דיון למהמרי האינטרנט

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Reyes, ‏28/9/07.

  1. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב, לאחר התלבטות קצרה החלטתי לפתוח פה דיון נסיוני בו אני אתן המלצות ומידע סטיסטי שעבורי לפחות הוכיח את עצמו כמועיל. הדיון הזה הוא יחיד ורק בו אני אתן את ההמלצות, כלומר לא ייפתח דיון חדש בכל שבוע.
    אישית אני מהמר בויקטור צ'נדלר, "השיטה" שלי היא פחות או יותר לקחת דאבל של משחקים במאני ליין (תיקו- הכסף חוזר) ביחס כולל של 2.00 ולשים עליהם סכום מסוים, כלומר להכפיל את הכסף. לפי דעתי זו השיטה היעילה והבטוחה ביותר. ההמלצות שלי יהיו מכוונות בעיקר אל מהמרי האינטרנט ולא הווינר, אם כי אני בטוח שגם מהמרי הווינר יקבלו כאן מידע חיוני. אל תצפו לראות פה המלצות עם יחסים יותר מדי גבוהים, זה לא ייקרה כי כמו שאמרתי אני בסה"כ צריך יחס 2.00 כולל של שני משחקים בשביל השיטה שלי.
    עוד משהו - אני מהמר רק על דברים שאני מבין ביניהם וחשוב לי מאד לראות תקצירים כי זה נותן נקודת מבט מעולה, מה שאומר שאני בעיקר אתמקד בליגות הספרדית, האנגלית, האיטלקית והגרמנית.

    בכל אופן, לגבי סוף השבוע ויום ראשון:

    שבת

    ורדר ברמן - ארמיניה ביליפלד:
    ברמן מגיעה למשחק לאחר תיקו 1-1 באמצע השבוע עם וולפסבורג, ביליפלד לעומת זאת מגיעה לאחר הפסד ביתי 2-0 מול האנובר. ביליפלד כשלה לכבוש ב-3 מתוך 4 משחקיה האחרונים, היא כבשה רק מול האנזה רוסטוק לפני 2 מחזורים, בהפסד 4-2. ברמן שיחקה הרבה בזמן האחרון, בערך כל שלושה-ארבעה ימים וייתכן והיא תגיע קצת עייפה. בנוסף, לברמן יש חיסורים רבים כמו פרק באומן, טים בורובסקי, אהרון האנט, פייר וומה, קלמן פריץ, ליאון אנדרסן וקרלוס אלברטו, כשהמשמעותי ביותר הוא טורסטן פרינגס. למרות זאת, הוגו אלמיידה ודייגו בכושר נהדר לאחרונה ולכן קשה לי לראות את ברמן שומטת נקודות מול ביליפלד, שהיא ללא ספק אחת המועמדות הגדולות ביותר לירידה. ב-13 המפגשים האחרונים ביניהן בברמן, ניצחו המקומיים ב-12.
    המלצה: ורדר ברמן.

    המבורג - וולפסבורג:
    המבורג פתחה את העונה טוב ובבית היא בלתי מנוצחת עד עתה, כאשר גם באיירן מינכן שמטה בAOL ARENA נקודות כשסיימה בתיקו 1-1. וולפסבורג של פליקס מגאת', מאמן באיירן בעונה שעברה, עוד לא ניצחה בבית, אם כי דווקא בחוץ היא מצליחה לא רע, למרות שניצחה רק קבוצות כמו קוטובוס ודואיסבורג. ראיתי את המשחק האחרון של המבורג ובכלל אני עוקב כל שבוע אחרי התקצירים והמבורג נראית לי קבוצה מאורגנת וחזקה מאד. במחזור הקודם היא הביסה את דורטמונד 3-0 בחוץ והיא בהחלט בכושר מעולה. ב-10 המפגשים האחרונים בין הקבוצות שנערכו בהמבורג ניצחה וולפסבורג רק פעמיים, וקשה לי לראות את המבורג מפסידה כאן. וולפסבורג בכל העונה שעברה השיגה רק 2 ניצחונות חוץ ב-17 משחקים, העונה כבר יש לה 2 לאחר 3 משחקים. כאן היא תיעצר. גם מגאת' יודע שיהיה קשה לצאת מהמבורג עם ניצחון "המטרה שלנו היא לחזור הביתה עם נקודה".
    המלצה: המבורג במאני ליין.

    ראשון

    מילאן - קטאניה:
    הסיפור פשוט מאוד. מילאן לא ניצחה ארבעה מחזורים. לקטאניה האומללה אין יותר מדי סיכויים.

    אברטון - מידלסבורו:
    בפעם הראשונה מזה שנתיים- אברטון עם שני הפסדים רצופים, לאסטון וילה בחוץ ולמנצ'סטר יונייטד בבית. אני מחזיק מאברטון קבוצה טובה מאד, במיוחד בבית שם קשה מאד לגבור עליה (בעונה שעברה היא הפסידה רק 4 משחקי בית מתוך 19). לאברטון יש התקפה מעולה, אם זה אנדי ג'ונסון, מקפאדן או יעקובו שיפגוש את קבוצתו לשעבר. לאחר 2 הפסדים רצופים יגיעו חניכיו של מויס רעבים לניצחון מול מידלסבורו של סאותגייט', שבעונה שעברה ניצחה רק 2 משחקי חוץ מ-19. מידלסבורו ניצחה בגודיסון פארק פעמיים ב-11 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, ואני לא רואה אותה מנצחת גם ביום ראשון, במיוחד כשיש לה לא מעט שחקנים פצועים (רק השבוע נוסף אקרה לרשימה) ויש לה בעיה בכיבוש שערים. הם אמנם הביאו את מידו, אך מכרו את וידוקה ויעקובו ולדעתי אלו 2 טעויות קריטיות שעלולות לעלות למידלסבורו בירידה לליגה השנייה.
    המלצה: אברטון במאני ליין.

    אספניול - דפורטיבו:
    אספניול תגיע מעודדת לאחר ניצחון נפלא 3-2 באחד המגרשים הקשים בספרד, הסנצ'ז פיחואן של סביליה. דפורטיבו השנה לטעמי קבוצה חלשה, ניתן היה לראות זאת בהפסד 2-0 בבית לרקראטיבו אואלבה. דפור' שיחררה הרבה מאד שחקנים בקיץ, כולל את אנדרדה הבלם המצויין ליובנטוס והיא כבר התחילה לשלם על זה. דפור' השנה היא מועמדת לירידה ללא ספק, לדעתי היא תשמוט הרבה נקודות במשחקי החוץ, כמו בעונה שעברה בה היא השכילה לנצח רק 3 משחקי חוץ מתוך 19.
    המלצה: אספניול במאני ליין.

    ויאריאל - בילבאו:
    ויאריאל ניצחה את 13 מתוך 14 המשחקים האחרונים שלה (כמובן כולל העונה שעברה). הקבוצה הזאת פשוט בכושר מעולה, במיוחד ג'וזפה רוסי האיטלקי. בילבאו היא קבוצת חוץ בינונית, היא חסרה את יסטה, ושווה לנסות כאן הימור על ויאריאל, לאור התוצאות האחרונות.
    המלצה: ויאריאל במאני ליין.

    עוד קצת מידע - אזהרות:

    האנזה רוסטוק - שטוטגרט:
    רוסטוק מגיעה אחרי 2 ניצחנות רצופים, מול דואיסבורג במשחק בו היא שלטה בכל המגרש ללא ערורין והייתה שווה עוד כמה שערים, ומול הרטה ברלין 3-1 בחוץ (הפתעה מרעישה). האנזה נראית טוב, בניגוד לשטוטגרט שגם לא הצליחה לנצח את 3 משחקי החוץ האחרונים שלה. כמו כן ב-10 מפגשי העבר האחרונים בין הקבוצות שנערכו במגרשה של רוסטוק, שטוטגרט ניצחה רק ב-2. כדאי מאד להזהר מלשים על שטוטגרט, כי יכולה לבוא כאן הפתעה בדמות תיקו.

    האנובר - דואיסבורג:
    דואיסבורג היא לטעמי הקבוצה החלשה ביותר בבונדסליגה, מול האנזה רוסטוק היא פשוט התפרקה. יש לה הגנה חלשה ואילו להאנובר התקפה טובה מאד, לכן האנובר צריכה לקחת את המשחק הזה. מצד שני האנובר קבוצה די נאיבית ולא מצליחה במיוחד במשחקי הבית, לכן אני לא סומך עליה מספיק. להיזהר.

    רקראטיבו אואלבה - ולנסיה:
    ולנסיה מציגה בזמן האחרון יכולת לא טובה, אך למרות זאת מצליחה לנצח גם כשהיא לא משחקת כדורגל טוב. מול רקראטיבו זה יהיה קשה יותר ולאור היכולת הלא משכנעת של העטלפים, הם אמורים לאבד איפשהו נקודות. לרקראטיבו יש כלים התקפיים מעולים כמו סינמה פונגול וחאבי גררו והיא עלולה לעשות צרות לולנסיה. כדאי להיזהר מלשים על ולנסיה.

    עכשיו קצת סטיסטיקה:

    מפגשי עבר
    מורכב מקבוצות שלפי מפגשי העבר יש להן יתרון בולט על היריבה.

    ורדר ברמן - ארמיניה ביליפלד - 12 - 1 - 0 (ברמן).
    אודינזה - פארמה - 5 - 5- 2 (אודינזה מאני ליין).

    בלי ניצחון
    קבוצות שמתקשות לנצח במחזורים האחרונים ולכן כדאי להימנע מלשים עליהם.

    נירינברג - 5 משחקים רצוף ללא ניצחון.
    פולהאם - 5 משחקים.
    ליבורנו - 5 משחקים.
    לבאנטה - 5 משחקים.
    חטאפה - 5 משחקים.
    בטיס - 5 משחקים.
    סיינה - 5 משחקים.
    וויגאן - 4 משחקים.
    טוטנהאם - 4 משחקים.
    דואיסבורג - 3 משחקים.

    Unbeaten
    קבוצות שלא הפסידו במחזורים האחרונים באופן רצוף.

    באיירן מינכן - 7 משחקים ללא הפסד.
    ארסנל - 6 משחקים.
    ליברפול - 6 משחקים.
    פיורנטינה - 5 משחקים.
    לברקוזן - 5 משחקים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/9/07
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע שיחקת אותה בגדול. גם אני הימרתי בסטן ג'יימס והלכתי דאבלים וסינגלים כמוך, עד שחסמו את הויזה ונאלצתי לחזור למועצה. מסכים עם ברמן והמבורג, אבל קצת מסוכן מילאן, היחס עליה בטח בריצפה ובשני משחקי הבית האחרונים שלה היא הוציאה רק 1:1 מול יריבות נחותות. בכל מקרה שא ברכה, אני לפחות מתכוון להשתמש בנתונים המדהימים שציינת פה.
     
  3. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    סוף סוף יש פה מישהו שמהמר באתרים ולא בווינר הנאחסי..
    אני כבר שנה באתרים..הייתי בהתחלה בסטאן, עברתי לויקטור ואז שינו את זה לדולרים אז חזרתי לסטאן.
    השיטה של מאני ליין היא שיטה נחמדה מאוד למהמרי האינטרנט, ויש הרבה שהולכים איתה. "הבעיה" בה זה שצריך לקחת יותר מדיי משחקים ולהשקיע סכומים נכבדים כדי לצאת ברווח נאה.
    סה"כ ההמלצות שלך נחמדות וכל הכבוד לך על כך, אבל לגבי הסטסטיקות צריך לזכור שגם הן לפעמים בוגדות במהמרים..ככה שצריך להיזהר ללכת רק ע"פ.

    אם יש פה עוד אנשים שמהמרים באינטרנט..יהיה אפשר לארגן המלצות שיפנו גם אליהן (בענפי הספורט השונים).
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בויקטור אפשר להפקיד כסף דרך הויזה?
     
  5. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיכום שבת:

    המבורג סיימה בתיקו 2-2 עם וולפסבורג. הכסף חזר בזכות המאני ליין.

    ברמן הביסה את ביליפלד 8-1. הימור תפס.

    בינתיים בהמלצות הרקורד עומד על 1/1 (בלי להחשיב את המאני ליין שהחזיר את הכסף כמובן).

    וכמו שצפיתי והזהרתי, רוסטוק הפתיעה את שטוטגרט וניצחה אותה 2-1.
     
  6. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא בהכרח. כמו שאמרתי אני בדר"כ מנסה לקחת דאבל, מקסימום טרבל של הימורי מאני ליין שמניב יחס כולל של 2.00 וכך להכפיל את הכסף. בשלב מסויים התיכנון שלי הוא למשוך את הסכום ההתחלתי שהפקדתי ולהמשיך להמר באותה שיטה רק על הרווחים.

    לגבי הסטיסטיקות, אתה צודק, אבל לכן אני לא הולך רק לפיהן. חשוב לי מאד לראות תקצירים כדי לראות באמת מה היכולת של הקבוצה עלייה אני מהמר, ואני בודק עוד שלל נתונים כמו פציעות ועוד דברים שאני לא ארחיב עליהם. בכל אופן, אני איש של סטיסטיקה. לפי דעתי היא כלי מעולה, ואני מאד אוהב להשתמש בה כמעט בכל הימור.

    אני חוזר על ההמלצות למחר:

    מילאן בישיר ניצחון על קטאניה.
    אברטון במאני ליין מול מידלסבורו.
    אספניול במאני ליין מול דפורטיבו.
    ויאריאל במאני ליין מול בילבאו (למרות שאני די אוהב את בילבאו של העונה).

    כמו כן כדאי להיזהר מהימור על ולנסיה. הראש של ולנסיה במשחק באמצע השבוע מול צ'לסי, פלורס עשוי לבצע רוטציות ולמרות שולנסיה ניצחה את 6 מתוך 7 המשחקים האחרונים שלה, היא לא מציגה כדורגל גדול והיא יכולה לאבד נקודות כאן.
     
  7. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    הכוונה שלי היא לסכומי ההשקעה..אפשר לדעת מה בערך סכומי ההשקעה שלך בהימורים הללו ?
    ברור..סטטיסטיקה היא כלי מאוד חשוב בהימורים, וגם אני משתמש בה לפעמים..
    אפשר לשאול כמה זמן אתה בערך באתר ? והאם אתה מהמר רק על כדורגל ?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/9/07
  8. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בינתיים הסכומי השקעה שלי די נמוכים, אבל אני מקווה להגדיל אותם בהדרגה. המקסימום שאני מוכן להשקיע בהימור אחד לא יחצה את ה-50-100$.

    לגבי השאלה השנייה אני די חדש באתר. ההפקדה הראשונה ביולי 07.
    95% מההימורים שלי כרגע הם על כדורגל. באופן כללי אני מהמר גם על NBA אבל כרגע אין, וגם על טניס אבל מעט מאוד.
     
  9. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
    אתה מחזיק מעמד מההפקדה הראשונה כבר 3 חודשים ?? כל הכבוד לך..
    רק משגע אותי לחשוב איך אתה יכול עם הדולרים האלה..זה מעצבן רצח (הייתי בויקטור קצת אחרי שהחליפו).
    אני הייתי ממליץ לך לעבור לסטאן..אתר עם הרבה יותר הימורים בכלל והימורים חיים בפרט (אם אתה אוהב את זה).
    שיהיה לך בהצלחה בהמשך הדרך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/07
  10. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רייס שיהיה בהצלחה מחר
     
  11. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חטאפה - ריאל מדריד:

    לא רואה את ריאל מפסידה היום. אמנם בתור אוהד ריאל לדעתי אנחנו הולכים לאבד לא מעט נקודות בחוץ העונה, ואמנם יש לקבוצה משחק חשוב בלאציו באמצע השבוע, אבל לחטאפה יש בעייה בכיבוש שערים וקשה לי לראות אותה מנצחת אחרי 6 משחקים בפעם הראשונה דווקא את ריאל. אל תשכחו ששוסטר חוזר למשחק מול קבוצה שאותה הוא מכיר טוב מאוד.
    המלצה: ריאל מאני ליין.

    *צריך לראות יותר מאוחר מה ההרכב המשוער ובהתאם זה לקחת. אם רובן (שהיה טוב מאוד מול בטיס) וואן ניסטלרוי פותחים, אז כדאי.
     
  12. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שיהיה בהצלחה, לך תדע מה שוסטר מתכנן להיום הוא בטח ימשיך ברוטציה לקראת ליגת האלופות. ראיתי את ריאל מול בטיס והם היו זוועה. היגואין וראול היו חלשים. כשואן ניסטלרוי לא משחק ריאל הרבה פחות מאיימת ואם הוא לא יפתח היום ריאל תתקשה לכבוש. מה שכן חטאפה העונה הקבוצה השנייה הכי חלשה בליגה
     
  13. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לכן אמרתי שאם ואן ניסטלרוי ורובן פותחים, אז כדאי. שניהם לא פתחו מול בטיס, ואם מדיניות הרוטציות תימשך, הם אמורים לפתוח היום.

    אם הם לא פותחים, באמת שאין טעם כי ריאל אכן נראתה רע נגד בטיס.
     
  14. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החדשות הרעות: ואן ניסטלרי לא בסגל. החדשות הטובות הן שגם היגואין לא. אני מאמין שרובן יפתח היום וסאביולה או באפטיסטה יחליפו את רוד
     
  15. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רייס הלכת על מילאן במאני ליין או ישיר? תפסת או לא?