המלצות ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏10/10/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 45:טנריפה - מלאגה

    במשחק המרכזי של הערב, יפגשו להם שני הקבוצות מערי הקייט בספרד, למשחק מסקרן בסיבוב השלישי של גביע המלך.טנירפה שבעבר הלא רחוק, הייתה הכבשה השחורה של ריאל מדריד.לכל מי ששכח, טנריפה הרסה לריאל, שנתיים ברציפות את האליפות במחזור האחרון, ועוד נתנה אותה ליריבתה השנואה, בארסה.הערב היא תנסה להרוס לקטר ממאלגה.

    הקבוצה מדרום ספרד, מלגאה מגיעה למפגש עם מאזן מרשים של 7 נצחונות רצופים בליגה ועוד אחד בגביע.לעומתה, קבוצתו של אלברמן עד לפני שנתיים, מדשדשת בליגת המשנה ולא מצליחה להתרוממם כבר שנים לעבר הליגה הראשונה.

    טנריפה ממוקמת במקום ה14 בטבלה עם שני ניצחונות בלבד עד כה, שהיו במבצרה. לעומתה מלאגה, לא עוצרת ונראית הקבוצה המרשימה ביותר בליגת המשנה, שככל הנראה תחזור בשנה הבאה אל הליגה הראשונה. המפגש של היום הוא משחק גביע שכל תוצאה היא אפשרית, אך יחד עם זאת בכושר הונכחי של מלאגה יהיה קשה לעצור אותה בדרך לסיבוב הבא. מלאגה תצליח להתעלות ותקח את הכרטיס לשלב הבא.
    ההימור:2 היחס:2.20

    משחק מספר 44:הרקולס - אלאבס(1+)

    הקבוצה מצפון ספרד, אלאבס יוצאת למשחק חוץ לא קל מול הרקולס, שממוקמת מעליה בטבלה, אך יחד עם זאת, בשלושת משחקיה האחרונים היא לא מצליחה לנצח, כאשר בשניים מהם היא גם מפסידה.אומנם הרקולס, פתחה טוב את העונה וניצחה בשלושת משחקיה הראשונים. אך ניצחונותה, היו מול קבוצות חלשות, שממוקמות בתחתית הליגה.

    יריבתה אלאבס, פתחה את העונה בצורה מאכזבת מאוד, והפסידה בשלושת משחקיה הראשונים, והיא ממוקמת נמוך יותר מהרקולס בטבלה. אך במשחקיה האחרונים, היא התאוששה ועצרה את הסחף, כאשר בארבעת המשחקים האחרונים היא לא מפסידה, שהאחרון מבינהם, היא ניצחה בחוץ.

    אלאבס תתקשה לנצח בחוץ, אך זה היופי בגביע, האפקט של ההפתעה, ועם היא תנצל את המומנטום החיובי שלה בליגה ובמקביל את המומנטום השלילי של המארחת, היא בהחלט יכולה לחזור עם ניצחון.הרקולס פייבוריטית למרות הכל, אך במשחק נתון, הכל יכול לקרות, על אחת כמה וכמה בגביע. אלאבס תפתיע ולא תפסיד.
    ההימור:2 היחס:1.70
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/10/07
  2. D.Irwin Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הייתי ממליץ להמנע ממשחק מהמשחק בגביע הטוטו שאתה המלצת פשוט מהעובדה שהקבוצות עולות עם הרכבים מאוד חסרים לגביע הטוטו.
    אני חושב יגמר בתיקו.
     
  3. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסף תודה אני היום לא המרתי כי אין משחקים טובים.

    מלאגה לא תנצח הערב היא נסעה למשחק בלי 9 שחקני הרכב והיא תעלה עם קבוצת הבת שלה מלאגה ב לדעתי 1 .