המלצות למשחקי שישי-שבת!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏5/10/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה-בני סכנין-1 (ביחס:1.80).

    ליגת העל בני יהודה הקבוצה של ניצן שירזי שבה למסלול הניצחונות לאחר הניצחון הראשון העונה בליגה בשבת שעברה על מכבי הרצליה 2-0,הערב קבוצתו של ניצן שירזי חוזרת לשחק במגרש בשכונת התקוה לרגל שיזרוא דשא בבלומפילד מה שמקנה יתרון חשוב לחניכיו של שירזי לקראת המשחק הערב מול בכנין.
    בני יהודה מגיעה למשחק הזה כאשר את העונה היא פתחה לא טוב ולאט לאט ככל שהמחזורים חלפו הקבוצה הידרדרה לתחתית אך כאמור הקבוצה רושמת ניצחון ראשון העונה ועוד איזה ניצחון מתוק על האחרונה בטבלה מכבי הרצליה מה שנתן המון אויר לקבוצה והוריד לחץ,הערב הקבוצה תפגוש את בני סכנין הלהיט בינתיים של הליגה,בבני יהודה מתכוננים למשחק החשוב הזה ורוצים לרשום ניצחון שני העונה אך מולם מתייצבת קבוצה שרק ביום ראשון הראתה לכלל המדינה שיש לה יכולת גבוהה העונה בבני יהודה מאמינים שהמגרש בשכונת התקוה ישחק תפקיד חשוב ויחד עם הקהל הביתי למשחק חד פעמי במגרש בשכונת התקוה מאמינים בזהובים ש3 הנקודות ישארו בשכונה.

    לעומתה יוצאת הערב בני סכנין למשחק החוץ לאחר שבמחזור הקודם בליגה פיספסה הזדמנות כאשר בדקה ה90 יבוריאן יחל להנחיל הפסד ראשון לירושלמים אך הכדור פגש בקורה והמשחק יסתיים בתיקו 2-2,הערב סכנין מגיע למגרש בשכונת התקוה בו תפגוש את הזהובים מתל אביב בבני סכנין רוצים לשוב למסלול הניצחונות כבר הערב לאחר המעידה במשחק הביתי מול ביתר ירושלים אך זה לא יהיה קל מול בני יהודה שחוזרת לעצמה ולכדור רגל הטוב.
    בסכנין יודעים שכל תוצאה הערב חוץ מ-3 נקודות עלולים להוריד את הקבוצה מהצמרת ומעט להרחיק אותם מביתר ירושלים מה שכלל לא רוצים בקבוצה מהמגזר הערבי ולכן הקבוצה שכוללת את יבוריאן,מאור בוזגלו,ינסו להנחיל לזהובים הפסד ביתי ולרשום ניצחון ו3 נקודות ולהמשיך להיות צמודים בצמרת הטבלה לירושלמים,מה שלא יהיה כלל הערב מול בני יהודה שכאמור שבה לשחק במגרשה הביתי בשנים האחרונות שכונת התקוה.

    מכבי חיפה-הפועל כפר סבא-1 (ביחס:1.45).

    מכבי חיפה חוזרת לעצמה לאחר תצוגת הכדור רגל הגדולה בשבת מול מכבי תל אביב ועם ניצחון ראשון העונה 3-0 בחיפה מתחילים לאותת שהליגה עבורם לא ניגמרה ורק מתחילה,הערב מכבי חיפה שבה לקרית אליעזר במטרה לרשום ניצחון שני העונה וגם ראשון במגרשה הביתי כאשר הקבוצה מורידה המון לחץ שהישתחרר במשחק ביום שבת מול מכבי תל אביב יריבה מהחלק התחתון.
    בחיפה מייחסים חשיבות רבה לקראת המשחק הערב כאשר הקבוצה תשחק במגרשה הביתי בו עדיין לא ניצחה אך מאמינים שהניצחון מול מכבי תל אביב הותיר והוריד המון לחץ סביב המאמן רוני לוי,ושחקניו הערב הקבוצה תפגוש קבוצה מהשרון בדמות הפועל כפר סבא שלבינתיים נימצאת בצמרת הליגה וניראת טוב עד כה בחיפה אינם מתכוונים להיות שאננים ורוצים לרשום ניצחון שני העונה שירחיק את הקבוצה מהחלק התחתון ויחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי והוא הצמרת.

    לעומתה מגיעה הפועל כפר סבא של אלי אוחנה שניראת עד עכשיו שהעונה זה שלה כפר סבא משחקת כדור רגל מצוין אך נאיביות בחלק הגנתי זה מה שהורס ומונע מכפר סבא להיות בין המובילות בליגה,הערב הקבוצה יוצאת למשחק החוץ בחיפה לאחר שבמחזור האחרון הקבוצה מסיימת בתיקו ביתי 1-1 מול הפועל תל אביב תיקו שרבים מגדירים כישלון זאת לאחר שהקבוצה היתה עדיפה ברוב דקות המשחק על פני הפועל תל אביב וללא מספר החמצות של שחקני החלק התקפי כפר סבא היתה רושמת ניצחון ו3 נקודות יקרות אל זה לא קרה וכפר סבא היסתפקה בתיקו ונוקדה.
    הערב כפר סבא תגיע לקרית אליעזר לשחק מול מכבי חיפה שחזרה לחיים לאחר הניצחון בשבת על מכבי תל אביב בכפר סבא אינם מתכוונים לרחם על הירוקים מחיפה,ובונים על ניצחון שיתן לקבוצה של אוחנה אויר של צמרת ויוריד את חניכיו של רוני לוי לקרקע ולמציאות האיומה שניקראת תחתית,בכפר סבא יודעים שהערב זה לא יהיה קל מול מכבי חיפה ויחד עם הקהל הביתי שידחוף ויעודד לאחר הניצחון מצפים בכפר סבא שהמשחק יהיה קשה אך בכפר סבא לא מתכוונים להיות שאננים ומתכוונים לעשות את הדרך מחיפה בשמחה ועם 3 נקודות.

    הפועל רמת גן-הפועל חיפה-X (ביחס:2.55).

    משחק במסגרת הליגה הלאומית כאשר הפועל רמת גן העולה החדשה לליגה הלאומית שבה למשחק ביתי שיערך במגרש בראשון לציון זאת לאחר שהמגרש "במכתש" עובר שיפוצים כללים,הפועל רמת גן חוזרת הערב למשחק ביתי כאשר הקבוצה מסיימת במחזור האחרון בליגה במשחק החוץ בתיקו 0-0 מול הפועל רעננה הערב בהפועל רמת גן רוצים לרשום ניצחון בליגה כאשר הקבוצה מגיעה למשחקה הביתי בו תתמודד מול הפועל חיפה מצמרת הליגה.
    בהפועל רמת גן מייחסים חשיבות רבה כאשר כל תוצאה פרט להפסד עלול לגרור את הקבוצה לתחתית הליגה מה שכלל לא מעוניינים להיכנס במועדון הרמת גני כבר בתחילת העונה ועוד בחלק המוקדם של העונה.

    לעומתה מגיעה הפועל חיפה מצמרת הליגה כאשר הקבוצה העונה ניראת טוב ובמועדון החיפאי רוצים העונה להעפיל לליגת העל כבר העונה זאת לאחר שבשנים האחרונות הקבוצה נעמדת לה וניצבת מידי שנה בצמרת אך מפספסת את חלום העלייה,הערב הקבוצה מחיפה מגיעה למשחק החוץ אצל הפועל רמת גן כאשר הקבוצה מסיימת במחזור האחרון במשחק ביתי בתיקו 0-0 מאכזב מול הפועל פתח תקוה היורדת הטרייה מליגת העל.
    הערב בהפועל חיפה ינסו לחזור למסלול הניצחונות כבר הערב ומאמינים שזה אפשרי מול הפועל רמת גן שעד כה ניראת טוב אך מתקשה עדיין בליגה הלאומית,הפועל חיפה מכוונת גבוה השנה ערן לוי יחד עם קובי שאלו ניראים טוב אך מול הפועל רמת גן זה יהיה קשה ולא קל.

    אטלנטה-אודינזה-1 (ביחס: 2.00).

    משחק במסגרת הליגה האיטלקית כאשר אטלנטה חוזרת למגרשה הביתי לארח בו את אודינזה,אטלנטה מגיעה למשחקה הביתי לאחר שבמחזור האחרון בליגה הקבוצה מסיימת במשחק החוץ מול סמפדוריה בתואה 0-3 ומפסידה הערב טלנטה שבה למשחק ביתי בו ינסו לחזור מהר למסלול הניצחונות.
    אטלנטה שעד כה מפתיחת העונה ניראת יציבה ובסדר מגיעה למשחקה הביתי כאשר היא ממוקמת במקום ה-8 עם 9 נקודות מתוך 18 אפשריות,ללא ספק באטלנטה מקוים להמשיך במונמטום הטוב ומקוים שההפסד לסמפדוריה לא יחזיר את הקבוצה להידרדרות לחלק התחתון של הטבלה כאשר רק חלפו להם 6 מחזורים מתחילת העונה.

    לעומתה מגיעה אודינזה הקבוצה שעד כה בלתי יציבה יוצאת למשחק החוץ באטלנטה כאשר הקבוצה לא יציבה לצד ניצחונות באים ההפסדים אך באודינזה מקוים שהערב הקבוצה תמשיך במסלול הניצחנות זאת לאחר שבמחזור האחרון הקבוצה רושמת ניצחון ביתי 1-2 על פארמה מהחלק התחתון של הטבלה.
    אודינזה שמגיעה למשחק החוץ כאשר היא ממוקמת במקום ה-7 עם 10 נקודות מתוך 18 אפשריות,ללא ספק אודינזה בטבלה ממוקמת טוב אך ביכולת הקבוצה עדיין לא טובה כאשר לצד ניצחונות מגיעים ההפסדים מול קבוצות חלשות ממנה,הערב אודינזה תתמודד עם יריבה שצמודה אליה בטבלה ומקוים לרשום ניצחון שני ברציפות אך שוב אודינזה לא יציבה ומול אטלנטה במשחק חוץ זה יהיה קשה.

    עוד המלצות יעלו בהמשך...
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 7: בורוסיה דורטמונד - בוכום: אחרי הניצחון הענק 0:3 בבית על ברמן רבים חשבו שהנה זו השנה של דורטמונד ואולי סוף סוף מועדון הפאר הזה, עם הקהל הכי גדול באירופה, יחזור להתבסס בצמרת הכדורגל הגרמני. אולם מאז הספיקה הקבוצה לנחול 3 הפסדים רצופים ואוהדי דורטמונד חזרו לפרופורציות. כדי לחזור למסלול תומאס דול חייב לייצב את ההגנה שלו, שחטפה 3 שערים בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים, כשגם החזרה של הקפטן וורנס להרכב לא עוזרת. אם לא די בכך, הקבוצה סובלת ממכת פציעות גדולה, כאשר פטריץ הקרואטי וואלדס הפרואני פצועים ולא כשירים לשחק, כמו גם פילפ דגן השוויצרי.

    למזלה של דוטמונד ניצבת מולה בוכום, שגם היא נראית רע מאוד וצברה רק נקודה אחת בארבעת המחזורים האחרונים. שתי הקבוצות צברות רק 9 נקודות העונה בשמונה מחזורים והן יודעות שהפסד נוסף הערב, יסבך אותן חזק במאבק הירידה. אני חושב שהפחד של שתי הקבוצות האלה מהפסד, יביא למשחק פחדני שלא יוכרע בסופו של דבר. ההימור: X, היחס 3

    משחק 9: מונאקו - נאנסי: אחד מהמשחקים המעניינים של המחזור מפגיש את נאנסי המוליכה המפתיעה של הליגה הצרפתית עם מונאקו, שחוזרת העונה לפורמה טובה, אחרי עונה זוועתית שנה שעברה. אחרי ההפסד ללאנס חזרה נאנסי המוליכה לנצח בבית 0:2 את לוריין המסוכנת. נאנסי שיחקה טוב במשחק האחרון שלה, למאמן שלה קוריאה אין בעיית פציעות והקבוצה מוכיחה העונה שהיא אחת האיכותיות בליגה, כאשר היא חולקת את המקום הראשון עם ליון אך עם משחק ביד.

    מונאקו פתחה את העונה נהדר ואף הוליכה את הטבלה לפרקים, אך הקבוצה נמצאת במשברון והיא צברה 3 הפסדים ברציפות מול בורדו, פ.ס.ז ובחוץ מול ואלנסיין במחזור הקודם. למונאקו יש כמה שחקנים מפורסמים, אך אין לה את הקשר היצירתי, את העושה משחק שיארגן את המשחק שלה בהתקפה והיא מתקשה מאוד לכבוש. מונאקו הפסידה העונה בביתה רק ל-פ.ס.ז אך מול נאנסי, שניצחה 4 מתוך 5 משחקיה האחרונים, אני צופה לקבוצה מהנסיכות הפסד בית שני ושבוע נוסף לנאנסי בפיסגת הליגה. ההימור: 2, היחס 3.15
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/07
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחקים קשים המלצתי מפציץ. מכבי חיפה למרות הניצחון על מכבי בשבוע שעבר עדיין נראים לא טוב בכלל וביחס כזה הייתי מתרחק, אולי הולך על X או 2 אפילו. בקשר להפועל חיפה, משחק מאוד מסוכן רמת גן הם הקבוצה אולי הכי לא צפויה בליגה הלאומית, בשבוע אחד היא יכולה לככב עם קובי חסן המצוין ולהשוות 2-2 נגד ראשון לציון, אך שבוע לאחר מכן מפסידה.

    בסופו של דבר אם הייתי מהמר על המשחק הזה הייתי הולך עם רמת גן בבית אבל הכל יכול להיות.

     
  4. -Edy- Member

    הצטרף ב:
    ‏2/10/07
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי חיפה-הפועל כפר סבא הימור 2 על כפר סבא יחס :4.25 נותנים לך מתנה

    מכבי חיפה שיחקה מחזור שעבר נגד קבוצה עוד יותר חלשה ממנה בגל זה הם ניצחו אבל עדין הם לא טובים וכפר סבא או תנצח אותם או תיקו אני יותר הייתי הולך על ניצחון
     
  5. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אדי צר לי לאכזב אותך אבל במחזור שעבר ראינו חיפה שונה מזו של כל המחזורים עד למחזור האחרון חיפה ניראו טוב ביחד עם בוקולי,קטן שישב מחצית על הספסל וקם במחצית השנייה ללא ספק חיפה ניראתה טוב כפר סבא ראינו מחזור שעבר טובים אבל בחלק הגנתי הקבוצה לא טובה היא נאיבית וספוגת שערים די בקלות.
     
  6. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קובי חסן עזב את הפועל ר"ג ויחתום ביום ראשון בהפועל פ"ת
     
  7. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בלקפול - פלימות 2 ביחס 2.90

    בלקפול תגיע למשחק הזה כאשר היא בבעיית פציעות חמורה למשחק.
    הם מגיעים למשחק כאשר בסגל שלהם יש רק 16 שחקנים בלבד למשחק מול פלימות.
    מה גם שהם באים למשחק אחרי הפסד 3:1 מול קובנטרי במשחק סוער במיוחד אחרי שהם יכלו להשוות כבר במחצית הראשונה אחרי בפתיחת המחצית השנייה הם ספגו כרטיס אדום והפיסדו את המשחק.

    פלימות מגיעה קצת במצב יותר טוב אחרי ניצחון 1:0 על קריסטל פאלאס.

    המשחק הזה יהיה מאוד פתוח בעקבות החיסורים של בלקפול שתשחק בהרכב שני,ולדעתי פלימות פה הימור מעולה.



    קורק סיטי - שמרוק רוברס 1 ביחס 1.85

    קורק תגיעה למשחק הזה כאשר היא בהרכב מלא במיוחד שחוזרים אליה שחקנים כמו Gareth Farrelly ,Colin Healy שחוזר מהשעייה,ו John O'Flynn .

    לעומת זאת שמרוק תגיע למשחק כאשר היא תחסר את השוער שלה Barry Murphy ואת Paul Shiels
    היא תחסר למשחק הזה גם את Danny O'Connor ואת שתי השחקנים שלה Aidan Price and Padraig .
    מה גם שהשוער השני שלה Stephen O'Brien לא ישחק.

    אני מצפה מקורק לנצח את המשחק הזה מול רוברס שתגיע למשחק ללא השוער השני שלה.
     
  8. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכור לזכיות מסכים איתך קורק משחק מצוין להימור הערב!
     
  9. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואלה כל הכבוד שמע הוא אחלה שחקן מאוד יעזור לכם
     
  10. הפועל_23 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    1,125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוי ואבוי,
    אתה לא בודק קצת יותר על המשחקים לפני שאתה כותב המלצות?
     
  11. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההימורים שלי:

    בית"ר ירושלים - מ.ס אשדוד 1. נכון שהאלופה נערצה אצל סכנין פעם קודמת, שבוע קודם התקשתה מול הרצליה ולא מציגה כדורגל אטרקטיבי במיוחד. למרות זאת, לא מומלץ לאשלות את עצמינו בהפתעה של הקבוצה מעיר הנמל שספגה שישה שערים שבוע שעבר וגם זה בהנחה גדולה של נתניה. ווינר+ טוטו

    עירוני קריית שמונה - מכבי תל אביב X. (עדיפות שנייה : 2) מצד אחד קריית שמונה שעד כה הרשימה מאוד במשחקי הבית. מצד שני מכבי תל אביב שבועת הלחץ הענקית אותרת סביבה וברור מאוד לשחקנים שהפסד לקריית שמונה יביא לזעזוע גדול. ווינר+טוטו

    מכבי נתניה - מכבי פתח תקווה 1. שתי הקבוצות הציגו יכולת נהדרת במחזור האחרון. הולך להיות משחק מעניין מאוד שדי בוודאות יפלו בו לפחות 2 שערים. היתרון, בכל זאת, עם נתניה.ווינר+טוטו

    מכבי חיפה - הפועל כפר סבא X. (עדיפות שנייה: 1) מכבי חיפה מגיעה אחרי ניצחון הליגה הראשון שלה, ה3-0 על מכבי תל אביב. ממולה הפועל כפר סבא, אחת הקבוצות הטובות בליגה העונה. הביטחון שחזר למכבי חיפה לצד יתרון הביתיות יעמדו לצדה מחר.ווינר+טוטו

    בני יהודה - בני סכנין 1. סכנין היא הפתעת העונה ללא ספק, עד כה לפחות. מחר מצפה לה משחק לא קל בכלל בשכונה מול בני יהודה שחוזרת לראשונה לשכונה מאז הגלות לבלומפילד. אוהדי בני יהודה בהמוניהם לא מתכוונים לפספס את ההזדמנות החד פעמית ויערכו לסכנין קבלת פנים יפה.ווינר+טוטו

    עירוני ראשון לציון- הפועל באר שבע X. אני מניח שיהיה משחק עם קצב טוב. בייתי על סף נתינת הניצחון לראשון שמשחקת כדורגל אטרקטיבי ומשיגה תוצאות יפות העונה. גם באר שבע קבוצה טובה בסך הכל והולך להיות משחק מעניין.

    הפועל עכו- הפועל רעננה 2. הפועל עכו נראית זוועה העונה ואולי תבוא למשחק עם קצת יותר צורך לחימה, אבל רעננה מגיעה עם מומנטום עצום שלא יעצר היום לדעתי. ווינר

    מכבי אחי נצרת- הכח עמידר רמת גן 1. הכח קבוצה הפכפכית בצורה מטורפת (גם אח"י האמת, אולי טיפה פחות).בכל מקרה, עם כל הכבוד להכח, אני מאמין שהנצרתים יקחו את המשחק הזה. ווינר

    עירוני רמת השרון- בני לוד 1. רמת השרון מגיעה למשחק הזה לחוצה מאוד לאחר פתיחת עונה לא מעודדת כשהיא מודעת לזה שהפסד יסבך אותה. מנגד בני לוד שלא מציגה כדורגל גדול שלא יעלה בתוהו על הנחישות של רמת השרון לקחת את המשחק. ווינר

    הפועל רמת גן- הפועל חיפה 2. אני מעדיף להפתיע ולתת להפועל חיפה את הניצחון הזה למרות כל עניין המכתש המחודש. סתם תחושת בטן. ווינר

    הפועל פתח תקווה- הפועל נצרת עילית X. ככה הייתי הולך בעיוור על הפסד לנצרת עילית שנראית פחות טוב מעירוני ברעטה מליגה ב', אבל העניין שהפועל פתח תקווה ספק אם היתה מצליחה לנצח את שמשון בני טייבה. אני מצפה למשחק יבש. ווינר

    המלצות לליגות האירופאיות:
    מנצ'סטר יונייטד - וויגאן אתלטיקס 1. ווינר
    אסטון וילה - ווסט-האם יונייטד 2. ווינר+ טוטו
    ארסנל - סנדרלנד 1. ווינר
    רדינג - דרבי קאונטי X. ווינר
    ניקאסל - אברטון 1. ווינר+ טוטו
    בולטון וונדררס - צ'לסי 2. ווינר
    בלאקבורן - בירמינגהרם 1. ווינר
    ליברפול - טוטנהאם הוטספור X. ווינר
    מנצ'סטר סיטי - מידלסבורו 1. ווינר
    פולהאם - פורטסמות' 2. ווינר+ טוטו
    אטלאנטה - אודינזה 1. ווינר
    אינטר - נאפולי X. ווינר
    פיורנטינה - יובנטוס 2. ווינר + טוטו
    טורינו - סמפדוריה 2. ווינר+ טוטו
    סיינה - אמפולי 2. ווינר
    גנואה - קאליארי X. ווינר
    לאציו - מילאן 1. ווינר+ טוטו
    פארמה - רומא 2. ווינר
    קטאניה - ליבורנו קאלצ'ו 1. ווינר
    פאלרמו - רג'ינה 1. ווינר
    ב.וו.ב בורוסייה דורטמונד - בוכום 2. ווינר
    הרטה ברלין - אנרגי קוטבוס 1. ווינר
    שאלקה 04 - קרלסרוהה 1. ווינר
    וולפסבורג - האנזה רוסטוק X. ווינר+ טוטו
    וו.פ.ב שטוטגארט - האנובר 96 2. ווינר
    דואיסבורג - וורדר ברמן 2. ווינר
    אראמיניה בילפלד - ס.ב המבורג 2. ווינר
    באיירן מינכן - פרייבורג 1. ווינר
    איינטראכט פראנקפורט - באייר לברקוזן 2. ווינר + טוטו
    ולנסיה - ריאל קלאב אספניול 1. ווינר
    מונאקו - נאנסי 2. ווינר
    סיינט אטיין - אולימפיק מארסיי X. ווינר
    רסינג קלאב שטראסבורג - מץ 1. ווינר
    פאריס סיינט ג'רמיין - ראן 2. ווינר
    ליל - ולנסיין 2. ווינר
    לאנס - א.צ.א אוקזר X. ווינר
    לה מאן - ניס 2. ווינר
    לוריין - קון 1. ווינר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/07
  12. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק בכורה העונה לאורדונים במכתש המשופץ. ר"ג צפוייה להביא אלפי אוהדים, בקבוצה החתימו את דודי ליברמן ותומר תייר, אך קובי חסן עזב את הקבוצה ועובר להפועל פ"ת, אני מאמין שההתלהבות של ר"ג ובעזרת הקהל הביתי שלה היא מנצחת את המשחק הזה
     
  13. הפועל_23 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    1,125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך הגענו גם לפה חח....
    תומר תייר לא חתם וברור שלא עבר בבקרה, וקובי חסן עדיין לא עזב ואולי אפילו יהיה על הספסל.
     
  14. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק, בכל מקרה לא הייתי ממליץ להמר על הליגה המשוגעת הזו, אסון למהמרים
     
  15. הפועל_23 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    1,125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון מאוד, למרות שראשל"צ הייתי די בטוח שינצחו היום
    הטוטו לא ממש מבין בליגה לאומית