מחזור 1 בליגת העל- 3:0 לק"ש ולבית"ר בפתיחת העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏17/8/07.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    עוד לא נרגענו מאירועי גביע אופ"א והנה בסוף שבוע הקרוב סוף סוף יוצאת לדרך ליגת העל שלנו, בשאיפה לעונה איכותית, צמודה והרבה הרבה כדורגל טוב.

    המחזור יתפרס על פני 3 ימים כאשר ביום שני ישחקו נציגותינו באירופה ששיחקו ביום חמישי במגרת גביע אופ"א.

    בית"ר ירושלים, אלופת המדינה, מגיעה כבר למחזור הראשון עם הראש רק בליגה, אירופה נגמרה מוקדם מאוד מה שישאיר ליצחק שום להתעסק רק בליגה ואולי יעשה את המלאכה יותר פשוטה עבור החבורה מירושלים, בית"ר תפתח את העונה מול בני יהודה שנראית עד כה בהחלט טוב במשחקי גביע הטוטו, אבל ביום ראשון כמובן יחכה לה מבחן רציני הרבה יותר.
    מכבי חיפה פותחת את העונה לראשונה אחרי 3 שנים לא בתור האלופה, ולא רק זה, חיפה מתחילה את העונה אחרי עונה מבישה אפשר לומר ובהחלט אולי זה ישחק לטובת הירוקים שיעשו הכל על מנת להחזיר העונה את הכבוד האבוד. חיפה עברה שינוי רציני בימים האחרונים כאשר נפרדה מדירסאו וקולאוטי וצירפה ברזילאים במקומם לסגל, גם ג'ובאני רוסו חוזר לירוק ובכרמל בטוחים בעצמם לתת פייט רציני לבית"ר ירושלים ואולי אולי להחזיר את האליפות לחיפה- הרבה תלוי בהתאקלמות הזרים החדשים. חיפה תפתח את העונה מול העולה הטרייה מהלאומית- בני סכנין שוודאי תזכה לעידוד רציני מהיציע.
    מכבי ת"א והפועל ת"א לא מרשימות בכלל עד כה בגביע הטוטו וזה בלשון המעטה, וזה דווקא בא אחרי קיץ שבקבוצות יצאו ממנו די מעודדים, גביע הטוטו לא מעניין יותר מדי את אף אחד והעניין המרכזי יהיה כמובן סביב הליגה שם ספק אם מישהו יהיה סלחן מדי כלפי הקבוצות הללו. מכבי ת"א תפתח את העונה מול אשדוד בבית. הפועל ת"א תיצא למשחק קשה מאוד אצל סגנית האלופה מנתניה שרוצה עוד עונה מוצלחת בצמרת הכדורגל הישראלי.
    עוד קבוצה שראויה לכמה מילים היא קרית שמונה שתתחיל בשבת עונה היסטורית ראשונה בליגה הבכירה בישראל, קרית שמונה צפויה באופן טבעי להיאבק על מקומה בליגה והיא תפתח את העונה מול יריבה שכנראה תתחרה מולה בתחתית- מכבי הרצליה.

    עונה מוצלחת לכולם! :aaa031:


    משחקי המחזור:

    עירוני קרית שמונה- מכבי הרצליה- שבת, 17:00
    מכבי פתח תקווה- הפועל כפר סבא- שבת, 19:00
    מכבי חיפה- בני סכנין- שבת, 19:30
    בית"ר ירושלים- בני יהודה- ראשון, 20:50
    מכבי תל אביב- מועדון ספורט אשדוד- שני, 20:00
    מכבי נתניה- הפועל תל אביב- שני, 20:45
     
  2. Cristian Alvarez Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/07
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחזור פתיחה מעניין מאד עם לא מעט ציפיות, כשהמשחק המרכזי הוא כמובן מכבי נתניה נגד הפועל ת"א. הקבוצה של גיא לוזון, שדרסה הערב 3:0 את שירוקי הבוסנית באופ"א, מתחילה להתחבר לה ואני מאמין שהיא תנצח את הקבוצה של עטר ביום שני.

    לגבי שאר המשחקים, הנה דעותיי:
    עירוני ק"ש - מכבי הרצליה X
    מכבי פ"ת - הפועל כפ"ס 2
    מכבי חיפה - בני סכנין 1
    בית"ר ירושלים - בני יהודה 1
    מכבי ת"א - מ"ס אשדוד X

    אני יודע שלא כל ההימורים הגיוניים, אבל אי אפשר לדעת...
     
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    משחק סופר חשוב עבור מכבי חיפה.
    אנחנו כמו בכל עונה נרצה לפתוח את הליגה ברגל ימין עם ניצחון, כאשר אין זמן טוב יותר לעשות זאת בקריית אליעזר.
    תחילה חשבתי כי בני סכנין היא היריבה ההכי נוחה שיכולנו לבקש, אך לאור החיסרון של לא מעט שחקנים בעקבות פציעות ואישורים למיניהם, אנחנו נעלה בהרכב חסר מאוד וסכנין עד כה במשחקי האימון בהחלט מרשימה.
    על פי מה שמסתמן כעת, פאוליניו יפתח בהרכב, ולמרות העובדה שזהו משחקו הראשון בקבוצה הוא ייצטרך להראות אפילו ניצוצות להצדקת המהלך שבוצע, ממש כמה ימים לפני פתיחת העונה.
    http://img505.imageshack.us/img505/1040/smiliegruenweissuy7.Xxx


    על יתר המשחקים ארחיב בהמשך.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/8/07
  4. royi_t32 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/07
    הודעות:
    128
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי מכבי חיפה עשתה טעות כשהחתימה את הזרים שלה בשלב כל כך מאוחר והיא תשלם על זה בקרוב.
    משחק המחזור הוא ללא ספק הפועל נגד נתניה, שתי קבוצות שהשיגו תוצאות טובות מאוד באירופה.
    כל אחת מהקבוצות האלו תרצה ניצחון, נתניה בשביל להראות שלמרות קיץ לא טוב שלה היא עדיין טובה, והפועל תל אביב בגלל הפאשלות בגביע הטוטו והניצחון בבוסניה.
     
  5. Patrice_Evra Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/07
    הודעות:
    330
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוף סוף חוזר הכדורגל שלנו..הפדיחות..הטעויות שיפוט חמורות..רק כאן בישראל..
    אני אומר שנתניה והפועל תל אביב יסיימו בתיקו
    ביתר תנצח (בעזרת השם) את בני יהודה בטדי
    מכבי תל אביב ואשדוד יפרדו בתיקו גם הם
    קרית שמונה תנצח את מכבי הרצליה (הפתעת השנה לדעתי הם קבוצה מצויינת והם יכולים לשחק בבית סוף סוף !
    מכבי פתח תקווה תסיים בתוצאת תיקו מול הפועל כפר סבא.
    וחיפה תנצח את סכנין (הלוואי הלוואי הלוואי)
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סוף סוף הליגה חוזרת, חיכיתי כבר המון זמן וחבל שרק ביום שני הפועל ת"א תערוך את המשחק הראשון שלה בליגה לעונת 08\2007. למרות שעל הנייר בית"ר ירושלים הכי טובה, אני מקווה שמכבי חיפה, מכבי ת"א וגם אולי הקבוצה שלי, תתן פייט וקרב על האליפות, בניגוד לאשתקד. גם שהפער בין בית"ר להפועל היה 3 נקודות או 5, היה ברור שאין לנו סיכוי לזכות, אירופה השפיע עליינו ולמרות שהצלחנו באירופה היא הייתה אולי נטל, גם על מכבי חיפה.
    גם מבחינת איכות הכדורגל, אני מפלל לשנה טובה יותר, אשתקד המון משחקים היו גרועים ולא הובקעו הרבה שערים.

    התלכיד הקבוצתי של מכבי חיפה נראה טוב מאוד עד עכשיו, כאשר הקבוצה משחקת בהרכב מלא. רוברטו קולאוטי ייחסר מאוד, אבל כאן הגיע זמן הפריצה של שלומי ארבייטמן. אני בניגוד לרוב, חושב שהכישלון של חיפה אשתקד היה בגלל שאירופה העיקה על הקבוצה וההגנה הייתה בינונית מאוד. נכון שהיה חסר שחקן כמו עידן טל, אבל ריאל מדריד זכתה באליפות ספרד בלי קשר 50\50 אמיתי. אפשר לקחת אליפות גם עם שני גרזנים במרכז המגרש.
    יניב קטן היה אומלל בשנה שעברה ועד עתה, נראה, שהוא חוזר לעצמו. ג'ובאני רוסו הוא אס שיכול לעלות מהספסל, בזמן שרפאלוב המוכשר ובוקולי נמצאים על המגרש. אני בהחלט חושב שבוקולי מסוגל ליותר מאשתקד.
    סכנין יודעת לעקוץ והיא נראית מצויין עד עתה בגביע הטוטו. איליה יבוריאן חלוץ מצויין שיכול לעשות המון בעיות למכבי חיפה, הוא פשוט פנומן בכל הקשור לניצול מצבים. הקישור של סכנין מוכשר מאוד והיא קבוצה שהיא מוקש גדול, עם תקציב קטן אלישע לוי בנה קבוצה נחמדה בינתיים. כמובן שאם המשחק היה בדוחא, הסיפור היה שונה. אני מאמין שמכבי חיפה תנצח, אבל לא עם חגיגת שערים.

    מכבי פ"ת קבוצה בינונית מאוד, היא קבוצה עם חלק אחורי טוב מאוד, קישור אחורי הורס לא רע(קאקו פצוע לפי מה שהבנתי ובלעדיו הרבה יותר קשה לפ"ת), אבל בעניין ההתקפה - כלום. עומר גולן בעיקר, הוא האס שלה והשחקן היחיד שבאמת מסוגל להבקיע, חוץ מסרסור. הקישור של פ"ת בינוני מאוד, אבל הוא משחק נגד הגנת כפר סבא, שגם היא חלשה מאוד. כפר-סבא קבוצה עם פוטנציאל, החלוץ ההוא שאוחנה בוחן כבר המון זמן, היה טוב מאוד במחנה האימונים של הקבוצה ושמעתי כל פעם שהוא הרשים ומבקיע. מה קרה פתאום בבני יהודה דוארטה פורח?
    בכל אופן, להפועל כפר-סבא יש היתרון גדול ביצירתיות עם בן לוז, ישראלביץ ויבואה, אחד החלוצים הטובים בליגה.

    יהיה מעניין לראות את קריית שמונה. נגד מכבי ת"א בטוטו היא הייתה בינונית מאוד ויותר מדיי לא יצא לי להתרשם מהם. מכבי הרצליה מנגד, שתתארח למשחק היסטורי בקריית שמונה, בנויה בעיקר על בוקסנבוים. קמאנן האדיר עזב וגם מוסטרץ. האם יש מישהו שיודע לתקוע כדור ברשת?
    אני צופה עונה מאוד קשה לחניכים של פרדי דוד וכדורגל פחות טוב מאשתקד.
     
  7. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    סוף סוף הליגה חוזרת, סכנין חוזרת לשחק בליגת העל אבל לצערי הרב נשחק נגד מכבי חיפה בחוץ, בכל זאת אני אנסה לשמור על אופטימיות בעיקר אחרי הניצחונות של סכנין בגביע הטוטו.

    סכנין כמו רוב הקבוצות עוד לא השלימה את הסגל שלה, חסר עוד שחקנים בהגנה ושוער וכנראה עוד חלוץ, ליאונדרו סמיוני חלוץ הרכש הברזילאי עבר בבקרה והוא עשוי לשחק מחר בהרכב יחד עם החלוץ המצויין איליה יבוריאן.

    בקישור של סכנין כנראה ישחקו ח'אלד ח'לאילה,בנון,קולמה ובוזגלו, 4 השחקנים האלה הם בעיקר לא משחקים באגפים אז בגלל זה נראה לי שסכנין לא תשחק 4-4-2 אלא 4-3-1-2 .

    ההגנה היא ללא ספק החוליה החלשה של הקבוצה שלנו, מאיר כהן יהיה בשער והוא בעד עצמו חיסרון גדול לקבוצה שרוצה להישאר בליגה, במרכז ההגנה ישחקו פטי וברקאי, המגן הימני יהיה רבאח והשמאלי יהיה בסאם גנאיים.

    ההרכב המשוער (שלי):
    4-3-1-2

    כהן, רבאח, פטי, ברקאי, גנאיים, קולמה, בנון, ח'לאילה, בוזגלו, סמיוני, יבוריאן.


    שיהיה בהצלחה לסכנין.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/8/07
  8. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    פותחים עונה,חגיגה לכדורגל אבל הקופות מחר בקריית שמונה יהיו סגורות, איך בדיוק אני אמור להיכנס למשחק מחר? לנסוע מהיום ולישון ליד האיצטדיון? מי הטמבל שקבע את ההחלטה הזאת?
    יש בעיה עם הקופות? תעבירו 50 כרטיסים(ובאמת שלא צריך יותר) להרצליה שימכרו את זה כאן ויאפשרו לאנשים להגיע למשחק פתיחת העונה של הקבוצה שלהם.

    הזוי.
     
  9. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הליגה חוזרת ואני אופטימי, אולי השנה תהיה לנו ליגה תחרותית. מכבי חיפה התחזקה, הפועל עשתה רכש יפה וקריית-שמונה ובני סכנין עלו ויתנו הרבה צבע לליגה.

    המשחק המעניין ביותר בשבת (לא שיש יותר מידי משחקים ) הוא בני סכנין נגד מכבי חיפה. אני ראיתי את סכנין בגביע הטוטו והיא מאוד הרשימה. עם שחקנים כמו מאור בוזגלו (שחקן אדיר,שיעלה עם הרבה מוטיבציה נגד האקסית), אילייה יבוראין שהחמיץ המון נגד מכבי וגם יא-יא פטי הבלם המצוין שהגיע מהרצליה אני חושב שסכנין תצליח לשרוד. לגבי מכבי חיפה, לדעתי היא התחזקה בפגרה, יהיה מעניין לראות את פאוליניו וקורוסה שאמורים לפתוח בהרכב. הולך להיות קשה מאוד לחיפה בדוחא, סכנין תעשה לה הרבה בעיות ולמכבי חיפה ללא קולאוטי שיחסר מאוד ורנאטו שעדיין לא יכול לשחק יהיה קשה מאוד.

    יהיה מעניין לראות את קריית-שמונה. ראיתי אותם נגד מכבי בטוטו והם היו לא רעים בכלל. הבנתי שהצטרפו אליהם שני זרים חדשים, קשר וחלוץ ויהיה מעניין לראות איך הם השתלבו. נגד מכבי ההגנה שלהם היתה קטסטרופה ואני לא מבין למה בן שמעון לא הביא בלם שחסר לקבוצה.
    הרצליה אחרי סיום עונה נהדר לא נראים מספיק טוב. בוקסנביום היה חייב לעזוב את הרצליה אחרי ההצלחה האדירה שלו, לא הביאו מחליף הולם לקמאנן ומוסטרליץ' (אם כל הכבוד למקאסי) והקבוצה נחלשה, לדעתי היא גם תרד השנה.
     
  10. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה מחזור פתיחה מחכה לנו. הליגה הישראלית שלנו חוזרת ובגדול. יש הרבה פקולציות לגבי העונה הקרובה, הרבה טוענים שביתר אם כספה הגדול תדרוס את הליגה ותיקח אליפות שנייה. אני דווקא מההתחלה אינני חושב כך, אני חושב שהפועל תל אביב ומכבי חיפה ם הן נחושות ובעיקר הפועל תל אביב, שעשתה רכשים טובים מאוד על פי דעתי. דוס דאנטוס הראה שהוא בלם טוב מאוד אם משחק ראש פנטסטי, גם כבש בכורה בהפועל אתמול באירופה מול שירוקי. מכבי תל אביב, לא היא נראת לי זאת שהולכת לתת פייט לאליפות העונה, כך זה לפחות לא נראה לי. הפועל ומכבי חיפה לדעתי עולות עליה, אני לא אוהב בכלל מה שקורה שם, והימור שלי שאלי כהן יעזוב במהלך העונה.
    כרגיל מידי שנה הגיעו אלינו שתי העולות החדשות, נציגת המגזר הערבי, בני סכנין ועוד קבוצה שהגיע מהצפון וחגגה עליה היסטורית לליגת העל, קרית שמונה. תחושה אישית שלי שקריית שמונה הולכת לשרוד את הליגה הזאת ולא לרדת. היא נראת נחושה מתמיד להישאר בליגת העל והרגשה שלי שהיא תעשה זאת.
    בני סכנין מגיע אלינו לאחר באלגן אחד שלם בתקציב שלמזלה בסופו של דבר השיגה את הכסף הראוי ועברה בבקרת ליגת העל. סכנין היא עוד קבוצה שתלחם על הירידה אם עוד 3-2 קבוצות, אבל גם היא יכולה לעשות את זה ולהישאר בליגה שלנו עוד עונה, אך זה הולך להיות קשה ביותר. בליגה הלאומית סכנין דרסה את הליגה, מעניין איך בליגת העל קבוצתו של גנאים שאני רוצה להגיד לו כל הכבוד, על זה ששיעבד את ביתו כדי להוסיף כסף לקבוצתו שתעבור בבקרת ליגת העל.
    3 משחקים שאני רוצה להתייחס אליהם במחזור הזה הם, מכבי חיפה-סני סכנין, ביתר ירושלים-בני יהודה ומכבי נתניה-הפועל תל אביב.
    המשחק המרכזי הוא ביתר ירושלים מול בני יהודה, משחק בוא ביתר היא כמובן הפייבוריטית הראשית. בני יהודה שהרשימה בגביע הטוטו, נראת מאוד מרועננת, החיזרה אלייה את משה ביטון שכשל במכבי ת"א . הקבוצה תגיע לאחר עונה לא טובה בכלל בא כמעט וירדה לליגת הלאומית. ביתר מצידה תגיע למשחק אחרי עונת אליפות, עונה מקרטעת במיוחד הייתי קורא לזה ומגיע אחרי הדחה ממוקדמות ליגת האלופות, שם ביתר לפחות שיכנעה. ביתר הולכת לקחת את המשחק הזה, זה מסוכה שחייבים לעבור בדרך לתואר.
    קרב צפוני הולך להיות לנו, סכנין מול חיפה. הקבוצה של אלישע מול קבוצתו של רוני לוי, בני סכנין הרשימה בניצחון על מכבי תל אביב בביע הטוטו, יהיה מעניין מאוד לראות אותו מול חיפה. חיפה המתחדשת ברכשים חדשים, ככל הנראה משחררת את קולאוטי וזו לדעתי מכה למועדון הירוק. גם את רוני לוי וקבוצתו יהיה מאוד מעניין לראות בעונה החדשה. למשחק שלדעתי הוא המרכזי, נתניה מול הפועל תל אביב. חתיכת קרב הולך להיות. נתניה בעונה שעברה איכשהו גנבה את המקום השני כמו גדולה והגיע לאירופה, שם עשתה אתמול 0-0 בפורטוגל, מגיע למשחק קשה מאוד מול הםועל החדשה, דובר הרבה במשל הקיץ על היחלשות של מכבי נתניה מעונה שעברה, נראה איך התסדר עטר מול הפועל תל אביב. הפוכל מצידי, עברה מהפכה אחת שלמה, תגיע מלאת אור למשחק הזה מלאת מוטיבציה אחרי ניצחון גדול 3-0 בשירוקי. גיא לוי מאמנה החדש נראה נחוש להצליח, הביא איתו כמה רכשים חדשים במטרה ללכת על האליפות ולתחרות אם ביתר בצמרת. בקיצור קרב מעניין אמוד בין שתי קבוצות צמרת, האחת אחרי עונה מוצלחת והשנייה אחרי עונה מאכזבת יחסית.

    לסיכום: אני מאוד מקווה שתהיה לנו ליגה פורה וצבעונית ולא כמו בשנה שעברה, הייתה לנו ליגה משעממם ודי מגעילה, שבא ביתר לקחה אליפות צולעת,הפועל הייתה במשבר שנתי, חיפה גם כן, ומכבי תל אביב הסתפקה בניצחונות דלים של חצי גול למשחק. נקווה העונה לליגה הרבה יותר טובה, ללא אלימות במגרשים והמון כדורגל התקפי.
     
  11. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תבינו, זה לא שנתניה נחלשה, זה ששאר הקבוצות בצמרת התחזקו יותר ממנה.

    אני בא אופטימי לקראת המשחק נגד נתניה בגלל היכולת הטובה שהציגו שחקני הרכש, דגו ובאדיר אתמול למרות ששירוקי קבוצה חלשה מנתניה.
    העמדה שהכי מפחידה אותי אצלינו היא עמדת המגן השמאלי, יגאל לא מתפקד כבר שנתיים כמו שאמרתי כמעט בכל מקום אפשרי. אני מקווה שנפתח בהרכב של אתמול חוץ מאנטבי שאת מקומו אני רוצה שיתפוס מאור פרץ.
     
  12. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אפילו שזה כל כך עלוב, די, התגעגעתי, כמה טוב שזה חוזר :aaa021: :aaa021: :aaa021:


    איזה מסקנות יש לי למשחקים הנ"ל? ההתאחדות הם חבורה של רכיכות וסמרטוטים שמתקפלים בגלל כמה קופמנים ושרפים שצועקים בטלויזיה על המגרשים הביתיים, הרצליה לא כזאת חלשה כמו שעושים ממנה - עם חיזוק נכון של 2 שחקנים אין סיבה שהיא לא תישאר בליגה. יש לה בלם סלובני נפלא, לטעמי אחד הטובים בליגה, שוער אפס אבל לא אפס כמו היגינס, וסך הכל קבוצה שעם חיזוק תישאר בליגה. סכנין היא המועמדת מס' 1 לירידה, אי אפשר להשאר בליגה רק בגלל בוזגלו ויבוריאן. לגבי האלופה? אני לא מתכוון לנחס את הקבוצה שלי.
    שיהיה בהצלחה ביום ראשון נגד בני יהודה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/ph34r.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/8/07
  13. שגיא Guest

    מכבי חיפה - בני סכנין

    שבת, 19:30, קריית אליעזר
    שידור: ספורט 1

    הליגה חוזרת, ואיתה בני סכנין שחוזר לליגת העל ותתארח בכבר במחזור הראשון בקריית אליעזר אצל מכבי חיפה. בחיפה, עדיין בהלם מכל המהפכה שנוצרה, ינסו להיכנס לטוב לליגה אחרי שהודחו מאירופה כבר בסיבוב השני של האינטרטוטו. שחר הבין שכדי להתמודד עם בית"ר על האליפות צריך לפתוח את הכיס, אבל הוא הבין את זה רק שבוע לפני פתיחת הליגה, מה שהביא לקבוצה שלושה שחקנים מדרום אמריקה (הבלם קרוסה והקשים פאוליניו ורנאטו). בחיפה נפרדו משני שחקנים שהיו יותר אהובים על האוהדים, אחר - דירסאו - ששוחרר עקב צירופו של פאוליניו, והשני - קולאוטי - שהגורל רצה לקדם אותו ובחיפה הבינו שאי אפשר לעמוד בדרכו. מלבד שני אלה, גם קרוסה ורנאטו לא יוכלו לשחק בשני, כיוון ששחרורם עוד לא הגיע. תוסיפו לאלה את הפציעות של שני המגינים, רוני גפני ואייל משומר, ואולי כבר אפשר לקרוא לזה הרכב טלאים. מי שצפוי לערוך בכורת ליגה מחודשת בחיפה ובקריית אליעזר הוא אהוב/שנוא הקהל ג'ובאני רוסו שאמור לפתוח לצידו של פאוליניו בקישור. בוקולי וראפלוב באגפים וקטן עם ארבייטמן בחוד. לארבייטמן תהיה הזדמנות טובה להוכיח את עצמו לפני שמגיע חלוץ זר למועדון. למרות ההרכב החסר, רוני לוי ומכבי חיפה יודעים שבכל הרכב הם צריכים לנצח.

    הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, שי מימון, אדורם קייסי, ג'ובאני רוסו, פאוליניו, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, שלומי ארבייטמן ויניב קטן.

    http://mad.walla.co.il/w/18-200/364186-18.Xxx
    פאוליניו. הופעת בכורה במדים הירוקים.


    בבני סכנין העניינים שקטים ובקיץ עבדו בעיקר כדי לצרף זרים טובים, למרות תקציב זעום. מי שיוביל את הקבוצה, מחר וכנראה גם בהמשך העונה, הוא מאור בוזגלו, הקשר המחונן שמושאל ממכבי חיפה וינסה להוכיח לרוני לוי שיש לו מקום אצלו. פטי אמור להיות האיש החזק במרכז ההגנה ואיליה יבוריאן, יהיה איש המטרה בחוד. ההתלבטות היחידה של אלישע לוי היא האם להרכיב את החלוץ סמיוני על חשבון הקשר חלאילה. בבני סכנין מגיעים מאוד בטוחים בעצמם אחרי שני נצחונות בגביע הטוטו, 2-1 על מכבי ת"א ונצחון מרשים מאוד של 3-0 על מכבי פ"ת. חמישה שערים בשני משחקים זה בהחלט מאזן יפה. בסכנין יהיו מאוד מרוצים מתיקו.


    הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יה-יה, ליאוניד קרופניק, באסן גנאיים, ג'ון קולמה, חיים בנון, מאור בוזגלו, חמד גנאיים, חאלד חלאיילה (לאונרד סיוניוני), איליה יבוריאן.
     
  14. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    רק תיקון קטן: המשחק בחיפה. וקרוסה לא יוכל לשחק במחזור הקרוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/8/07
  15. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    יהיה מאוד מעניין לראות את נתניה נגד הפועל, למרות שהכי קשה לפתוח את הליגה מול קבוצה חזקה כמו נתניה ועוד בחוץ (לפי מה שהבנתי אנגלוביץ' לא רע בכלל וג'ורג' בה עושה רושם של חלוץ טוב) וטוב שגם אם אנחנו נגיע עייפים אחרי המשחק נגד שירוקי, נתניה תגיע עייפה אחרי המשחק מול ליריה.
    לדעתי פ"ת מאוד מאוד לא בינונית, צריך להזכיר שדירסאו היה מועמד לחצי קבוצות בליגה ועד לפני קצת יותר משנה נחשב לקשר האחורי הטוב בליגה, קאקו שהוא לא רע בכלל, סאביץ' שעושה רושם של זר טוב, קדוסי שאחריו רדפה חיפה הרבה זמן וגולן שחיפה רודפת אחריו עד עכשיו?
    יש להם עוד סיבה לאופטימיות משום שהם פותחים את העונה מול כפ"ס המתחלשת.
    בני סכנין קבוצה מאוד מחוברת וטובה, חבל שיש סיכוי מבחינתם שהמומנטום יעצר מול חיפה... אני מקווה שהם לא מפתחים יותר מדי ציפיות. המשחק של בית"ר מול בני יהודה לא יהיה חגיגה של שערים מאף צד, בני יהודה של העונה תעשה חיים קשיים לכל קבוצה שתשחק מולה.
    קריית שמונה עם תקציב של 20 מיליון שקל צריכה להוכיח שהיא טובה מהרצליה ושהמטרה המוצהרת שלה היא לא לסיים מקום עשירי אלה מעבר לזה.
    אשדוד, שלדעתי היה הסימן שאלה הגדול של העונה, צריכה לתקוף את מכבי שירצו להוכיח שהנפילה באופ"א הייתה חד פעמית... נקווה שיהיה ליגה מעניינת, ובהצלחה להפועל http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx