אשכול המלצות לסוף השבוע!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏26/10/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 1: הפועל פ"ת – הפועל ב"ש

    בהפועל פ"ת נערכים למשחק מול הפועל ב"ש כאל משחק עונה לכל דבר. ביום שלישי ערכה הקבוצה אימון פתוח לאוהדים, בו ניסתה ההנהלה לקרב בין האוהדים לשחקנים. למרות השידור בטלויזייה, לפחות 4000 אוהדים צפויים לאכלס את יציעי האורווה במשחק בין שתי קבוצות ליגת על לכל דבר. הפועל פ"ת השיגה 3 ניצחונות ותיקו בארבעת המחזורים האחרונים ועושה רושם שהיא התאוששה מהלם הליגה הלאומית, אותה היא פתחה עם שני הפסדים לאמפריות מרמת שרון ורעננה. מי שבולט במיוחד בקבוצה המלאבסית הוא פאפי קימוטו, שכבר 3 שערים בשני המחזורים האחרונים ו-4 שערים סה"כ העונה.

    מנגד בהפועל ב"ש היכולת של הקבוצה רחוקה מלהרשים וגם בקבוצה מהדרום יצטרכו לעבוד קשה כדי לחזור לליגת העל בתום העונה. הבעייה של ב"ש בולטת בעיקר במשחקי החוץ שם היא הפסידה כבר 3 פעמים לעומת 3 ניצחונות בית. במחזור הקודם ב"ש ניצחה בקושי רב 0:2 בביתה את עירוני רמה"ש, מצמד בדקות האחרונות. הפועל פ"ת מנגד השיגה ניצחון בכורה בחוץ עם 0:2 על בני לוד משערים של קימוטו וקאסום. אורי מלמיליאן יערוך שינוי אחד לפחות בהרכב שפתח מול בני לוד כאשר ישראל זביטי, שספג אדום מול בני לוד לא ישחק היום ואותו יחליף כנראה אחמד קאסום, שפתח על הספסל מול לוד אך נכנס כמחליף וכבש את השער השני. פ"ת קיימה עד כה 2 משחקי בית בלבד וניצחה בשניהם את הפועל ר"ג ונצרת עילית. הפעם מדובר במשוכה גבוהה במיוחד ובדר"כ משחקים כאלה לא מוכרעים וגם מפאת פחד מניחוס מיותר אני הולך על תיקו. ההימור: X, היחס 2.7

    משחק 3: הפועל חיפה – נצרת עילית:

    הפועל חיפה הצהירה בתחילת העונה שהיא הולכת חזק על העפלה לליגת העל ופתחה את העונה לא רע, אך 3 מחזורים אחרונים ללא ניצחון החזירו את הקבוצה של שלומי דורה לקרקע. חיפה היתה קרובה מאוד לניצחון חוץ על המוליכה הפועל רעננה במחזור הקודם כשהוליכה 0:2 אך ספגה צמד בצורה נאיבית מאוד בדקות הסיום. את נצרת עילית יצא לי לראות כבר העונה ומדובר לדעתי בקבוצה הכי חלשה בליגה. מלבד אלירן אלקיים, הבלם הוותיק, אין לקבוצה הזו שחקני התקפה פוריים ואני מאמין שנצרת תבוא להסתגר. הפועל חיפה יכולה להתעודד מכך שעדן בן בסט, הרכש ממכבי חיפה סוף סוף פורע שטרות עם צמד במחזור הקודם ואני מאמין שחיפה בבית תנצל את הקהל ואת היתרון הגדול שיש לה בכישרון ותשיג סוף סוף ניצחון אחרי תקופה ארוכה. ההימור: 1, היחס 1.55

    משחק 20: פרנקפורט – האנובר

    פרנקפורט חוזרת הביתה אחרי תבוסה משפילה במיוחד 5:1 לנירנברג. פרנקפורט עוד הובילה במשחק הזה, אך חטפה שיוויון סמוך לסיום המחצית והתפרקה לחלוטין במחצית השנייה. לפונקל המאמן יש בעיית פציעות קשה, אך גם זה לא תירוץ ליכולת כ"כ חלשה של הקבוצה שלו. האדי מאדביקייה, החלוץ האיראני, פצוע וייעדר גם הערב, כמוהו גם ווסטברגר, צימרמן וואקובסקי.

    מנגד האנובר, הוכיחה במחזור הקודם הרבה אופי כאשר חזרה פעמיים מפיגור מחול וולפסבורג וסיימה עימה בתיקו 2:2. בכלל האנובר היא הפתעה נעימה והיא חולקת את המקום השישי יחד עם שאלקה, סגנית האלופה, כאשר רק באיירן מינכן, לברקוזן והמבורג החזקות הצליחו לנצח אותה. שימו לב למאזן החוץ המדהים של הקבוצה שעומד על 3 ניצחונות והפסד אחד בלבד. מאזן שנופל רק מזה של באיירן מינכן. מבחינת פצועים, בראדאריץ, ביקמאז וינסן לא נסעו עם הקבוצה לפרנקפורט בגלל פציעות. פרנקפורט, שממוקמת מקום אחד מתחת להאנובר עם 2 נקודות פחות, תרצה מאוד לנצח את האנובר ולחלוף על פניה בטבלה, אבל אני דווקא הולך עם האורחים ועם מאזן החוץ הנהדר שלהם. ההימור: 2, היחס 2.65

    ----------------------------------------------------------------------------------------------

    המלצות נוספות לשבת יועלו בהמשך, מה אומרים המומחים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/10/07
  2. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מיינץ-אוגסבורג-1 (ביחס:1.35).

    משחק מהליגה הגרמנית השנייה כאשר מיינץ חוזרת למשחק ביתי בו תארח את אוגסבורג,מיינץ חוזרת למשחק ביתי כאשר הקבוצה מסיימת במחזור האחרון בליגה עם ניצחון חוץ משכנע 3-1 על ווהן ללא ספק מיינץ העונה רוצה לחזור לבונדסליגה כבר העונה,הקבוצה מגיעה למשחק כאשר היא מעונינת להמשיך בתנופה ולרשום גם הערב ניצחון שיקרב את הקבוצה במעלה הטבלה לעבר המטרה כרטיס העלייה.
    מיינץ ניצבת עם מאזן משחקי הבית כאשר עומד על:4 ניצחונות,1תיקו,וללא הפסד מה שמסמן הערב יהיה קשה לאוגסבורג לחלץ נקודות ממגרשה הביתי של מיינץ,במיינץ רוצים 3 נקודות ויצפו למעידה של אחת מריבותיה לצמרת במשחק הצמרת שיתקיים באותה שעה במגרשה של פירט שתארח שם את בורסיה מינשגלבאך.

    לעומתה מגיעה אוגסבורג הקבוצה שיוצאת הערב למשחק החוץ במיינץ לאחר שהקבוצה מסיימת במחזור הליגה האחרון בו הקבוצה מנוצחת 0-3 במשחק החוץ אצל אוהה,ללא ספק אוגסבורג איננה ניראת טוב ובקבוצה מתחילים לדאוג כאשר התחתית מיתקרבת אט אט,הערב הקבוצה מגיעה למשחק החוץ אצל מיינץ כאשר בקבוצה מודעים לחשיבות המשחק כל תוצאה פרט לניצחון או תיקו והקבוצה עלולה למצוא את עצמה בסיום המשחק מסובכת בתחתית הליגה.
    אוגסבורג שעד כה שיחקה מתחילת העונה ב-5 משחקי חוץ איננה ניראת טוב בהם,הקבוצה עומדת על מאזן של משחקי חוץ עם:0 ניצחונות,תיקו1,ו4 הפסדים,ללא ספק מאזן שלילי שמראה עד כמה הקבוצה מתקשה לאגור נקודות במשחקי החוץ,הערב הקבוצה תתארח אצל מיינץ מצמרת הליגה הבדלי הרמות והסגל בין שני המועדונים גדולים ולכן באוגסבורג יודעים שיהיה קשה לחלץ נקודות ולכן הסימון 1 מיינץ עדיפה על פני אוגסבורג שאיננה ניראת טוב ומתקשה במשחקי החוץ.

    עירוני ראשון לציון-הפועל עכו-X (ביחס:2.75).

    משחק במסגרת הליגה הלאומית,ראשון לציון חוזרת למגרשה הביתי בו תארח את הפועל עכו שני הקבוצות מגיעות למשחק לאחר תוצאות מאכזבות ראשון לציון מפסידה במחזור הליגה האחרון בתוצאה 0-2 במשחק החוץ ךהכח עמידר,הפסד שמגיע לאחר שרשרת הצלחות במחזורים האחרונים מצד הראשלצים כאשר הקבוצה מנצחת לפני כן את הפועל באר שבע בתוצאה 0-2,ואת בני לוד 3-0,ראשון העונה איננה מכוונת גבוה ובמועדון הכתום רוצים עונה טובה שלאחר מכן ינסו להעפיל לליגת העל לאחר כמה שנים בהן נעדרו.
    הקבוצה חוזרת למגרשה הביתי כאשר בקבוצה מעוניינים לשוב כבר היום למסלול הניצחונות,כל תוצאה עלולה להרחיק את הקבוצה מצמרת הליגה,בראשון העונה הביאו רכש בניהם ניתן לראות את :מור גולן,שלומי אדרי.
    מאזן משחקי הבית של הקבוצה עומד עד כה על:2 ניצחונות,תיקו1, וללא הפסד מוך 3 משחקים גם היום רוצים לשמור על מאזן חיובי לאחר המשחק.

    לעומתה מגיעה הקבוצה המאכזבת עד כה בליגה הפועל עכו,עכו יוצאת הערב למשחק החוץ בראשון כאשר הקבוצה איננה ניראת טוב וגם מיקומה בטבלה אינו מבשר טובות לאוהדיה,הקבוצה מסיימת במחזור הליגה האחרון במגרשה הביתי בתוצאת תיקו מאכזבת מול יריבה מצמרת הליגה אח"י נצרת משחק שירצו לשכוח בעכו,הערב הקבוצה מגיעה לראשון כאשר סף הלחץ סביב המועדון מהצפון אינו משדר טוב לקראת המשחק הערב.
    הפועל עכו שעד כה שיחקה ב-2 משחקי חוץ מתחילת הליגה ללא ניצחון ועם 2 הפסדים,המאמן אייל לחמן שהגיע העונה איננו מצליח לחבר בין השחקנים והקבוצה איננה ניראת טוב,ככל שהמחזורים והעונה מתקדמים עכו איננה מצליחה להיתרומם ולהיתברג לחלק מהיריבות הניאבקות על הכרטיס עלייה לליגת העל,הערב הקבוצה מגיעה למשחק חוץ כאשר בקבוצה מדגישים חשיבות רבה למשחק כל תוצאה פרט לניצחון ובמועדון יתכנו זעזועים כמו פיטורי המאמן אייל לחמן ושיחרור שחקנים שללא ספק יעשו הרבה רעש והמון תקשורת למועדון הצנוע מעכו.

    שני הקבוצות מגיעות למשחק שמבחינת כל קבוצה רוצה ניצחון ראשון לציון רוצה לשוב למסלול הניצחונות בחזרה לאחר ההפסד להכח עמידר,אבל מנגד מגיעה הקבוצה המאכזבת מעכו שאיננה ניראת טוב ויודעת שגם הערב לא תחזור עם ניצחון עלולה למצוא את עצמה כבר בשלב כל כך מוקדם ניאבקת בתחתית הליגה מאשר בצמרת הליגה חלוקת נקודות שווה תספק את שתיהן ולכן הסימון -X.


     
  3. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסף למרות שפרנקפורט מגיעה לאחר התבוסה במגרשה הביתי ללא ספק היא קבוצה אחרת מאזן משחקי הבית שלה ניראה טוב והיא קשה לפיצו מתחילת העונה הקבוצה שיחקה 5 משחקי בית מתוכם רשמה:4 ניצחונות,והפסד בודד לדעתי הסימון 1.
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 41: צ'לסי – מנצ'סטר סיטי:

    רבים כבר הספידו את גרנט אבל המאמן הישראלי מנצח ללא הפסקה ואחרי שני ניצחונות רצופים בליגת האלופות ושלושה ניצחונות ליגה, החניכים של גרנט, ינסו הפעם לעבור משוכה גבוהה במיוחד בדמותה של מנצ'סטר סיטי של סוון גוראן אריקסון. הספקולציות סביב עתידם של דרוגבה ולמפארד נמשכות, אך השניים נראים מצויין במדי צ'לסי, ועושה רושם שהעניינים נרגעו בסטאמפורד ברידג' מאז שהקבוצה עלתה על דרך של ניצחונות. מנצ'סטר סיטי של אריקסון מסתכלת על צ'לסי ממרומי המקום השלישי, כשלזכותה 22 נקודות בעשרה מחזורים, כשרק ארסנל ומנצ'סטר יונייטד מקדימות אותה. לסיטי אין בעיית פציעות מלבד בוז'ינוב הבולגרי, כאשר אלאנו הברזילאי המצויין ימשיך להנהיג אותה בהתקפה. גרנט ימשיך להסתדר ללא ג'ון טרי הקפטן, מיכאל באלאק ואשלי קול הפצועים. למרות הניצחונות האחרונים של צ'לסי וחניכיו אני לא התרשמתי מהיכולת של מחזיקת הגביע וחושב שהסיטי בהחלט יכולה להוציא משהו מהסטאמפורד ברידג'. ההימור: X, היחס 3.55

    משחק 43: רדינג – ניוקאסל:

    רדינג הפכה להיות בשר תותחים במחזורים האחרונים עם שביעייה לרישתה במשחק החוץ בפורטסמות ורביעייה בבלקבורן, אולם במגרשה הביתי, רדינג היא קבוצה שונה לגמרי. הבעייה של רדינג היא ספסל קצר מאוד ולאור מכת הפצועים של הקבוצה שכוללת את מאטה, סיסה, אוסטר המצויין וליטל, הבעייה של המנג'ר סטיב קופל רק מתעצמת. ניוקאסל מגיעה למשחק הזה אחרי שני ניצחונות ביתיים על קבוצות חזקות כמו אברטון וטוטנהאם, אך מחוץ לסט ג'יימסס פארק הקבוצה הזו מתקשה הרבה יותר. למרות זאת, סאם אלרדייס מוכיח בניוקאסל איזה מנג'ר גדול הוא וזו לא תהיה הפתעה אם הקבוצה שלו תצליח להתברג במקום הרביעי בתום העונה שמוליך לליגת האלופות. החדשות הטובות מבחינת אלרדייס, היא שהוא נהנה מסגל מלא לחלוטין ומלבד דמיין דאף, הפצוע הניצחי, כולם כשירים. מה שאומר שניוקאסל תגיע עם ההתקפה הקטלנית שלה שמורכבת ממייקל אוואן, אובפמי מרטינס ומארק וידוקה. לרדינג כאמור יש חיסורים רבים בהגנה שלה ואני לא רואה אותה מסתדרת עם התקפה כ"כ איכותית של ניוקאסל, היחס לניצחון חוץ הוא מעולה ואני ממליץ בחום. ההימור: 2, היחס 2.35
     
  5. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה-מכבי פתח תקוה-1 (ביחס:2.10).

    משחק במסגרת ליגת העל,בני יהודה חוזרת למגרשה כאשר תארח בו את מכבי פתח תקוה,בני יהודה חוזרת לאחר ההפסד באשדוד כאשר הקבוצה נוצחה על ידי הקבוצה המקומית 0-3 ורשמה הפסד הערב הכתומים חוזרים למשחק ביתי כאשר יודעים שהפסד עלול לגרור את הקבוצה לחלק התחתון מה שלא מעוניינים לאור ההישתפרות עד למחזור האחרון בהם רשמו הפסד.
    חניכיו של ניצן שירזי מגיעים למשחק לאחר שהקבוצה לפני ההפסד לאשדוד הציגה כדור רגל טוב ומשכנע בראשות דוארטה,משה ביטון,אסי בלדוט,הקבוצה רשמה 2 ניצחונות על בני סכנין 0-3,ועל מכבי הרצליה במשחק החוץ 2-0 ,ללא ספק בבני יהודה העונה נבנה תלכיד שעשוי משחקנים טובים בניהם דוארטה,משה ביטון,אסי בלדוט,אייגבונה,יוסי רוזן,בבני יהודה רוצים לשחזר את העונה מלפני שלוש שנים בהם הקבוצה השתתפה בגמר גביע המדינה ונטלה חלק במשחקי גביע אופ"א.
    מאזן משחקי הבית של הקבוצה עומד על ניצחון1,תיקו1,וללא הפסד בני יהודה תיאלץ הערב להיסתדר ללא שוערה אייגבונה שהורחק במשחק הליגה מול אשדוד ובשער יפתח הערב בהופעת בכורה ניב אברבנל שהגיע העונה מהפועל תל אביב.

    מנגד מגיעה מכבי פתח תקוה המאכזבת של המחזור האחרון,הלוזונים נחלו הפסד ביתי לאלופה ביתר ירושלים זאת לאחר שהקבוצה הובילה משער יתרון של עומר גולןאך נכנעה לשערים של בן שושן,הערב הקבוצה יוצאת למשחק החוץ אצל בני יהודה כאשר הקבוצה איננה מצליחה להתייצב בחלק העיליון בטבלה הקבוצה שכאמור נחלה הפסד מגיעה למשחק כאשר ברשותיה יעדרו הערב מהמשחק:איסמעיל עמר,ומוראד מגמדוב,וכן דיראסאו שחלקו מוטל בספק.
    ללא ספק כאב ראש לא קטן מצפה לקראת המשחק הערב אצל יוסי מזרחי כאשר מגמדוב בורג מרכזי בהגנת פתח תקוה,ואיסמעיל עמר מגנה של הקבוצה אך בקבוצה מפתח תקוה מאמינים שלאור היכולת הטובה מול ביתר הקבוצה תמשיך כך גם הערב מול בני יהודה בראשות עומר גולן,ורוביל סרסור מאמינים שהקבוצה תנצח ותאסוף 3 נקודות בדרך לצמרת הליגה.
    מאזן משחקי הקבוצה בחוץ עומד על:ניצחון1,תיקו0,והפסד בודד,מאזן שהיו רוצים לראות משתפר יותר עם ניצחונות וללא הפסדים.

    לסיכום:בני יהודה שבה למגרשה הביתי לאחר ההפסד באשדוד אייגבונה יעדר מקורות שערה אך בבני יהודה יש תחליף ניב אברבנל,מולה מכבי פתח תקוה ששיחקה היטב מול ביתר אך הערב חסרונם של מגמדוב ואיסמעיל עמר ישפיעו על הקבוצה ולכן בני יהודה בראשות דוארטה ומשה ביטון יעשו הרבה כאבי ראש למזרחי ולהגנה דל פתח תקוה ולכן הסימון-1.

    מכבי הרצליה-בני סכנין+1 (ביחס:1.40).

    עוד משחק נוסף מליגת העל כאשר מכבי הרצליה המשתפרת שבה למגרשה הביתי בו תארח עוד קבוצה מפתיעה בני סכנין,הרצליה שכבר רבים סומנה כיורדת לליגה הלאומית מוקדם מהצפוי קמה לתחייה ובגדול הכדור רגל חזר לשחקנים והחיוך גם על היו"ר אריאל שיימן הרצליה חוזרת למשחק ביתי לאחר שבמחזור האחרון הקבוצה רושמת ניצחון גדול בדרבי השרון על היריבה השכנה הפועל כפר סבא 3-2 ניצחון שממשיך את התקקופה הטובה בה הקבוצה נימצאת בזמן האחרון.
    בהרצליה רוצים גם הערב להמשיך עם ניצחון על בני סכנין,הרצליה שכאמור ממשיכה בתקופה הטובה מגיעה למשחקה הביתי עם 2 ניצחונות רצופים זאת לאחר שהקבוצה מנצחת בשני משחקי חוץ בהם את הפועל תל אביב,וכאמור את כפר סבא לפני כן הקבוצה ספגה הפסד ביתי לבני יהודה 2-0 אך מאז הקבוצה חוזרת לעצמה ובגדול.
    מאזן משחקי הבית של הקבוצה עומד על:0 ניצחונות,תיקו0,ו2 הפסדים,מאזן שהרצליה רוצים ומהר לשנות ולראות גם טעם ניצחון ביתי העונה.

    לעומתה מגיעה ההפתעה עד כה בליגה בני סכנין,העולה החדשה בליגה יוצאת למשחק החוץ בהרצליה כאשר הקבוצה מהמגזר ניראת מצוין ומאותת לכולם שכסף לא מדבר בכדור רגל,אלישע לוי מאמן הקבוצה בנה השנה קבוצה מורכבת מצעירים ובראשות שחקנים המקומים הממשיכים עונה שנייה בקבוצה,סכנין מגיעה הערב להרצליה כאשר במחזור הליגה האחרון הקבוצה רושמת ניצחון גדול על הפועל תל אביב החלשה בתוצאה 0-1 כאשר כוכב הקבוצה העולה מאור בוזגלו מעניק 3 נקודות לסכנין שממשיכה לככב בצמרת הליגה.
    הערב סכנין מגיעה למשחק חוץ קשה מול יריבה שאף היא נימצאת בתקופה טובה,ללא ספק משחק מעניין צפוי לנו כאשר סכנין רוצה להמשיך ולהוות גורם משמעותי בחלק העיליון של הטבלה,העונה סכנין ניראת עד כה טוב בראשות מאור בוזגלו,איליה יבוריאן,מאיר כהן,עבד רבאח,שכאמור נותנים לקבוצה ולאוהדיה עד עכשיו עונה מצויינת.
    מאזן משחקי החוץ של הקבוצה עומד עד למשחק הערב על:2 ניצחונות,0תיקו,והפסד בודד,ללא ספק מאזן חיובי שגם הערב רוצים לרשום בסכנין ניצחון ו3 נקודות שימשיכו לככב בצמרת הליגה.

    לסיכום:הרצליה חוזרת למשחק ביתי לאחר הניצחון בכפר סבא ותירצה לנצח ולרשום ניצחון ראשון העונה במגרשה הביתי,אך מולה מתייצבת בני סכנין הלהיט החם של הליגה בראשות מאור בוזגלו,איליה יבוריאן, ללא ספק בני סכנין עוד תדבר העונה בליגה שני הקבוצות בפורמה טובה סכנין יותר טובה מהרצליה ולדעתי לא תפסיד כאן ה-+1 מעניק לנו כיסוי לתיקו ולכן הסימון 2.
     
  6. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    צ'לסי-מנצ'סטר סיטי: וואוו איזה משחק קטלני..האמת שהיחס עושה חסד עם צ'לסי, אלה ממש לא יחסי הכוחות לדעתי. הראש אומר תיקו אבל התחת של אברם...

    רדינג-ניוקאסל: מבחן רציני לניוקאסל, אני הולך על רדינג דווקא. הפתעה
     
  7. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפתעה?מי ישמע כאילו המשחק בסט.ג'יימס פארק.
    לטעמי המגפייז מנצחים מחר, וגם צ'לסי.הקבוצה של אברם תעשה זאת ב0-1 קטן..
     
  8. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    רדינג שק האגרוף של הליגה וניוקאסל קבוצה טובה שנמצאת בצמרת, ברור שזו היא הפתעה אם רדינג תנצח, גם אם המשחק בבית.
     
  9. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שק אגרוף?הגזמת, הם בכושר לא טוב זה נכון, אבל שים לב שכל התבוסות שחטפו היו מחוץ לבית.
    רדינג קבוצה ביתית חזקה, וניוקאסל בסך הכל עם ניצחון חוץ אחד מ4 משחקים, וגם הוא היה במחזור הפתיחה לפני חודשיים וחצי על בולטון.
    שום תוצאה לא תפתיע, זה משחק שהכל יכול לקרות בו.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    נכון ובגלל זה שמתי תיקו במשחק הזה....
     
  11. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה הימור.
    משום מה יש גם תחושה ששני המאמנים לא יהיו יותר מדי מאוכזבים.
     
  12. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 64: אתלטיק בילבאו – בטיס:

    משחק תחתית לוהט בספרד בו מארחת בילבאו את בטיס. בילבאו מקדימה בשתי נקודות את בטיס, שמקדימה בשתי נקודות בלבד את חטאפה שמתחת לקו האדום. בילבאו חוזרת לסן ממס אחרי ניצחון סופר חשוב בחוץ על ויאדוליד במחזור הקודם מצמד שערים של אדוריס במחצית הראשונה. מה שמעניין אצל הקבוצה הזו שהיא עדיין לא רשמה ניצחון ביתי העונה, למרות שהיא נחשבת באופן מסורתי קבוצת בית טיפוסית, לעיני הקהל הבאסקי החם שלה. בילבאו יודעת שניצחון הערב על בטיס, יאפשר לה לפתוח פער גדול מהתחתית ויוריד ממנה המון לחץ, אחרי שבעונה שעברה היא נאבקה על ההישרדות עד הסוף.

    מנגד בטיס, למרות שהחתימה מאמן בעל שם כמו הקטור קופר, ממשיכה ביכולת החלשה והיא שוב מוצאת את עצמה במאבקי הישרדות. הבעייה הגדולה של הקבוצה הזו היא שאין לה חוד אמיתי והיא מתקשה מאוד לכבוש. שער אחד בלבד כבשה עד כה הקבוצה הזו בחוץ העונה בארבעה משחקים. בהחלט מאזן עלוב אבל די צפוי משום שלקבוצה אין סקורר קלאסי, ובקיץ היא נפרדה מהשחקן הכי טוב שלה, מרקוס אסונסאו הברזילאי. אני חושב שזו ההזדמנות של בילבאו להשיג סוף סוף ניצחון ביתי, שייתן לה אוויר לנשימה ועשוי להוריד את בטיס אל מתחת לקו האדום. ההימור: 1, היחס 1.95

    משחק 69: נאפולי – יובנטוס:

    זהו סוג של דרבי בסאו פאולו, ונאפולי, שעדיין מתרפקת על ימי מראדונה הזוהרים, חיכתה כבר שנים למשחק מסוג זה מול יובנטוס הגדולה, למרות שרק בעונה שעברה השתיים נפגשו במסגרת הליגה השנייה. שם זה נגמר עם תיקו בנאפולי וניצחון קליל ליובה בדלה אלפי. נאפולי חילצה תיקו 4:4 הירואי שבוע שעברה באולימפיקו מול רומא, מגרש בו קבוצות רבות מתפללות להוציא תיקו. נאפולי פיגרה 4 פעמים באותו משחק וארבע פעמים חזרה, מה שמראה על האופי המדהים של הקבוצה הזו. מי שמככב בשורותייה הוא החלוץ מרסלו סלאטייה האורגואיי, שינסה לכבוש מול יובנטוס, שבה הוא בילה את מרבית הקריירה שלו על הספסל, והוא ינסה להוכיח לגברת הזקנה, איזה חלוץ התבזבז אצלה על הספסל.

    יובה ניצחה במחזור האחרון את גנואה 0:1 לא מרשים משער ניצחון של אלסנדרו דל פיירו הנסיך של הקבוצה הזו, שהאריך השבוע את חוזהו במועדון עד 2010 והוא קשר את הקריירה שלו עם הקבוצה הזו עד הפרישה כנראה. יובנטוס היא קבוצת חוץ מצויינת והיא אחת מארבע קבוצות שלא נוצחו העונה מחוץ למגרשה. כשהיא ממוקמת שנייה בטבלה, 3 נקודות בלבד אחרי אינטר האלופה, יובה לא תרשה לעצמה לשמוט נקודות יקרות ותעבור גם את המשוכה הקשה הזו שנקראת נאפולי. ההימור: 2, היחס 2.05
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    שמע זה משחק קשה, אלה מהסוג של 1X2. אי אפשר לחזות מה יהיה לא משנה איך תסובב את זה.