המלצות למשחקי מוקדמות היורו!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏17/10/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 24: רוסיה - אנגליה

    מה כבר לא נאמר על המשחק הזה ביומיים האחרונים, זה החל בדיבורים על כדורגל המשיך לסוג המשטח במוסקבה ולאוהדי שתי הנבחרות. בסופו של יום כמעט שכחנו כי רק לפני חודש הגיעה נבחרת רוסיה לוומבלי, אז עדיין מועמדת חזקה להעפלה ליורו וספגה תבוסה של 0:3 מהאנגלים. הניצחון ההוא היה אחד מתוך שלושה ניצחונות בית רצופים של האנגלים שהביאו אותם כמעט בודאות ליורו הקרוב כשכעת חסרה להם נקודה בכדי להעפיל.

    האוהדים האנגלים בוודאי שמרוצים ומוכנים לקראת המשחק הקרוב אך הניצחונות הביתיים אולי השכיחו מהם מעט את העובדה כי הנבחרת שלהם אינה מצטיינת במשחקי חוץ בקמפיין הנוכחי ואספה רק תשע נקודות בחוץ. יחד עם זאת יש לציין כי הרוסים לא מרשימים עד כה ולכן אנו מאמינים כי האנגלים ישיגו את מבוקשם. ההימור: X, היחס: 2.75

    משחק 32: גאורגיה - סקוטלנד:

    הסקוטים שנותנים קמפיין חלומי נמצאים על סף העפלה מפתיעה מאוד ליורו, מבית שבו משחקות אלופת העולם וסגניתה. סקוטלנד כאמור מוליכה את הבית עם 24 נקודות מעשרה משחקים הסקוטים הדהימו במשחק החוץ הקודם שלהם את צרפת עם 0:1, אך בשני משחקי החוץ האחרים הם הפסידו לאיטליה ואוקראינה. סקוטלנד נראתה נהדר ביום שבת עם 1:3 משכנע בבית על אוקראינה של שבצ'נקו. הסקוטים יחסרו את סקוט בראון ואלן האטון הפצועים כאשר נעשים מאמצים להכשיר את הקפטן הפצוע בארי פרגסון. דארן פלצ'ר וכריסטיאן דיילי צפויים לפתוח במקומם. אין ספק הסקוטים נמצאים בכושר מעולה וניצחו בארבעת המשחקים הקודמים שלהם.

    סקוטלנד כולה נמצאת באופורייה אך לא הייתי ממהר ללכת על הסקוטים. לגרוזינים יש כמה שחקנים מצויינים כמו קוביאשבילי משאלקה שחוזר לסגל, קלאדזה ממילאן וארבלדזה החלוץ הוותיק המצויין. נכון לגרוזינים אין סיכוי להעפיל אך לא היה להם גם במשחק הביתי מול אוקראינה בו הם הוציאו תיקו 1:1. אני צופה משחק שקול מאוד שיסתיים ללא הכרעה, 0:0 ריאלי מאד כאן. ההימור: X, היחס 3.2 ובעדיפות גבוהה יותר אנדר 2.5 הימור מעולה למשחק הזה.

    משחק 35: טורקיה - יוון:

    יש מעט מאוד משחקים באירופה, שעונים להגדרה משחקים חמים כמו המשחק הזה. הטורקים מארחים הערב את יוון בדרבי הבלקן וינסו לשחזר את ה-1:4 המדהים שלהם מהמפגש הקודם ביוון. היוונים, שמאז ההפסד לטורקיה רק מנצחים זקוקים לניצחון בודד בשלושת המשחקים שנותרו להם כדי להבטיח העפלה ליורו. להזכירכם שיוון היא אלופת אירופה ורוצה לשמור על תוארה. הטורקים באיצטדיון הביתי שלהם ה"עלי סמי יין" חזקים מאוד ורק נורבגיה הצליחה לחלץ שם נקודה. בעוד שיוון נמצאת במצב די נוח בבית 3 עם 4 נקודות יתרון על פני הטורקים, טורקיה פשוט חייבת לנצח, אחרי נורבגיה, שמפגרת אחריה רק בנקודה עלולה לעבור אותה ולתפוס את המקום השני. גם לנורבגים מצפה משחק לא קל בבוסניה, אך הם בהחלט יכולים לנצח שם.

    אין ספק המצב של טורקיה הסתבך מאוד בעקבות התיקו המביש מול מולדובה במחזור הקודם. צריך לזכור שלטורקים מצפה משחק חוץ בנורבגיה, שהשיגה תיקו בטורקיה, כך שהפסד טורקי באוסלו עלול להשאיר אותם מחוץ לתמונה. השוער הפותח של הטורקים אריקאן ייעדר ודמירל יחליף אותו בין הקורות. גם החלוץ הוותיק האקן שוקור בספק גדול למשחק הזה. ליוון יש שני מושעים שלא ישחקו במשחק הזה מדובר בקצוראניס ופטסאגולו, אך מי שחוזר להרכב הפותח הוא גיורגיוס סמאראס המצויין ממנצ'סטר סיטי. כאמור יוון יכולה להפסיד ועדיין להעפיל עם ניצחון במשחק הבא שלה, טורקיה פשוט חייבת את הנקודות במשחק הזה ולדעתי בעזרת הקהל הפנאטי שלה גם תצליח לעשות את זה. ההימור: 1, היחס 1.7

    משחק מספר 49: גרמניה - צ'כיה

    בתחילת השבוע הכריז מאמן נבחרת גרמניה יואכים לאב כי נבחרתו שהעפילה לאליפות הקרובה לאחר תיקו מאופס באירלנד רוצה ויכולה לזכות ביורו הקרוב. כבר ביום רביעי הקרוב יצטרכו שחקניו לתת כיסוי לדבריו כאשר גרמניה תארח את צ'כיה למשחק על ראשות בית 4.

    הגרמנים שניצחו בכל משחקי הבית שלהם בקמפיין מובילים כעת את הבית ורוצים לנצח במשחק הקרוב בכדי לשמור על ראשות הבית עד לסיום משחקי המוקדמות. מנגד הצ'כים מגיעים לגרמניה במטרה לנצח משחק חוץ שני ברציפות ולהעפיל לראשות הבית. צפוי משחק צמוד מאד ונראה כי על אף שהיא טובה יותר חגיגות העלייה שלהם מסוף השבוע מעט ישפיעו על שחקני גרמניה ויגרמו למשחק להסתיים בתיקו. ההימור: X, היחס: 3.00

    משחק מספר 53: ישראל - בלארוס

    שחקני נבחרת ישראל שבו מקרואטיה ביקר עסוקים, עסוקים במריבה שטותית בין שני השחקנים הבכירים שלה. פתאום איש כבר לא מדבר על סיום הקמפיין וכמעט שכחו בנבחרת של קשטן כי גם למיקום הסופי בבית יש השפעה ענקית.

    הערב תארח הנבחרת המוכה את בלארוס הצנועה שניצחה אותה רק לפני שנה במשחק ידידות בבלארוס, כך שמצד אחד אי אפשר ממש לזלזל ביריבה שהגיעה אלינו, מצד שני אותה נבחרת הפסידה בשבת האחרונה ללוקסמבורג החלשה בביתה ונראתה די רע במשחקיה האחרונים בקמפיין מוקדמות היורו שלה. שני ניצחונות ושבעה הפסדים זהו מאזנה של בלארוס במוקדמות היורו. אנו מאמינים כי היכולת הזו תישאר איתה גם במשחקי ידידות. ההימור: 1, היחס: 1.25

    מה אומרים המומחים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/07
  2. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאמין שסקוטלנד תנצח. המדינה בטירוף, יש בערך 20,000 סקוטים עכשיו בטביליסי, לחלק יש כרטיס, לחלק לא. בכל אופן זה יהיה כמו משחק בית של סקוטלנד ואם הם ניצחו בצרפת, אני מאמין שהם יכולים לנצח גם בגיאורגיה. באסה שאין שידור, זה אחד מהמשחקים הכי מעניינים היום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/07
  3. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גיאורגיה-סקוטלנד-2 (ביחס:1.40).

    איזה משחק מסקרן צפוי לנו הערב בגרוזיה,הנבחרת המקומית תארח במגרשה את נבחרת סקוטלנד בדרך להעפלה למוקדמות יורו 2008 שיערכו בשוויץ ובאוסטריה,גרוזיה מגיעה למשחקה הביתי כאשר הנבחרת כבר איבדה את סיכויה להעפיל למוקדמות היורו וככל שנותר לנבחרת המקומית הוא לשחק על הכבוד ולהתכונן למוקדמות מונדיאל 2010.
    גרוזיה מגיעה למשחק הערב כאשר הנבחרת תבוא במטרה אחת לנצח ולחבל ולנסות ולהפתיע את הנבחרת הסקוטית,גרוזיה נחשבת לנבחרת יחסית חלשה ואיננה מצליחה להעפיל לטורנירים בינלאומים הנבחרת איננה ניראת טוב ובמשחקה האחרון במגרשה הביתי הנבחרת מסיימת בתיקו 1-1 מול אוקרינה שאף היא נכשלה בקמפיין הנוכחי.

    לעומתה מגיעה נבחרת סקולטנד המצויינת,סקוטלנד מציגה קמפיין ענק וניראת בדרך הנכונה למוקדמות יורו 2008 הערב הנבחרת יוצאת לגרוזיה במטרה לרשום הישג והעפיל למוקדמות היורו זאת לאחר שהיא מקדימה נבחרות כמו איטליה,צרפת,אוקרינה שנחשבות לנבחרות יותר טובות ממנה,הערב סקוטלנד מגיעה למשחק החוץ לאחר ניצחון ביום שבת על נבחרת אוקרינה בתוצאה 1-3 עם הצגת כדור רגל מצוין.
    הערב סקוטלנד יודעת שכל תוצאה פרט להפסד והנבחרת זוכה בכרטיס המיוחל למוקדמות יורו 2008,יחד עם הנבחרת צפוים להגיע אלפי אוהדים סקוטים שצפוים לחגוג הערב יחד עם שחקני הנבחרת העפלה למוקדמות יורו 2008,ללא ספק סקוטלנד בקמפיין בנוכחי ניראת מצוין ומול גרוזיה החלשה שכבר איבדה עניין בקמפיין הנוכחי סקוטלנד צפויה לנצח.
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסקוטים בטירוף, השאלה היא מה גאורגיה תעשה בנידון? בנבחרות כל משחק הוא גאווה לאומית וגם אם המשחק לא קובע כלום לגרוזינים בטבילסי הם ממררים את החיים לכל נבחרת. המשחק הזה מריח לי תיקו
     
  5. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    אני חושב שסקוטלנד יקחו, קשה לי לראות אותם נופלים דווקא פה.

    גרמניה-צ'כיה דווקא יכול להיות מעניין, גרמניה הבטיחה את העלייה כבר, צ'כיה נבחרת נהדרת ויכול להיות פה ניצחון חוץ.
     
  6. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנגליה רוסיה באמת נראה כמו תיקו ולא הייתי מתפלא אם יהיה איזה ניצחון רוסי קטן. חוץ מאנדי קול הפצוע גם ג'ון טרי לפי מה שראיתי בחדשות באנגליה לא משחק, יהיה מאוד קשה לאנגלים.

    בקשר לסקוטלנד הייתי מתרחק כי יחס 1.40 לא שווה, אבל אני לא רואה אותם מפספסים את הניצחון.

    טורקיה הימור מצוין אחי אהבתי מאוד אולי אני אשלח.

    איזה נאחס היה לי אתמול כבר פעמיים רצוף אני בא לשלוח ולא נותנים לי או שנסגר ההימור והייתי לוקח את הטופס עוד פעם מסי במאצ' אפ.
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנדי קול היה חלוץ גדול בימים היפים של מנצ'סטר יונייטד, אבל הוא כבר מזמן לא בנבחרת אנגליה, אם אתה מתכוון לאשלי קול אז נכון הוא לא ישחק ומי שיחליף אותו הוא לסקוט, שחקן הגנה קשוח ומצויין מאברטון. לגבי ג'ון טרי לא יודע מאיפה הבאת את זה אבל טרי פותח, גם עם רגל אחת הוא היה משחק היום
     
  8. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח כה נראה לי יהיה קשה שאנדי קול ישחק, וג'ון טרי אתמול ראיתי שהוא פצוע אבל הוא פותח. איך הולך לך בנתיים עם ההימורים באינטרנט?
     
  9. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צדקת מתן טרי אכן לא פתח, מה שלא הפריע לאנגליה לשתק לגמרי את ההתקפה של הרוסים במחצית הראשונה ולכבוש גול נהדר מרגלי ווין רוני. מאמין שייגמר 1:1, בכל מקרה רוסיה, למרות שהביאה את המאמן למשימות מיוחדות חוס הידינק, מחוץ ליורו
     
  10. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד משחק טוב להימור היום בולגריה !
     
  11. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה תגידו על גרוזיה? עושים בית ספר לסקוטים. זה לא היום של האי הבריטי
     
  12. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ללא ספק הפתעה גרוזיה הפתיעה הרבה ,גם איסלנד רושמת כישלון מפסידה לליכטנשטיין החלשה.