אשכול המלצות למשחקי יום שני!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י מכור לזכיות!, ‏22/10/07.

  1. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גנצ'לרבירליג'י אופטספור - אנקרגוצ'ו 2 ביחס 2.35

    יחס נהדר יש לנו על אנקרגוצו..המשחק הזה זהו הדרבי של אנקרה,וזהו משחק מאוד חושב עבוד אנקרגוצו
    אנקרגוצ'ו תשחק במשחק הזה באיצטדיונה,וזה אומר שזה לא משחק חוץ מבחינתה ..
    אנקרגוצו קבוצה אם הרכב מאוד חזק,שיש להם התקפה מיוחדת אם שחקנים טובים מאוד כמו למשל bebbe , ahmet dursun והקשר הקדמי שלהם krita שחקנים מאוד טובים.

    לפי דעתי אופסטפור מהצד השני קבוצה מאוד חלשה השנה הזאת,נכון שיש להם שחקנים מאוד צעירים בקבוצה שהם נאבקים ונמרצים על כל כדור,אבל זה לא מספיק.
    2 שחקנים מאוד חשובים במערך של אופטספור יחסרו היום murat kal, ilhan eker לא ישחקו בגלל שהם מושעים.חדשות מאוד רעות מבחינתם.

    לאקרגוצו אין חיסורים ומושעים והם יגיעו למשחק בהרכב מלא וכנראה שינצחו את המשחק הזה.


    מידטיילנד - אסביירג 1 ביחס 1.50

    מידלטנד למשחק הזה תקבל בחזרה את הסטריקר שלה Dadu שאחרי זחר מהשעייה,עוד מה שגם 2 השחקנים Klimpl and Femi יחזרול שחק עבוד מידלטנד למשחק הערב.
    מבחינת מידלטנד יש להם חדשות טובות,והם יהיו בהרכב הכי חזק שלהם להיום למשחק מול אסביירג.

    אייסברג מהצד השני בצרות אם המון חיסורים למשחק היום..
    Stepanovs, Demba-Nyren, Murcy and Mikkelsen כולם יחסרו היום מבחינתם של אסביירג,
    כל ארבעת השחנים האלה הם נמצאים בהרכב הראשון אייסברג והם יחסרו מפציעות או מהשעייות...

    לדעתי מידלטנד בבייתה אם הרכב מלא תוכל לנצח את אייסברג גם היא הייתה בלי החיסורים שלה להיום,ניצחון פה של מידלנטד יתן להם את הביטחון לקראת משחקם בגביע אופא מול לוקומטיב מוסקבה כאשר היא בפיגור 2:0 מהמשחק החוץ ברוסיה.


    לה האבר - אמיין 1 ביחס 1.40

    המשחק הזה ישלים לנו את המחזור ה12 בליגה הצרפתית השנייה,לה האבר יודעת שניצחון שלה במשחק הזה יקרב אותה לעבר המקום הראשון במידה ותנצח בהפרש של 3 שערים.
    לכן זהו משחק חושב מאוד עבור לה האבר שימשיך את הכושר הטוב שלה בשבועות האחרונים.
    בביתם הם בלתי מנוצחים כאשר ב5 משחקים הבית שלה הם ניצחו פעמיים וביצעו 3 תוצאות תיקו.
    לדעתי הם ינצחו את המשחק הזה בקלות אם החלוץ המצטיין שלהם Guillaume Hoarau המבקיע המוביל שלהם ,כאשר אין להם גם חיסורים מיוחדים.

    אמיין פתחו את העונה רע מאוד,אבל לאט לאט השפתרו במעט במיוחד בביתם.בחוץ הם מאוד גרועים כאשר בכל ארבעת המשחקים האחרונים שלה בחוץ הם הפסידו.
    למשחק הזה מאמנם של אמיין Batelli יש מספר חיסורים בהרכב כאשר:
    Nicolas RAYNIER,Fabrice BEGEORGI, Joël SAMI, Antoine BURON, Amadou RABIHOU, Roy CONTOUT כולם יעדרו משורות אמיין.
    וכאשר David HAMED מושעה,וכנראה שהם ישתפו שחקנים צעירים למשחק הזה מול לה האבר.

    המוטביצה נמצאת אם לה האבר,ולכן אני הולך איתם..
     
  2. Benda Member

    הצטרף ב:
    ‏10/10/07
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק הראשון לדעתי, הביתיות גם תיהיה גורם, וכמו שאומרים, לדרבי חוקים משלו, לכן נראה לי שהניחוש הוא X

    שני המשחקים האחרים מסכים ב 100%. לשתי הקבוצות חשובות מאוד הנקודות ובטח שהם בבית.

    בהצלחה
     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה שלא קראת עד הסוף אחי..אנקרגוצו לא תשחק בחוץ!!היא תשחק במגרש הביתי שלה..
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 63: בורוסיה מינשנגלדבאך - פ.צ. קלן: ממליץ לכם בחום לא לפספס את ההימור הזה. הקבוצה של קולאוטי, שבנתיים מתייבש על הספסל ואפשר להבין למה נמצאת בכושר פנטסטי והיא ניצחה כבר 6 משחקים ברציפות! האחרון שבהם היה 0:5 בחוץ על קובלנץ ובאמת שהיא הקבוצה הכי טובה בליגה הזו. גלאדבך שמטה רק 2 נקודות העונה בבית אך זה היה בתחילת העונה כשהיא עדיין לא נכנסה לקצב. גלאדבך טיפסה לפיסגה בעקבות הניצחון האחרון והיא לא תרשה לעצמה להשמיט נקודות מול קלן היורדת השנייה. נכון גם קלן אינה קוטלת קנים והיא קבוצה מוכשרת מאוד. קלן הפסידה שניים משלושת משחקיה האחרונים ואני לא מאמין שהיא יכולה לסכן את גלאדבך הנהדרת. ההימור: 1, היחס 1.75 ולאמיצים הייתי ממליץ ללכת על גלאדבך עם הפלוס לקלן.

    משחק 71: ניוקאסל - טוטנהאם: מחזור ההשלמה של הפרמייר-ליג מפגיש את המגפאייז המצויינים של אלרדייס וטוטנהאם המקרטעת של מרטין יול. משרתו של המנג'ר ההולנדי של טוטנהאם נמצאת על כף המאזניים כאשר קבוצתו תתארר בסט ג'יימסס פארק של ניוקאסל, איצטדיון בו המקומיים שמטו רק שתי נקודות העונה לעומת 3 ניצחונות. סאם אלרדייס הפך את ניוקאלס מקבוצה לוזרית ונאיבית לווינרית, קבוצה שמסוגלת להתמודד בצמרת הגבוהה העונה.

    עם מייקל אוואן כשיר ובכושר נפלא, לניוקאסל יש את אחת ההתקפות המפחידות בליגה יחד עם וידוקה האוסטרלי ואובפמי הניגרי המצויין. דמיין דאף, אמאובי, קאר ורמאג' עדיין פצועים אך לאלרדייס עדיין יש סגל מאוד איכותי. לא ברור איך מרטין יול הפך את טוטנהאם ממועמדת לגטימית למקום הרביעי לקבוצה שנאבקת על חייה בליגה וניצחה העונה משחק אחד בלבד בתשעה משחקים. אין ספק שהאיכות קיימת בקבוצה הזו עם שחקנים נהדרים כמו ברבאטוב, קין, דפו וג'נאס אך משהו לא דופק שם. בנתיים יול, ששמועות עקשניות מספרות שקלינסמן בדרך להחליפו כמאמן התרנגולים, מצליח להחזיק מעמד בזכות תוצאות התיקו האחרונות באנפילד וה-4:4 הביתי מול אסטון וילה אחרי שהקבוצה כבר היתה בפיגור 4:1. אני מאמין גדול באלרדייס וחושב שניוקאסל תכריע את המשחק הזה לטובתה. ההימור: 1, היחס 2.

    משחק מספר 62: פרוקום סופוט (9+) - צסק"א מוסקבה

    היורוליג מאיימת להיות חזקה יותר וטובה יותר העונה והיא תפתח הערב במקום הכי רחוק מספרד שם יאבקו בתחילת מאי על הכתר, בפולין שם יתמודדו האלופה המקומית סופוט עם צסק"א מוסקבה האימתנית.

    הרוסים מגיעים למשחק הזה במטרה לאסוף ניצחון ראשון העונה ולהמשיך הלאה ולמה שלא ינצחו? הקבוצה של ארטורה מסינה שנחשבת לאחת משתי הקבוצות הטובות באירופה בעונות האחרונות חיזקה את הסגל שלה לקראת העונה החדשה עם החתמתו של ראמונאס שישקאוקס שנחשב ללא ספק לליטאי הטוב ביותר מחוץ ל-NBA כיום. שישקאוקאס הצטרף לשחקנים הותיקים של מסינה דוגמאת פאפלוקאס טרג'ן לנגדון שמעצבים את משחקה הנוקשה של אלופת רוסיה.

    מי שמחכה למשחק הקרוב הוא הסנטר החדש של סופוט תומאס ואנדר שפיגל ששיחק בשתי העונות האחרונות במוסקבה שם הפך לבורג חשוב במכונה של מסינה. לצידו של הבלגי הענק אפשר למצוא שני כוכבים נוספים בדמות דוואן ואגנר ומילאן ג'ורביץ' שאולי יהפכו את אלופת פולין ליותר אטרקטיבית אך לא יצליחו להביא לניצחון מול צסק"א. ההימור: 2, היחס: 1.80
     
  5. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל עכו-מכבי אח"י נצרת-1 (ביחס:2.35).

    המשחק שנועל את המחזור בליגה הלאומית,הפועל עכו שבה למגרשה הביתי בנהריה בו תארח את מכבי אח"י נצרת שני הקבוצות פתחו לא טוב את העונה אך בהפועל עכו הציפיות העונה היו גדולות ורוצים עלייה בסוף העונה לליגת העל,אך פני הדברים אינם כך הקבוצה איננה יציבה לצד משחקים טובים הגיעו הנפילות וההפסדים,היום הקבוצה תארח במגרשה יריבה מצמרת הליגה בדמות אח"י נצרת עכו שבמחזור האחרון בליגה לפני הפגרה הפסידה במגרשה הביתי 1-0 להפועל רעננה איננה ניראת טוב ויודעת שהיום הקבוצה לא תיקח את 3 הנקודות הצמרת תתחיל לברוח לה מה שלא מעוניינים כלל.
    הפועל עכו מגיעה למשחק כאשר מאזן הבית של הקבוצה עד כה נעמד על:ניצחון1,תיקו1,והפסד1,מאזן די סביר אך בקבוצה היו רוצים לראות מאזן יותר חיובי בראשות 3 ניצחונות ו0 הפסדים,הפועל עכו כבר 2 מחזורים ללא ניצחון וסף המתח לקראת המשחק היום לא יוסיף כלל למערכת הקבוצה ולשחקנים אך מאמינים שהיום הקבוצה תחזור למסלול הניצחונות ותשוב לדרכה לצמרת הליגה.

    מול הפועל עכו תיתמודד אח"י נצרת המפתיעה,שיוצאת למשחק החוץ אצל הפועל עכו כאשר הקבוצה ניראת טוב עד כה ומומקמת לה בחלק העיליון של הטבלה,הקבוצה מגיעה לאחר שבמחזור הליגה האחרון הקבוצה מסיימת עם ניצחון ביתי גדול 0-4 על הכח עמידר רמת גן ניצחון שמאותת ליריבותיה לצמרת שמוקדם היה אולי להספיד את הקבוצה.
    היום הקבוצה מגיעה למשחק החוץ כאשר הקבוצה עם מאזן משחקי החוץ עד כה של:ניצחון1,תיקו0,והפסד1, מאזן די סביר לקבוצת צמרת באח"י נצרת מעוניינים להמשיך בתנופה מהמחזור האחרון ומקוים שהפגרה לא תעצור את הקבוצה ותמשיך ברצף הניצחונות גם היום מול הפועל עכו.
     
  6. שיקו_אוחנה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/07
    הודעות:
    18
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניוקאסל- טוטנהאם

    כמו שצפיתי לשתיי הקבוצות האלה שהצהירו בתחילת הליגה כי הם מיתכוונים להיתברג בחלק העליון של הטבלה הם מדשדשות איי שם מאחורה,טוטנהאם מיתחת לקו האדום וניוקאסל באמצע הטבלה.אני רוצה לפתוח דווקא בקבוצת החוץ טוטנהאם ,הקבוצה השקיע בקיץ ודיברה צמרת היכולת הגרועה של שוערה במישחקיה גרמו <ולא רק הוא האשם,הגנה חלשה ,התקפה שלא פוגעת...> להפסדים מביכים ויכולת עלובה של הקבוצה. היחידי שעד כה מציג יכולת סבירה בקבוצה הוא רובי קין האירי שקצת מציל מהכבוד של התרנגולים.מרטין יול יודע היטב שהפסד היום מסבך את קבוצתו וכול הפרשנים באנגליה צופים שיציג מישחק פתוח היום...לאור היכולת של ההגנה שלו לא ניראה לי שזה הצעד הנכון בגימס פארק איצטדיונה של ניוקאסל. ועכשיו אני רוצה לספר לכם על הקבוצה הביתית ,מאז אלן שריר הקבוצה לא יודעת ימים יפים בפריימרליג <לא שאיתו היא ידעה הרבה...>....ההתקפה של הזברות מתפקדת אך כמו אצל התרנגולים ההגנה היא נקודת התורפה.
    עוד נתון מעניין לגביי המישחק הוא שטוטנהאם לא ניצחה את ניוקאסל במיגרשה כבר 4 שנים ...זה קרה בשנת 2003-2004 עם 1-0 קטן מאז היא רק מפסידה ואפילו מושפלת....שנה שעברה ניפגשו הקבוצות ניוקאסל ניצחה במגרשה 3-1 .
    אני צופה היום ניצחון של ניוקאסל שייסבך עוד יותר את טוטנהאם.

    ההימור:1

    לאמיצים אפשר ב-<+1> לניוקאסל.....

    שערים:2 ...צפוי משחק פתוח עם התקפות בשתיי הכיוונים....הרשת של התרנגולים תזוז יותר...דרך אגב פול רובינזון לא יפתח בשערה של טוטנהאם היום....
     
  7. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שיקו אני נוגד אותך טוטנהאם חורת לעצמה לאט לאט ראינו במחזר האחרון נגד ליברפול בחוץ הקבוצה שיחקה מצוין והראתה כדור רגל ולולא הגול בדקה ה89 של ליברפול טוטנהאם היתה מנצחת לדעתי טוטנהאםב+1 שווה !
     
  8. שיקו_אוחנה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/07
    הודעות:
    18
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי כמה אני אוהב לעקוץ את הוינר!!!!!
    8200 תודה!!!!!!!!!!!!!!!!

    אני יכול לא לעבוד שבועים....חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מחר ליגת האלופות....צפו לרווח כולם בואו איתי רק 3 מישחקים לרווח האמיתי !!!!
    למשקיעים הרציניים 3 מישחקים