גביע הטוטו 03/04:מכבי פתח תקווה מחזיקת גביע הטוטו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏8/8/03.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז למרות שזה רק גביע הטוטו, וכולם מתעניינים רק ביכולת העלובה של מכבי מול ז'ילניה, עונת 03/04 של הכדורגל הישראלי נפתחת בסוף השבוע רשמית, עם המחזור הראשון של גביע הטוטו.

    השנה זאת השנה השניה ברציפות ששיטת המשחקים משונה, ולאחר שבשנה שעברה הוא כלל 4 בתים של 6 קבוצות, שהמנצחת בכל בית עולה לחצי הגמר, השנה חולקו 24 הקבוצות(12 מכל ליגה) ל-6 בתים של 4 קבוצות, והעולות לרבע הגמר, שנוסף לחצי ולגמר משנה שעברה, הן המנצחת בכל בית ועוד 2 הסגניות בעלות המאזן הטוב ביותר.


    בית א'
    1. מכבי ת"א 0-0 0
    2. בית"ר י-ם 0-0 0
    3. הפועל פ"ת 0-0 0
    4. נצרת עילית 0-0 0

    בבית א' פותחת אלופת המדינה, שבשנתיים האחרונות הגיעה לחצי הגמר, מול הקבוצה היחידה בבית מהליגה הלאומית, נצרת עילית. במכבי ת"א לא מתעניינים יותר מדי במשחק, לאחר חרפת ז'ילניה ביום רביעי, אבל אם הם רוצים בכל זאת לפתוח את העונה עם איזשהו טעם טוב, הם חייבים להתאפס ולנצח את המשחק הזה. נצרת עילית מפנטזת על סנסציה עקב מצבה של מכבי, אבל לא נראה שהיא יכולה לעשות דברים מדהימים.
    בית"ר י-ם, שנראת אופטימית מאוד, במיוחד לאחר הקיץ הטוב יחסית שעבר עליה ביחס לשני הקיצים הקודמים, תנסה לעלות לשלב הבא בגביע הטוטו, אבל המשוכה הראשונה שלה היא משוכה שניראת לפחות כרגע משוכה קשה מאוד, הפועל פ"ת המתחדשת, שהתחזקה בשחקנים שנראים טובים מאוד, ובין השאר בשחקן גנק ששיחק השנה בכל משחקיה של הקבוצה בליגת האלופות. גורם בפ"ת הגדיר את הקבוצה כ'קבוצה שיכולה להיות הטובה ביותר בתולדותיה של הפועל פ"ת'.


    בית ב'
    1. מכבי חיפה 0-0 0
    2. אחי נצרת 0-0 0
    3. בני סכנין 0-0 0
    4. הפועל ר"ג 0-0 0

    מכבי חיפה, מחזיקת גביע הטוטו וסגנית אלופת המדינה, קיבלה בית שלפחות עפ"י הנייר, הוא הקל ביותר שיש במפעל השנה. שתי העולות החדשות וקבוצה מהליגה השניה, אפילו שהיא מחזיקת גביע המדינה. חיפה תפתח את משחקיה מול העולה מהמקום השני בלאומית, איחוד בני סכנין. התוצאה של המשחק הזה די צפויה מראש, וחיפה תתיחס למשחק הזה כניסוי כלים.
    במשחק השני בבית, תשחק העולה מהמקום הראשון, מכבי אחי נצרת, נגד מחזיקת גביע המדינה, הפועל ר"ג, שאיבדה את רוב גיבורי הגביע לקבוצות השונות, ולא מצפה למשהו יותר מדי גדול מהעונה הזאת. שתי הקבוצות יעלו בהרכבים חסרים מאוד, מה שמאזן פחות או יותר את יחסי הכוחות בין הקבוצות. המשחק של נצרת מול ר"ג ושל בית"ר מול פ"ת מבית א' יערכו כהצגה כפולה באיצטדיון ר"ג.


    בית ג'
    1. הפועל ת"א 0-0 0
    2. מ.ס. אשדוד 0-0 0
    3. מכבי הרצליה 0-0 0
    4. צפרירים חולון 0-0 0

    בית יחסית חלש ברמתו, עם הפועל ת"א, פינאליסטית גביע הטוטו משנה שעברה, שהציגה יכולת פשוט מעליבה ברוב שלבי העונה, ואיכשהו סיימה במקום השלישי, אולי בגלל פתיחה טובה. הקבוצה השניה בבית, מ.ס. אשדוד, שבעונת 2002 סיימה במקום הרביעי, עברה בשנה שעברה עונה נוראית, וככל הנראה הייתה יורדת, אם היריבות שלה לא היו ראשון וכפ"ס העלובות. שתי הקבוצות, שיפגשו במחזור ראשון דחוי, התחזקו בצורה משמעותית בקיץ, כאשר הפועל התחזקה בין היתר בכפיר אדרי, רמי אבו לאבן ויוסי רוזן, ואשדוד התחזקה באבוקסיס, דומב ונגר. שתי הקבוצות האחרות בבית, הרצליה וחולון, לא אמורות להוות בעיה להפועל ואשדוד, אולם הרצליה, שכמעט עלתה בעונה שעברה, יכולה לפנטז על מקום שני שיעלה אותה בעזרת כמות נקודות מתאימה.

    בית ד'
    1. מכבי נתניה 0-0 0
    2. הפועל כפ"ס 0-0 0
    3. הפועל רעננה 0-0 0
    4. הכוח ר"ג 0-0 0

    מכבי נתניה היא כמובן הפייבוריטית בבית ד', כאשר הסגל המצוין שהוביל את הקבוצה למקום הרביעי בעונה שעברה נשמר, וגילי לנדאו, שהוכיח את עצמו כאחד המאמנים הטובים והאטרקטיביים בליגה, חיזק את העמדות שמבחינתו דרשו חיזוק בסגל של הפתעת העונה שעברה. כך למשל, את מרטין פשקו שעזב יחליף ככל הנראה השוער הארגנטינאי היהודי ניקולאס טאובר, וגיא סלומון יישאר השוער השני.
    הכח ר"ג היא הנציגה השנייה של העיר ר"ג במפעל זה. הקבוצה הורדה לפני שנה לליגה הארצית עקב חובות, אך חזרה במהרה לליגה הלאומית הכל-כך מוכרת לה.
    אז יש לנו נציגת לאומית שרשמה עלייה בעונה שעברה, ונציגת לאומית, שרשמה ירידה, זוהי הפועל כפ"ס. כפ"ס, עם לופא קדוש על הקווים וסגל דומה לסגל מן העונה שעברה, תהיה גם היא פייבוריטית בבית זה.
    הקבוצה הרביעית היא הפועל רעננה, שזכורה בעיקר כקבוצה שמנעה מהפועל ירושלים עלייה לליגת העל. רעננה לא נראית כקבוצה מאיימת השנה, וכנראה שבדומה לליגה, גם בגביע הטוטו לא יהיו לה שאיפות מרחיקות לכת.


    בית ה'
    1. הפועל ב"ש 0-0 0
    2.בני יהודה 0-0 0
    3. עירוני ראשל"צ 0-0 0
    4. מכבי קריית גת 0-0 0

    בבית ה, הפייבוריטית הברורה היא נציגת בירת הנגב, פיינאליסטית גביע המדינה מהשנה שעברה, הלא היא הפועל ב"ש. עם חיזוק ברזילאי, וסגל דומה לסגל המצליח מהעונה שעברה, אין ספק שב"ש יכולה לרוץ חזק בליגה, וודאי שגם בגביע הטוטו.
    הנציגה השניה של ליגת העל, היא בני יהודה. הזהובים, שעברו קיץ של טלטלות והרבה סימני שאלה, הם בעצמם סימן שאלה גדול. הם נראים כפייבוריטים למקום השני, אבל בעיקר מכיוון ששתי היריבות האחרות הן פאתטיות.
    הפאתטית הראשונה היא עירוני ראשל"צ, היורדת מליגת העל, קבוצה שאין לה כסף אפילו לסנדויצ'ים לשחקנים.
    הפאתטית השניה היא מכבי קרית גת, שעקב בעיות בקרה וחובות, הורדה לליגה א', כלומר, לפני שנתיים הייתה בליגת העל, והיום- בליגה הרביעית.


    בית ו'
    1. מכבי פ"ת 0-0 0
    2. הפועל י-ם 0-0 0
    3. הפועל חיפה 0-0 0
    4. קרית שמונה 0-0 0

    בית גם כן חלש ברמתו, עם מכבי פ"ת, שלמעט סלים טועמה לא התחזקה משמעותית בקיץ, וסיימה במקום השישי הכ"כ אופייני לה, הפועל י-ם, שהחמיצה את העלייה במחזור האחרון, הפועל חיפה, שהבטיחה שהיא חוזרת לליגת העל עוד לפני שנגיד דודו אוואט, וקריית שמונה, העולה החדשה והמפתיעה. קריית שמונה כנראה לא תעשה בעיות לפ"ת, והפועל י-ם וחיפה שיתמודדו על המקום השני שעשוי להוביל לרבע הגמר.
     
  2. slim Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/02
    הודעות:
    51
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כפר סבא הביסה את רעננה 7-1
    יאללה כפ"ס

    אברג'יל (צמד)
    שרון עמר
    מוחמד עיסא
    ניב טל
    שחר סימנטוב
    צחי שמריהו
     
  3. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיכום היום הראשון:

    בית ב'
    1. אחי נצרת 1-2 3
    2. מכבי חיפה 0-0 0
    3. בני סכנין 0-0 0
    4. הפועל ר"ג 2-1 0

    במשחק שפתח את בית ב', שיחקו אחי נצרת והפועל ר"ג באיצטדיון ר"ג בהרכבים חסרים מאוד, עקב שחקנים רבים שלא נרשמו בבקרה. בדקה ה-60 העלה הברזילאי של מחזיקת הגביע את הקבוצה ליתרון 1-0, אולם בדקה ה-82 השווה עבד מואד, ודקה לסיום כבש גוסטבו בוקולי את שער הניצחון לזכות העולה החדשה. המשחק של חיפה מול סכנין יתקיים מחר.


    בית' ג'

    1. מכבי הרצליה 1-1 1
    2. צפרירים חולון 1-1 1
    3. הפועל ת"א 0-0 0
    4. מ.ס. אשדוד 0-0 0

    מכבי הרצליה עלתה ליתרון מוקדם בדקה השמינית משער של שלומי טולדו, שניצל טעות של השוער. היתרון החזיק 23 דקות, עד שצפרירים השוותה משער של אלירן חסון. הרצליה במקום הראשון בזכות העובדה שמשחקה היה משחק חוץ. המשחק של הפועל מול אשדוד יתקיים במועד אחר, ולא מחר.


    בית ד'

    1. הפועל כפ"ס 1-7 3
    2. מכבי נתניה 0-0 0
    3. הכח ר"ג 0-0 0
    4. הפועל רעננה 7-1 0

    היורדת מליגת העל קרעה לגזרים את רעננה בדרבי השרון, שהופיעה למשחק עם הנוער, עקב השתהות של הנהלת רעננה בהעברה של הבוגרים בבקרה. ניב טל עשה את הסיפתח, וצחי שמריהו העלה ל-0:2. תומר בצלאל צימק, אבל 7 דקות לאחר מכן כבש הנבחן מוחמד עיסא את השלישי של כפ"ס. יניב אברג'יל הוסיף צמד, והעלה ל-1:5. שרון עמר כבש את השישי, ושחר סימנטוב חתם את התוצאה 8 דקות לסיום. מחר מכבי נתניה תארח את העולה החדשה-ישנה ללאומית, הכח ר"ג.


    בית ו'

    1. קרית שמונה 1-2 3
    2. מכבי פ"ת 0-0 0
    3. הפועל י-ם 0-0 0
    4. הפועל חיפה 2-1 0

    העולה החדשה ללאומית, הפועל קרית שמונה, עשתה מיני-סנסציה כשניצחה את הקבוצה שלפני 4 וחצי שנים חגגה אליפות. חיפה, שהופיעה בהרכב חסר מאוד, שיתפה נבחנים רבים, אבל היא לא תרצה להיסתמך על היכולת שלהם היום. אחד הנבחנים, טודואנה הקונגולזי, העלה את החיפאים ליתרון ראשון, אבל שרון אזולאי השווה בפתיחת המחצית השניה, ו-18 דקות לסיום המשחק השלימה קרית שמונה את המהפך והנצחון עם שער של שלום עקיבא. מחר ישחקו מכבי פ"ת והפועל י-ם.
     
  4. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גביע הטוטו היה ונשאר מפעל סתמי שכמעט אין לו ערך,אבל חשוב לזכור שיש
    לו מס' יתרונות חשובים,יש רווח כלכלי(בתנאי שמגיעים לשלבים הגבוהים יותר),אפשר לבחון
    שחקנים חדשים,שלב הבתים יכול לפתח את כושר המשחק הלקוי של תחילת העונה
    לקראת הליגה.

    אגב תוצאות מעניינות,כפר סבא נשמעת טוב..
     
  5. שגיא Guest

    כפר סבא לא נשמעת טוב, היא שיחקה מול הנוער של רעננה, זה לא היה ממש קשה לנצח אותם.
    בכל מקרה, אברג'יל אמור להיות אחד מהמצטיינים בליגה הלאומית השנה.

    בכל מקרה, היום יערכו להם המשחקים היותר מעניינים.
     
  6. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כפר סבא נראת טוב בכלליות,במיוחד לקבוצה לליגה לאומית.
     
  7. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    הפועל באר-שבע מוליכה ברייסר 1-0 על בני יהודה משער של אופיר חיים בדקה ה11.
    כעת הדקה היא הדקה ה20.
     
  8. שגיא Guest

    אז הפועל ב"ש כבשה רביעיה, 4-0, מול בני יהודה. אופיר חיים נראה טוב וכבש צמד כבר במחצית הראשונה של המשחק. במחצית השניה הוסיף גם סגרון צמד משלו, וסגר רביעיה לבאר שבע במשחק הרשמי הראשון שלה העונה.
    אגב, מישהו יותר עם איזה שחקנים בדיוק בני יהודה עלתה לשחק?

    משחק נוסף שהסתיים, בין בית"ר ירושלים לבין הפועל פ"ת הסתיים בתיקו, 1-1. יוסי שבחון העלה בדקה ה27 את הפתח תקוואים ליתרון, אך כעבור שלוש דקות בית"ר כבשה, שער נגיחה של עמיר תורג'מן בבכורה שלו, שער שקבע 1-1, תוצאה שנשמרה עד שריקת הסיום.


    אגב, שימו לב לזה, ממש עכשיו, נצרת עילית מובילה על מכבי ת"א 1-0, הבעיות בת"א כנראה נמשכות, ואחרי 12 דקות מכבי ת"א כבר בפיגור של 1-0. הולך להיות מעניין שם כנראה. נראה אם הם יצליחו לחזור למשחק.
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1:1 בין בית"ר ירושלים להפועל פ"ת. שבחון כבש בדקה ה-27 לפ"ת, תורג'מן איזן מכדור חופשי של מליחי כעבור 3 דקות.

    הרכב בית"ר במשחק הזה (ממש לא אכפת לי מההרכב של פ"ת) : איציק קורנפיין, אינדיו, אברמוביץ' (חרמון 79), עופר טלקר (מיקי עטיה הנרקומן 73), דוד אמסלם, דניאל היידמן, מאור מליקסון, עידן מליחי, שלומי ארבטמן (עמית בן-שושן 73), עמיר תורג'מן, שלמי משה (אלי ששון 58).

    ברק יצחקי לא שיחק בגלל שלא נרשם ועבר בבקרה, אך שימו לב מדוע משה ביטון (אני!) לא שיחק במשחק הזה - הבקרה התקציבית איבדה את החוזה שלו ולא מצאה אותו - כך שאי אפשר להעביר אותו. בני זונות.

    אגב, אני מקווה שהחילוף של מיקי עטיה לא יקרה יותר... אני עדיין לא מבין מה הוא עושה כאן, חייבים להעיף אותו לעזאזל. תמות, עטיה, שהמשטרה ימצאו את כל ההרואין שלך.

    סה"כ היו חשובים לנו שני שחקנים די חשובים, זה משחק בגביע הטוטו סה"כ ובכל זאת - להפועל פ"ת יש קבוצה מצוינת, אומרים שזאת הקבוצה הטובה בתולדות המועדון ממלאבס. בכל מקרה, אני אנסה להשיג עוד מספר פרטים על איך התנהל המשחק.
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב, שימו לב לזה - מחצית בבלומפילד, 1:0 לנצרת עילית על מכבי ת"א.

    כך חולפת תהילת עולם, אה?
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די די די....
    זה יותר מידי טוב בשביל להיות אמיתי.
    עכשיו רק חסר שמכבי ריאל חיפה תפסיד לסכנין
    ואני מסתובבת כל השבוע עם חיוך מרוח על הפנים.


    התחילה כבר המחצית השניה?
     
  12. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו, כמה אני שמחה עכשיו שדווקא העונה החלטתי לקנות מנוי :?
    טוב נו, אני חושבת שעכשיו כבר אפשר להתחיל בתירוצים על כך שזה זה"כ גביע הטוטו ועוד יש מחצית שלמה ואפשר לכבוש שני שערים(נשמע מוכר למישהו?).

    *אם מישהו מעוניין בחוות דעתי המלאה על הנושא, בגלל שאין לי כח לכתוב שוב מוזמן לפנות אליי בהודעה פרטית ואני אשלח לו לינק.
     
  13. Thierry Henry Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/02
    הודעות:
    595
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2-0 לנצרת עילית דקה 87 טחח..
     
  14. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק של מכבי ת"א נצרת עילית נגמר
    0-2 לנצרת עילית
    הללויה
     
  15. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    מכבי "ריאל" חיפה :twisted: ליהי....
    חיפה אמנם לא הפסידה אבל אני בטוח שתשמחי מ0-0 מאכזב מאוד בפתיחת העונה...

    13 אלף צופים היו בקריית אליעזר וראו את קבוצתם מאכזבת...