אשכול המלצות ליום שלישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏16/10/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסטוניה21-שוויץ21 -2 (ביחס:1.40).

    משחק במסגרת מוקדמות יורו 2009 לנבחרות הצעירות,הנבחרת המקומית אסטוניה תארח במגרשה את נבחרת שוויץ הצעירה אסטוניה שאמנם לא נחשבת לנבחרת מהחזקות באירופה תגיע הערב למשחק ביתי כאשר הנבחרת איננה ניראת טוב במשחקה האחרון הנבחרת רושמת הפסד לנבחרת פורטוגל החזקה בתוצאה 0-3 כאשר תוך כדי הצגת כדור רגל לא משכנע כלל,ללא ספק באסטוניה יודעים שעם היכולת הזאת הערב יהיה קשה לנבחרת לנצח את נבחרת שוויץ שאמנם יותר טובה מבחינת הסגל ואיכות השחקנים.
    הערב אסטוניה תחזור למשחק ביתי זאת לאחר שהנבחרת שיחקה במשחק הידידות מול פורטוגל בחוץ,באסטוניה יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון ולהשארת 3 הנקודות במגרש הביתי עלול להרחיק את הנבחרת מאליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2009,בנבחרת בונים על איצטדיון מלא שיגיע לעודד את הנבחרת הצעירה בדרך לניצחון על נבחרת שוויץ.

    לעומתה יוצאת הערב נבחרת שוויץ למשחק אצל אסטוניה,שוויץ ששיחקה ביום שישי האחרון והיתארחה אצל נבחרת נוברגיה נחלה הפסד 1-2,אך התוצאה משקרת שוויץ היתה עדיפה ברוב שלבי המשחק על הנבחרת המקומית וללא מספר החמצות של שחקני הנבחרת התוצאה היתה מסתיימת בתוצאה אחרת,הערב שוויץ תצא למשחק החוץ באסטוניה כאשר בנבחרת יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון ו3 נקודות עלולים להרחיק משמעותית את הכרטיס לאליפות אירופה ב2009.
    שוויץ שבשנים האחרונות התקדמה ונחשבת לאחת מהנבחרות הכישרונות תגיע למשחק באסטוניה לאחר ההפסד במשחק החוץ האחרון מה שלא מעלה את המוראל בקרב שחקני הנבחרת,אך הערב ינסו בנבחרת השווצרית לנצח את המשחק ולרשום ניצחון ו3 נקודות יקרות בדרך להשיג את המטרה אלא הציבו בנבחרת שוויץ והיא להיות וליטול חלק באליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2009.
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 2: פולין עד 21 - רוסיה עד 21

    נבחרת רוסיה, מהמקום הראשון בבית 4, מתארחת אצל הפולנים מהמקום השלישי בבית, למשחק בו למארחת אסור להפסיד. רוסיה מגיעה למשחק עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות משלושה משחקים, כולל ניצחון ביתי על פולין בתוצאה 0-1.

    מנגד פולין מגיעה למשחק עם מאזן של שש נקודות מארבעה משחקים, שלוש נקודות פחות מרוסיה וספרד המובילות ומשחק עודף. אמנם נבחרת פולין נמצאת במומנטום חיובי אחרי הניצחון האחרון על גיאורגיה בתוצאה 1-3, אבל הרוסים עדיין נחשבים לפייבוריטים. ובכל זאת, נראה שהנבחרת הביתית לא תרשה לעצמה להפסיד ולסתום את הגולל על סיכויי ההעפלה שלה, ותוציא נקודה מהמשחק. ההימור: X, היחס: 2.60

    משחק מספר 3: רומניה עד 21 - צרפת עד 21

    שתי הנבחרות היחידות בבית 10 שלא הפסידו עד עתה, פוגשות אחת את השנייה על אדמת רומניה. נבחרת צרפת מגיעה למשחק עם מאזן של שלושה ניצחונות ותיקו בארבעה משחקים, כאשר איבוד הנקודות היחיד שלה היה במגרשה הביתי במפגש הקודם מול הרומנים.

    מנגד נבחרת רומניה מגיעה להתמודדות עם מאזן של שני ניצחונות ותיקו משלושה משחקים, כאשר רק שלוש נקודות מפרידות בין שתי הנבחרות, כשלצרפת משחק עודף. השחקנים הצרפתים אולי מוכשרים יותר, אבל שחקני הנבחרת הרומנית לא ייתנו להם לגנוב ניצחון על אדמתם. ההימור: X, היחס 2.80


    משחק מספר 17: יוון עד 21 - איטליה עד 21

    משחק הצמרת של בית 1 מפגיש את ההתקפה הטובה ביותר בבית, יוון, שכבשה עד עתה עשרה שערים בארבעה משחקים מול ההגנה הטובה ביותר, איטליה, שספגה שער בודד בארבעה משחקים.

    נבחרת איטליה מגיעה למשחק מהמקום הראשון בבית עם מאזן מושלם של 12 נקודות מארבעה משחקים, לאחר שבמשחק האחרון הביסה בבית את אלבניה בתוצאה 0-4. גם יוון מגיעה למשחק אחרי ניצחון משכנע 1-4 בבית על אזרבייג'אן, אבל עם הפסד אחד מתוך ארבעת המשחקים ששיחקה עד עתה.

    לשתי הנבחרות זהו מפגש ראשון בבית אחת מול השנייה, כאשר ניצחון יווני בהפרש של שני שערים ויותר עלול להציב אותה בראשות הבית יחד עם קרואטיה, ובכך לדחוק את נבחרת איטליה למקום השלישי בבית. על פניו מדובר באפשרות ריאלית ביותר, לאור ממוצע ההבקעות של נבחרת יוון, שעומד על ממוצע של שני שערים וחצי למשחק. ההימור: 1, היחס: 2.75
     
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום רציתי לשלוח על על אנגליה מסי מבקיע וארגנטינה אבל ברגע שבאתי לתחנה אומרים לי רק מגיל 18. אסף אחי נראה לי אני מצטרף אלייך להימורים באינטרנט אין הרבה ברירות
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לך ויזה?
     
  5. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי אבל בסנט ג'יימס אפשר עם כרטיס אשראי לא?
     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסטן ג'יימס אי אפשר להפקיד כסף, רק עם קאש כארד מעצבן אפשר להמר
     
  7. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהה אז עזוב נראה לי אני יישאר בווינר באינטרנט למרות שזה מעצבן לאאלא. ראית היום היה בכיווני ווינר על נורפינג מול אורגיטה והווינר סגרו את ההימור, עכשיו מחצית 5-0 לנורפינג
     
  8. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חברים ההמלצה ניתפסה ובגדול מקוה שניצלתם!!!

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/champions.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/07
  9. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    אני לא בטוח שאי אפשר להפקיד בסטאן דרך הויזה. אתה בדקת את זה ?
    והקאש קארד הוא לא מסובך בכלל, בטח לא כפי שאתה מנסה לתאר את זה.
    אני מסתדר איתו כבר כמעט שנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/07
  10. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חד משמעית, אי אפשר להפקיד כסף בסטן דרך כרטיס אשראי, מכל סוג שהוא
     
  11. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    אני יודע שזה שייך לדיון למהמרי האינטרט, אבל איך אפשר להסביר את הפירסום שלהם על זה באתר שלהם ?

    האתר

    מוזר ביותר..