אשכול המלצות למשחקי יום שני.

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏15/10/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לוטון-נורת'המפטון-1 (ביחס:1.65).

    משחק במסגרת הליגה האנגלית הראשונה,לוטון הקבוצה הביתית שבה למשחק במגרשה הביתי לאחר שהקבוצה חוזרת ממשחק החוץ בשבוע שעבר כאשר הקבוצה מנצחת את ג'ילינגהאם במסגרת הגביע 3-1 תוצאה בהחלט יפה זאת לאחר שהקבוצה היתה בפיגור 1-0 וחזרה מזה ולבסוף ניצחה.
    הערב לוטון שבה למשחקי הליגה לוטון שבמועדון פיספסו מספר פעמים בשנים האחרונות את העליה לצמפיונשיפ מרגישים שהעונה הקבוצה תקטוף את כרטיס העלייה,הקבוצה העונה ניראת טוב והערב מקוים בלוטון להמשיך במומנטום הטוב לאחר המשחק בגביע,לפני כן הקבוצה סיימה במשחק ביתי מול דונקסטר מתחתית הליגה אך בכל שלבי המשחק לוטון היתה עדיפה על פני דונקסטר וללא משחק ויום טוב של שחקני ההגנה ושל השוער של דונקסטר לוטון היתה מנצחת,מאזן משחקי הבית של לוטון עומד על:3ניצחונות,תיקו1,והפסד בודד1,ללא ספק מאזן בית טוב המעיד על מגרש ביתי שקשה לחלץ ממנו נקודות.

    לעומתה יוצאת למשחק החוץ נורת'המפטון הקבוצה מגיעה למשחק החוץ הערב אצל לוטון כאשר הקבוצה ניראתה טוב במשחקי הגביע בשבוע שעבר כאשר הקבוצה רושמת ניצחון 1-2 במגרשה הביתי על פורטו וויל,הקבוצה אמנם רושמת ניצחון אך במועדון הצנוע אינם שבעי רצון הקבוצה איננה יציבה ולא מצליחה לחבר רצף ניצחונות שימקמו את הקבוצה בחלק העיליון של הטבלה.
    הערב נורת'המפטו יוצאת למשחק חוץ קשה מול לוטון קבוצת בית חזקה כאשר הקבוצה אמנם תרצה להמשיך ביכות הטובה ממשחק הגביע אך הערב הקבוצה תיתקל במסגרת משחק ליגה ובנורת'המפטון רוצים לרשום ניצחון ליגה לאחר 2 מחזורים ללא ניצחון במסגרת הליגה,הניצחון האחרון של הקבוצה במסגרת הליגה היה במשחק בית מאזן החוץ של הקבוצה איננו מאיר פנים לקראת המשחק הערב כאשר המאזן עומד על:0 ניצחונות,2תיקו,ו3 הפסדים מה שלא יקל לשחקני הקבוצה ולא מעניק בטחון לקראת המשחק החוץ הערב בלוטון,אך בנורת'המפטון מאמינים שהניצחון בשבוע שעבר במסגרת הגביע יעניק לשחקני הקבוצה ביטחון ומקוים לרשום תוצאה טובה כאשר כל תוצאה פרט להפסד ישמחו לקחת ולחגוג,אך הפסד והקבוצה חוזרת לתחתית הליגה מה שלא מעוניינים כלל בנורת'המפטון.
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 59: יונקופינג - סנדסבאל

    הליגה השבדית השנייה כבר נכנסה לרגעים המכריעים של העונה וכבכל עונה יש לא מעט מתמודדות על שלושת המקומות הראשונים בטבלה מהן עולים לליגה הבכירה. אחת שמתמודדת על אחד משלושת המקומות הללו היא סנדסבאל הממוקמת כרגע שלישית מרחק עשר נקודות מהפסגה שנמצאת בעיקר שם בזכות מאזן משחקי הבית המופלא שלה שאינו דומה לזה של משחקי החוץ.

    השבוע תצא סנדסבאל למשחק חוץ קל יחסית מול יונקופינג מהתחתית, יחסית משום שהקבוצה שאמנם מגיעה למשחק הקרוב לאחר שני משחקים בעשרת משחקי הליגה האחרונים שלה מחזיקה במאזן חוץ איום של ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. רק בכדי להבין את מצבה נספר כי סנדסבאל לא ניצחה בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה.

    מנגד עומדת יונקופניג הנאבקת על מקומה בליגה וניצבת במקום הארבע עשרה ומעל לקו האדום. המארחת מגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדים רצופים, שניים מהם בביתה בו הפסידה שבעה פעמים, ניצחה פעמיים וסיימה בארבעה מקרים בתיקו. אנו בטוחים כי האורחת טובה יותר מיונקופינג אך חושבים כי ההימור כאן הוא על תיקו. ההימור: X, היחס: 2.90

    משחק מספר 70: לונגפורד טאון - ווטרפורד יונייטד

    משחק תחתית שיכול להכריע את העונה של שתי הקבוצות הללו, המארחת נמצאת במקום האחרון ובמרחק חמש נקודות מהאורחת כך שהיא חייבת ניצחון דבר שלא השיגה בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. למרבה הפלא לונגפורד ניצחה בארבעה מארבע עשרה משחקי הבית שלה העונה כשהיא מפסידה בשבעה ומסיימת בתיקו בשלושה.

    היריבה של לונגפורד ווטרפורד אמנם מגיעה למשחק הקרוב לאחר ניצחון אך היא מחזיקה במאזן חוץ גרוע שכולל ניצחון אחד, שתי תוצאות תיקו ועשרה הפסדים. לנוכח העובדה הזו אנו מאמינים כי דווקא לונגפורד תנצח במשחק הקרוב. ההימור: 1, היחס: 1.70
     
  3. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה אסף התותח מסכים איתך בלונגפורד משחק שהערב הקבוצה חייבת לנצח אחרת היא למעשה יורדת ליגה במגרשה הביתי ביחד עם הקהל לדעתי תנצח!
     
  4. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חברים ההמלצה ניתפסה מקוה שניצלתם אותה!!!!!

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/champions.Xxx