מחזור מס' 6 בליגת העל: מכבי והפועל ממשיכות להפסיד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏19/10/07.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ליגת העל חוזרת אחרי פגרת הנבחרת וכמובן העיניים ומירב תשומת הלב הולכת היישר לתחתית הטבלה שם 2 התל אביביות ימשיכו שוב לנסות לצאת מהבוץ העמוק שבו הן נמצאות ולהשיג נצחונות ראשונים העונה, לא יאומן אבל אחרי 5 מחזורים הקבוצות היחידות ללא ניצחון הן הפועל ומכבי תל אביב.
    אז כאמור 2 המשחקים שלהן יעמדו במוקד המחזור. מכבי תארח ביום ראשון את מכבי נתניה (אצטדיון רמת גן) לעוד משחק הרבה יותר מקריטי עבור ניר לוין וחניכיו שממוקמים במקום האחרון. הבעיה היא שמולם תעמוד מכבי נתניה קבוצה שלא תעשה לה חיים קשים ובהחלט מסוגלת להנחיל לה עוד הפסד ותוסיף עוד ללחץ העצום שיש במועדון הזה. משחק לא פחןת מעניין יהיה בדוחא בשבת לשם תגיע הפועל ת"א. לשחק בדוחא אף פעם לא קל ואני בטוח שבהפועל היו מעדיפים לחפש את הניצחון בכל מגרש אחר מאשר דוחא, סכנין קבוצה טובה שמסוגלת לנצח את הפועל אבל סכנין כיאה לקבוצה קטנה לא יציבה והפועל יכולה לנצל זאת. מכבי חיפה תארח את קרית שמונה (עם קהל) ותחפש ניצחון שלישי ברציפות, חיפה נראית כקבוצה שיצאה מהמשבר של פתיחת העונה, קרית שמונה פתחה בצורה חיובית את העונה ויהיה מעניין לראות איך המשחק הזה יתפתח. האלופה הנוכחית ושבדרך יוצאת למשחק חוץ נגד מכבי פ"ת, אף פעם לא היה לבית"ר נוח וקל לשחק שם ובהחלט יש למשחק הזה פוטנציאל לא רע של הפתעה. אשדוד תרצה לצאת מהמשבר נגד בני יהודה והרצליה יוצאת לכפר סבא.


    משחקי המחזור:

    מכבי חיפה- עירוני קרית שמונה- שבת, 17:00
    בני סכנין- הפועל תל אביב- שבת, 18:15
    מועדון ספורט אשדוד- בני יהודה- שבת, 18:30
    הפועל כפר סבא- מכבי הרצליה- שבת, 18:30
    מכבי פתח תקווה- בית"ר ירושלים- שבת, 19:30
    מכבי תל אביב- מכבי נתניה- ראשון, 20:50
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המשחק בין מכבי ת"א למכבי נתניה יכול להתפתח לכל כיוון. ברור שמכבי תתחיל לנצח במחזור מסויים ואז המון לחץ יירד מהשחקנים, השאלה הגדולה, מתי. בהיעדרותם של אבי נמני ויוסי שבחון, מי שייצטרך לקבל את המושכות בקישור הוא רודי חדד, אולי גם עזרן וקמאנן ייתנו גול בליגה?
    מול מכבי יש יריבה לא קלה בכלל, נתניה בכושר נהדר. הגנה חזקה, התקפה מהירה והיא במקום גבוה מאוד בצמרת. מכבי תשמח שנתניה תחסר את שכטר שספג שני צהובים טיפשים נגד נתניה, נתניה בלי שכטר לא אותה קבוצה.

    חיפה בפורמה מצויינת ואני מאמין שהיא תצליח לנצח את קריית-שמונה שהרשימה אותי מאוד נגד מכבי. קריית-שמונה לא הייתה מספיק קילרית והיא הייתה מצטערת אם מכבי הייתה עושה התקפה אחת ומבקיעה גול. בכל אופן, רנאטו ממכבי חיפה שחקן מצויין, רוסו תמיד משקיע ומשתדל, קטן חזר לחיים וגם הקישור האחורי שכולל את כיאל ופאוליניו מתפקד לא רע, בוקולי משתפר. אני חושב שאם קריית-שמונה תנצח זו תיהיה הפתעה גדולה. אני מצפה למשחק טוב מהסיבה ששתי הקבוצות באות רגועות.

    זה טוב לליגה אם מכבי פ"ת תעצור את בית"ר סוף סוף. הקבוצה של מזרחי משחקת על כדורים ארוכים ונגד בלמים כמו גרשון ובנאדו השיטה הזו עלולה להיכשל. מבחינת בית"ר, טוטו תמוז ובן-שושן ייקבלו צ'אנס נדיר להראות מה הם שווים, אני לא רואה את יצחקי ורומולו לא מתלבשים במידה ולא היו פצועים, השניים בכושר נהדר, זה לא שרומולו נתן פה שני גולים בפוקס, הוא הראה איכויות של חלוץ. אולי אם בית"ר תתפרע, פ"ת תוכל לשים גול במתפרצת.

    אשדוד בתקופה איומה, אבל כדור השלג ייעצר מתישהו ואני חושב שהקורבן תיהיה בני-יהודה, קבוצה שלא שומרת על יציבות ולצד משחק אדיר כמו נגד סכנין, יש לה נפילות רבות מאוד, למרות הכישרון האדיר שלה. לטעמי רשום על המשחק הזה - ניצחון של אשדוד ואני מקווה שכך יהיה, במחזור הבא הם בבלומפילד ואני לא אוהב שקבוצות באות נגדינו לאחר שהן הפסידו. אשדוד תתעודד מחזרתו של שריקי ועוד בני-יהודה יכולה להיות מרוצה מביטון ודוארטה עד עתה.

    קשה לי לראות את הפועל מגיעה לנצח בדוחא. צפוי לנו משחק קשה מאוד נגד קבוצה שהפסידה במחזור האחרון והיא קבוצה יציבה וחזקה. קולמה שחקן נהדר, בוזגלו, יבוריאן, אנחנו בכושר עלוב, אבל הניצחון הראשון חייב להגיע מתישהו, לא?
    רועי דיין יישחק במקום אסולין בהתקפה לצד ג'וניור וזה חבל. גול של אסולין נגד סכנין יכול להשכיח את הכל, את הבעיות האישיות, הפורמה הלא טובה שלו ואת העידן הלא מוצלח בהפועל עד עכשיו.
    אני מצפה מהפועל לבוא לנצח ולהילחם, לירוק דם, לא להיות אדישים כמו נגד הרצליה, אנחנו חייבים ניצחון, כל הליגה חוגגת עליינו. עובד הוא נקודת האור הבודדה שלי, אבדי מתרכז יותר בהגנה מאשר התקפה. מקווה לראות את סרור משתלב בכמה דקות ומחכה בקוצר רוח לניצחון ראשון.
     
  3. שגיא Guest

    אני עדיין מתקשה לראות איך מכבי תל אביב מנצחת את נתניה. אמנם אני דווקא שותף לדיעה שבלי נימני מכבי תשחק יותר טוב (הרי הוא תוקע את המשחק במרכז, כולם מחפשים אותו, במקום לרוץ קדימה), אבל הבעיה שהמחליפים, עד היום, לא הראו שהם טובים יותר. כפי שדור אמר, מי שיצטרך לקחת את העניינים לידיים (או לרגליים) שלו הוא רודי חדד. ואם לא עכשיו אז מתי? לא יתנו לו עוד הרבה ימי חסד, וכנ"ל גם לגבי יניב עזרן שפתח את העונה במכבי תל אביב בצורה חלשה מאוד.

    האמת הליגה הופכת למעניינת. עכשיו כשאני מסתכל על כל המשחקים, בהחלט כולם מעניינים ובתקווה שבית"ר לא תנצח את מכבי פ"ת, אז הליגה בהחלט תישאר פתוחה.
     
  4. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקבוצה שלי. מכבי חיפה התחילה להתחבר, אמנם הכדורגל אינו מרהיב במיוחד ואפשר לצפות ליותר אבל הקבוצה נראית מגובשת מאוד. למרות שאני בדעה ששוער לא יכול להיות קפטן חשוב מאוד לניר להיות הקפטן. דוידוביץ' הוא שוער אנרגטי מאוד, הצעקות, העידוד וכל מה שהקפטן צריך לעשות הוא עושה בצורה יוצאת מן הכלל, פשוט נפלא. ההגנה התחילה להתייצב, אני מאמין שנראה נגד קריית שמונה את אלירן דנין פותח בהרכב כיוון שמסיללה חזר רק אתמול ממשחק הנבחרת הצעירה של דרום אפריקה. דקל קינן וקרוסה מחתילים להתחבר ולמרות שלפי דעתי הם החוליה החלשה בחיפה לקראת קריית שמונה אני מקווה שיהיה בסדר. אייל משומר בעונת הפריצה שלו, נכון שהמחשבה שלו איטית והוא צריך לדייק יותר במסירות שלו אבל יכול הדריבל שלו והעלייה להתקפה מדהימה.

    אני שמח שחיפה לא הביאה בסופו של דבר את עידן טל. בירם כיאל הוא שחקן מצוין ושחקן הרכב במכבי חיפה לעוד הרבה מאוד שנים. קשר אחורי ישראלי מצוין שיודע גם לתמוך בהתקפה, השילוב שלו עם פאוליניו שלמרות שהוא קטן לאר מפחד להיכנס לטאקלים מצוין. גוסטבו בוקולי יפתח שוב באגף השמאלי, חשיבה נכונה של רוני לוי לטעמי, בוקולי כבר לא שחקן שיכול לעבור את כולם באגף הימני הוא שחקן שנכנס יותר ויותר למרכז, ולכן להציב אותו באגף השמאלי כשהוא נכנס למרכז עם רגל ימין זאת החלטה מצויינת. על רוסו אין מה להגיד, רק שימשיך את היכולת שלו מהמשחקים האחרונים ויהיה בסדר.

    רנאטו אחד הזרים הגדולים שנחתו פה הקיץ, נכון שהוא לא יכול לסיים 90 דקות ומוחלף בכל משחק בסביבות הדקה ה-70, אבל מה שהוא עושה ב-70 הדקות האלה יכריע לטעמי את המשחק מחר. תומר חמד עדיין לא מאופס אבל חשוב מאוד שהוא ייפתח בהרכב, רק כך הוא יצבור ביטחון ויתחיל לכבוש. לזכותו של חמד יאמר שלמרות שהוא לא כובש הוא תמיד לוקח איתו 2 שחקנים ומאפשר לרנאטו, בוקולי ורוסו להיות יותר פעילים בלחץ על הקבוצה היריבה.

    האלה חיפה!
     
  5. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    אני לא רואה את הפועל מנצחת את סכנין בדוחא במצב הזה, ובמידה וכן אני לא חושב שנראה שם ניצחון משכנע.
    אסולין, החלוץ שעליו בנינו בתחילת העונה נמצא במשבר ולא יפתח בהרכב, אך אני בטוח שבקרוב מאוד הוא יצא מהמשבר ויתן את התפוקה הרגילה שלו. תלוי מתי הוא יתחיל לשחק כבר. במקבומו מול סכנין יפתח רועי דיין, שהוכיח שחלוץ גדול הוא לא, ולדעתי זו החלטה שגויה של לוזון. אני בעד תמיד לשחק עם שני חלוצים, אבל לא דיין, לא סבג וכנראה שגם לא סוויסה מתאימים להרכב שלנו. על גונזאלס אני לא יכול לדבר כי לא ראיתי אותו משחק מאז שהוא עזב את הפועל לטובת פנרבחצ'ה. מכיוון שגם דגו לא הולך לשחק במשחק הזה, אני הייתי הולך על סוג של הימור. הייתי מציב את סרור באגף השמאלי (על אף שהוא בכלל קשר אחורי, לפי מה שהבנתי הוא משחק טוב גם באגף) את עובד באגף הימני (שאם אני לא טועה הוא כבר שיחק שם העונה) ומציב באמצע את נאתכו, אנסומבו ואבדג'י. ככה יהיה לאבדג'י הזדמנות להוכיח מה הוא שווה באמצע. נכון שזה הימור להציב את סרור בשמאל ואת עובד בימין, אבל כרגע אני לא רואה מה יש לנו להפסיד, כי אם היכולת שהשחקנים הציגו מול הרצליה נחטוף מסכנין כמה גולים טובים.
    סביר מאוד להניח שגם נציגים של טוטנהאם ואולי של אנדרלכט יעקבו אחרינו, וזה יכול לבלבל אותם.
    בכל מקרה סביר להניח שהרכב כזה לא יורכב, כי באדיר הוא באנקר בהרכב אצל לוזון.
    טל חן בלם מצוין, אבל אני לא בעד להוריד את דואני לספסל, זה יוריד לו את הבטחון.
    בכל מקרה, עם כל הפסימיות, יש תקווה.
    יאאאללה הפועל!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/10/07
  6. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק של מכבי חיפה נגד קריית שמונה הוא בעצם לדעתי המשחק שהכי מעניין , מצד אחד המארחת חיפה נמצאת במומנטום מצוין לאחר שפתחה את העונה לא טוב בזמן האחרון היא חזרה לעצמה וניצחה את שני משחקי הליגה האחרונים,בקבוצה שלהם הרשימו אותי כמה שחקנים הראשון כמובן הוא רנאטו הברזילאי שחקן גדול , בירם כיאל הצעיר גם הוא אין ספק עוד כישרון גדול שהתפתח בנוער של מכבי חיפה, שחקן כישרוני מאוד טכני עם חוכמת משחק יוצאת דופן, והשחקן שחזר לעצמו בתקופה האחרונה הוא יניב קטן שמשתפר ממשחק למשחק.
    מן הצד השני יש לנו את קריית שמונה המפתיעה של העונה לבנתיים שניצחה במחזור שעבר את מכבי ת"א ,קריית שמונה הרשימה עד עכשיו והיא ניצבת במקום ה-3 בליגה, בקבוצה מרשימים מאוד השחקן הצעיר ירו בלו ששייך למכבי חיפה, גיא צרפתי שנמצא ביכולת טובה.
    למרות התוצאות הטובות של קריית שמונה אני לא מאמין שהם יוכלו לנצח את חיפה שבזמן האחרון תפסו תאוצה במירוץ לצמרת וניראה שיהיה מאוד קשה לעצור אותם.



    המשחק השני הוא בני סכנין שתארח את הפועל ת"א , נתחיל עם סכנין שנמצאת ביכולת לא יציבה בכלל , היא פתחה את העונה מצוין אך במשחק האחרון היא הובסה ע"י בני יהודה(3-0), לסכנין יש כמה שחקנים שפתחו את העונה מצוין והרשימו אבל אחד יותר מכולם, מאור בוזגלו שנמצא ביכולת שיא ויכולת כיבוש טובה.
    מן הצד השני הפועל ת"א, שנמצאת במצב רוח מרומם בעקבות עלייתה לשלב הבתים באופ"א, ניראה שהראש של השחקנים באופ"א והם לא מרוכזים בכלל בליגה וזה מתבטא בתוצאות בליגה , הפועל ניצבת במקום ה10 עם 3 נק' בלבד והם חייבים נקודות .
    אני חושב שבדוחא סכנין פייבוריטים ואני חושב שהסיכויים נוטים לטובת סכנין גם בעקבות העלייה של הפועל לבתים באופ"א הראש שלהם נמצא באירופה כך שביום שבת אני הולך על סכנין.



    המשחק השלישי והאחרון שאותי מעניין הוא של בית"ר מול פ"ת, מן הצד האחד יש לכם את הקבוצה המובילה את הליגה ,בית"ר שנימצאת במומנטום מצוין וסיימה את המשחק האחרון שלה בתבוסה שהקבוצה שסבלה ממנה זו מ.ס אשדוד שהוציאו 5 כדורים מהרשת שלהם, במשחק הזה יהיה לבית"ר קצת יותר קשה מכיוון שייעדרו אצלם שני שחקנים חשובים מאוד שני החלוצים , יצחקי ורומלו בעקבות פציעות, מי שיחליפו אותם הם תמוז ובן שושן שנמצאים בבצורת שערים כבר תקופה ארוכה, ויקוו לשבור אותה במשחק הזה, גם כדי לנסות לקחת את מקומם של יצחקי ורומלו לתמיד.
    מן הצד השני יש לנו את מכבי פ"ת שנחשבת לקבוצה שתמיד עושה צרות לבית"ר , הם ינסו לעצור את הדהירה של בית"ר , ומי שבמיוחד ירצה לנקום בהם הוא המאמן שהביא בעונה שעברה אליפות לבית"ר, יוסי מיזרחי שינסה בכל כוחותיו לנצח את בית"ר.
    למאמן יש צרות לא קטנות בהגנה כאשר שני הבלמים שלו מגמדוב ודמארי ככל הניראה ייעדרו מהמשחק הזה, ותהיה בעיה קשה לפ"ת בהגנה, ויש להם מזל גדול שגם לבית"ר ייעדרו החלוצים שלהם.
    אני חושב שפ"ת לא תוכל לעצור את בית"ר שנמצאת בפורמה, וגם הצרות בהגנה מוסיפות לכך לעובדה שהם יפסידו במשחק בשבת.


     
  7. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק קשה לביתר ירושלים. זה לא סתם משחק, ביתר הולכת לשחק נגד המאמן שהביא לה את האליפות ההיסטורית בעונה שעברה, יוסי מזרחי. בעונה שעברה, מכבי פתח תקווה פירקה אותנו באחד ההפסדים הכי מבישים של העונה שעברה.
    ביתר לא מציגה יכולת כל כך טובה, אך עד עכשיו, ארסנךל ההתקפה, העומק האיכות של השחקנים על פני היריבה עושה את העבודה. במחזור הקודם פירקנו את אשדוד 5-0. אבל בוא נגיד ככה, אשדוד פשוט לט באה למשחק, וזה היה לא כוחות. הוכחנו עד היום שגם שאנו לא טובים אנחנו מנצחים בעזרת האיכות שלנו והיתרונות הרבים על שאר הליגה. נגד פתח-תקווה, אני די חושש. עד כה פ"ת היו בכלל לא רעים וםתחו את העונה בצורה לא רעה בכלל. אין לה את הכלים שיש לביתר .ביתר עולה עליה בכמה וכמה רמות. כך שרק מוטיביציה, ומשחק מחובר בין השחקנים של הכחולים יוכל לגרום לביתר איזה זעזוע קל. הביתרים נראים בלתי מנוצחים, גם שהיא לא טובה היא מנצחת.
    אחרי הניצחון שלנו 5-0 אני מקווה שמול פ"ת שהיא בכושר יותר טוב מאשדוד ותוכל לעשות לנו טיפה צרות, נראה יכולת משכנעת. עידן טל צפוי לחזור לתמונת ההרכב. הוא כבר החלים מהפציעה שלו, ואחרי שכבש במחזור שעבר והביטחון קצת חזר, שום לדעתי יחזיר אותו למרכז המגרש.
     
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,185
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    אני מאוד מוטרד (כמו בכל שבוע בעצם) מהמשחק הזה. נכון, על פניו נראה כי קריית שמונה היא לא ממעצמות הכדורגל, אך אי אפשר לבטל את מה שעשתה עד כה. כדורגל חיובי וממושמע, מה שבהחלט הפתיע עד כה לא מעט קבוצות. כמובן שאני שמח מאוד מההחלטה לבטל את עונש הרדיוס, ולאפשר לקהל שלנו להגיע למשחק, זה בהחלט יעזור לנו.

    מלבד זאת, רוני לוי מתכנן לפתוח עם אותו ההרכב שפתח בשני משחקי הליגה האחרונים, ולכן אין הרבה על מה להרחיב, אך בהחלט אני צופה פיצוץ בשלב מסויים בין קטן לרוני לוי. או שהוא יהפוך לשחקן הרכב קבוע או שהוא ייחתך מהקבוצה, אני לא רואה מצב שהוא ימשיך להיות שחקן ספסל.
    השינוי היחידי שכן צפוי להיות לעומת זה שהיה במחזור הקודם, הוא חזרתו של רפאלוב אל סגל הקבוצה.

    יאללה חיפה! http://img505.imageshack.us/img505/1040/smiliegruenweissuy7.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/10/07
  9. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא עובד שיחק הרבה באגף ימין, והוא היה שם די טוב, יותר טוב מאשר בשמאל.

    אני דווקא חושב שצריך לתת לדיין את הצ'אנס לפתוח ליד ג'וניור, זה גם יכול להצליח, מקסימום זה לא הצליח אז נכניס את סבג במחצית.

    אני בא אופטימי למשחק הזה (כמו לכל משחק), הרי אנחנו חייבים להתחיל לנצח מתישהו.
     
  10. מקסים לנגו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי חיפה מגיעה למשחק נגד קריית שמונה לאחר שני נצחונות רצופים ובמטרה ברורה להמשיך את המגמה כדי להמעיט את גודל הפגיעה בה כתוצאה מהפסדי תחילת העונה. מנגד קריית שמונה מגיעה עם ביטחון עצמי רב מהמפגשים האחרונים ובעיקר נגד מכבי ת"א, כשהיא מציגה את אחד מסגנונות המשובחים בליגה השנה - כדורגל מהיר, מלהיב ויפה לעין. הולכת להיות דרמה במשחק הזה, הולך להיות ומעניין והפעם גם אני לא בטוח שהירוקים ינצחו אבל אני כן מקווה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בקשר למשחק של הפועל, אני הייתי עולה עם 4-5-1(אגב הסיבה שדיין ייפתח בהרכב היא שהוא הדהים את הצוות המקצועי של הקבוצה וגם את המאמן בתוצאות שלו במבחני הכושר ובאימון האחרון), כאשר אנסומבו, סרור ונתאכו בקישור במרכז וזה ייפנה לאבדי מקום באגף ימין, מקווה שהוא ייעשה אך ורק התקפה. הוא הראה שיש לו כדורגל מסויים בחלק הקדמי, ואולי אם הוא ייתעסק רק בהתקפה וישקיע שם את כל האנרגייה, נראה ממנו משהו, אולי שער או בישול. עובד השחקן הכי חם בהפועל, הוא היחיד שבאמת ניסה נגד הרצליה. עוד נקודה חשובה היא שחייבים לעלות כמו גברים לדוחא, לא ייתכן שגול אחד יישבור אותנו, חייבים לצאת קדימה. סכנין פתחה את העונה טובה, אבל אימפריה היא לא ואנחנו הפועל, אסור לפחד מאף קבוצה וגם אין סיבה. צריך לסגור את קולמה כמו שצריך וזה יימנע מסכנין לצאת קדימה.
    דואני צריך לרדת לספסל כי הוא פשוט נורא ואיום וטל חן בלם טוב יותר ממנו.

    ארז, לקבוע שרנאטו אחד הזרים הטובים שנחתו פה, בשלב כה מוקדם, זה קצת מוגזם, לא? לי אישית כן מפריע שהוא לא מסוגל לגמור משחק של 90 דקות ואין לו כושר גופני גבוה. הוא נתן שני משחקים מצויינים במדי מכבי חיפה, אבל בואו נראה אם הוא שומר על יציבות, בנוסף אני כל הזמן שומע שהוא צריך לעבור ניתוח שייגרום לו להיעדר חודש והוא דוחה ודוחה את המועד.
    ג'ון קולמה, רומולו, דוס-סאנטוס, אלבארז ועוד בינתיים משכנעים גם.
    בקשר למשחק של חיפה וקריית-שמונה, שתי הקבוצות יוצאות מהר קדימה ומשחקות על מתפרצות, זה יכול להניב הרבה מאוד גולים ויכול להיות שהמשחק יוכרע במתפרצת.
    חיפה שלא כמו מכבי, לא תשלח קדימה את כל השחקנים בפזיזות כזו וכך קריית-שמונה תתקשה יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/10/07
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    הגול האחרון של טוטו תמוז היה במחזור הראשון מול בני יהודה, כך שזו לא בצורת ארוכה.
     
  13. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    כתבתי שהוא שיחק באגף ימין עוד לפני שהגבת, לא ככה?
    ותומר, עם יד על הלב, אתה מעדיף את דיין/סבג בחוד לעומת נאתכו/סרור בקישור?
     
  14. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המצב במכבי ת"א לא השתנה הרבה מהמחזור האחרון...עדיין בלאגנים תקשורתיים, ההגנה עוד רעועה כשהייתה, והפעם גם אין את הגב של בלומפילד - המשחק ישוחק בר"ג המנוכר...אפשר רק לקוות שתגיע כמות סבירה של אוהדים, אחרת הם לא יורגשו כלל.

    רודי חדד, כמו ששגיא אמר, בהחלט צריך להתחיל ולשחק כדורגל. לא ייתכן ששחקן שהובא בסכומים כאלה ימשיך לעשות כלום ושום דבר משחק אחרי משחק. הוא הראה שיש לו כדורגל, והוא הראה שהוא מוסר מחונן, אבל הוא צריך לתת משחק רציף אחד טוב ולהחזיק את הקישור של מכבי בעצמו.

    ללוין אין יותר מדי אופציות להרכב, פציעות וכושר לקוי די כופות אותו להרכב מאד מסויים, בעצם דומה מאד למה שהוא שיחק במחזור שעבר. עם הפציעה לש נימני, אפשר להניח שחדד ושיבחון ישתפו פעולה במרכז המגרש, וזה לא בדיוק מעודד במיוחד לאור הכושר העלוב של שבחון לאחרונה.

    אני אמנם לא רואה את מכבי יוצאת ל"דרך חדשה" במחזור הזה, אבל אני מוכן להסתפק גם באיסוף נקודות מיקרי...
     
  15. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר למשחק המרכזי של מכבי ת"א מול מכבי נתניה, אני חושב שזה יהיה קרב שלדעתי כבר המנצחת די ברורה מכבי נתניה ,היא תקח את המשחק למה כי אני לא רואה שלוין עושה איזה שינוי מדהים בהרכב שיכול לעשות מהפך במשחקה של מכבי ת"א, זה שנימני לא ישחק אולי זה נשמע מצחיק אבל זה טוב מאוד למכבי ת"א נימני עונה רק הורס למכבי את המשחקים , אבל הבעיה של מכבי זה גם שאין להם מי שיכול לקחת את המושכות אליו , וזו בעיה גדולה מאוד , אז יוצא שאין להם שחקן שינהיג אותם מהאמצע.
    מהצד השני יש את מכבי נתניה שנמצאת במומנטום מצוין כשאר היא ניצבת במקום ה-2 בליגה, ובמחזורים האחרונים היא הביאה תוצאות טובות שכללו תבוסה למ.ס אשדוד 6-1, אני חושב שנתניה באים הרבה יותר מוכנים ממכבי ת"א, ויש להם בהרבה יותר סיכויים לצאת מר"ג עם שלוש נק', אצלם ייעדרו שני שחקנים חשובים , אמייה טגה וקלימי סבן, טגה ייעדר בעקבות פציעה בשרירי הבטן , סבן ייעדר בעקבות נפיחות בברך.
    עוד יומיים הקבוצה שתצא עם שלוש נק' תהיה מכבי נתניה כפי שאמרתי היא ניראית יותר טוב לקראת המפגש הטעון הזה.