המלצות ליום רביעי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏26/9/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיורטינה+1-רומא -1 (ביחס: 1.40).

    איזה משחק מצפה לנו הערב כאשר פיורטינה תארח את רומא שניראת מצוין פיורטינה חוזרת הערב למגרשה הביתי לאחר הניצחון ביום ראשון במשחק החוץ על קטאניה 1-0 ניצחון שקידם את הקבוצה לעבר חבורת הצמרת וניראה שהעונה פיורטנה חוזרת לעצמה אחרי העונה הקשה בעונה שעברה הערב הקבוצה תארח את רומא כאשר רומא מנגד יוצאת למשחק החוץ אצל פיורטינה כאשר הקבוצה מאבדת 3 נקודות יקרות במחזור האחרון כאשר הקבוצה מסיימת בתיקו מאכזב 2-2 במשחק ביתי מול יובנטוס רומא שהיתה במשחק מצויינת והראתה כדור רגל טוב ביחד עם פרנצסקו טוטי והגיע למספר מצבים אך לא ניצלה זאת על מנת לנצח ולרשום 3 נקודות יקרות הערב רומא מגיעה למשחק קשה בו תפגוש את פיורטינה שניראת גם היא מצוין ללא ספק לרומא מצפה משוכה לא קלה במשחק חוץ אצל קבוצה ביתית חזקה בדמות פיורטינה ה+1 מעניק לנו גם תיקו וגם כיסוי לניצחון של פיורטינה מה שאומר לדעתי שהערב פיורטינה לא תפסיד.

    פארמה-טורינו-1 (ביחס: 2.05).

    עוד משחק נוסף מהליגה האיטלקית כאשר פארמה חוזרת למשחק ביתי בו תארח את טורינו פארמה שלא ניראת טוב מתחילת העונה חוזרת למשחק ביתי כאשר במחזור האחרון הקבוצה מסיימת במשחק החוץ אצל מילאן בתוצאה מצויינת בתיקו 1-1 פארמה שבמחצית השנייה במשחק הראתה כדור רגל ואף כבשה ניראת טוב במחזורים האחרונים אך ללא ניצחון מתחילת העונה הערב בפארמה מייחסים חשיבות רבה לקראת המשחק הביתי הערב כאשר כל תוצאה עלולה לסבך את הקבוצה בתחתית הליגה מה שלא מעוניינים במועדון לשוב לעונה שעברה לקרבות התחתית מנגד מגיעה טורינו הקבוצה יוצאת הערב למשחק החוץ אצל פארמה כאשר היא במחזור האחרון מסיימת במשחק ביתי חלש ומאכזב בתוצאה 1-1 מול סיינה טורינו שלא ניראתה טוב במשחק ואף הורחק לה שחקן איננה הצליחה להשכיל ולנצח מה שגרם אמנם להיתקרב לתחתית הליגה הערב טורינו מגיעה למשחק חשוב בו תיתקל הקבוצה באורחת ויריבה לתחתית בדמות פארמה בטורינו יודעים שהערב במגרש הביתי של פארמה יהיה לקבוצה קשה אך מקוים ויודעים שכל תוצאה פרט לניצחון יגרור את הקבוצה לתחתית הליגה ובקבוצה אינם מעוניינים בכך הקבוצה אף היא ללא ניצחון מתחילת העונה ודוקא הערב מקוים לרשום ניצחון ו3 נקודות יקרות הערב.

    בהצלחה לכולם שיהיה וחג שמח לפורום התותח.
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי את פארמה מול מילאן והיא בהחלט הרשימה אותי ולא היתה רחוקה מניצחון בסן סירו. יש לה חלוץ ברזילאי נהדר ששכחתי את שמו, שחקן מאוד מסוכן. אבל מצד שני טורינו מפחידה אותי היא סיימה את שני משחקי החוץ שלה העונה בתיקו, כמו שפארה סיימה את שני משחקי הבית שלה בתיקו. אם אתה שואל אותי X קלאסי המשחק הזה.
     
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחי פיורנטינה ממש לא שווה ביחס הזה. רומא קבוצה טובה בהרבה מבחינת האיכות כמו שאמרתי בהמלצה, וביחס כל כך נמוך לא הייתי מתקרב למשחק הזה. בקשר לטורינו ופארמה יש סיכוי גדול שאתה צודק, אחלה הימור.

    שיהיה חג שמח אחי
     
  4. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תקשיב רומא לא עדיפה בבירור על פיורטינה למרות שרומא העונה ניראת טוב בהרבה מהשנים האחרונות אל תשכח נגד יובנטוס הם הציגו משחק טוב אבל ההגנה לא תיפקדה אצלה טוטי לא ישחק היום הוא פצוע וטוטי חלק חשוב מרומא פיורטינה במגרשה הביתי והוא ביתי כי פיורטינה ידועה שבקהל אוהדים חם ותומך וביחד עם הכושר הטוב של פיורטינה גם בליגה וגם בגביע אופ"א לדעתי לא תפסיד

    וחג שמח גם לך תותח
     
  5. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חברים מקוה שניצלתם 2/2 הערב !!!!

    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/champions.Xxx
     
  6. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אחרי הנפילות שלי במשך השבוע וחצי האחרונות, החלטתי לעשות הפסקה עד סופש"ע.

    בכל מקרה, כל הכבוד על הפגיעות.