ה-11 שעשו לכם את העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Ampelmann, ‏21/6/07.

  1. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז כמו שצוין בכותרת, בדומה לדיון שנפתח בפורום הספרדי, נפתח גם כאן דיון בו נבחר את אחד-עשר השחקנים (אפשר גם יותר) שעשו את העונה הזו למה שהיא. אלה לא חייבים להיות השחקנים הטובים ביותר והנוכחות שלהם ברשימה לא חייבת להיות דווקא בזכות הכושר על המגרש (אבל במקרה כזה חייבים לנמק!) אלא פשוט אלה שעם או בלי הכדור, עשו השנה (עם דגש על השנה הזו בלבד!) דברים שהפכו את העונה הזו למיוחדת.


    ה-11 שלי:
    דיוויד בקהאם
    ללא ספק הראוי ביותר לתואר שחקן השנה. בקהאם הציל את ריאל במו רגליו וידיו, ריגש את כולם מחוץ למגרש ונפרד מספרד ומהקריירה האירופית כאלוף ספרד.

    ג'יאלואיג'י בופון
    שוער יובנטוס, אשר החל את העונה כאלוף העולם עם איטליה וכן עם רבים הממשיכים להכתיר אותו לשוער הטוב בעולם, בחר להישאר עם חולצת הזברה גם בליגה השניה למרות כמות אדירה של הצעות מקבוצות ענק בתמורה לשכר טוב בהרבה.

    ריאן גיגס
    גם בגילו המתקדם, הציג החלוץ הבינלאומי לשעבר הצגות מלאות מרץ וכדורגל שמח ומאושר שהגיע לשיאו בתצוגה הנפלאה מול רומא בליגת האלופות.

    ליאו מסי
    הצעיר שהפך לדמות השנואה של השבועיים האחרונים הציג עונה מעולה במדי הקטלונים, בינהם 14 שערים וחיקוי לשני השערים אותם כבש דייגו מראדונה באותו רבע גמר מול אנגליה ב-86'- האחד הפך אותו לאגדה, השני לנוטוריוס.

    אלכס
    הבלם של פ.ס.וו שבלט בנוכחותו, אבל הרבה יותר בחסרונו, בזכותם ראינו שתי קבוצות שונות לגמרי.

    דייגו
    נציג הרשימה של הבונדסליגה שפשוט שרף והבעיר כל חלקת מגרש עליה דרך עם משחק שחימם גם את היציעים הקרים של ברמן הצפונית.

    חאבייר סאביולה
    החלוץ הארגנטינאי הפך לגיבור הטראגי המוצהר של שנת 2007 כאשר הציג יכולת יוצאת דופן במדי ברצלונה ובכל זאת זכה לאין-ספור סכינים בגב מצד מאמנו העיוור, פרנק רייקארד, אשר העדיף לנטור לו טינה ונענש באובדן האליפות. עונש מתוק וסיבה נוספת לתת לריאל של בקהאם את הצלחת לשנה זו.

    סטיבן ג'רארד
    האקספלוסיב האנגלי הוא בעצם הדרך שלי לציין את ליברפול שהגיעה בעוד עונה אפרורית משהו לגמר ליגת האלופות. אם לפני שנתיים זכתה הקבוצה הבריטית בצ'מפיונס אחרי תצוגות הגנה מכוערות ואנטי-כדורגל מובהק, שהרי השנה מגיע לחברים של סטיבן צל"ש על תצוגה הירואית מול ברצלונה. עדיין לא משחקים כמו מנצ'סטר, אבל על המסלול הנכון.


    כרגע חסרים לי עוד שלושה, נראה מה אתם מוסיפים ונצרף אחר-כך...קדימה!
     
  2. Chievo Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    2,891
    לייקים שהתקבלו:
    6
    1. קאקה - אי אפשר לא לבחור בשחקן הזה, השחקן הכי טוב בעולם לדעתי, הצליח להוביל את מילאן לזכות בליגת האלופות, אולי המעבר של שבצ'נקו לצ'לסי נתן לקאקה לככב בהתקפה הרוסונרית, בכל זאת יכולת אדירה ושחקן נשמה.

    2. ליונל מסי - הדבר הבא, מסידונה, רק שלא יקבל הצעות מסוחרי סמים בנאפולי כשיעבור לשחק שם.

    3. פאביו קוואליארלה - כבש שערים יפהפיים גם במדי סמפדוריה וגם במדים הכחולים הלאומיים, עשה את העונה בקאלצ'ו אני הייתי בוחר בו כשחקן השנה בסיירה אה.

    4. כריסטיאנו רונאלדו- כמה שני שונא את השחקן הזה, אבל העונה הוא שיתף פעולה עם שאר החברים בקבוצתו, השתפר מאוד, והוכיח שהוא אחד מהשחקנים הכי טובים בעולם כיום, מציג כדורגל מהנה (גם מעצבן במידה והוא משחק נגד קבוצה שאתה אוהד).

    5. ג'אנלואיג'י בופון - גם אני מופתע איך אלוף העולם הזה מסכים לרדת ליגה לאחר מבול הצעות מקבוצות שונות, פשוט שוער ענק, גם נאמן וגם הכי טוב בעולם.

    6. דיוויד בקהאם – החזיר את ריאל לחיים בסוף נפרד מהקריירה האירופית כאלוף ספרד.

    נגמר לי כוח, חושב שאין צורך לברר עכשיו

    7. זלאטן איברהימוביץ'.

    8. דידייה דרוגבה.

    9. מריו גומז.

    10. פרנצ'סקו טוטי.

    11. ג'נארו גאטוזו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/07
  3. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר בבקשה להפסיק לקרוא לו ככה, זה משגע אותי. זה אפילו לא קליט.
     
  4. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    זאנטי- הנשמה של אינטר, למרות ששינה את התפקיד הקבוע שלו הוא נשאר אחד השחקנים הכי טובים בליגה, ועזר מאוד לאינטר.

    מאטיראצי- אין צורך לברר.

    זלאטן - אחרי עונה כושלת ביובה , הוא עשה את הכל באינטר.

    בופון - כמו שאמרתם.

    טוטי- שיחק כחלוץ וזה לא התפקיד שלו אבל הוא כבש 26 שערים, אבגלל שהוא שחקן רומא הוא לא יקבל את תואר שחקן השנה.

    גיגס- הוא היה אחד השחקנים הכי טובים ביונייטד , והיה שחקן קבוע בהרכב למרות גילו.

    פיגו- למרות גילו, הוא עשה 19 בישולים והיה אחד השחקנים הכי טובים באיטליה.

    דייגו- השחקן הכי טוב בבונדסליגה , הלוואי שהוא יצטרף לאינטר.

    קאקה- יש צורך לברר???

    בקהאם- אחרי שקאפלו זרק אותו לספסל והחזיר אותו שוב, בקהאם חזר להציג את היכולת שלו מימי היונייטד והיה אחד השחקנים הכי טובים בספרד .

    מאנסיני- שחקן גדול שעושה את הכל ברומא.
     
  5. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בופון - עוד אחד מהסיפורים הקטנים האלה שהופכים את הכדורגל למשהו נעלה. שוער ענק ואגדה מהלכת בוחר לטבוע עם הספינה במקום לנטוש אותה... מעורר כבוד

    מסי - נכון לעכשיו מדובר בשחקן הצעיר הטוב בעולם, והשנאה שהתעוררה נגדו בגלל סתם שער מסכן רק מדגישה את זה. סמל עתידי במקרה שלא יחליט לערוק

    רונאלדיניו - שמן, עונה חלשה, מעבר לשיא, מה לא אמרו עליו? ובכל זאת, הוא היה שם כדי לסחוב את הקבוצה במשך שנה שלמה, עם מספר אדיר של 21 שערי ליגה, למרות שדחלילים טיפשים כגודיונסן וג'ולי ניסו לתקוע לו מקלות בגלגלים

    ג'רארד - אחד מאחרוני שחקני הנשמה בכדורגל האירופי, מבחינתי אפשר לשריין לו מקום ברשימה הזאת כל שנה

    טל בן חיים - ההוכחה שעבודה קשה ומסירות משתלמות: הבלם הישראלי הצעיר, פליט מכבי ת"א האפורה והבונקריסטית של קלינגר, סלל לעצמו בכוחות עצמו את הדרך לצ'לסי ולמשכורת שמנה עם הרבה אפסים

    דייגו מיליטו - עונה אדירה של חלוץ מעולה ומאוד מאוד בלתי מוערך. סראגוסה הייתה שווה מקומות 8-10 ללא הנוכחות שלו

    קאקא - קצת כמו רונאלדיניו חברו לנבחרת, גם קאקא סחב כמעט לבדו קבוצה עייפה למשך עונה שלמה. יש שיגידו שהביצועים שלו היו מרשימים יותר משל הקולגה, אני אומר שמידת ההשפעה וההקרנה שלהם על הקבוצה זהה

    טוטי - ע"ע ג'רארד

    וכמובן...

    פויול - כמו שאוהבים לכתוב במנג'ר על בלמים מצטיינים, פויול היה סלע בלב ההגנה הקטלונית והוכיח בפעם המי יודע כמה איזה בלם אגדי ונשמה הוא. באמת עשה לי את העונה
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/6/07
  6. Red Left Winger Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    2,702
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ה11 שלי:

    אנדרס פאלופ: גם בגילו המתקדם, ממשיך מדי עונה לנעול את השער של סביליה. פשוט שוער נהדר, חבל שהוא לא זכה לפריצה מוקדם יותר, לפני כמה שנים טובות וביזבז זמן על הספסל של ולנסיה. רק בזכותו סביליה זכתה בגביע אופ''א פעם שנייה ברציפות, הרבה בזכותו היא במקום ה3.

    אלכס: הראה שהוא בלם אדיר, תהיה תחרות רצינית שנה הבאה בצ'לסי על עמדת הבלם הפותח לצד טרי ( בעולם אידיאלי ללא פציעות כמובן). עבר את ארסנל וניתן היה לראות את ההבדל של איינדהובן עם אלכס ובלי אלכס במשחק מול ליברפול בפיליפס כשאיינדהובן חטפה 3-0 בעוד ליברפול לא בערב גדול, מטיילת לחצי הגמר.

    מרקו מטראצי: כסחן או לא כסחן, מטראצי מגיע לשיאו העונה, זה החל במונדיאל עם שערים חשובים בשביל איטליה, המשיך דרך התאקל המתוקשר עם זיזו ובסופו של דבר עונה מצויינת של הבלם האיטלקי שמוכיח שבנבחרת הבינלאומית צריכים לחשוב פעמיים לפני שמציבים את קנאברו או נסטה על חשבונו

    פטריס אברה: המגן הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד בעונה פשוט מצויינת. לא הסתדר כל כך בהתחלה וכולם כמובן קברו את הקריירה שלו אך הוא הוכיח לכולם שהוא אחד המגנים הטובים כיום באירופה, ובזמן הפציעה של היינצה הוא שיריין את מקומו בהרכב כשחקן מפתח בהגנה. מגיעה מילה טובה גם לנמניה וידיץ' שהפך בעונה אחת לאחד הבלמים הטובים באירופה אבל הבלמים כבר תפוסים.

    דני אלבס: עוד נציג של סביליה, עונה פשוט פנומנלית לברזילאי. שנה הבאה נראה אותו בקבוצה גדולה ולבטח הוא יעלה את הרמה שלו אפילו יותר. הגנה, מסירות מדוייקות, הגבהות כשצריך וגם בעיטות חופשיות לא רעות בכלל. דני אלבס עשה לי את זה בהחלט.

    ראיין גיגס: עונה נפלאה של הוולשי הוותיק, שחקן הכדורגל האהוב עליי ובמיוחד בתור אוהד יונייטד. היו רגעים בעונה הזאת שגיגס חזר לימים שבהם הוא מוריד ומנפנף בחולצה שלו אחרי סללום מדהים מול ארסנל, אחרי עוד גול נפלא ואחרי עוד בישול מרהיב. ראיין גיגס בעונה פשוט פנטסטית וכמובן גם סגר את הקריירה הבינלאומית שלו.

    מייקל אסיין: תענוג, השחקן היחיד בצ'לסי שהשנה אמרתי שנתן עונה טובה באמת. כשכבר הכל היה אבוד מבחינת הלונדונים רק אסיין היה זה שהמשיך להילחם וכמו חיה פצועה רק תקף יותר ויותר. במשחק מול ארסנל במיוחד אני זוכר את אסיין בהבזקים בהגנה ובהתקפה, בכל מקום במגרש, מכסה כל שטח ריק. עונה פנטסטית של הגנאי שבשבילי לפחות הקשר האחורי הטוב של השנה.

    כריסטיאנו רונאלדו: אין הרבה מה להוסיף על רונאלדו. התחיל את העונה בצורה פנסטית וגם סיים אותה לא רע. למרות שהעייפות ניכרה בחודש האחרון של העונה, קשר שמבקיע ומבשל בכמות דו ספרתית הוא קשר ענק. אם יונייטד לא הייתה מודחת בחצי גמר האלופות הוא היה גם נבחר אצלי לשחקן השנה. מה שכן, בליגה האנגלית הוא נתן עונה פנומנלית.

    קאקא: גאון. איפה רונאלדיניו ואיפה קאקא בעונה האחרונה. קאקא השאיר את כל השחקנים מאחור חוץ מאולי כריסטיאנו רונאלדו. פשוט אמן כדורגל, כיף לראות אותו משחק, רק בזכותו מילאן זכתה בליגת האלופות, אני עדיין לא התאוששתי מהצמד שלו באולד טראפורד, כל כך הרבה חוכמה, עדינות וטאצ' נכון ברגע המתאים.

    דידייה דרוגבה: החלוץ הטוב בעולם כרגע ואין לי בכלל ספק במילים שאני כותב. מלך השערים של הליגה האנגלית, נתן לצ'לסי שערים מכריעים בליגת האלופות וכמובן הוא האחראי הבלעדי לזכייה של צ'לסי בגביע האנגלי השנה. גולים בסטייל, מיקום, בעיטה מרחוק, משחק ראש, דריבל, החלפת רגליים וראיית משחק מצויינת של החלוץ מארץ הפילים. חלוץ העונה.

    רוד ואן ניסטלרוי: הרבה אמרו שזאת טעות שהוא עבר לליגה הספרדית, הרבה אמרו שהוא לא יצליח כמו שהצליח ביונייטד. עונה נפלאה של ההולנדי, סיים כפצ'צ'י והיה רחוק 2 שערים מנעל הזהב האירופית. שלא נדבר על כישורי השפה שלו שתוך שנה הוא למד ספרדית באופן שוטף. רק בזכותו ריאל לא איבדה את האליפות כבר במרץ.


    עוד שחקנים שמגיע להם איזכור:

    דיוויד בקהאם: עם כל הצער שבדבר בקהאם נפרד מאירופה כאלוף ספרד ומה שעוד יותר טוב מבחינתו זה שהוא אחד משחקני המפתח בחודשים האחרונים כשריאל מתקמבקת ובשיניים לוקחת את המקום הראשון מברצלונה. להתראות דיוויד.

    נמניה וידיץ': תוך שנה הפך לאחד הבלמים הטובים בעולם, אם אתם רוצים להבין עד כמה הוא באמת בלם טוב תסתכלו על כמות השערים שחטפה סרביה במוקדמות המונדיאל האחרון וכמה חטפה בשלב הבתים כשהוא היה פצוע.

    איקר קסיאס: עונה נהדרת של השוער ממדריד. הציל את ריאל המון פעמים העונה.

    ליונל מסי: חבל חבל חבל שהוא גרם לי לשנוא אותו עוד יותר עם יד השטן הזאת מול אספניול.

    פול סקולס: בדיוק כמו גיגס, כמו יין, משתבח עם השנים.

    דימיטאר ברבטוב: מעוד חלוץ טוב בליגה הגרמנית הפך לאחד החלוצים הטובים ביותר בפרמיירליג עם כמות שערים ובישולים מכובדת, במיוחד שזאת עונתו הראשונה בקבוצה.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/07
  7. Zenit_FC Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/07
    הודעות:
    15
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) קניזרס - שוער ענק , פשות אין מילים.
    2) אלכס - הבלם של פ.ס.וו , אחד הבלמים הטובים שראיתי השנה , הוא נמצא בכל מגרש בכל דקה של המשחק.
    3) גאטוסו - עוד שחקן ענק , אתם רוצים לראות מזה איטלקי אמיתי תסתכלו אליו , דוגמה מצויינת..
    4) דה רוסי - רוח הלחימה שלו , ההקרבה , אין שחקן פשות גדול , ברמות של טוטי וג'רארד..
    5) טוטי - פשוט מוריד תכובע לפניי השחקן הזה , מה שהוא עשה העונה בשביל רומא ....
    6) ג'רארד - אותו דבר לגבי סטיבי ג'י מה שאמרתי לגבי טוטי , וג'רארד עושה את זה כבר איזה שנה ברציפות...
    7) קרג'קוב - חלוצה לשהבר של זניט ועכשיו של סיביליה ונבחרת רוסיה , חלוצ באמת גדול
     
  8. itzik zohar #20 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/6/07
    הודעות:
    1,078
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוטי - אין מה לעשות זה טוטי שחקן נשמה אמיתי !!!
    מסי - כמו הסיבה שבונדי הזכיר, זה שכל כך שונאים אותו בגלל השער הזה רק מעצימה את העובדה שהוא נכון לעכשיו השחקן הצעיר הטוב בעולם, והוא ההבטחה הכי גדולה שיצאה לכדורגל הארגנטינאי מאז מראדונה.
    טבז - שחקן שתמיד נלחם והוא הציל את ווסטהאם מירידה בדיוק בזמן. שחקן ענק
    קאנוטה - עונה ענקית יש לו והוא הפעם מראה יציבות רבה, נקווה שימשיך כי הוא שחקן גדול שכיף לראות
    גאטוסו - הלחימה שלו אומרת הכל איך הוא שיתק גם את רונאלדו בסן סירו זה היה פשוט גדול
    קסיאס - הדמעות שלו במשחק האחרון הוכיחו כמה שהוא אוהב את ריאל ומקצועיות נטו הוא שוער גדול, אולי הטוב בעולם
    דני אלבס - עונת הפריצה שלו בסביליה והוא לדעתי המגן הימני הטוב בעולם
    ואן ניסטלרוי - היחיד שהיה תמיד מצוין בריאל מדריד והיה יציב לאורך כל העונה
    בקהאם - הקאמבק שלו מדהים חבל שהוא הורס לעצמו את הקריירה בליגה ירודה כמו MLS
    פאלופ - עונה גדולה שהוא עשה בה פשוט הכל והוא זה שנתן לסביליה תגביע
    רונאלדו - התחיל את העונה בצורה מסחררת וקצת נחלש לקראת הסוף, אבל עדיין עונת הפריצה שלו
     
  9. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לקרוא ל-2006/7 עונת הפריצה של רונאלדו זה מעניין.
     
  10. itzik zohar #20 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/6/07
    הודעות:
    1,078
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוף סוף הוא הפך לשחקן יעיל. או שאני טועה?
    אנחנו מדברים על רונאלדו הלא שמן?
     
  11. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שרונאלדו גם את הפריצה וגם את הרי-קאפ עשה כבר בעונות הקודמות. העונה הוא פשוט התעלה על עצמו.
     
  12. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסי
    מסי היה ענק והחזיק את בארסה כמעט לבדו במשחקים שרונאלדיניו ואטו היו רדומים/פצועים.
    הייתה לו פציעה לא קצרה באמצע העונה, אבל הוא חזר כמו גדול.

    טוטי
    הקאפיטנו כבש 26 שערים, נתן את אחת העונות הטובות ביותר שלו, הניף לראשונה את גביע הקופה איטליה אחרי שנתיים של הפסדים לאינטר, זכה במלכות השערים של הסרייה א' וכמובן זכה גם ב"נעל הזהב".
    בפתיחת העונה היו כאלה שחשבו שאולי הפציעה הגדולה של טוטי החלישה אותו, ואולי הוא לא אותו טוטי הגדול שהיה לפני אותה פציעה. הם טעו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx .

    רוד ואן ניסטלרוי

    ההולנדי בא לריאל מדריד אחרי שנים מדהימות ביונייטד, אך התאקלם בספרד מהר מאוד וכבש 25 שערים בדרך לאליפות מס' 30 של ריאל.

    כריסטיאנו רונאלדו

    לאיש ששחט את רומא במו ידיו ( http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx זה עדיין מבאס) מגיע מקום ברשימה הזו.
    הכישרון הצעיר עזר ליונייטד לזכות באליפות ראשונה מאז 02/03
    בחודשים מסויימים של השנה הוא פשוט לא היה ניתן לעצירה והשאיר מאחוריו שחקנים מתוסכלים.

    רונאלדו

    אחרי שהוספד בכל מקום אפשרי, הברזילאי הגיע ממדריד אחרי שנים עצובות אל קבוצה במשבר בדמות מילאן.
    רונאלדו הגיע וכבש כבר במשחקים הראשונים שלו, והיה לו חלק חשוב ומרכזי בקאמבק של הקבוצה האדומה ממילאנו.

    ג'ילברטו סילבה

    אחרי שהנרי נפצע, סרט הקפטן של ארסנל עבר אל ג'ילברטו.
    הוא ביצע את התפקיד בצורה מושלמת ובאחריות גדולה.
    אולי לארסנל חסר כרגע חלוץ, אבל לפחות יש לה קפטן אחראי.

    קאקה

    אין הרבה שחקנים צעירים (והאמת גם לא מבוגרים) שלוקחים קבוצה עייפה וסוחפים אותה עד לזכייה בליגת האלופות. קאקה הוא אחד מאלה.
    הכוכב הברזילאי הציל את מילאן מעונה שהתחילה כעונה הכי גרועה שלה במילניום החדש והפך אותה למוצלחת עם מקום רביעי (אחרי שהתחילה ב :cool: וכמובן זכייה בצ'מפיונס ליג, כולל נקמה עם ליברפול.

    [זה לא 11 שחקנים.]
    כמובן שיש עוד שחקנים שלא הזכרתי כמו ראול, זלאטן, מאנסיני, דרוגבה...
     
  13. Joao Moutinho Member

    הצטרף ב:
    ‏27/3/07
    הודעות:
    253
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקצרה:

    איקר- היה ונשאר השוער הטוב בעולם, יותר מהאיטלקי, יותר מהצ'כי.

    סרחיו ראמוס- בלם ענק, רוח לחימה שיש רק לגדולים ביותר, בגיל 21 הוא כבר החולייה השנייה הכי חשובה (אחרי איקר) במערך ההגנה של ריאל מדריד.

    דניאל אלבס- ללא ספק המגן הימני הטוב בעולם, עשה התקדמות ענקית העונה, והראה שהוא בכמה דרגות מעל כל השאר, שיבוא כבר לריאל.

    רוברטו קרלוס- האמת? רוברטו היה טוב העונה, לא מצויין אבל טוב, מכיוון שלא היו לו מתחרים של ממש אני בוחר בו.

    גבי מיליטו- אין ספק שהוא אחד מהברגים המרכזיים שהובילו את סראגוסה למקום שהיא נמצאת בו כרגע, אחד מהבלמים הטובים בעולם, ואנדרייטד רציני.

    אסיין- שחקן פשוט מדהים, שיכול לשחק כמעט בכל עמדה על המגרש, העונה של צ'לסי רשומה על בעיקר על שמו ועל שם דרוגבה.

    פאולסן- המתחרה היחיד של הדני על עמדת הקש"א היה דיארה, אבל אם להגיד את האמת, פאולסן הרשים לאורך כל העונה, וידארה לא, לכן למרות הליכלוך של פאולסן, אני בוחר בו.

    כריסטיאנו רונאלדו- אני יודע שזה יעורר איזשהו וויכוח, אבל לדעתי הוא השחקן הטוב בעולם, הוא הציג יכולת אדירה לאורך כל העונה, מה שקאקא עשה רק בליגת האלופות.

    דייגו- איך אפשר לא לבחור בברזילאי החמוד הזה? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx , שחקן מדהים שעשה עונה גדולה בברמן, הלוואי שבעונה הבאה נראה אותו בריאל מדריד.

    קאקא- למרות שהוא לא הציג יכולת של השחקן הטוב בעולם בליגה (גם לא משהו קרוב לזה האמת), הוא ראוי למקום של כבוד, בגלל היכולת שהציג בליגת האלופות, אחרי הכל הוא סחב מילאן כ"כ גרועה לגמר, הישג מדהים.

    דייויד בקהאם- על הקאמבק, על הלחימה, על האליפות שעזר להביא לסיבלס, תודה דייויד.

    ואן ניסטלרוי- מלך שערי הליגה הספרדית כבר בעונתו הראשונה, סחב את כל ריאל מדריד על הגב, והוריד אותם בסיבלס, שאפו.

    טוטי- ללא ספק אחד השחקנים הטובים בעולם, לקח את רומא לעונה מדהימה (למרות התבוסה), וגם סיים כמלך שערי הליגה.

    דרוגבה- לא צריך לפרט יותר מדי על היכולות הפנומנליות שהביאו אותו לרשימה הזאת.

    אני יודע שזו רשימה של יותר מ-11 שחקנים, אבל כל מי שהכנסתי אותו, פשוט מגיע לו, זה עוול אם הייתי מכניס רק את טוטי ולא את דרוגבה או להיפך.