http://www.formula1.com/news/headlines/2007/10/7023.html http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx אם הם נותנים להמילטון את האליפות, אני לא יודע מה אני עושה! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
קצת פרופורציות: ניצחון בנקודה אחת בלבד, אחרי הוראה קבוצתית למאסה לזוז הצידה ולתת לרייקונן לנצח...ממש שיא הספורטיביות. אולי כדאי בכלל שלכל קבוצה תהיה מכונית אחת - וחסל סדר אינטריגות וטקטיקות? רייקונן גם קיבל 51 מליון דולר משכורת - וזה עוד לפני הכנסה מפירסומות...מגורים במונקו וזה נשאר נטו.
חיים, כולם עושים את זה, לכן גם לקבוצות יש תחרות על אליפות העולם וגם אליפות לנהגים. טקטיקות וכו' זה חלק מהמשחק כאן כמו גם הטכנולוגיה שהקבוצות שואפות לשדרג כל הזמן. אם כבר מדברים על לא ספורטיבים, להזכירך על מה מקלארן נענשו העונה או שאולי להזכיר לך שב 98 קולטארד נתן להאקינן לעקוף בצורה הכי ברורה במירוץ באוסטרליה? (כן, הוראות קבוצתיות של מקלארן).
אוי ואבוי... זה לא יאמן למרות שלא נראה לי שבסופו של דבר זה ייצא לפועל פורמולה 1 זה ספורט קבוצתי, הרבה יותר מאשר אישי, כל קבוצה רוצה את הצלחתה וגם נהגי הקבוצה רוצים בה ואם הם צריכים לשכב על הגדר בשביל שנהג מהקבוצה יזכה באליפות, מה גם שמאסה לא היה בתמונת האליפות, זה לגיטימי לחלוטין.
חבר'ה, אפשר לפתוח את השמפניות מחדש! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/champions.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/drunk.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/champions.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/drunk.Xxx http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/champions.Xxx http://uk.eurosport.yahoo.com/21102007/58/...-confirmed.html
כי למרות שמבחינה מסוימת זה ספורט אישי, זה גם ספורט קבוצתי וההצלחה של רייקונן היא ההצלחה של פרארי כולה. בכל מקרה, בהתחשב בכך שב-FIA הגיעו העונה למסקנה שמקלארן נהנתה מהמידע שקיבלה מפרארי, מספיק כדי לפסול אותה מדירוג היצרניות, אבל לא מספיק כדי להוריד לנהגים שלה ולו נקודה אחת, אני חושב שבזכייה של קימי יש הרבה יותר ספורטיביות משתי האפשרויות האחרות.
אין רבב בזכייה של קימי, גם אם מאסה נתן לו לעקוף. תעזבו אתכם משטויות, תמיד זה היה ככה ותמיד זה יהיה ככה בפורמולה, ולא משנה איזה הגבלות יהיו...אוקי, אז אסור שזה יהיה ברור כמו בסוף שנות ה90, אבל זה קיים ולא הולך להיעלם. חלק מהספורט הזה, ואפילו חלק לגיטימי. הזכייה של רייקונן אחת המרגשות, אין ספק. השחצנות והגועל במקלארן לא השיגו הרבה, אבל אני משוכנע שבעתיד האליפויות דווקא ילכו לכיוונם. זה נראה שהמילטון, אחרי הניסיון של העונה, לא יהיה כזה פראייר גם בשנה הבאה או באלו שאחריה...
זה לא תלוי רק בו, אלא באוטו. אם פרארי יהיו יותר מהירים, אז אין לו סיכוי. אם מקלארן ימשיכו להיות מהירים אז הוא יהיה בתמונה.
ומכונית משולבת של מקלראן-פרארי זה ממש ספורטיבי נכון? השופטים בברזיל קבעו שאין להם מספיק ראיות כדי ליפסול את קוביצה,היידפלד,רוזברג ומקלראן תערר לFIA.
הרבה תלוי במכוניות. אם פרארי תצליח לשמור על קו העלייה - ולמרות כמה בעיות העונה זה בדיוק הקו שלה - רייקונן יהיה פייבוריט. אני חושב שהוא הנהג הכי טוב ועם ציוד דומה לזה של היריבים שלו, הוא ינצח.