על אירופה והתקשורת

הנושא בפורום 'אירוח חי: ברק יצחקי, בית"ר ירושלים' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏25/10/07.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    שלום ברק, וברוך הבא לפורום.

    1. עד כמה אתה מוכן להתפשר בשביל לעבור לאירופה? אתה תסכים לשחק בליגה זניחה (כמה משה אוחיון, יניב עזרן בזמנו) או שכל עוד אין לך הצעה רצינית מקבוצה מליגה בכירה תעדיף להישאר בבית"ר?
    2. אם בית"ר ירושלים, שהיא ללא ספק הקבוצה המקצוענית ביותר בארץ והמתאימה ביותר לאירופה בארץ, הייתה משחקת במשך עונה אחת באנגליה או בספרד, לאן היא הייתה מגיעה?
    3. אין ספק שנכון להיום, אתה אחד משני הכוכבים הבולטים בליגת העל (יחד עם מאור בוזגלו), ואחד מהמסוקרים ביותר בתקשורת. הכיסוי התקשורתי הנרחב בעניינך מפריע לך או שאתה דווקא נהנה מזה?
    4. מה דעתך בעניין הכיסוי התקשורתי של הכדורגל הישראלי באופן כללי? איך אתה, בתור שחקן של נבחרת ישראל, הרגשת עם כל הפרשנים והכתבים שציפו מכם לניצחון בוומבלי?
    5. שאלה יותר אישית-אם היו נותנים לך את האפשרות להיוולד במדינה בכירה בעולם הכדורגל (ברזיל, ספרד, ארגנטינה) ולהתחיל שם את הקריירה-היית מסכים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/10/07
  2. GHO08 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    29
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום ברק.
    רציתי לשאול כיצד אתה מרגיש שהתקשורת והאוהדים משפיעים עליך, כלומר כיצד משפיעה עליך ביקורת או מחמאה קיצונית מדי מאיתנו האוהדים או התקשורת. האם זה משפיע עליך במגרש?
     
  3. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד שאלה בנוגע לאירופה,
    מה אתה חושב על כל הישראלים שעברו עכשיו לבלגיה? האם זה סתם טרנד? או שבאמת משהו בבלגיה יותר שווה מאשר להישאר בקבוצות המובילות בארץ(בעיקר גילי ורמוט שלא זוכה להרבה קרדיט)? האם אתה היית עובר לקבוצה בבלגיה כאשר ברור לרובנו שבית"ר בדרך (אם לא כבר עכשיו) קבוצה שאמורה להיות לפחות ברמה של המובילות או טובה מהן?
     
  4. shabaaz Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/04
    הודעות:
    430
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום ברק

    רציתי לשאול:כמה חשוב לך המעבר לאירופה בסוף השנה הקרובה,האם בית"ר מעורבת תומכת בו או מתנגדת?
     
  5. ברק יצחקי Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/07
    הודעות:
    18
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשובה ל gho08:
    בכדורגל צריך גם להתמודד עם מצבים שהתקשורת והקהל לא תמיד יפרגנו וצריך להתמודד עם זה. ומי שלא יכול להתמודד לא יכול להצליח.