצח את המשחק הזה.

    לנו נותר לקוות לטוב....
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    בתקופה מסוימת אפילו פתחתי על כך נושא, אולם קיבלתי באותה תקופה כל 5 שניות הערה שאני מדבר יותר מידי על הנבחרת, אז הורדתי את הרגל מהדוושה.
    יש עשרות סיבות נגד גרנט, וכאותו מספר איך נפגעה הנבחרת האולמפית מגרנט.
    הדוגמא הבולטת לכך:
    מטרת הנבחרת האולמפית היא להכשיר את השחקנים הצעירים בשביל הבוגרת, שחקנים כמו יניב קטן, אליניב ברדה ואחרים שצפויות באחד מהימים להחליף את הדור ההולך ונעלם של נימני, רביבו וברקוביץ'.
    אולם שיטת הזימונים של גרנט מחקה לחלוטיין את הנבחרת האולמפית של היום.
    גרנט התעלם מהאולמפית כנבחרת והשתמש בה כפח זבל.
    הוא לקח שחקנים כמו אליניב ברדה ויניב קטן ושיחק איתם פינג פונג, ביום שישי הם התאמנו עם הבוגרת וציפו לשחק עם הבוגרת מול צרפת הבוגרת, ביום שבת בבוקר הם היו בדרך לצרפת, אבל לנבחרת האלמפית.
    הוא גם המציא שיטה חדשה, במקום להזמין שחקנים מהאולמפית, הוא הזמין שחקנים כמו גל אלברמן למשל כדי להשלים סגל של 20 בבוגרת, ולאחר מכן הוריד אותו לאולמפית, זה לא שהשחקנים שהוא לקח מהאולמפית חשובים לנבחרת הבוגרת וקריטי שהם ישחקו, הוא לקח שחקנים כמו אליניב ברדה, שמהתחלה היה ידוע שהוא לא יפתח(ברדה בזמנו השלים סגל של 20), ולאחר יומיים הוריד אותו לאולמפית.
    זה גרם למצב, שאחת מהנבחרות האולמפיות המוכשרות ששיחקו כאן, עם לא המוכשרת ביותר, התבזבזה כתוצאה מהרכב לא קבוע וירידת מתח.
    כי עם כל הכבוד, עם מזמינים אותך לבוגרת ואתה מתכונן למשחק נגד צרפת הבוגרת, נגד פירס וזידאן ובסופו של דבר אתה חוזר לאולמפית למשחקים מול שחקנים בקליבר יותר נמוך יש ירידת מתח טבעית, ומקרה יניב קטן הוא קלאסי לכך.
    התוצאה של זה, הנבחרת האולמפית שלנו שבתחילת השנה פירקה את האולמפית של איטליה בתוצאה 3-1 באיטליה, וניצחה את האולמפית של פורטוגול בפורטוגל 1-0 היום לא יכולה לנצח את האולמפית של קפריסין.
    עם גרנט היה חושב צעד קדימה הכל היה נמנע, מה שכרגע קרה שדור שלם של שחקני אולמפית התבזבז.
    אני מצפה ליום שאברהם גרנט ילך מהנבחרת, אפילו במחיר של כישלון של הנבחרת הזמנית, כי זה יועיל לנבחרת בטווח הארוך.
     
  14. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חאלאס להיות כאלה מפגרים משה ובני
    מה זה החרא הזה?
    למה מה, אתם חושבים שהאשמה היא רק אצל המאמן? למה, החומר שחקנים שלנו כל כך פנומנלי שאפשר ללכת ולהתחיל להאשים את אברם?
    אז נכון, סיני באמת לא טוב, באמת חייבים להחליף אותו, אבל מה הקשר בין מחט לתחת? קצת לאומיות, קצת גאווה וציונות, חייבים ל ר צ ו ת לנצח משחק כזה, מי שלא- יש לו בעיה רצינית וחמורה שהוא חייב לפתור עם עצמו, עניין של סדר עדיפויות והיגיון בריא.
     
  15. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טפשים. אני רק רוצה בטובתה של הנבחרת. ואם הנבחרת תחזור שוב לימיה הגדולים בכך שגרנט יעוף מכאן - אז אני מתפלל שנפסיד. כולכם עיוורים, אתם בכוח מתעלמים מהביזיונות שהולכים שם. בושה וחרפה, דודו אוואט בסגל, ניר דוידוביץ' בסגל, אלון חרזי בסגל, ואליד באדיר בסגל, ואתם שותקים.

    בהחלט!!! החומר שחקנים שיש לנו בארץ, אם היה לנבחרת מאמן טוב (כמו למשל עוזר המאמן הנוכחי), שהיה מזמן את השחקנים הנכונים, היינו יכול היום להיות בפער של 4 נקודות כבר מסלובניה. אפילו יותר.

    הקשיבו לדבריו הנכונים של משה. גרנט (ולא אכפת לי שתקראו לי "צומי", כי אני אמשיך להגיד את זה עד שהוא יפוטר) לא מזמן שחקנים על פי יכולת מקצועית נטו. גרנט משחק עם שיטה פרימיטיבית, הוא מגן כשהוא צריך לתקוף (ואני רוצה לראות מי החמור שיגיד שלא) והוא מציב שחקנים בתפקידים הלא טבעיים שלהם. גרנט מזמן סוסים מתים כמו אלון חרזי, ואליד באדיר, שחקנים גרועים כמו דודו אוואט ושחקנים שלא עשו שום דבר בקריירה שלהם כמו גל אלברמן. 90% מההרכב של הנבחרת הוא של מכבי חיפה, וזה לא בגלל שאצל מכבי חיפה משחקים הישראלים הטובים ביותר (וכן, יש אנשים שבאמת חושבים ככה בפורום הזה), אלא בגלל שהם משחקים במכבי חיפה.

    איך?! איך אפשר להרגיש לאומיות או גאווה עם הנבחרת הזאת?! תנסי לדמיין לעצמך את הנבחרת של שלמה שרף. לא נבחרת שאפשר להתגאות בה, אבל לפחות אז היתה לאומיותף היתה גאווה, היתה אחדות. עכשיו תדמייני את הנבחרת של גרנט. אופ"א מחזירה לנו את הביתיות ואת ישראל בר"ג מול סלובניה. מה את רואה? את השחקנים הטובים בארץ נלחמים בגאווה על כבוד ארצם, וקהל מטורף שמונה 40,000 איש, או נבחרת זקנה שעושה טובה שהיא רצה (הרי היא בנויה ממכבי חיפה, אז למה שירוצו?) לעיני 2,000 צופים מעוררי רחמים?

    שאלה רטורית.