אשכול המלצות ליגת האלופות !

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏3/10/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בנפיקה ליסבון-שחטיור דונייצק+1 -2 (ביחס: 1.60).

    בנפיקה ליסבון חוזרת למגרשה הביתי למשחק בו תארח את שחטיור דונייצק בנפיקה פתחה את מחשקיה האירופאים בליגת האלופות עםד ההפסד במשחק החוץ אצל מילאן בסן סירו כאשר הקבוצה הפסידה בתוצאה 1-2 תוך כדי שהקבוצה איננה הצליחה להציג יכולת גבוהה מה שלא הביא את הקבוצה לניצחון או להשגת נקודות במחזור הקודם הערב בנפיקה חוזרת למגרשה הביתי הפעם היא תרצה לפתוח ולשמור על המגרש הביתי כמצבר לנקודות בנפיקה ששיחקה ביום שבת בדברי הליסבוני מול ספורטינג ליסבון וסיימה בתיקו 0-0 מאכזב מגיעה למשחק כאשר ברצונה לאגור 3 נקודות ראשונות העונה באירופה.

    לעומתה יוצאת הערב שחטיור דונייצק למשחק החוץ אצל בנפיקה כאשר הקבוצה ניראת מצוין הקבוצה שהביאה את לוקראלי מליבורנו בעונה שעברה מתחילה לפרוע שטרות כאשר במחזור הפתיחה בליגת האלופות מנצחת הקבוצה במגרשה הביתי את סלטיק הסקוטית בתוצאה 0-2 ללא ספק בשחטיור יודעים ורוצים להגיע לשלבים הבאים לאחר שבשנים האחרונות משקיעים משאבים גדולים במועדון על מנת להיתקדם כמה שיותר במפעלים האירופאים הערב הקבוצה תרצה להמשיך באותה היכולת מהתצוגה במחזור הפתיחה מול בנפיקה ליסבון אמנם זה יהיה קשה אך בשחטיור מאמינים שיחד עם לוקראלי ועם הניצחון שנתן ביטחון לשחקני הקבותה תעלה הערב שחטיור על מנת לאגור עוד נקודות בדרך לשלב הבא ה-+1 מעניק לנו יתרון וכיסוי במידה של תיקו בסיום 90 הדקות או ניצחון לשחטיור אנחנו תופסים את ההימור.

    רוזנבורג-שאלקה-2 (ביחס:1.95).

    רוזנבורג שבה למגרשה הביתי לאחר ההפתעה הגדולה במחזור הקודם כאשרסיימה את משחקה הראשון בליגת האלופות מול צלסי ואברהם גרנט בתוצאת תיקו 2-2 הערב רוזנבורג מארחת את שאלקה הגרמנית רוזנבורג שאמנם במועדון הנוברגי אינם מכוונים גבוה במפעל האירופאי רוצים לסיים בכבוד ולהעפיל לשלבים הבאים יחשב במועדון כהישג גדול הקבוצה מגיעה למשחק הביתי לאחר שהקבוצה שיחקה במחזור האחרון בליגה מול פרדריקסטאד אך הקבוצה נחלה הפסד במשחק החוץ כאשר נוצחה בתוצאה 3-4 רוזנבורג שעד כה בליגה נימצאת קרוב לצמרת הליגה וניאבקת על כתר האליפות תתפנה הערב ל-90 דקות על מנת להמשיך את היכולת הגדולה ממחזור הפתיחה על צלסי.

    אך מול רוזנבורג מתייצבת שאלקה הגרמנית שלאט לאט שבה אל עצמה וניראת טוב הקבוצה יוצאת הערב למשחק החוץ אצל רוזנבורג לאחר שפתחה את משחקיה האירופאים עם הפסד ביתי מאכזב לולנסיה הספרדית בתוצאה 1-0 הערב שאלקה מגיעה למשחק כאשר במועדון מקוים לשוב למסלול הניצחונות כאשראיבוד נקודות הערב עלול לפתוח פער מהמקומות הראשונים בבית דבר שימנע את העפלה לשלבים הבאים שאלקה ששיחקה בליגה ביום שישי ניצחה את הרטה ברלין בתוצאה 0-1 מפנדל הערב שאלקה תרצה לחזור עם 3 הנקודות החשובות רוזנבורג אחרי ההפתעה הגדולה בצלסי תרצה להמשיך במומנטום ואין כמו במגרש הביתי יחד עם הקהל שידחוף ויעודד אך שאלקה יחד עם קוראני ירצו לשוב למסלול הניצחונות ולא לתת לליגה האלופות להיתרחק מהם כבר בשלב המוקדם.

    לאציו-ריאל מדריד-2 (ביחס:1.90).

    לאציו הקבוצה האיטלקית הנוספת במפעל היוקרתי חוזרת למשחק ביתי לאחר שפתחה את משחקיה האירופאים עם תוצאת תיקו 1-1 מול אולימפיאקוס היוונית לאציו שהעונה משתתפת בליגת האלופות מגיעה למשחקה הביתי כאשר בקבוצה יארחו את ריאל מדריד בלאציו אמנם היסתפקו עם נקודה חוץ יקרה אך הערב רוצים לרשום הישג וניצחון ראשון העונה בליגת האלופות לאציו ששיחקה בליגה האיטלקית ביום ראשון סיימה בתוצאת תיקו מאכזבת 1-1 מול רגינה החלשה ללא ספק לאציו לא ניראת טוב בליגה במחזורים האחרונים גם בניצחון במחזור הלפני האחרון בליגה הקבוצה אמנם ניצחה 1-3 את קליארי אך לא שכנע במשחקה הערב הקבוצה תארח את ריאל מדריד הלוהטת .

    ריאל מדריד יוצאת ללאציו למשחק חוץ באיטליה כאשר הקבוצה נימצאת בפורמה טובה ומצויינת הקבוצה פתחה את משחקיה האירופאים עם ניצחון במגרשה הביתי על ורדר ברמן בתוצאה 1-2 אמנם ניצחון אך באותו משחק ריאל לא שכנע ולא הראתה כדור רגל נוצץ כאשר ברוב שלבי המשחק שני הקבוצות היו שוות בכוחם ורק חוסר ריכוז בהגנה הגרמנית הובילה לניצחון של ריאל מדריד הערב ריאל מדריד יוצאת למשחק חוץ אצל לאציו מדריד ששיחקה ביום ראשון בליגה המקומית המשיכה בדעיכה כאשר הקבוצה התקשתה לנצח במשחק החוץ אצל חאטפה אך לבסוף ניצחה הקבוצה עם שער בודד וניצחון 1-0 הערב מדריד שבה לליגת האלופות בו ירצו להמשיך במועדון על גל הניצחונות ולהיתמקם במקום הראשון בבית אך הערב הם יתקלו אצל האיטלקים בדמות קבוצת לאציו כאשר ללאציו ידוע כקהל ביתי חם אשר תומך ואוהד ומקשה על היריבה לשחק כדור רגל ריאל מדריד העונה הראתה לנו כבר שהעונה היא בנויה טוב יחד עם ראול ,ואן ניסטלרוי,רוביניו,רובן, ריאל מדריד תמשיך ביכולת המצוינת.

    ורדר ברמן-אולמפיאקוס-1 (ביחס:1.30).

    ורדר ברמן? זכור לכם? הקבוצה הגרמנית שבתחילת העונה הספידו אותם רבים ופירשו אותה כבשר התותחים של הליגה הגרמנית ? וגם ליגת האלופות מתחילה לחזור לעצמה ברמן שבה למשחק ביתי במפעל היוקרתי לאחר התצוגת הכדור רגל הגדולה כאשר שיחקה במשחק החוץ במחזור הראשון אצל ריאל מדריד בו נוצחה 1-2 אך הקבוצה לא נפלה כלל במשך ה-90 דקות והראתה כדור רגל מצוין בייחוד דייגו הערב הקבוצה שבה למשחק ביתי בו תארח את אולמפיאקוס למשחק בו ירצו לרשום ניצחון ביתי ראשון מול הקהל הביתי החם ברמן ששיחקה ביום שבת במסגרת הליגה הגרמנית רשמה ניצחון גדול כאשר ניצחה את ארמניה בילפלד בתוצאה 1-8 כן 1-8 אתם לא טועים ברמן שניראתה טוב תירצה להמשיך ביכולת המצויינת גם הערב מול היוונים בברמן רוצים לרשום ניצחון שיצמיד את הקבוצה למקומות הראשונים בבית.

    מול ברמן מתייצבת אולימפיאקוס היוונית שפתחה את משחקיה האירופאים עם תיקו מאכזב ביתי מול לאציו אולמפיאקוס יוצאת הערב למשחק חוץ אצל ברמן כאשר הקבוצה מגיעה למשחק לאחר היכולת החלשה במחזור הקודם במשחק הבית אולמפיאקוס שהשבוע שיחקה בליגה היוונית סיימה בתוצאת תיקו נוספת הפעם בליגה מול אריס סלוניקי במשחק החוץ אולמפיאקוס איננה ניראת טוב העונה ורבים פירשו את הקבוצה כקבוצה שלא תעפיל לשלבים הבאים ללא ספק הערב מצפה לאולמפיאקוס משוכה קשה כאשר מולם מתייצבת ברמן שביום שבת הבקיעה 8 גולים מול הקהל הביתי הגרמני שידוע שמגיע למגרשים וממלא אותם מצפה לאולמפיאקוס משחק קשה מאוד שמאוד מקוים במועדון היווני לצאת בשלום כאשר כל תוצאה פרט להפסד יחשב מבחינת היוונים כהישג.

    בשיקטאש - פורטו - איקס (ביחס של 2.7)

    אחרי ההפסד במארסיי במחזור הפתיחה בשיקטאש יודעת שהפסד נוסף שלה מול פורטו עלול לסגור את הסיפור עבורה כבר במחזור השני. בשיקטאש מגיעה למשחק הזה במוראל די שפוף אחרי ההפסד במשחק בדרבי של תורכיה מול גלטסראיי. זה היה הפסדה הראשון של הקבוצה בליגה התורכי אחרי 4 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. ריקארדיניו, הקשר הברזילאי של התורכים פצוע ולא יוכל לשחק במשחק הזה. סיסה לעומתו יחזור להרכב. מאמן בשיקטאש יבנה במשחק הזה על היכולת של רוג'ריו דה סילבה, הברזילאי המצויין שלו, שינסה למלא את החלל שמותיר ריקרדיניו. אצל פורטו הכול דופק עד עכשיו. הקבוצה די מרשימה בליגה והיא גם יכולה להיות מרוצה מתיקו מול סגנית אלופת אירופה ליברפול במשחק הראשון.

    סטפאנוב, הבלם הסרבי ששיחק בעברו בטרנזוספור, משך את מירב תשומת הלב בתורכיה, אך מי שאמור לתת את הניצוצות וממנו צפוייה לבוא הסכנה לבשיקטאש, הוא ריקרדו קוארסמה, הקיצוני הנהדר של פורטו ששיחק בעבר בברצלונה והוא מחוזר ע"י מיטב קבוצות היבשת. חוסלדו פריירה המאמן של פורטו ינסה להמשיך באותה מתכונת משחק שניסה מול ליברפול, הבלם האורגואיי החדש של הקבוצה, פרסימסלאוו קאזימרזק צפוי לפתוח, למרות ששיחק רק בשני משחקי ליגה עם פורטו עד כה. לפורטו יש זיכרונות נעימים מהביקור האחרון שלהם בתורכיה כאשר הם ניצחו 3:8 בסיכום הכללי את דניזליספור בגביע אופ"א, אחרי 2:2 בתורכיה. באותה עונה הם גם זכו בגביע אחרי ניצחון בגמר מול סלטיק, תחת הדרכתו של מוריניו. שנה לאחר מכן אגב, מוריניו הוליך אותם עד לזכייה בגביע האלופות, אחרי ניצחון בגמר על מונאקו 0:3. החדשות הטובות מבחינתה של פורטו הן החזרה של הארגנטינאי לוצ'ו גונזאלס לסגל, אחרי העדרות ארוכה בשל פציעה. אני צופה כאן משחק מאוד צמוד שלא יוכרע.



    ליברפול - מארסיי - 1 (ביחס של 1.3)

    שתי אלופות אירופה לשעבר נפגשות באפילד למשחק מרתק דו קרב צרפתי אנגלי. אחרי התיקו מול פורטו, ליברפול של בניון מועמדת להשיג ניצחון בכורה במפעל מול מארסיי שחווה עונה רעה מאוד בצרפת. מארסיי השיגה ניצחון אחד בלבד העונה בליגה הצרפתית בתשעה מחזורים והיא נמצאת בסכנת ירידה ממשית. מנגד ליברפול נראית כמו קבוצה מועמדת לאליפות, ובמחזור האחרון היא השיגה ניצחון חשוב מאוד בוויגאן משער אדיר של יוסי בניון. האדומים, שהגיעו עד גמר המפעל בעונה שעברה והפסידו למילאן, רוצים בוודאי לשחזר את ההישג ורואים את עצמם מועמדים ראויים, לאור ההתחזקות המאסיבית של הקבוצה בקיץ בשחקנים מהשורה הראשונה כמו טורס, באבל, וורונין ובניון. המשחק מול פורטו במחזור הקודם, עלה לליברפול בפציעות של צאבי אלונסו ודניאל אגר הבלם, שלא יעמדו לרשותו של בניטס. מי שצפויים לפתוח במקומם בהרכב הם גיימי קראגר וסמי היפייה הפיני. חאבייר מסצ'ראנו או מומו סיסוקו יחזיקו את הקישור האחורי יחד עם ג'רארד.

    מי שצפויים לפתוח בחוד ההתקפה הם דווקא וורונין וקראוץ, שלא שיחקו במשחק הליגה האחרון ואילו טורס וקויט יישארו מחוץ להרכב. יוסי בניון שלנו מועמד גם הוא להרכב הפותח לאור פציעתו של פנאנט. במארסיי הצרות לא נפסקות. הקבוצה פתחה את קמפיין האלופות עם ניצחון די מפתיע 0:2 בולודרום על בשיקטאש ותיקו באנפילד יהיה הישג עבורה. אולם הבעייה של אריק גרטס מאמן מארסיי היא אי זמינותו של סאמיר נאסרי הכוכב של מארסיי, שרבים מגדירים אותו כיורש של זידאן. אוהדי ליברפול יזכו לראות שני אקסים שלהם שיופיעו במדי מארסיי. הראשון הוא ג'יבריל סיסה, החלוץ של מארסיי, שנתן כמה משחקים טובים בליברפול אך עבר פציעה קשה ושוחרר. והשני הוא הקיצוני ההולנדי בודווין זנדן, ששיחק לא בהצלחה רבה בליברפול ותאמינו או לא הוא נמצא במארסיי ועשוי לפתוח במשחק. לסיכומו של עניין, אין ספק שיחסי הכוחות ברורים. ליברפול שהוציאה תיקו בפורטוגל במחזור הקודם יודעת שלא תהיה לה הזדמנות יותר נוחה להשיג ניצחון בכורה מאשר במשחק הזה לעיני הקהל הנפלא שלה מול מארסיי, שטרודה יותר במאבקי ההישרדות שלה בליגה הצרפתית מאשר בליגת האלופות.


    ולנסיה - צ'לסי - 1 (ביחס של 2.2)

    אחרי התיקו המאכזב מאוד מול פולהאם בליגה, מתייצב אברהם גרנט למבחן הכי קשה שלו עד כה בצ'לסי, כאשר הוא מגיע עם חניכיו למסטאייה, המבצר של ולנסיה. בעונה שעברה נפגשו שתי הקבוצות במסגרת רבע גמר המפעל, אז ניצח מייקל אסיין את ולנסיה בשער בתוספת הזמן במסטאייה, ושלח את קבוצתו לחצי הגמר. הפעם הסיפור יהיה שונה לדעתי. ולנסיה נראית נהדר בליגה הספרדית והיא רק יכולה להגדיר את חודש ספטמבר כמושלם עבורה, כאשר היא רק מנצחת, אומנם לא מרשימה אך בכל זאת משיגה את הנקודות ומרוחקת רק נקודה מריאל מדריד המוליכה. הקפטן של הקבוצה דויד אלבלדה חוזר לסגל אחרי תקופת העדרות ארוכה בשל פציעה. ולנסיה, שפתחה את הקמפיין עם ניצחון חוץ מרשים בגלזנקירשן על שאלקה, רוצה להשיג ניצחון נוסף על חניכיו של גרנט כדי להבטיח כמעט בוודאות העפלה לשלב הבא.

    אצל אברהם גרנט המצב הרבה יותר מסובך. גרנט השיג רק ניצחון אחד עד עכשיו בגביע הליגה והקבוצה שלו נראית כבוייה. גרנט יצטרך להסתדר במשחק הזה ללא לאמפארד וככל הנראה גם ללא הקפטן ג'ון טרי, שפצוע וב-90 אחוזים לא יהיה בסגל. גם מייקל אסיין הגנאי בספק רב. מי שעוד ייעדר בוודאות הוא שון רייט פיליפס הקיצוני המהיר. גרנט יכול להיות מעודד לפחות מהעובדה שדרוגבה כשיר ויפתח בוודאות בחוד של צ'לסי. בן חיים צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של אלכס הברזילאי. צ'לסי כאמור לא מרשימה, ולא רק תחת הדרכתו של גרנט. גם תחת שרביטו של מוריניו הקבוצה לא הרשימה ובמשחק הפתיחה שלה בקמפיין חילצה רק תיקו ביתי מול רוזנבורג החלשה. אין ספק שגרנט יבוא לשחק הגנתי וטקטי במסטאייה אבל גם לתחת של גרנט יש גבוע ולדעתי הקבוצה שלו תקרוס תחת הלחץ של ויאה, מוריינטס וסילבה. בוודאי לאור העובדה שבמרכז ההגנה של צ'לסי יחסר הקפטן ג'ון טרי, שהחיסרון שלו יפגע מאוד בקבוצה.

    סלטיק - מילאן - 2 (ביחס של 1.9)

    שתי הקבוצות האלה נפגשו בסלטיק פארק בעונה שעברה במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, אז המשחק הסתיים בתיקו מאופס. ואפס זה היכולת של מילאן בתקופה האחרונה. אלופת אירופה הגאה, לא מנצחת בליגה והשיא היה בתיקו 1:1 הביתי מול קטאניה, שגרם לאוהדי מילאן לצאת מכליהם. מילאן, שפתחה את העונה עם ניצחון חוץ גדול בגנואה הפסידה מאז לפאלרמו, וחילצה תוצאות תיקו ביתיות מפיורנטינה, וקטאניה ומסיינה בחוץ משער בתוספת הזמן של נסטה. מילאן פתחה את הקמפיין בניצחון ביתי 1:2 על בנפיקה, אך סובלת מחוסר מחץ בהתקפה, כאשר הכול סובב סביב קאקה. מילאן לא הפסידה מעולם לסלטיק, כאשר בששת המפגשים שלה בעבר מול הסקוטים היא ניצחה 3 פעמים ושלוש פעמים המפגשים הסתיימו בתיקו.

    סלטיק מנגד תהיה חייבת להשיג ניצחון על מילאן כדי להשאיר לעצמה סיכוי ריאלי להעפיל לשלב הבא אך זה יהיה קשה מאוד מול אלופת אירופה שנמצאת בלחץ. סלטיק נראתה רע מאוד במחזור הפתיחה בהפסד לשאחטיור 2:0 במשחק שיכל להיגמר בתבוסה קשה הרבה יותר. לסלטיק יש בעיית הרכב לקראת המשחק החשוב הזה. ואן הסליינק, החלוץ ההולנדי המצויין של הסקוטים, נפצע במשחק הליגה האחרון מול דנדי ולא יעמוד לרשותו של וולטר סמית'. הכוכב היפני של הקבוצה נקאמורה, נמצא גם הוא בספק גדול ויעבור מבחן כשירות רק לקראת פתיחת המשחק. אז נכון שמילאן נראית רע מאוד בתקופה האחרונה ונכון שסלטיק קבוצה ביתית מאוד, אבל הגדולה של מועדון מפואר כמו מילאן היא להתעלות כשאתה עם הגב אל הקיר וזה מה שהקבוצה של אנצ'לוטי עושה הכי טוב מכולן.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/07
  2. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    סחתיין על ההשקעה.

    הדיעות שלי:

    בנפיקה - שחטיור: לדעתי בנפיקה פייבוריטית בבית, ותרצה לנצח. מה שגם יש לה הרבה יותר ניסיון בליגת האלופות משחטיור (175 משחקים ו-84 ניצחונות, לעומת 45 משחקים ו-20 ניצחונות לשחטיור).
    שחטיור גם ידועה כקבוצת חוץ לא טובה בליגת האלופות (ממה שזכור לי..קיבלה תבוסות בעבר).
    עם הבייתיות והרצון לצבור נק' ראשונות, אני הייתי הולך על ניצחון של בנפיקה.

    רוזנבורג - שאלקה: משחק מסוכן ביותר, רוזנבורג אכן תגיע מעודדת מהתיקו (לא מהניצחון) בצ'לסי, ותרצה להמשיך במומנטום גם במשחק הבית מול שאלקה הלא יציבה.
    שאלקה אומנם פייבורטית, אבל אני הייתי מחזק בתיקו.

    לאציו - ריאל מדריד: לאציו בבית יכולה להקשות מאוד את החיים לריאל מדריד, אבל גם אני מעריך שריאל צריכה ומסוגלת לנצח שם.


    על ורדר אין מה לדבר..היא תפרק את אולימפיאקוס.


     
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה המלצות אחי סחטין על ההשקעה

    אני חושב שמילאן כדאי להתרחק, קבוצה שלא ניצחה כבר כמה משחקים רצופים לא הייתי הולך האלה במיוחד ביחס לא אטראקטיבי כזה, יכולה להיות שם הפתעה וניצחון של סלטיק. ובמאצ' קאקא אנדר אובר נראה לי אנדר חזק כי מילאן לא תבקיע יותר משער וקאקא יישמר במלוא הכוח.

    ולנסיה נראה הימור מצוין אחי כדאי מאוד ללכת, אולי גם ב+1 לצ'לסי.

    סחטיין אחי תביא הרבה תפיסות
     
  4. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המלצות שלי להיום אולי נמשיך את המזל

    ולנסיה - צ'לסי

    אברם שלנו מגיעה למסטאייה בכושר הגרוע ביותר עליו חלם, הפסד מביך ליונייטד ותיקו אומלל עם פולהאם בבית. ולנסיה הספרדית ניצחה בששת משחקיה האחרונים כולל 1-0 מצוין נגד שאלה במחזור הראשון. אך הפרט המעניין ביותר בניצחונותיה של ולנסיה, היא העובדה שבכל ששת ניצחונותיה הספרדים ניצחו בהפרש של שער אחד בלבד!.

    צ'לסי ואברם יכלו לחלום על רצף ניצחונות כזה, ולמרות מאזן חיובי נגד הספרדים במפגשים קודמים, קשה לי להאמין שצ'לסי תוכל לעצור את העטלפים. אומנם ולנסיה תנצח, אך ההגנה של צ'לסי טובה ללא קשר לזהות המאמן על הקווים, ולדעתי רצף הניצחונות בשער יימשך. ההימור 1 היחס 2.20 אם תרצו ללכת שצ'לסי +1 X תקבלו יחס פנטסטי של 3.35

    סלטיק - מילאן

    טיפה תמוה יחס הווינר במשחק שיערך בסקוטלנד. סלטיק שרשמה העונה 3 ניצחונות תיקו ולא הפסידה בארבעת משחקי הליגה הביתים, תגיע למפגש החשוב במצב רוח מרומם וניצחון 0-3 ביום שבת, סיכם מאזן פנטסטי של 6 ניצחונות מתוך 8 משחקי הליגה העונה.

    מילאן לעומתה אומנם מתמודדת עם אינטר ויובנטוס, אך היכולת המאכזבת של הראסונרי בהחלט ישפיעו היום. לאחר 6 מחזורים מילאן מדורגת במקום ה-11 והפסד דרמטי 2-3 לפאלרמו ולאחר מכן תיקו ביתי מאכזב עם קטאניה הוכיחו כי מילאן במשבר. איני חושב שמילאן לא תגיע לנצח, אך שני מפגשיה הקודמים בביתה של סלטיק הנגמרו בתיקו 0 ישפיעו היום, שיספק את שתי הקבוצות. ההימור X היחס 3.05

    רוזנבורג - שאלקה

    מבחינת איכות וכישרון אין ספק מי הקבוצה הטובה יותר. שאלקה שהחמיצה הזדמנות פז לזכות באליפות גרמניה אשתקד, מוכיחה גם העונה שהם בהחלט קבוצה לגיטימית בצמרת הבורדנסליגה. לאחר 8 מחזורים שאלקה עדיין לא הפסידה אך מד תוצאות התיקו המורה על 4, ושלוש מתוכם במשחקי החוץ מרמזים על התוצאה במשחק הערב.

    רוזנבורג נמצאת בשלבי הסיום של הליגה הנורבגית, והאלופה בהחלט במצד מביך. 4 מחזורים למחזור הסיום, רוזנבורג הרחק מאחור במקום ה-7 15 נקודות הפרש מהמוליכה. אך למרות הכישלון בליגה הנורווגים בהחלט חזקים בביתה, ולאחר תוצאת התיקו בסטנפורד בר'ידג שסידרה לאברם מינוי משמח, רוזנבורג יסמנו תוצאת תיקו נוספת. ההימור X היחס 2.90

    שלושת המשחקים האלה בתוספת ליברפול יכולים להרכיב טור מצוין ויחס גבוה לזכייה, שיהיה בהצלחה לכולם
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/07
  5. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה רבה מתן על ההמלצות שלך לגביי ולנסיה צלסי נימצאת במשבר כאשר הערב היא יוצאת לולנסיה בלי טרי ועם הראש והתעלומה סביב ארהם גרנט לדעתי צלסי היום לא תפסיד בולנסיה למרות שולנסיה העונה ניראת מצוין ועם ניצחון חוץ במחזור הראשון בגרמניה לדעתי משחק של X .
     
  6. SABI FOREVER Member

    הצטרף ב:
    ‏11/8/07
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה על ההמלצות !!

    לא הייתי הולך על ריאל מדריד. את כל המשחקים האחרונים שלהם הם ניצחו בחאווה ולאציו באולימפיקו זה לא חטאפה...

    אני הולך היום עם ולנסיה, ליברפול, ברמן, תיקו בלאציו-ריאל וחושב לשים גם על שאלקה..

    בהצלחה לכולם !!111
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חברים אני רוצה לחזק את מה שמתן אמר. ולנסיה ניצחה 6 רצוף בהפרש של שער, בדר"כ 1:2. X בפלוס 1 לצ'לסי מומלץ בחום!
     
  8. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההימורים שלי:


    בנפיקה ליסבון - שחטאר דונייצק 1


    רוזנבורג - שאלקה 1/X


    ספורטיבה לאציו - ריאל מדריד 2


    ורדר ברמן - אולמפיאקוס פיראוס 1


    בשיקטאש - פורטו 2


    ליברפול - אולימפיק מארסיי 1


    ולנסיה - צ'לסי X


    סלטיק יונייטד - אסוזיאציונה קאלצ'ו מילאן 2/X
     
  9. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוביניו פצוע ולא בסגל המשחק, ראול ורובן הם היחידים שבכושר טוב מבין מי שציינת. RVN עדיין חלוד מאוד וקשה להאמין שדווקא במשחק כל-כך קשה נגד לאציו הוא יחזור לעצמו.
     
  10. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    0:0 במשחק של ריאל לאציו נראה לי ריאלי מאוד
     
  11. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני הייתי מהמר גם על הרבה עבירות וכרטיס אדום.
     
  12. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עידכון לגבי צ'לסי ולנסיה. ג'ון טרי יחבוש מסכה מיוחדת בפניו ויפתח בהרכב של גרנט
     
  13. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הולך להיות משחק מעניין. משחק מאוד גורלי עבור צ'לסי ובמיוחד עבור גרנט
    את האמת, קשה לי לראות את צ'לסי הנוכחית מנצחת במסטאייה
     
  14. -Edy- Member

    הצטרף ב:
    ‏2/10/07
    הודעות:
    13
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה התופס שלי .. מה אתם אומרים ..

    1.90 3.05 3.15 סלטיק - מילאן
    מילאן
    1.90 3.05 3.15 לאציו - ריאל מדריד
    ריאל מדריד
    2.80 2.75 2.20 ולנסיה - צ'לסי
    ולנסיה
    1.85 2.95 3.40 רוזנבורג - שאלקה-04
    שאלקה
    6.80 3.85 1.30 ליברפול - מארסיי
    ליברפול
    2.55 2.70 2.45 בשיקטאש - פורטו
    X
    סכום ההימור: ¤ 10.00
    יחס הזכייה הכולל: 51.571
    סכום זכייה צפוי: ¤ 516.00
     
  15. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הההימורים סבירים ולא יהיה הפתעה אם יתפסו, אבל אתה בוודאי תיפול על משהו, הייתי ממליץ לך לא ללכת על יותר משלושה משחקים בטח שזה יחסים גבוהים