המלצות מערכת ליום שישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏7/9/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 1: הפועל פתח תקווה - עירוני ראשל"צ

    בעונה שעברה שתי הקבוצות הללו נאבקו בגביע הטוטו במקומות אחרים. בראשון לציון בוודאי מרוצים מכך שהעונה הם משחקים בגביע הטוטו לליגה הלאומית בעוד בפתח תקווה לא חלמו להגיע למצבם.

    המארחת מפתח תקווה נמצאים בסוג של שפל חדש, נכון בגביע הטוטו הצליחו השחקנים של אורי מלמיליאן להשיג שלושה ניצחונות משלושה משלושה משחקים וטרם ספגו שער, אך בליגה בשבועיים האחרונים ספגה הקבוצה מאם המושבות שני הפסדים קשים שהותירו אותה במקום האחרון בליגה.

    האורחת מראשל"צ מגיעה למשחק הקרוב כשהיא ממוקמת במקום האחרון בבית בגביע הטוטו, עם שני הפסדים ותיקו אחד, מאזן לא מרשים בכלל. גם בליגה אין לבחורים מראשון על מה לשמוח עם נקודה אחת משני משחקים ויכולת לא טובה. אין ספק כי שתי הקבוצות נראות רע ולכן אנו מאמינים כי המשחק יסתיים בתיקו. ההימור: X, היחס: 3.25

    משחק מספר 9: ברייטון - מילוול

    משחק בין שתי קבוצות שיכול להוות משחק מפתח עבור העונה שלהן, המנצחת תרדוף אחר חבורת הצמרת והמפסידה עלולה להסתבך במשחקי התחתית. המארחת ברייטון מגיעה למשחק הקרוב כשמצבה קצת יותר טוב מיריבתה, היא מגיעה כשהיא ממוקמת במקום העשירי בטבלה ולמרות שכבר הפסידה בשני משחקי בית העונה, השניים התקיימו בתחילתה בעוד בשניים האחרונים היא זו שיצאה כמנצחת.

    יריבתה מילוול ממוקמת במקום השישה עשר ומגיעה למשחק הקרוב לאחר שני הפסדים רצופים במסגרת הליגה. תוסיפו לכך את העובדה שהיא טרם ניצחה במשחק חוץ העונה ובשניים שקיימה היא רשמה הפסד ותיקו, ותקבלו את הנתון שאומר כי היתרון של ברייטון רק גודל לקראת המשחק הקרוב. ההימור: 1, היחס: 2.05

    משחק מספר 16: דרי סיטי - סט. פטריק

    מי שיביט על טבלת הליגה האירית ויראה את מיקומן של שתי היריבות שיפגשו במשחק הערב, דרי סיטי (מקום שישי) וסט. פטריק (מקום שני) יחשוב שמדובר בהימור קל. אך רק מי שיביט בפרטים הקטנים יגלה עד כמה הוא קשה.

    דרי סיטי על אף מיקומה בטבלה, מגיעה למשחק הקרוב בכושר הרבה יותר טוב מהמקבוצה מהמקום השני. בשבועות האחרונים דרי ניצחה בשני משחקי ליגה וסיימה בתיקו שלושה נוספים. דרי לא הפסידה אף משחק בחמשת משחקיה האחרונים, ויחד עם זאת מראה סימנים של התחזקות משבוע לשבוע.

    יריבתה סט. פטריק, אינה מטיבה לשחק בחוץ, ולראיה הפסידה בכל שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה בכל המסגרות. בליגה היא מחזיקה במאזן חוץ של ארבעה ניצחונות, חמישה הפסדים ושלושה תוצאות תיקו. אמנם היא מגיעה למשחק הקרוב לאחר ניצחון, אך לפניו היו לה ארבעה משחקים ללא ניצחון שכללו הפסד אחד ושלוש תוצאות תיקו. אין ספק כי היא יותר טובה מיריבתה, אך לאור כושרה אנו הולכים על תיקו. ההימור: X, היחס: 2.85
     
  2. SABI FOREVER Member

    הצטרף ב:
    ‏11/8/07
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיקו במשחק 16 נראה כמו הימור טוב אבל אני הולך על 17 ושם 2 בסט פטריק +1..יחס לא רע בשביל כל תוצאה שתהיה פרט לניצחון הקבוצה הביתית (1.55)
     
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבל שאני לא הולך למשחק של פ"ת היום, אבל לדעתי אתם תנצחו. הייתי בשני משחקים של ראשון ואומנם הם לא הפסידו ברעננה אבל הם קבוצה חלשה ולדעתי פ"ת תנצח בסופו של דבר. בהצלחה שיהיה היום