monkeys for nothing and the chimps for free http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/36/Rbf-monkeyschimps.Xxx החדש של Reel big fish. אין מה לכתוב, רק לשמוע.... ארתור, גאוני!
לכל הדרימיסטים שיש פה, תמונה למזכרת מההופעה באיסטנבול לפני שבועיים. בקרוב בארץ הקודש!!! http://aycu14.webshots.com/image/20133/2001696418734766212_rs.Xxx
והנה הראיון המובטח ב- Ynet http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3423803,00.html כבוד ענק ללהקה, ולמועדון המעריצים הישראלי! כן ירבו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
וקצת מחוץ לדרים ת'יאטר, כמה המלצות: The Coral - Invisible Invasion, נראה לי שכבר המלצתי על הלהקה הזאת, פולק רוק פסיכודלי מצויין, ליריקה פנטסטית... כדאי. Paul McCartney - Memory almost full, אפשר ללגלג על כך שזה דיסק של בתי קפה, אבל זה האלבום הכי טוב של מקרטני מזה שנים וכנראה גם אלבום הסולו הטוב ביותר שלו, טוב יותר גם מ-Chaos and Creation in the backyard, זה דיסק קצת יותר "מבולגן" מקודמו אבל מקרטני, אולי הגאון המוזיקלי הכי גדול שצמח במאה הקודמת, לא יכול לפספס כשזה מגיע לכתיבת שירים. עשו לו הרבה עוול עם השנים, דחקו אותו לפינה בזמן שהאלילו את ג'ון לנון בזמן שלשניהם הייתה תרומה מוזיקלית פחות או יותר שווה (מבחינה מוזיקלית אפילו יתרון קל למקרטני), מאקה מראה פה שגאונות זה לא דבר שנעלם. Mylo - Destroy Rock&Roll, אני לא בקטע של דאנס והדיסק הזה קצת פחות טוב ממה שעשו ממנו, אבל הוא אלקטרוניקה שנונה עם כמה סימפולים לא רעים (בעיקר הסימפול של Betty Davis Eyes של קים קארנס, In my arms).
האלבום החדש של מקארטני בהחלט טוב מאוד. השיר הראשון ממכר לגמרי וכבר יש לו קליפ. קליפ די אופייני למקארטני אפשר להגיד... הקול שלו נשמע מעולה גם בגיל שישים וחמש.
קודם כל לסוגיית לנון-מקרטני, אני מניח שאם מקרטני היה מת בגיל צעיר ולנון היה נשאר בחיים היחס אליהם היה משתנה כי ככה זה. אבל מקרטני, עם כל הכבוד, עשה לא מעט דברים בשביל להצדיק את הזלזול הזה-כתיבת שירים לסרטים, שיתוף פעולה עם מייקל ג'קסון, כל הפרוייקטים המגוכחים של הביטלס-כל אלה מעיבים על היכולות הידועות שלו. אבל אם כבר מדברים על קריירות פוסט-ביטלס, הרשו לי להמליץ על אחד האומנים האנדרייטדים ביותר של זמננו-ג'ורג' האריסון. כמעט תמיד מתייחסים אליו כאל חבר פחות חשוב בביטלס, כאחד שלא משתווה ללנון ומקרטני, אבל הקריירה שלו מאוד מגוונת ואיכותית. מומלץ במיוחד האלבום All Things Must Pass, אלבום כפול שיצא מייד אחרי התפרקות הביטלס וכולל בעיקר שירים שנדחו ע"י לנון ומקרטני. אלבום שכיאה לאלבום כפול מכיל הרבה מאוד סגנונות, מפולק (בוב דילן כתב שני שירים באלבום יחד עם האריסון) עד רוק כבד דרך בלדות ואפילו פארודיה על קליף ריצ'ארד. כמאמר גידי דודלי, "פשוט פנטסטי".
סליחה, מה לא בסדר בלכתוב שירים לסרטים? רבים וטובים עשו זאת. הלאה, מייקל ג'קסון? לזה נטפלת? כי בימים שהם היו חברים ג'קסון לא היה הדפקט שהוא כיום אלא זמר לגיטימי והם גם הקליטו את say say say שהוא שיר חביב ביותר. מלבד Let it be naked המיותר אני לא רואה איך מקרטני ביזה את שם הביטלס, היו אלה חברות התקליטים שהוציאו אינספור אוספים מיותרים ואביזרים נלווים. דווקא מקרטני חתום על האנתולוגיה המופתית והמבורכת שניתנה למעריצים כמחווה אחרונה של רצון טוב. ההיטפלות של מעריצי לנון כלפי מאקה חרגה מזמן מגבולות הטעם הטוב.
קודם כל אני ממש לא מעריץ של לנון. לגבי המוזיקה לסרטים זה אולי לגיטימי והאמת Live and Let Die שיר לא רע בכלל, אבל זה גם לא יופיע בראש רשימת הדרכים לעשות אומנות טהורה. לגבי הביטלס, התכוונתי גם לנייקד, אבל גם למסחור הטהור שהוא עושה לשירים כמו Hey Jude. אני לא רוצה להיטפל שוב להשוואות, אבל לנון כמעט ולא ביצע שירי ביטלס אחרי התפרקות הלהקה, מקרטני חי מזה.
מתי לנון הספיק לבצע שירי ביטלס? ומה פסול בלבצע שירים שהוא כתב? הוא חי מזה? אם היה חי מזה לא היה מוציא שני אלבומים מצויינים תוך שנה. היו דברים שהציקו לי אצל מקארטני, העטיפה המתחנחנת של ההופעה שלו בארה"ב למשל, אבל הוא בוחר מאוד בעידון את ההופעות שלו בתקשורת, הוא פעיל, מתמסחר - כמו רוב האמנים בגילו אבל עדיין בגבול הטעם הטוב. ואם כבר לנון, ביצוע יפה של אליוט סמית' לשיר Jealous Guy.