באיירן מינכן - ברצלונה

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏15/8/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 30 בווינר: אז נכון מדובר במשחק ידידותי בלבד, אבל אני קונה מעכשיו שזה יהיה גמר ליגת האלופות. באיירן מארחת את ברצלונה למפגש בין שתי הקבוצות לטעמי הכי מוכשרות וטובות באירופה. רבות כבר דובר על הרביעייה המופלאה של ברצלונה, שרכשה בקיץ את תיירי הנרי, בנוסף לאבידל, יא יא טורה, וגבי מיליטו.

    אולם מול ברצלונה תתייצב באיירן מינכן, שהעונה הכושלת שלה הביאה את ראשי המועדון לשלוף את הפנקס צ'קים ולרכוש מכל הבא ליד. פרנק ריברי, לוקה טוני ומירוסלאב קלוסה ,הובאו כדי לשדרג את ההתקפה של הבווארים. לצידם תוכלו לראות את שווינשטייגר, ואן בומל ואלטינטופ. באיירן משחקת לעיני אוהדיה הביתיים וסביר להניח שתייחס למשחק הזה חשיבות רבה יותר מאשר הקטאלונים. יחס של 2.1 הוא יחס מצויין בטח שבאיירן משחקת בבית, אפילו אם היריבה היא ברצלונה! ההימור 1, היחס 2.1
     
  2. Puyol5 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/9/06
    הודעות:
    539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההרכב שאמור לעלות מו באיירן:

    ואלדס.
    זאמברוטה, תוראם,מארקס, אבידל.
    צ'אבי, טורה, דקו.
    אטו, אנרי, רונאלדיניו.

    אטו והנרי נראים חלודים. רונאלדיניו נראה די טוב במשחקי הידידות האחרונים של בארסה.
    דקו חוזר אחרי שלא שיחק במשקי הידידות הקודמים של בארסה. טורה מראה שכל יורו היה שווה עליו. פשוט שחקן ענק. הקשר אחורי שלברצלונה לא היה מזה שנים רבות..

    אם ברצלונה תשאר עם ההרכב הזה, ותעשה שינויים קטנים, ולא תכניס הרבה צעירים לא מנוסים, היא יכולה לנצח. למרות שגם באיירן חזקה. אני מהמר על 2:2..
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/8/07