באלאק חזר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏12/10/07.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    לאחרונה פגשתי ידיד טוב שלי אוהד ברמן ואחרי שיחת חולין נחתנו פתאום לנושא הגרמנים בגולה, הוא סיפר לי שהוא היה בלונדון וראה את להמאן, היה במנצ'סטר וצפה בהמאן, ואפילו צפה במשחק קבוצת המילואים של מניו כדי לראות את שוער העתיד של נבחרת גרמניה.


    על באלאק ה"פצוע האנגלי" הוא כמובן לא הזכיר מילה, ששאלתי אותו בנושא הוא ענה בפשטות " הוא מרוויח כסף טוב, לשחק ? ברמות האלו הוא לא ישחק יותר, אולי הוא יחזור לקייזרסלאוטרן מהליגה השניה להחזיר אותם למסלול.

    אומנם קיצוני משהו, אבל בהחלט מעלה תמיהה, לא רק הקריירה, אלא גם הפציעה המוזרה שבאופן לא ברור לא נגמרת. נושים שונים בצ'לסי כבר הצהירו שלבאלאק אין יותר עתיד בצ'לסי. למרות כל העניין בקיץ של ריאל, מילאן ושות ניכר שהפציעה הארוכה והעובדה שבאלק כמעט שנה ( אם נחשיב ששוק ההעברות נפתח שוב רק בינואר) לא שיחק תביא כל קבוצה מהקטגוריה " יכולה לשלם עבור באלאק" למחשבה שניה. בספק אם מילאן או ריאל שבקיץ היו מוכנות להיכנס למו"מ עם הקפטן לשעבר של נבחרת גרמניה יפתחו את הארנק בשביל לראות את באלאק ( כבר מתקרב לגיל 31 ) משחק עבורם.

    אם אתם שואלים אותי באלאק משחק על זמן שאול...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/10/07
  2. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע אם נגמר לו הסוס, אבל הוא חייב לעזוב את צ'לסי גם במחיר של שכר נמוך יותר.
    וסאגת הפציעה הלא נגמרת רק מצביעה על כל הקשר הזה בין צ'לסי לבאלאק - אי הבנה מההתחלה ועד הסוף.
     
  3. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל חשוב לציין שבאלאק כבר בן 31. יליד ספטמבר 76'.

    ובאמת יש כבר תחושה של קריירה מבוזבזת. קריירה של כמעט. כמעט השלים טראבל עם לברקוזן, כמעט זכה בגביע העולם עם גרמניה ונכשל פעמיים כאשר בפעם הראשון כרטיסים צהובים מנעו ממנו לשחק במשחק הגמר. כמעט והגיע לגמר האלופות עם צ'לסי אך הפנדלים מנעו ממנו זאת.

    אני לא רואה פתאום את באלאק משנה את תדמית ה"לוזר" שדבקה בו במהלך הקריירה בגיל כזה מבוגר. נותרו לו עד 3-4 שנים לשחק ועושה רושם שהפציעה הנוכחית תגמור אותו. אני חושב שהדבר הנכון בויתר עבור באלאק הוא לעבור לריאל מדריד תחת שוסטר. בצ'לסי של הוים ןי לו מקום ואני לא רואה אותו משתלב שם גם בעתיד, לעומת זאת בריאל אולי יש אפשרות להחזיר את הקריירה שלו למסלול. אני אישית לא רוצה לראות אותו חוזר עם הזנב בין הרגליים לבולי, אני חושב שהוא עוד צריך לשחק עוד קצת באירופה לפני שיחזור, מה גם שאני לא רואה אותו עובר מצ'לסי לברמן או שאלקה. כאשר בבאיירן אין לו מקום וגם לא יהיה לו מקום, אני לא מכיר שום אוהד בווארי שירצה לראות את באלאק בחזרה באליאנז-ארינה.
     
  4. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחת רק לציין כמה אליפויות וגביעים עם באיירן, זכייה בתואר שחקן העונה פעמיים וכו...
    לוזר הוא בטוח לא, במיוחד אם לוקחים למשבצת הזאת שחקן כמו ברנרד שניידר.
    אולי השחקן הכי טכני של הכדורגל הגרמני בעשור האחרון, עמד כמה פעמים לפני זכיה עם הקבוצה שלו בתארים ותמיד נשאר עירום מכל.

    אם אתם שואלים אותי, הוא חייב מעבר לקבוצה עם פחות שאיפות מאשר צ'לסי, ריאל או מילאן, יותר מעבר לקבוצה בינונית משהו כמו ולנסיה, פיורנטינה או טוטנהאם.
     
  5. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד לשני הדאבלים + האליפות שיש לו ברזומה עם באיירן, גם למיכאל רנזינג יש אותם תארים. שחקן כמו באלאק כדי להפוך לשחקן גדול באמת צריך להשיג קצת יותר מדאבלים בגרמניה, כדי להפוך לשחקן שכולם ציפו שהוא יהיה. אני דובק בהגדרה שלי אליו.
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    להגיד על באלאק לוזר,זו באמת שטות,הוא שחקן גדול שפשוט מיתבזבז בצ'לסי,הוא לא היתאקלם טוב בכדורגל האנגלי,והדבר היחידי שמשאיר אותו בצ'לסי זה המשכורת המטורפת שהוא מקבל.
    מעבר למילאן או ריאל באמת יעשה לו טוב,השאלה אם מילאן או ריאל באמת צריכות אותו,ועד כמה הוא יכול ליתרום להם.
     
  7. tiktin Member

    הצטרף ב:
    ‏20/5/05
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין את האובססיות שלכם לגבי בלאק. הוא בס"ך עוד שחקן טוב שעזב את גרמניה לטובת כסף גדול. אמנם ההתנהלות שלו שונה ועושה רושם שהוא שכח את ההתנהלות הספורטיבית שאמורה להיות לכל שחקן כדורגל בביתו במינכן אבל הוא בס"ך עוד שחקן כדורגל שדי, הוא נגמר. הוא כבר לא ילד כמו שנאמר פה. למרות שהוא היה כוכב בנבחרת גרמניה ובכל קבוצה שהיה בה (עד צ'לסי כמובן) אין מה התעמק בו. כשקלייברט עזב לאינדהובן ועכשיו הוא בקושי משחק אף אחד לא אמר כלום.
    הסוס נגמר במוקדם או במאוחר. מה לעשות. יש שחקנים כמו זולה שזה נגמר בגיל 40 ויש כאלה שבגיל 30 כבר חושבים על פרישה. וכן, המעבר לצ'לסי התברר אחרי הכל כחיים אחרי הכדורגל. כסף גדול וחיים ברמה גבוהה מאוד. אני לא חושב שמראש זה היה אמור להיות ככה אבל אחרי הכל, זה מה שיצא.
     
  8. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז מה תגיד על הקטור קופר? שהוא ווינר?

    באלאק הוא שחקן איכותי, שחקן חכם ואני לא ירחיב עליו כי כולם פה יודעים מה הוא מסוגל או לא, אני לא חושב שהוא גמר את הסוס לדעתי מעבר חזרה לגרמניה יעיר אותו מחדש. אני בהחלט לא חושב שגיל 30 זה סוף קריירה ופה גמרת את הסוס, יש הרבה שחקנים שבגילאים האלה נתנו את העונות הכי טובות בחייהם. הבעיה היא מאוד פשוטה-צ'לסי, הליגה האנגלית, באלאק לא מתאים לליגה הזאת, וכמו בכל תסריט רע של שחקן כדורגל בירידה-הפציעות הבילתי פוסקות. שיחזור לליגה הגרמנית, לא לביירן כי אני לא חושב שיכניסו אותו שם לשחק אחרי הקבוצה המדהימה שהם בנו, אבל לדעתי יש מספיק קבוצות שהוא יכול לשחק בהם (שטוטגארט, לברקוזן, המבורג, שאלקה, דורטמונד) אני לא חושב שהם יתנגדו ליקלוט אותו, כמובן אם השכר שלו לא יהיה יותר מידי מוגזם. אם כן, והבעיה תהיה כסף-ריאל תמיד עומדת בצד וצ'לסי גם יכולה להרשות לעצמה להחזיק בו.
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א.באלאק לא ישפיל את עצמו במעבר לקבוצות שצ'אבי הציע

    ב. ג'ובאני אלבר : בעוד רנזינג יתייבש על הספסל באלאק היה פקטור רציני באליפויות של באיירן.

    ג. באלאק היה שחקן אדיר שלאחרונה רק ירד להיות שחקן טוב שהשם הגדול זה הדבר היחידי שנשאר לו, וחבל אם אתם שואלים אותי.
    אובססיבים? כי הוא השחקן עם הפוטנצייאל הכי גדול מבין כל השחקנים הגרמנים להצליח באירופה, והוא בגדול נכשל בעניין.

    ד. אני לא מספיד את באלאק, אבל הוא צריך להתחיל לקחת את עצמו בידיים.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    באלאק היה מרחק נגיע מכל תואר אפשרי בכדורגל ולא זכה באף אחד מהם. אם זה לא לוזר אז מה כן, אני לא יודע? ואל תבלבלו בקשר לדאבל. ליינס ירמיס, למשל, יש יותר תארים. גם לטורסטן פינק. הם גם זכו בליגת האלופות. ואף אחד לא יגיד עליהם, בטח לא על האחרון שהוא בקליבר של באלאק.

    באלאק עשה טעות שעבר לצ'לסי ועל זה הוא משלם היום. ההתנהגות שלו הייתה נבזית במעבר הזה ועל זה הוא גם משלם ריבית. לזה בדיוק קוראים היבריס.
    לא היום, ולא כשהוא עבר לשם, לבאלאק לא היה מקום בצ'לסי. בתפקיד האמיתי שלו יש שם שחקנים אחרים שמקומם הרבה יותר יציב משלו, גם אם הם היו פחות טובים. אין מה לעשות, לשים, למשל, את קסיאס וצ'ך באותה הקבוצה לא מחזק את ההגנה ולא מקטין את הסיכון לספוג שערים. אותו הדבר, באלאק ולמפארד ביחד לא נותנים 2 אלא לפעמים פחות מ - 1. לכן, מראש הוא לא היה צריך ללכת לשם.
    היום הוא בבעיה, כי לא נראה שאיזה קבוצה מהדרג הראשון תרצה אותו (לאף אחת אין צורך בשחקן בתפקיד שלו, אם כי, ריאל תמיד הצליחו להוכיח טיפשות בקניות של שחקנים ואינטר זה תמיד אופציה, אם כי אינטר היא לא מהדרג הראשון, באמת) וללכת לקבוצות מהדרג השני זו תהיה הודאה בטעות. ולבנאדם עם אגו מנופח כמו שלו, זה קצת יהיה קשה. לכן, הוא דיי תקוע. "למזלו" הוא פצוע (אם הוא באמת פצוע) אז כל הסיפור דיי נדחה כרגע.

    לגבי השכר שלו. אל תדאגו לו. גם אם הוא יעזוב למכבי נתניה השכר שלא לא יפגע. הוא את אותה המשכורת בדיוק יקבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/10/07
  11. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נדב, המרחק בין ווינר ללוזר גדול מאד.
    לבאלאק יש מקום טוב מאד באמצע. אף אחד לא משווה אותו לווינרים כמו טורסטן פינק שמעטים אומנם מכירים אותו, אבל הוא זכה כמעט בכל תואר אפשרי, אבל לוזר הוא בפירוש לא.
    היה המלך של באיירן, עבר לכסף הגדול של אברהמוביץ, עשה חיל.

    לשאלה אם באלאק אי פעם השתייך לרמה הזאת אני מגדיר כסוגייה מסובכת. עדס למעבר לבאיירן ואולי בעונה הראשונה והשניה שלו בקבוצה הוא בהחלט השתייך, מאז ברור שלא, השם גדול באותם שנים והעובדה שהוא פשוט אליל בגרמניה עשו אותו למה שהוא.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ובדיוק בגלל זה באיירן נכשלה במטרות האמיתיות שלה באותה התקופה.


    וכמו שאין חצי בהריון גם אין חצי לוזר. בעניין של לוזר או שאתה לוזר או שאתה לא. אין באמצע. ומי שפעם אחרי פעם הגיע עד לבאר ולא הצליח לשתות ממנה הוא לוזר. לא יעזור כלום.
     
  13. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז זהו שבאלאק לא לוזר.

    וגם לא ווינר. בחייך נדב
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נדב, בא לרגע נצא מהסובייקטביות ומרגשי הנקמה.
    באלאק כיום השחקן הגרמני עם השם הגדול ביותר, השחקן שכל קבוצה באירופה חלמה עליו עד לפני שנתיים, שחקן שגם שהוא כבר שנה לא משחק ובגיל 31 מילאן וריאל ממשיכות לחשוק בו.

    אם זה לוזר, אז כנראה שאני צריך לעדכן את המילון שלי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
     
  15. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    רוזנר יש הרבה שמות של שחקנים שמקושרים למילאן ובלאק הוא אחד מהם אבל הוא לא ממש מטרה אמיתית עבורינו, עוד ספקולציה והרי בד"כ הוא בכלל מקושר לצד השני של הכביש.