המלצות ליום חמישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏11/10/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 51: הפועל רעננה - הפועל פ"ת

    כשמביטים על המשחק הזה השאלה שצריכים לשאול היא קודם כל למה אנו מאמינים, ליכולת בליגה או בגביע הטוטו? שכן שתי הקבוצות הללו הפכו להם למנהג לשחק טוב במפעל אחד ופחות טוב בשני. אצל רעננה שמגיעה למשחק הבית הזה לאחר ניצחון ליגה נוסף שהותיר אותה במקום הראשון בליגה אין כנראה ממש התלהבות מגביע הטוטו שכן היא לא ממש בתמונת העלייה לשלב הבא.

    מנגד פתח תקווה שפתחה את העונה לא טוב ועדיין מגמגמת בליגה אפשר לראות התעוררות במשחקי גביע הטוטו בהם היא המועמדת לעלייה לחצי הגמר כשהיא נמצאת בין שני המקומות הראשונים בבית. במפגש הקודם בין השתיים בגביע הטוטו פ"ת ניצחה 0:1 במשחק שנערך באיצטדיון בלוד. בליגה לעומת זאת, במחזור השני שנערך ברעננה, הדהימו המארחים את פ"ת עם 0:2 קליל ואין ספק שהאיצטדיון ברעננה הוא אחד הקשים שיש. ניצחון מלאבסי יבטיח לפ"ת כמעט בוודאות מקום בחצי הגמר יחד עם הפועל חיפה מוליכת הבית, שהביסה אתמול את בני לוד. פ"ת אומנם עדיפיה אבל את רעננה לא מעניינים שאיפות העלייה של פ"ת לחצי הגמר ואני מאמין שהמשחק לא יוכרע.

    ההימור: X, היחס: 2.75

    משחק 58: סיינה - מונטגרנארו (14+)

    כפי שכבר אמרתי הסיכויים לתפוס בכדורסל גבוהים בהרבה מאשר בכדורגל והמשחק של סיינה האלופה נראה לי הקורץ ביותר. אל תרתעו מהפלוס הגבוה על האורחים. סיינה היא אלופת איטליה אחרי שעונה שעברה היא פשוט השאירה אבק על כל היריבות שלה. את העונה הנוכחית היא פתחה עם 2 ניצחונות משני משחקים. היא שחטה את אודינה בחוץ ב-30 הפרש אך דווקא בבית התקשתה יותר מול אבלינו וניצחה רק בשש הפרש. מה שאיפיין את סיינה בעונה שעברה וימשיך לאפיין אותה העונה זה המשחק המהיר וההתקפי שלה. את העונה שעברה היא סיימה עם מאזן ביתי מושלם! כאשר היא ניצחה בכל 17 משחקי הבית שלה, בהם קלע בממוצע כמעט 89 נקודות למשחק!

    מונטגראנו היריבה היא מסוג הקבוצה שנעזרות בקהל הביתי שלהן כדי לנצח, אך בחוץ מתקשות ועל זה תעיד העובדה שבעונה שעברה הקבוצה הזו ניצחה 3 משחקי חוץ בלבד כל העונה והפסידה ב-14 מתוכם. למרות זאת מונטגראנו פתחה את העונה עם ניצחון חוץ מפתיע באבלינו ובמחזור הקודם ביום ראשון היא נחלה הפסד ביתי לקילמאמיו בולוניה החזקה. אני מעריך שסיינה האלופה, שדווקא לא הרשימה במשחק הביתי הקודם שלה, תתפוצץ הפעם כדי לשלוח מסר ליריבותייה לצמרת, שגם העונה היא לא מתכוונת להפסיד בבית ויתר על כן היא מתכוונת לדרוס את יריבותיה כפי שעשתה בעונה שעברה. ההימור: 1, היחס 1.8

    משחק מספר 62: אוקספורד - טורקווי

    משחק בין אחת המועמדות לעלות לליגה השלישית טורקווי לאוקספורד ממרכז הטבלה אשר מתקיים בדיוק לאחר ששתיהן הפסידו במחזור האחרון. ובכל זאת על אף ששתיהן מגיעות לאחר הפסד יחסי הכוחות כאן ברורים. מצד אחד המארחים ספגו הפסד רביעי בליגה, הפסד שרק הראה לנו את מצבם המסובך עם שני ניצחונות בעשרת משחקיהם האחרונים.

    מנגד ההפסד של האורחת טורקווי נחשב ללא כל כך דרמטי שכן הוא הגיע לאחר חמישה ניצחונות רצופים ונראה כאילו הוא אינו מסמל חוסר יכולת או כושר לא טוב אלא מעידה. במשחק הקרוב הקבוצה האורחת כבר תשוב לנצח. ההימור: 2, היחס: 2.35
     
  2. D.Irwin Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 52: סקוטלנד עד 21 - ליטא עד 21 - 1 ביחס של 1.30

    הנבחרת הצעירה של ליטא חלשה מאוד והפסידה בשתי המשחקים האחרונים שלה נגד סרביה וישראל (נגד ישראל בידידות) ושתי המשחקים היו בחוץ, לעומת זאת תשחק נגד נבחרת נורא כשרונית, עם השחקנים הצעירים והמוכשרים של נבחרת סקוטלנד.
    אני לא רואה את ליט מוציאה משהו במשחק חוץ פה. מסמן 1. משחק באנקר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/10/07
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניו יורק ניקס - מכבי ת"א +11

    איזה מפגש מרתק מחכה לנו היום בניו יורק. יהודים רבים יבואו לעודד את מכבי במפגש ההיסטורי נגד קבוצת האנ.בי.אי ניו יורק ניקס. למרות הבדלי הרמות הברורים, ניו יורק רק מתחילים את השנה וכמו מכבי הניקס ממש לא בכושר שיא, ובשבילם מדובר במשחק אימון לכל דבר, התוצאה חשובה אך בעיקר היכולת.

    מכבי ממולה פגשה רק לפני שנתיים את טורונטו וכזכור לכולם חזרה עם ניצחון דרמטי בזכות קליעה מדהימה של אנטוני פארקר. אך מאז ימיו של אנטוני, שאראס ובאסטון מכבי השתנתה מאוד וכעת נדמה שקבוצה טובה מאוד נבנית תחת הנהגתו של קטש, ולטעמי המשחק הערב יהיה מאוד צמוד. ניו יורק עדיין פייבוריטים לנצח אך ב+11 הייתי הולך על מכבי. ההימור 2 היחס 1.80


     
  4. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה רבה לכולם עם ההמלצות , ההמלצות שלי למשחקי הסוף שבוע יועלו בלילה.