השנאה שלך לאלונסו עושה לך כנראה שחור בעיניים.אתה באמת חושב שלקחת פעמיים ברציפות את האליפות זה תוצאה ממכונית מהירה בלבד?אין ספק שאלונסו נהנה ממכוניות מהירות ואמינות מאוד ודי הרבה פוקסים אך גם ריקונן קיבל מכוניות לא רעות בכלל והכי גבוה שהוא גמר זה היה מקום שני(יאמר לזכותו שבאותם עונת האמינות של מקלראן לא הייתה הצד החזק שלה)כך שאני בספק שזה אומר שהמכונית שווה 100% מהתוצאות.
ככה הספורט הזה עובד. ב 2004 רנו היו איטיים, אך ב 2005 פתאום היה להם את הרכב המהיר ביותר בפער והם לא הפסיקו לקחת פודיומים (2 הנהגים). התחרות גדולה ופיתוחים של המכוניות משתפרות מידי יום ולילה בעבודה סביב השעון.
ברור שהוא לא נהג רע, הוא נהג טוב. אבל גם שומכאר בשיאו לא לא מסוגל לקחת אליפות עם רכב לא תחרותי, זה פשוט בלתי אפשרי. אלונסו היה טוב מפיזיקאלה ב 2004 ו 2005, כי שניהם נהגו על הרכב המהיר ביותר ואלונסו עשה תוצאות טובות יותר. כיום המילטון ואלונסו נוהגים על הרכב המהיר בסבב והצעיר מוכיח שהוא טוב יותר מאלונסו, פשוט מהיר יותר בכל מקצה דירוג כמעט. זה כמעט ולא נקלט. אלונסו קצת אוברייטד וקצת מזליסט, כן נהג טוב, אבל יש טובים יותר בסבב, אך עם המזל שלו הוא אלוף העולם כי הספורט הזה הוא לא רק הנהג הטוב מנצח, אלא המכונית הטובה! רייקונן נהג מחונן לחלוטין. מעולם לא יצא לו לנהוג ברכב המהיר ביותר. הוא עזב את מקלארן שהיו בעונות שפל ועבר לפרארי בדיוק שמקלארן השתקמו, אך עם כל זאת הוא תמיד הוציא את המקסימום מהאוטו עם תוצאות מצויינות ביחס לנהג השני בקבוצתו, תמיד. גם העונה הוא מראה זאת. רייקונן הצליח לחזור לתמונות האליפות משום מקום ולהדבק למקאלרנים המהירים יותר. זה כישרון על, דבר שאלונסו לא היה עושה לעולם.
זה די ברור מבחינתי שריקונן הוא הנהג הטוב ביותר בסבב ומתחילת העונה הייתי בעדו אך בעונת 2003 היה לו את המכונית הכי מהירה בסבב ומתוך 10 פעמיים שעלה על הפודיום סיים רק פעם אחד בתור מנצח וזה מה שקבר לו את העונה למרות שהוא היה צריך לנצח די בקלות.ומה שאני מנסה להגיד כאן הוא לא תמיד האדם שיש לו את המכונית המהירה ביותר מנצח. זה דיי ברור לפי התגובות של רון דניס מהמרוצים הראשונים שיש אי שיוויוניות במקלראן(אתה הולך להתנפל עלי). מה לעשות,מזל של אלופים.לא לכולם יש אותו. אתה אמרת בעצמך,בספורט הזה אתה לא שווה כלום אם אין לך מכונית מהירה.ולריקונן יש אותה לפעמיים.
אלונסו טוען שמקלארן עושים אפליות בין המכוניות שלו ושל לואיס. אם הטענה שלו נכונה, והיו כמה תוצאות חשודות השנה, אז זה מסביר הכל. בכל מקרה, קימי לא רואה את שניהם. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
חוזה חדש למאסה בפרארי עד 2010. שם סוף לחרושת השמועות על חוזה של אלונסו בפרארי. אם אתם שואלים אותי, פרננדו עשוי למצוא את עצמו שנה הבאה ב'רנו', למרות ההיסטוריה שלו עם בריאטורה, לצידו של קובאליינן.
זה כבר כתוב למעלה בעמוד הנוכחי, אבל למה לא להרים כוסית שוב http://img80.imageshack.us/img80/9492/bierkruegefa0.Xxx
תסכים איתי שהאתר הרשמי של ה-FIA הוא קצת יותר אמין מ-ONE... את האמת, בתור אוהד פרארי, דווקא קיוויתי לראות את הגולדן בוי ניקו רוזברג בקבוצה, במקום מאסה המאכזב. מאסה לא נראה לי אחד שקורץ מחומר של אלופים.
תאכלס צודק. שחשובים על זה, אומנם שמח שאלונסו לא נוהג במוכנית הפאר, אבל מנגד למה פרארי עדיין מאמינים באפס? יש כל כך הרבה כישרונות בסבב שיתנו הרבה יותר צבע ולחימה בסוס האיטלקי האדום יותר מאשר מאסה האפור.
כמו בכדורגל, חוזה הוא חוזה לכל דבר. הם ישלמו אותו במלואו בכל מקרה אלא אם כן מאסה יחליט לעזוב (יש מקום טוב מפרארי לעזוב? הוא לא יעזוב). נתקענו איתו לעוד 3 שנים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx
לא מבין את הזלזול שלך במאסה. בסך הכל היו לו רגעים טובים מאוד השנה, יש לו 3 נצחונות (אחד פחות מהמילטון ומהספרדי), והסיבה שהוא לא בתמונת האליפות היא שיש לו מספר לא קטן של מירוצים שהוא עשה בהם שטויות וסיים במקומות 5 ומטה. לדעתי אם בעונות הקרובות הוא ישמור על יציבות הוא יכול להגיע להשיגים הרבה יותר גדולים.
נראה לי לא הגיוני לגמרי, אלונסו הוא אלוף העולם והמילטון סתם נהג בעונה הראשונה שלו, ככה חשבו כולם בהתחלה, אז למה תינתן עדיפות להמילטון, הרי הוא בסה''כ נהג בעונתו הראשונה.