Cyberdunk

הנושא בפורום 'פורום מחשבים, משחקים ואינטרנט' פורסם ע"י gilgil, ‏8/8/07.

  1. gilgil Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/07
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשכחו מהמנג'רים הקיימים ברשת שבהם אתם מנהלים קבוצה, פה אתם השחקן עצמו וכל מה שסביבו, ממש כמו בחיים האמיתיים. בתחילת הדרך תבחרו שם ועמדה וכך תתקדמו, תלכו לדראפט, תשכרו מאמנים ותתפתחו עד שתגיעו לרמות הגבוהות באמת.
    המשחק עצמו חדש יחסית כך שאפשר להירשם ולהפוך לכוכב, גם בקהילה הישראלית החדשה במשחק.

    הסבר על המשחק:
    כשאתה נכנס לאתר אתה בוחר signup שם אתה רושם את השם שלך , תאריך לידה שלך , באיזה מדינה אתה גר ואז שם משתמש , אימייל , סיסמא ואישור סיסמא ואז רושם את קוד הוידוי ולוחץ בתחתית הדף על Sign up.
    אחרי שאתה מסיים אתה רושם את שם המתמש או אימייל (עדיף שם משתמש שיותר קל לזכור) ואת הסיסמא ולוחצים על Log In.
    לאחר מכן אתה לוחץ על הטקסט השחור שכתוב שם "You have 0 players in your account. You can create a number of 1 players. Click here to create a new player."
    השלב הראשון זה פשוט , לרשום שם פרטי , שם משפחה , אזרחות ועמדה לשחקן שלך ואז ללחוץ על next step.
    השלב השני זה מביא לך את הציונים שלך כשחקן (בשביל שחקן מתחת המקסימום שאתה יכול לקבל לעמדה זה 20 כשהמקסימום לכל עמדה במשחק עצמו אתה יכול להגיע עד 100 אם אני לא טועה) וגם כן גובה ומשקל (רשום לך גם איך שסופרים בארה"ב שזה לדוגמא 6 feet 5 ו 220 lbs שזה 1.99 מטר ו100 ק"ג) אם אתה מרוצה מהגובה , משקל ונתונים שקיבלת אז אתה לוחץ על GIVE HIM LIFE שכתוב בשחור בולט ממש בתחתית של דף הנתונים אך אתה אתה לא מרוצה (לדוגמא אתה בחרת להיות סנטר וקיבלת בריבאונדים ציון נמוך שם או שבחרת להיות רכז וקיבלת במסירות ציון נמוך) אז אתה יכול ללחוץ על Randomize וזה יטען מחדש את העמוד של הנתונים ויתן לך נתונים שונים (גם גובה , גם משקל וגם הנתונים כשחקן) , כשאתה מרוצה במידה ושינית נתונים אז כשאתה מסיים אתה לוחץ על Give Him Life.
    אח"כ אתה תראה שיהיה כתוב Player has been created. Click Here to continue.
    אז תלחץ על המילה Here שמסומנת בצורה שונה מהם ואז אתה מגיע לעמוד בחירת הליגה.
    עכשיו בעמוד הזה מראים לך את כל הליגות שקיימות במשחק (34 בסה"כ הכולל שם מדינות כמו ארה"ב , ישראל , ארגנטינה , איטליה , צרפת , ספרד , קנדה , ליטא ומדינה בכל רחבי העולם).
    עכשיו מה שאתה עושה זה לתת את סדר העדיפות שלך לכל ליגה (לדוגמא אם אתה הכי רוצה לשחק בישראל אז לישראל אתה נותן 1 , ההעדפה השנייה שלך לדוגמא זה איטליה אז אתה שם לאיטליה 2 וככה אתה מסדר את הסדר לפי ההעדפות שלך שלרוב ההעדפה הראשונה אתה מקבל) וכשאתה מסיים לעשות את הבחירה שאתה מעדיף אתה יורד למטה ולוחץ על הריבוע שכתוב Assign Me A Team ואז קיבלת קבוצה.

    עכשיו אחרי שיצרת את השחקן יש לך את התרפיט הראשי למעלה שיש לך שם את הבחירות הבאות :
    account home - כאן יופיע הפרטים הראשיים של השחקן שלך (שם , גובה , משקל , עמדה , כמה כסף יש לך , אזרחות , קבוצה , איזה ליגה אתה , השווי שלך , המיקום שלך יחסית לשאר השחקנים במשחק , העמדה שלך וכמובן נגד מי ומתי המשחק הבא של קבוצתך).
    my crib - כאן יופיע גם כן כל מה שמופיע בaccount home רק שבנוסף כאן מופיע גם החדשות של אותו יום , הנתונים שלך כשחקן , תוצאת המשחק הראשון ו5 אייקונים שהם קישורים לדברים אחרים שמופיעים בתפריט למעלה כגון המשחק האחרון , אימונים , ציוד ועוד.
    training - כאן אתם יכולים לעשות אימונים על מנת לשפר את היכולת שלכם כשחקן , אחרי שנכנסתם אתה צריכים להחליט איזה חלק אתה רוצה לשפר לדוגמא אתם רוצים לשפר את הכושר שלכם (stamina) אז אתם תראו שמעל כל רשימת המאמנים מופיעים פילטר שכתוב שם Pick One ואז אתם בוחרים את הדבר שמעניין אותכם לשפר , לאחר מכן יופיע לכן איזה מאמנים יש לתכונה שאתם רוצים לשפר , כמה זמן יקח לזה להשפיע , בכמה זה יעלה לכם את הנתון וכמה זה יעלה לכם.
    equipment - כאן זה החנות לקנות ציוד בשביל לשפר את המשחק שלכם (לדוגמא לקנות איזה נעל או מגן זיעה כלשהו ששימוש בהם מעלה לך גם את הנתונים רק שזה אני לא יודע אם מדובר כקבוע או זמני) כדי לקנות משהו בצד שמאל בתמונה של השחקן תלחצו על Buy Merchandise ואז בעמוד שיפתח לכם תחברו מה אתם רוצים לקנות ותקנו את זה , כדי להשתמש בזה אז בעמוד הראשי של equipment יופיע לכם בצד ימין בInvetory את מה שקניתם וכדי להשתמש במשהו תלחצו על equip שמופיע בצד ימין של מה שקניתם (לדוגמא אני קניתי את הנעליים Air Cyberdunk שמעלה את הנתוני קליעות)
    leagues & tournaments - כאן אתה יכול להכנס לראות את הנתונים על כל הליגות שקיימות במשחק , לראות את הסגלים של הנבחרות הבין לאומיות שיש במשחק ונתונים על כל המדינות שיש במשחק
    last match - כאן אפשר לראות את הנתונים של המשחק האחרון של קבוצתך
    contracts - כאן אפשר לראות את הפרטים של החוזה שלך
    hall of fame - היכל התהילה של המשחק שאפשר גם לראות לפי כל מדינה או ליגה את 50 השחקנים הכי גדולים שלה (בכל הליגה שלי אני השחקן ה11 הכי טוב שיש בכל הליגה ובתיקו עם שחקן אחר מהקבוצה שלי על השחקן הכי טוב של הקבוצה)
    tactics - פה אתה יכול לקבוע את הטקטיקות האישיות שלך למשחק שכולל אינטנסיביויות במשחק (אינטנסיבי , רגיל או משוחרר) , אחוזים של זריקות (לדוגמא אצלי ההגדרות זה ש25% מהזריקות יהיה שלשות , 35% זריקות מהצבע ו40% זריקות מחצי מרחק) , סגנון משחק (שחקן קבוצתי , שחקן רגיל או שחקן גיבור = סגנון קובי ברייאנט = אגואיסט) , זמן משחק (כאן יש לך את האפשרות לקבוע כשהכדור אצלך אז איך תנצל את שעון הזריקות , משחק מהיר , רגיל או לנצל את השעון) ואפשרות אחרונה זה מסירות , לכל שחקן אחר בקבוצה כמה אחוז מהמסירות ילכו לאותו שחקן. אם אתם עושים שינויים אז בסיום תלחצו על Send וזהו
    1on1 - כאן זה כדי להרשם לטורנירים של 1 על 1 מול יריבים מכל העולם , יש דמי רישום לכל טורניר אך במידה ואתה זוכה בטורניר כלשהו אז אתה גם מרוויח על זה כסף (3 הראשונים מקבלים כסף)
    bet - כאן ניתן להמר על משחקי הליגות השונות (כולל קבוצתך) שזה כמו ווינר שמופיע לך היחס ל2 הקבוצות (לדוגמא אני הימרתי כרגע על משחק קבוצתי שהקבוצה שלי תנצח שהיחס של קבוצתי עומד על 1.3 כשהיריבה על 4.5)
    draft - זה מיועד רק כשאין לך קבוצה (נגמר לו החוזה בקבוצה הנוכחית שלך) שככה אתה יכול להגיע לקבוצה חדשה.
    fixures - כאן אתה יכול לעקוב אחרי המחזורים הקרובים בכל הליגות שקיימות.
    calendar - כאן יופיע לך לוח שנה של הימים הקרובים שירשום לך מה יש בכל יום שתדע לתכנן את עצמך במשחק (אם זה אימונים או כל דבר אחר)
    manager team - אפשרות זאת מיועדת לספורטרים
    my cyberpoints - אפשרות זאת מיועדת לספורטרים
    forum - הפורום של המשחק
    help - כאן מופיע הFAQ (שאלות נפוצות) של המשחק
    news&blogs - כאן מופיע חדשות של המשחק ובלוגים שאנשים כותבים במהלך המשחק.

    קישור למשחק:
    http://www.cyberdunk.com/?ref=78848
     
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא נעים שהשקעת כל כך ונושא מתחתייך הוא הנושא של המשחק.
    אבל תודה על ההסבר.
     
  3. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
  4. gilgil Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/07
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן לא שמתי לב.. מצטער..
    ואני יעביר את התוכן