המלצות לשבת - ליגה צרפתית ראשונה

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י תומר22, ‏15/9/07.

  1. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הליגה הצרפתית חוזרת לפעולה, וגם לטופס הווינר, עם המחזור השמיני. כאן יש את ההמלצות למשחקי היום.
    אזהרה: מדובר בליגה הכי לא צפויה ובמשחקים הכי קשים להימור. הכל אפשרי בליגה הזו, אז בזהירות!

    מארסיי - טולוז(משחק מס' 53). שתי הקבוצות סיימו בעונה שעברה צמודות זו לזו, במקומות השני והשלישי, אבל פתחו בצורה נוראית את העונה הנוכחית. לשתי הקבוצות יש 7 נק' כרגע, אבל לטולוז חסרים שני משחקים. מארסיי, שתשחק באמצע השבוע בליגת האלופות, תחסר במשחק הזה את הקפטן לוריק סאנה. טולוז תעלה ככל הנראה ללא שני המגנים הפצועים, ז'רמי מתיאו ואלבין אבונדו(בספק). ההימור: X יחס: 3.00.

    אוקזר - ניס(משחק מס' 62). הפגרה באה בזמן לאוקזר שנראתה רע עד עכשיו, עם שישה הפסדים, ניצחון בודד וההגנה הגרועה בליגה. ניס עם פתיחה סולידית וטובה מבחינתה, כולל ניצחון מפתיע בולודרום על מארסיי. סגל השחקנים של אוקזר טוב יותר, אבל אני מאמין שניס תפתיע ותביא לפיטורים של מאמן אוקזר. ההימור: 2 יחס: 2.80.

    לה מאן - ואלנסיין(משחק מס' 63). שתיים מהקבוצות המפתיעות בפתיחת העונה. לה מאן קצת איבדה גובה בשבועות האחרונים, אבל עדיין מציגה קבוצה מלהיבה ואטרקטיבית, בייחוד עם הרכש החדש לה-טאלק. לואלנסיין יש חוד קטלני וכל פעם חלוץ אחר עושה את העבודה מבחינת כיבוש השערים. זה נראה כמו תיקו רב שערים. ההימור: X יחס: 2.75.

    לאנס - נאנסי(משחק מס' 64). לאנס מגיעה מהמקום הלפני אחרון ועם מאמן חדש, ז'אן-פייר פאפן, שכבר הפסיד במשחק הבכורה שלו. עד עכשיו לאנס ללא ניצחון ועם שער זכות אחד בלבד. נאנסי, מנגד, מוליכה את הטבלה עם 5 ניצחונות ותיקו(יש לה גם משחק חסר). נאנסי היא קבוצה קשוחה שמתבססת בעיקר על מתפרצות ועד עכשיו עושה זאת בצורה מושלמת. נראה לי ששתי הקבוצות ישמרו על המאזן - לאנס שוב לא תנצח ונאנסי תמשיך לא להפסיד ההימור: X יחס: 2.75.

    ליל - בורדו(משחק מס' 65). המארחת היא קבוצת התיקו של העונה, עם 5 תוצאות תיקו, ניצחון והפסד. בורדו הייתה קבוצת התיקו של השנים האחרונות, אבל את העונה היא פתחה די טוב(בעיקר ביחס לגמגום של שאר הטוענות לכתר) ונראית כקבוצה עם אופי, כמו מאמנה לורן בלאן. אני מאמין שבורדו תגנוב איזה 0-1 קטן. ההימור: 2 יחס: 2.50.

    מץ - ליון(משחק מס' 67). אוי ואבוי לליון אם הם לא לוקחים משחק כזה. האלופה הצרפתית לא יכלה לבקש משחק נוח יותר לפני החזרה לליגת האלופות. מץ היא הקבוצה החלשה בליגה, בפער עצום. ההימור: 2 יחס: 1.35.

    סושו - שטרסבורג(משחק מס' 68). סושו פתחה את העונה רע והיא עדיין מחפשת ניצחון ראשון. שטרסבורג הפתיעה רבים עם שלושה ניצחונות רצופים וכדורגל טוב, בהנהגתם של רנטריה וגמיירו הצעירים. למרות הכל, הגיע הזמן שסושו תתחיל לנצח ההימור: 1 יחס: 1.95.

    סט. אטיין - קון(משחק מס' 69). סט. אטיין היא קבוצת בית טיפוסית וההבדלים בין משחקי החוץ לבית אצלה הם עצומים. עם הקהל וארבעת החלוצים בהרכב אין סיבה שהירוקים יפספסו את המשחק הזה, למרות הלחץ שקיים סביב הקבוצה והמאמן רוסיי. קון היא קבוצה חביבה שהולכת להאבק בתחתית עד סוף העונה, אבל את הנקודות שלה היא תצטרך לחפש במגרשים קצת יותר נוחים. ההימור: 1 יחס: 1.50.
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה רבה תומר, ליל תפסיד בבית לבורדו? באמת ליגה קשה חוץ מליון כלום לא צפוי
     
  3. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    תמיד זה היה קשה לנחש משחקים בליגה הצרפתית.
     
  4. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה ליגה צרפתית הליגה הכי משוגעת בעולם וזה בדוקקק!