אייסוקר פותח עונה-פרויקט מיוחד לקראת עונת 2003/2004

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏18/8/03.

  1. יוגב אסולין Guest

    אוקי מהיום עד פתיחת העונה נציג פה כל פעם קבוצה. וניתן ניתוח שלה מה עבר עלייה בקית מי בא מי הלך ומה עומד ליקרות איתה בעונה הקרובה.

    אתם מוזמנים להגיב פה בקשר לתחזית להוסיף דעות וכו'. כל תקופת זמן יחסית קצרה יעלה סיקור על קבוצה אחרת אז שווה לעקוב אחרי הדיון. ואם יש לכם חברים אוהדים של הקבוצה שמסוקרת אתם מוזמנים להביא אותם לפורום על מנת שיתרמו לנו לפיתוח הדיון.

    סדר הקבוצות פה יהיה אקראי על מנת לא ליצור מצב שיום אחד יהיה על כלה גדולות ואז הדיון יאבד יחסית עניין. נסו להיות פעילים ככל שאפשר.

    את המעבר כל פעם לקבוצה אחרת ואת דיון הפתיחה על אותה קבוצה יעשו המנהלים וזאת על מנת לשמור על הסדר.

    עוד כלל שנעשה פה יהיה כזה..
    בגלל שבדיון הזה נדבר על כל הקבוצות אז מה שיקרה זה הרבה בלאגן ואי סדר לא נידע איזה תגובה שייכת לאיזה קבוצה..

    אז נסו לעשות את ההצעה שאני כותב פה ככה העניינים יהיו בסדר..
    אז ככה..

    קודם כל בראש כל הודעה תעשו סוגרים ותכתבו את שם הקבוצה שעלייה אתה מגיבים. עם אתם מגיבים ספציפית למישהו תשימו ציטוט של מה שהוא כתב.
    ודבר נוסף שיעזור ליראות את הסדר די ברור יהיה כזה.. לכל קבוצה יהיה צבע. הצבע שבו תיכתב ההודעה המרכזית (התחזית) יהיה צבע גם של התגובות על אותה קבוצה.. ככה יהיה לנו סדר בעיניים.
     
  2. יוגב אסולין Guest

    הפועל פ"ת:
    קבוצת הפועל פ"ת המכונה המלאבסים. הכינה לעצמה השנה קבוצה מאוד חביבה וסימפטית. אבל בעקבות מה שעבר על הקבוצה בעונה האחרונה כל ההפסידם והסתבכות הקשה בתחתית הליגה גורמות לכך שלא תצליחו לשמוע אף אחד מפ"ת אומר משהו. כולם רוצים ומוכנים לדבר אך ורק על המגרש עצמו. אז ציפיות יש רכש גם יש ואם תקציב די נמוך שנע סביב ה12-13 מקווים בקבוצה שהכל יתחבר והם יוכלו לתת עונה טובה. עושה רושם שהם רוצים מרכז טבלה ומעלה השנה. אבל שוב הצהרה לזה לא תשמעו לאף אחד.

    מאמן:
    את העונה שעברה פתחה פ"ת בצורה חלשה ולא טובה ביחד עם המאמן ניר לוין. פתחה בהפסד עברה לניצחון בדרבי וחזרה לרצף של 5 הפסדים. הרבה הסתבכות הרבה בלאגן היה בשנה הראשונה ללא אבא שמיר. הקבוצה נראת די בצרות ודי מתוסבכת עם עצמה. ואז הוחלט בהנהלה לעשות זעזוע במערכת אמרו יפה שלום למאמן האהוב ניר לוין שידע ימים טובים בקבוצה. ובמקומו מונה מאמן מחלקת הנוער של הקבוצה פרדי דוד. עבור הרבה אנשים היה זה צעד די תמוהה ומוזר, לתת למאמן די חסר ניסיון לקחת מושכות של קבוצה כמו פ"ת במצב רגיש שלה ולנסות להשאיר אותה בליגה במקום ללכת על מאמן בעל ניסיון. דוד שהיה די מופתע קיבל על עצמו את העובדה שעכשיו הוא צריך להוכיח וזאת הזדמנות שלו. אז במשחק הראשון שלו הקבוצה קיבלה בראש 4-0 מהפועל ב"ש אבל כבר משחק לאחר מכן ראינו שיפור ו1:1 מול האלופה של אותם ימים מכבי חיפה. מהמשחק הזה ואלה רשמה הקבוצה הצגות בהחלט טובובת ודרך חדשה שעזרה לה לסיים במרחק של 16 נקודות מהמקום שממנו יורדים ליגה. לאחר הפיניש המעולה של העונה האחרונה לאיש אין ספק שמי שאמור להמשיך ולאמן תקבוצה בעונה הקרובה הוא פרדי דוד.

    הלכו: ליקראת העונה החדשה החליט המאמן פרדי לקחת כמה שחקנים ולהוציא אותם על מנת לרענן את שורות הקבוצה בכל מיני מקומות. תאמת? כמה מהשינוים שלו הפתיעו די הרבה אנשים (ואולי גם את פרדי עצמו). מוטי קקון המכונה בקרב אוהדי הקבוצה "עייט" עזב את הקבוצה ולא ימשיך בה בעונה הבאה. מוטי קקון נחשב לסמל של הקבוצה ולסקורר המרכזי שלה במשך הרבה עונות. עכשיו זהו העניין נגמר. קקון עדין מחפש קבוצה ופ"ת מתחילה להתסכל לתקופה שבלעדיו.
    עם כבר הזכרנו את מוטי קקון שהוא נחשב לחלוץ הותיק והטוב של הקבוצה אז אפשר להוסיף את החלוץ הצעיר שגם עליו דיברו הרבה ובנו מגדלים, ניב טל, ניב שישחק במשך 4 עונות כחלוץ של פ"ת הסכים לירדת ליגה וישחק תמורת 20 אלף דולר לשנה בהפועל כ"ס.
    רשימת העוזבים לא מסתיימת פה ועוד שחקן די מרכזי מהעונה שעברה הוא יוסי רוזן שעזב להפועל ת"א המחודשת (שמה הוא נחשב להיט עכשיו) רוזן שתפס בשנה שעברה (בצורה טובה מאוד) את מקומו של זנדברג שעזב למכבי חיפה. משתחרר גם הוא מהקבוצה וטוען שזה לצורך עלייה והתקדמות בקריירה שלו.


    באו: למרות כל השיחרורים של הפועל פ"ת היא לא כל כך התחלשה.. לפני כמה שנים הלכה הקבוצה על זרים כולם תוצרת קוראטיה דבר שנתן הרבה הצגות טובות באותה עונה. השנה פ"ת מחליטה שוב לדבוק בזרים שהם כולם מאותה מדינה והביאה קודם כל 3 (הרביעי בדרך) זרים קוראטים. הראשון שבינהם הוא איגור טומאסיץ', שהושאל מגנק הבלגית. טומאסיץ' בן ה-26, שחקן קרואטיה זאגרב ורודה בעבר, השתתף בעונה שעברה עם הקבוצה הבלגית במשחקיה בליגת האלופות נגד ריאל מדריד, רומא וא.א.ק אתונה, והיה חתום לשלוש שנים נוספות בגנק. בהיותו שחקן רודה הוא נחשף לכדורגל הישראלי כששיחק במדי המועדון ההולנדי נגד הפועל ב"ש ומכבי ת"א במפעלים האירופיים. הוא נישא לגובה של 1.88 מטר, כך שלפחות על הגבהות לרחבה במשחקים מול פ"ת אין מה לבנות. גם הבלם השני של הפועל פ"ת יהיה קרואטי, מריו אוסיבוב שמו. אוסיבוב הגיע בינואר השנה מנ.ק זאגרב, בעיצומה של העונה שעברה ומאבקי ההישרדות של הקבוצה, פתח כמעט בכל משחק ועזר מאוד לייצב את ההגנה הרעועה למדי.
    הקוראטי השלישי הוא דווקא מהחלק האחר של המגרש. החלק ההתקפי, טומיסלאב ארצג בן 31 שיחק לאורנה בהיידוק ספליט. ולפני כן היה בהרכב בפרוג'יה ואנקונה מאיטליה, דואיסבורג מגרמניה, גראסהופרס ולוגאנו השוייצריות וקוצ'איליספור הטורקית. הוא מתנשא לגובה 1.85 בעל שליטה טובה מאוד בכדור בשתי הרגלים, משחק ראש טוב ובעיטות מעולות (בנתיים במשחקי קדם העונה הוא ניראה מעולה).
    מלבד הקוראטים שלנו הפעול פ"ת מחזקת את ההגנה שלה בנגואן גרייב שאחרי קצת בלאגן בסופו של דבר קיבל את השיחרור שלו מהפועל חיפה ויוכל לשחק בעונה הבאה בהפועל פ"ת. גרייב ידע שנים מעולות בכדורגל שלנו שכללו את הזכיה היחידה של הפועל חיפה באליפות (בטרם נכנסה לצרות). אחרי האליפות הוא יצא לאנגליה שמה לא הצליח כל כך וחזר לארץ להפועל חיפה. השנה הוא ינסה את מזלו בהפועל פ"ת. כולם זוכרים את גרייב ואתה מהירות שלו. את הפונטציאל יש לו עונה מוצלחת של פ"ת תוכל להחזיר גם אותו לעניינים.
    לירון זרקו ממכבי פ"ת גם הוא הצטרף להפועל פ"ת. לירון זרקו נחשב לקשר איכותי וטוב הוא חצה אתה כביש ובקבוצה מקווים שהוא יתן תפוקה טובה ויצליח לנהל את מרכז המגרש של הקבוצה.

    מועמדים:
    הפועל פ"ת עדין לא גיבשה סופית את הסגל שלה ומנסה להביא מספר שחקנים ואולי עוד איזה אחד יעזוב את הקבוצה. מבחינת המועמדים להגיע היה בהתחלה יניב אברג'יל שניסה להגיע מכ"ס ולעזור לקבוצה בחוד לאחר ששתי הסקוררים של הקבוצה הלכו לבסוף הוא לא יגיע. מי שכן יש לו סיכוי טוב להגיע הוא וואליד באדיר ממכבי חיפה שהתחיל את הפריחה של הקריירה שלו בהפועל פ"ת. מה שמוזר בסיפור עם וואליד זה שיעקב שחר אמר שהוא מעמסה גדול על הקבוצה מבחינה כלכלית ולכן הם מוכנים לשחרר אותו. אז מאיפה יש למלאבסים את התקציב כדי לקחת אותו? בכל מיקרה פ"ת אמרו שהם מעוניינים וגם השחקן אמר שהוא רוצה לעבור.. אז (אני מאמין) כניראה תיהיה חתימה.
    בנוסף לוואליד באדיר צפויה הקבוצה להביא עוד 2 זרים. אחד כנריאה קוראטי מהיידוק ספליט שמחכים לשיחרור שלו. ועוד שחקן כניראה לעמת החוד שלא ברור עם יהיה ארמני ברזיאלי או אולי גם כן קוראטי. בכל מיקרה לפ"ת יש אפשרות להביא עוד 2 זרים וכניראה היא תעשה את זה בקרוב

    סיפור הקיץ: האמת, בפ"ת השנה לא היו דברים יותר מידי מיוחדים בעיקר שמנסים להשוות אותה למה שעבר כמעט על כל הליגה. אבל מה שהוליך את הפועל פ"ת זה הרצון שלה לא לחזור על המיקרה המביח שהיה בשנה שעברה לפתוח אתה עונה טוב. שיחרורם של שתי הסקוררים של הקבוצה ושחקני הבית די הפתיע. ובמקום הבאת הקוראטים. יכול לתת לנו כותרות של כן טוב ולא טוב למהלך העונה.
    בפ"ת כמו בפ"ת עדין מתעסקים במי הקבוצה הכי טובה של העיר לפי הרכישות של הקיץ הפועל בנתיים מובילה אבל זה לא אומר יותר מידי.

    מבנה הקבוצה:
    הפועל פ"ת די שינתה את פניה שיחררה כמה שחקנים מרכזים במקום הביאה חדשים ויחד עם שחקני הבית יש לה קבוצה די נחמדה שיכולה להצליח השנה.

    בשער יעמוד כמו בעונהש עברה השוער הבינלאומי לשעבר רפי כהן.
    בהגנה נוכל למצוא את שתי הבלמים הקוראטים החדשים של הקבוצה שינסו לתת עונה טובה ביחד. מלבדם אפשר למצוא שמה את גרייב שינסה לעשות בלאגן גם בחלק ההתקפי כמו שהוא יודע בעזרת המהירות הגבוה שלו. ברק בכר ויחיאל שממשיכים עונה נוספת בקבוצה ישלימו את החולייה האחרוית של הקבוצה.
    הקישור של פ"ת מכיל כרגע 3 שחקנים עיקרים. יוסי שבחון שחקן בן 21 תופס את העמדה של הקשר האחורי עמדה שבפ"ת בשנים האחרונות כל מי שמשחק שמה מצליח ועובר לקבוצה גדולה אחרת (ע"ע זנדברג, רוזן). השנה שיבחון צריך להוכיח ולנהל את כל מרכז המגרש של הקבוצה. לצידו ישחקו זרקו ממכבי פ"ת שנחשב גם כן להבטחה שלא מומשה עדין. ולא שכחנו כמובן את יניב לוזון שגם ירצה להוכיח העונה.
    בחוד שספק אבידות די גדולות הגיע הזר החדש של הקבוצה טומיסלאב ארצג שעושה לבנתיים רושם מעולה בחוד הקבוצה. לצידו משחק שלומי אדרי שבנתיים מקבל את ההזדמנות שלו וינסה שלא לאבד אותה כ"כ מהר.

    כל השחקנים האלה מצטרפים למי שכבר שנים בהפועל פ"ת שחקנים כמו אלון מאיה, מנור חסן, גיא שמיר ועוד.. כל אלו שחקנים שיהיו בנתיים בספסל כניראה ויחכו רק לרגע שבו הם יוכלו לקבל את הצ'אנס שלהם להוכיח את עצמם.
    כפי שאפשר ליראות כרגע החוליה החזקה של הקבוצה היא חוליית ההגנה עם 2 זרים וגרייב שמוסיפים הרבה. החוליה שהסימן שאלה לגבי הוא הכי גדול זה החוד. צירוף של 2 זרים ווואליד באדיר יוכל לעזור מאוד להפועל פ"ת.

    שחקן מפתח: טומיסלאב ארצג הוא איש המפתח שלי העונה בעיקר במצב שנוצר בחוד הקבוצה. הוא יהיה המוציא לפועל העיקרי. אבל בפ"ת מקווים לשיתוף פעולה טוב של כל הזרים והבאה של מספר זרים מאותה מדינה זה על מנת ליצור כימיה מוקדמת בין כולם.

    קהל: אני לא יודע מה איתכם. כל אחד והדעותש לו לגבי קהלים שונים בארץ. אבל אני את הקהל של פ"ת מאוד אוהב (הוא מזכיר לי קהל של קבוצה אחרת שאני מאוד אוהב גם בצבע וגם בעוד כמה דברים). בכל מיקרה הקהל שמה למרות שאין הצלחות ממשיך לנסות ולגדול לפתח את מועודן האוהדים ולעודד ולעשות כמה שיותר דברים יפים למען הקבוצה. יש שמה קהל אולי לא גדול כמו בקבוצות הגדולות באמת (מבחינת כמות האוהדים). אבל איכותי מאוד ושבאמת אוהב את הקבוצה שלו. קהל שכניראה יודע לאהוב גם שלא טוב וככה צריך להיות. בהחלט מגיע לקהל הזה עונה טובה. ואני מאמין שהוא ימלא את המגרש בפ"ת.

    מגרש ביתי:
    המגרש הביתי של הפועל פ"ת הוא מגרש האורווה שיש בעיר. מגרש שהרבה לא מוכנים להגיע לשמה מגרש עם דשא ברמה מאוד גרועה. מגרש קטן יחסית ומגרש שלא מתאים לליגת העל. אולי העירייה צריכה להשקיע במקום בקבוצות קודם כל בשיפוץ המגרש שישנה את פני העיר וגם יוכל לתת לקבוצות להציג הצגות טובות יותר שמה. כבר שנים שמדברים על הבעיות של המגרש הזה וכניראה שזה ימשיך ככה עוד די הרבה זמן עד שבאמת יהיה מגרש חדש לעיר.

    תחזית: השנה פ"ת אולי מעדיפה שלא לדבר הרבה ומסתפקת בהלגיד שהיא רוצה רק לישאר בליגה לפחות ככה. אבל בנתיים עושה רושם שנבנת שמה קבוצה נחמדה מאוד עם מספר שחקנים בכירים וזרים איכותיים שנבחרים בקפידה רבה. הרבה מועמדים הרבה בלאגן ומאיר שמיר אחר שחזר לתמוך. כל הדברים האלו יכולים להחזיר להפועל האגמוניה בעיר לפחות ואת החיוך לאוהדים הכחולים. בעקבות השיפור הרב בעוד קבוצות במקומות 4-8 קשה להגיד איפה הם יהיו בדיוק כי הכל יכול להיות... אבל הערכה שלי השנה הם במקומות 5-7.

    אתרי הקבוצה:
    http://www.hapoel-pt.co.il
    http://www.4everblue.co.il
     
  3. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא רואה את הפועל פ"ת מככבת בליגת העל של היום, לפחות לא נכון להיום. כל כך הרבה קבוצות התחזקו משמעותית, דווקא הקבוצות הקטנות, כגון אשדוד ומכבי פ"ת, כמובן שיש קבוצות שהתפתחו כבר לגדולות כמו נתניה והפ' ב"ש, ותמיד יש את הגדולות באמת,התל אביביות והחיפאית. עם כל התחרות הזאת, עם כל החיזוקים האלה של כל הקבוצות מסביב,אני לא חושבת שבפני הפועל פ"ת עומדת האופציה לסיים בחלק העליון של הטבלה. אולי היא לא תהיה מועמדת לירידה ,כי מאידך גם כאלו יש הרבה, אבל עדיין- אני לא צופה לה עונה יפה.
     
  4. יוגב אסולין Guest

    השנה יהיה קשה לדעת מי יהיה ואיפה יהיה.. עם ה5 זרים שבסופו של דבר אני מאמין יהיו להפועל פ"ת יגיעו ויפגעו ויהיו טובים.. (ובנתיים ניראה שזה אכן יהיה כך) נוסיף את גרייב ואולי גם באדיר שיגיע נוסיף את שלומי אדרי שבחוד ורוצה להוכיח... ספסל די טוב ומוכשר עם מנור חסן אלון מאיה וגיא שמיר.. בהחלט יש להפועל פ"ת מה למכור השנה.. אני לא חושב שהיא מבחינת סגל נופלת מהקבוצות שהזכרת ככאלה שהתחזקו וגם לא כאלה שהפכו לגדולות. יש לה סגל מעולה עם הוא יתחבר יכול לצאת שמה משהו מאוד יפה העונה. הם שיחררו אמנם 2-3 שחקנים מרכזים מאשתקד אבל הביאו במקומם אחרים. הקבוצה השקיעה ברכש במקומות הנכונים ועושה רושם שמבחינת מבנה הקבוצה בנויה בצורה מצויינת. הגנה יציבה קישור מעולה שכולל את שימחון וזרקו והמגנים שדי הצטרפו.. ובחוד יש לה את רבאט שהוא חלוץ ברמה מאוד גבוה ככה שגם החוליה הזאת די מחוסנת.

    לפי דעתי הפועל פ"ת כולה היא סימן שאלה אחד גדול לגבי השנה החדשה.. הכל יכול להיות שמה.
     
  5. כחול בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה כתבה...
    אני חושב שהעונה תהיה בינונים ומעלה עם באדיר יבוא בכלל היא תהיה טובה....
    אז ככה אני מקווה שהעונה תהיה טובה ונגיע להשגים טובים

    הפועל פ"ת אימפריה!!!
     
  6. Roy Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,631
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יוגב, סחתיין על הכתבה. אתה תקבל את הכבוד שאני אגיב עליה.

    אני חושב שכמו כל שנה, פ"ת מביאה זרים שהשם שלהם מבטיח רבות, בדרך כלל אלה קשרים התקפיים וחלוצים. כך היה לפני ארבע-חמש שנים עם חלוץ רומני בשם יון אואנה, וכך היה עם בורימיר פרקוביץ', ארמין ראקוביץ' ועוד רבים ששכחתי את שמם. בדרך כלל הם מאכזבים, זוללים משכורות, והולכים הביתה מהר.
    לפ"ת יש עוד תכונה, שהיא להיכשל בבחירת הזרים שעומדים במרכז ההגנה שלה. זו תהיה עוד נקודה שתכריע את כף המאזניים.

    בכל אופן, פ"ת היא קבוצה מאוד נזילה, שתוכל ללכת לכאן ולכאן. מכיוון שהיא צריכה להתחבר, והכל תלוי בזה, היא יכולה לפתוח את העונה ולגלות לאחר 4-5 מחזורים שהיא תקועה בתחתית ללא ניצחון, עם הגנה רעועה והתקפה מגמגמת, ומצד שני היא יכולה לאחר מספר כזה של מחזורים לגלות את אותו דבר שהיא גילתה בעונת 96/97, שהיא הולכת חזק בצמרת.

    ההימור שלי הוא שפ"ת תתחיל נמוך, אבל לאט לאט תגביר את הקצב, עד שהיא תדגדג את המקום הרביעי. לא יותר מזה.
     
  7. הירושלמי הכחול Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/02
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כתבה מצוינת, מושקעת ועניינית.
    רק הרכב לא הכי מדוייק. זה הרכב שאמור להיות:


     
  8. כחול זה הפועל Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלט אחלה כתבה. מעניינת וטובה.
    כל הכבוד.


    שום דבר אותנו לא ישבור
    כי הפועל שלנו היא האור
     
  9. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    דווקא חבל שהם התחזקו ..חלומי נגוז לפחות לעונה הזאת לראות את הקבוצה הזאת יורדת ליגה..
    השחקן המרכזי של הקבוצה אמור להיות החלוץ החדש ארצג שאומרים שהוא יהיה להיט בליגה..אבל הקבוצות שמולן היא תתמודד בעיקר(נתניה ,ב"ש ומכבי פ"ת) התחזקו יותר טוב ונראות טוב יותר ממנה מה שגם ההגנה של פ"ת לא משהו אבל עדיין אני לא מכיר טוב את הזרים החדשים שלהם (הבלמים) אז עוד נראה מה הם שווים בדיוק.

    הימור שלי : מקומות 5-9 לא יותר מזה...
    יוגב צל"ש על ההשקעה. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/ohmy.Xxx
     
  10. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד יוגב..כתבה מעניינת..
    לדעתי השנה הזרים של הפועל פתח תקווה יהיו משהו פצצה..
    ארצג וטמאסיץ נראים לי כמו שניים שיציעדו את הקבוצה למרכז טבלה[שזה הישג לא רע שחושבים על שאר הסגלים בליגה]
    להפועל יש הרבה שחקנים טובים וגם מחליפים לא רעים..יש להם צעירים מוכשרים וזרים שאם יתאקלמו יוכלו לעזור לצעירים להשתבח..
    סך הכל אפשר לצפות לעונה לא רעה של פתח תקווה..
    אופטימי:שיבחון מוזמן לנבחרת,זכייה בגביע הטוטו ומקום 5 ארצג מקום 2 במלך השערים בליגה.
    פסימי:שער של החלוץ המחליף ארצג בדקה האחרונה במחזור האחרון משאיר את פתח תקווה ליגה,הקהל דורש קקון.
     
  11. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואלה.......אחלה כתבה שבעולם...
    הפועל פ"ת תצטרך להתמודד לדעתי עם אשדוד ומכבי פ"ת ותוכל אולי להוות יריבה שקולה לב"ש ונתניה...
    אבל המחשבה שמעסיקה אותי באמת ברגעים אלה היא....
    מאיפה לעזאזל הגיעו כל הכחולים האלה???
    :wink:
     
  12. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם להתייחס להפועל פ"ת ברצינות לרגע, הסימן שאלה הגדול סביב הקבוצה הזאת בראש ובראשונה מופנה כלפי פרדי דוד, מאמן צעיר שבשנה שעברה קיבל את היזדמנות הראשונה ואיך להגיד את זה לא הרשים במיוחד.
    בעודו חסר ניסיון, הוא מקבל בקבוצה שנבנתה הקיץ בצורה לא רעה בכלל. סגל השחקנים נראה סביר וטוב.
    יצא לי לפני שבועיים לראות את ארצג, וחבר'ה אינדיו לא טעה. מדובר על שחקן נפלא, שגרם לי לשאול את עצמי מה הוא עושה פה בכלל?!

    הפועל פ"ת עדיין לא מאורגנת מספיק, הנעת הכדור לא מהיר מספיק והעמידה על המגרש דורשת שיפור.
    חוץ מזה אפשר להגיע עם הקבוצה בהחלט למקום סביר בחלק העליון של הטבלה.

    ומנור חסן, עדיין מס' 1...עוד יחזור לבית"R
     
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעניין איך יתפקד לירון זרקו שדי בונים עליו..
    וגם מעניין אם זאת תהיה עונה הפריצה של יוסי שיבחון..כי העונה הרבה יהיה תלוי בו.
     
  14. יוגב אסולין Guest

    מצטער על זה שלא הגבתי פה.. פשוט הייתי די עסוק בזמן אחרון...
    אז קודם כל תודה לכל המפרגנים... ולכל הפ"ת הייתי שמח עם הייתם מגיבים גם לתוכן ומוסיפים פרטים על הקבוצה..

    אוקי.. ונעבור לתגובה..

    רוי רשם:
    שמע אחי אני די מסכים איתך שהיא בשנים האחורנות לא הצליחה לגבי הזרים שלהם. השנה עושה רושם שהיא הלכה על קבוצה של זרים מאותה מדינה דבר שבעבר מאוד הצליח לה. הקבוצה תיהיה בנויה הרבה מאוד על ההצלחה שלהם. החלוץ הזר של הקבוצה מדברים עליו כעל אחד הטובים שהיו בארץ. עם הזרים אכן יתחברו צפויה להיות בפ"ת קבוצה טובה מאוד.


    אממף... הירושלמי הכחול..
    בעניין ההרכב אני לקחתי את זה לפי גביע הטוטו הבנתי שזה אל אמור להיות ככה וזה נאלץ על המאמן. ההרכב שהצגת באמת הרבה יותר הגיוני והקבוצה ניראת ככה יותר טובה. מה גם שהיא נותנת הזדמנות לשחקנים שהוכיחו את עצמם בעונה שעברה שוב...


    נסטה:


    אני לא חושב שפ"ת קבוצה יותר חלשה ממה שמולה.. פשוט היא סימן שאלה יותר גדול. הישראליםן שבקבוצה מאוד טובים. והזרים שהם בעצם הסימן השאלה הגדול של פ"ת אמורים לפחות לפי הקלטות אימונים ומה שאומרים להיות גם כן מאוד טובים. אני מאמין שהפועל פ"ת לא משנה מה... תיהיה מעל מכבי פ"ת.



    מאמן איכזב? על מה אתה מדבר... הוא לקח בשנה שעברה קבוצה מפורקת ומרוסקת מנטלית כלכלית חברתית ומה לא.. ופשוט הרים אותם מהגרשים ולקח אותם לעונה די טובה בעיקר בהתחשב בפתיחה הרעה שלה.
    עכשיו מוטלת עליו אולי חובבת הוכחה שזה לא היה מיקרי. הוא בנה קבוצה מעולה ולא הביא שחקנים סתם. הוא בתקציב יחסית נמוך הביא שחקנים טובים ועושה רושם שהמצב שמה טוב.

    רימיין:


    אמממ לירון זרקו קצת יהיה לו הרבה יותר קשה להשתלב כי הוא משחק בעמדת הגנה ושמה יקחו את ההצגה 2 השחקנים הזרים ככל הניראה אלה עם הוא יעשה דבירם יוצאי דופן. מה גם אני מאמין שהוא התייבש הרבה על ספסל הקבוצה.

    בקשר לשיבחון... הסיפור אחר.. בשנתיים האחרונות כל שחקן ששיחק בעמדת הקשר האחורי של הקבוצה גם הצליח מאוד וגם עבר לקבוצה גדולה אחרי זה. מדברים על שיבחון בתור מי שיצליח ליכנס לנעלים הדי גדולות של רוזן ולפני כן זנדברג. הרבה אחריות תיהיה לו על הכתפים. דבר שמאוד יכול לעזור לקבוצה יהיה להביא את וואליד באדיר שגם כן יוכל לעזור מאוד בקישור של הקבוצה.
     
  15. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רימיין...פששש הצלחת לעוות את השם ממש.. :wink:

    בקשר לבאדיר..נכון שאם הם יביאו אותו זה יהיה מצויין להם אבל כרגע אין להם מישהו כמוהו וזאת יכולה להיות נקודת תורפה.
    באדיר בכל מקרה נראה לי יישאר ירוק בסוף[כמו שצריך]

    בקשר לפרדי דוד.עונה שעברה הוא היה בכלל לא רע,ומתברר שבבניית קבוצה הוא גם לא רע בכלל..אני נותן לו את הקרדיט..חוץ מזה שעדיין אין יותר מדי ציפיות מהפועל ככה שהעונה יכולה להיות העונה שלו.