המלצות מורחבות ליום חמישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י matansahmy55, ‏13/9/07.

  1. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לכבוד החג ובתקווה שנה טובה לכולנו, המלצתי לכבודכם על כמה משחקים בולטים להיום. נתמקד בליגה פינית, אמריקאית ואזהרה מהליגה השוודית. בהצלחה לכולם ונקווה לזכיות רבות.

    ויקינגיט - טמפרה יונייטד

    לטעמי הבאנקר להיום מונח לפנינו. טמפרה יונייטד, אלופת פינלנד ממוקמת במקום הראשון גם השנה, עם 40 נקודות ו-12 ניצחונות מתוך 18 משחקיה העונה. ויקינגיט העולה החדשה, נמצאת מקום אחד לפני האחרונה ועושה רושם שהיא בדרך הבטוחה לחזרה לליגת המשנה.

    האלופה נמצאת בכושר מצוין ובחמשת משחקיה האחרונים השיגה שלושה ניצחונות, ולא הפסידה ולו במשחק אחד. ויקינגיט לעומתה הייתה חולמת על מאזן דומה, מכיוון שבשבעת משחקיה האחרונים היא רשמה ניצחון אחד בלבד. לכל מי שמחפש משחק טוב ביחס מעודד, טמפרה יונייטד שניצחה בתחילת העונה את ויקינגיט, היא הקבוצה הנכונה ההימור 2 היחס 1.50. שימו לב, בטופס הווינר ניתן לשלוח גם ב+1 לויקינגט וניצחון של טמפרה יסמן יחס חלומי, 2.55.

    צ'יבאס יו.אס.איי - לוס אנג'לס

    את הגאלסקי מכירים ברחבי העולם במיוחד בזכות דיוויד באקהם, אך ללא כוכבה הפצוע לוס אנג'לס קבוצה חלשה למדי, ומדורגת במקום האחרון בבית המערבי עם 11 הפסדים ב-20 משחקים. צ'יבאס לעומת זאת בכושר מצוין, וב-9 משחקיה האחרונים רשמה שישה ניצחונות, והפסד בודד. המארחת שנמצאת במקום השני בבית המערבי עם 3 משחקים חסרים על פני המדורגת ראשונה, יודעת שניצחון היום יעניק לה את המקום הראשון, ונגד הגלאקסי אותה ניצחה 0-3 רק לפני שבועיים זאת לא תהיה משימה קשה. ההימור 1 היחס 1.60.

    שימו לב: צי'באס מרבה לדרוס את יריבותיה במשחקיה הביתיים, ומתוך 8 ניצחונותיה כמארחת, 6 הסתיימו בייתרון מבטיח על יריבתה, ולכן אם תרצו להמר על צ'יבאס כשהגאלקסי מתחילים ב+1 תוכלו לקבל יחס פנטסטי של 2.85.

    להתרחק!!

    היחסים בליגה השוודית להיום גבוהים למדי, וישנה סיבה מצוינת לכך. במשחקה של לנדסקרונה - סנסבאל כל תוצאה אפשרית ולכן היחסים טובים, אך אל תתלהבו. אומנם סנסבאל ממוקמת במקום השלישי בליגה השוודית, אך משחקיה האחרונים בביתה של לנדסקרונה מדאיגים למדי. למעלה מ-5 שנים לא הפסידה לנדסקורונה בביתה לסנסבאל, ומתוך חמשת המפגשים האחרונים, הבייתים ניצחו 4 פעמים, וכמובן לא הפסידו. אומנם האורחים טובים יותר אך כשסנסבאל דורכת באיצטדיונה הביתי של לנדסקרונה, כדאי לתפוס מרחק.

    הימור משוגע:

    טי.פי.אס טורקו+1 - האקה

    המשחק הראשון בטופס להיום, בה מתמודדות טי.פי.אס הבייתית נגד האקה יכול להיתפס כמשחק צמוד ומותח, אך בהתבסס על המפגשים בין הקבוצות והיכולת בזמן האחרון אין מקום למחשבה. האקה הנמצאת במקום השני בליגה הפינית עם 34 נקודות ומשחק חסר, מגיעה ברצף פנטסטי של 5 משחקים ללא הפסד, מתוכם 3 ניצחונות.

    טי.פי.אס הביתית מדורגת במקום הרביעי עם 29 נקודות, וכמובן משחק עודף על פני האקה. נתון מסקרן נוסף: רק לפני כשבועיים נפגשו שתי הקבוצות בביתה של האקה, והמארחים ניצחו בתוצאה 1-2. לטעמי במשחק היום אומנם היחס בווינר מטעה, אך אם תחפשו יחס מצוין ניצחון של האקה ביותר משער אחד, יספק את העבודה. ההימור 2 היחס 4.30

    טור מומלץ שלי:

    טי.פי.אס טורקו - האקה 2
    ויקינגיט - טמפרה יונייטד 2
    צי'באס יו.אס.איי - לוס אנג'לס גלאקסי+1 1

    שלושת המשחקים, יניבו לכם יחס פנטסטי של 9.4 תשימו 10 שקלים תזכו ב94, 100 תקבלו 940בהצלחה לכולם ושנה טובה לכולנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/9/07
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה השקעה כל הכבוד. מסכים לגבי טמפרה הם האמפריה של פינלנד. מסכים גם לגבי הגלאקסי שיפסידו גם בלי בקהאם וגם ההגנה שלהם נראית כמו בית שימוש!
     
  3. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה רבה אבל לא שלא שווה לשלוח משקים לא מהעולם הזה חחחח!
     
  4. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הבנתי מה אתה כותב כל כך, אבל אלא אחלה משחקים ומזה משנה מאיזה ליגה.
     
  5. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרתי לך לא שווה לגעת בליגות האלה ראינו אתמול תתוצאות!
     
  6. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מבין מה זה הליגות האלה, אם אתה מכיר את הקבוצה יודע מי משחק מי לא זה בדיוק כמו אנגלית שנייה וכאלה. אתמול לא הלך טוב פעם הבאה יהיה יותר טוב זה ממש לא קשור לליגות
     
  7. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שטיות מתן בקטנה קודם כל ההשקעה וההמלצות שנתת זה טיפ טופ!