המלצות ליום שישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏31/8/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 13: קורק סיטי - גאלוויי יונייטד

    הרביעית בטבלה, קורק סיטי, פוגשת את גאלווי שממוקמת מתחתיה, במקום התשיעי בלבד.

    קורק סיטי בכושר חלש מאוד בתקופה האחרונה, כשהיא מנצחת משחק אחד בלבד ב-6 המחזורים האחרונים. האורחת לעומת זאת, נמצאת בכושר מצויין, ועושה רושם שהיא תשרוד עונה נוספת בליגה הבכירה באירלנד.

    האורחת, גאלווי, מגיעה למשחק אחרי ניצחון חשוב 0:2 על סליגו רוברס, כשמחזור לפני כן היא חילצה תיקו מדהים מהמוליכה דרוגהדה יונייטד.

    אין ספק כי קורק סיטי בבית עדיפה, אך התוצאות הטובות של גאלוויי בתקופה האחרונה, העניקו לה לא מעט ביטחון. להערכתנו היא תעלה למשחק ללא רגשי נחיתות, ולא תסתפק בפחות מתיקו נגד הסיטי. ההימור X, היחס 3.5.

    משחק מספר 16: מילאן - סביליה

    משחק בין שתי הגדולות של אירופה אשתקד. מילאן מחזיקת ליגת האלופות פוגשת את סביליה מחזיקת גביע אופ"א למשחק הסופר קאפ של אירופה.

    מילאן פתחה מצויין את העונה עם ניצחון חוץ מרשים במייוחד 0:3 על גנואה, ועושה רושם שהיא בכושר מצויין. מילאן שסיימה במקום הרביעי בליגה אשתקד ואיבדה את תואר אליפות, תעשה הכל בשביל לפתוח את עונת 07/08 עם תואר ראשון בכיס.

    סביליה שעשתה עונה לא פחות מצוינת ממילאן, זכתה בגביע הספרדי ואף איימה על תואר האליפות בספרד כשסיימה במקום השלישי. סביליה במחזור הפתיחה ניצחה די בקלילות 1:4 את חטאפה ואין ספק שגם היא בכושר מצויין. להערכתנו שתי הקבוצות ישחקו התקפי במשחק שיהפוך לרב שערים, אך להערכתנו לא יוכרע בתום 90 דקות. ההימור X, היחס 2.9.

    משחק 19: שאלקה 04 - באייר לברקוזן
    שאלקה פתחה את העונה גרוע. במאזנה ניצחון ליגה אחד בלבד בשלושת המחזורים הראשונים. יריבתה, באייר לברקוזן, ניצחה גם היא רק פעם אחת העונה, אך בשונה משאלקה, היא מגיעה עם הרבה ביטחון אחרי תצוגת ענק במחזור האחרון, אחרי שהביסה 0:3 את קרלסרוהה.

    שאלקה יודעת שהמקום הראשון העונה הוא בגדר חלום בזמן שהיא מתמודדת מול יריבת ענק בשם באיירן מינכן. בשביל להבטיח את המקום השני לפחות, היא חייבת להתעורר להתחיל לנצח בבית. ההימור 1, היחס 1.5.
     
  2. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה רבה מילאן-סביליה משחק שכל תוצאה יכולה להיות בו מצד אחד סביליה אחרי מותו של ראופטה עדיין לא מעכלת אך שחקני הקבוצה מקדישים את ההמשחק למשפחתו.
     
  3. matansahmy55 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    598
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קורק סיטי קשה מאוד לדעתי אבל בתור הפתעה זה מצוין. גם בשנה שעברה גאלווי סיימה במקום האחרון עם 12 נקודות בלבד, ולמרות הכושר הטוב היא לא קבוצה חזקה. האמת באתי לשים על קורק אבל בזכות ההמלצה שלך אני יתרחק מהמשחק. בהצלחה היום לפ"ת
     
  4. orenko999 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/8/07
    הודעות:
    18
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה על הטור. שלחתי. נקווה שתביא לנו קצת כסף...
     
  5. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קורק לדעתי תנצח !