מכבי ת"א- לקראת עונת 2003/2004

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י KirkH, ‏8/6/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    טוב, מודה שלא התאמצתי יותר מדי, אבל בחיפוש זריז לא ראיתי ת'רד בנושא - אם פיספסתי תרגישו חופשי להשתמש בטיפקס...

    אז ככה. על השמות הספציפיים והתפקידים הקריטיים אני מניח שעוד נדבר בהמשך הקיץ, אבל כרגע אני רוצה להעלות כאן עניין שלדעתי הכדורגל הישראלי כולו מפספס באופן קבוע.
    אני מדבר על הטיפול המגעיל בכוכבים שמביאים קבוצות להישגים ועונה מאוחר יותר נזרקים מהקבוצה בדרכים משונות. ובדרך כלל מאוד מגעילות...

    אחרי האליפות שאלו את קלינגר בכמה מקומות אם הוא מעוניין שרודריגו גולדברג ימשיך בקבוצה. התגובה של קלינגר "אני מאוד מקווה". היום הבנו למה קלינגר רק "מקווה" ולא יודע. מכבי פתחה הערב את המו"מ עם גולדברג לגבי העונה הבאה (החוזה של רודריגו הסתיים) הצעת הפתיחה של מכבי, תחזיקו חזק, קיצוץ של לא פחות מ-70 אחוז ( :!: ) בשכרו של הצ'ליאני לעומת העונה הנוכחית.
    בתור אוהד מכבי, אני פשוט נגעל מההצעה הזו. לא רוצים את רודריגו? תגידו לו בפנים, תודה על כל השנים היפות, מצטערים אתה לא מה שאנחנו מחפשים לעונה הקרובה... זה יהיה הרבה יותר מכובד, אני בטוח שאין אחד בהנהלה של מכבי שחושב שגולדברג יקבל את ההצעה.

    גם גדי ברומר קיבל הצעה נמוכה מאוד יחסית לעונה הנוכחית. שוב, לא רוצים לא צריך, אל תשפילו את השחקן שגדל אצלכם במועדון ונתן את הנשמה למעלה מעשור...

    כמובן שהתופה לא בלעדית למכבי, ראינו את חיפה מנפנפת בעדינות את עטר, את בית"ר דוחפת החוצה את אוחנה (כשהיה מאמן), בקיצור, לא חסרות דוגמאות.

    זהו, נקודה קטנה למחשבה.
     
  2. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה או ביזיון אחד גדול בהנהלה או טיפשות גמורה, איך קבוצה, שלקחה עונה אליפות, שהתקציב שלה בטח גדל בגלל מענק אליפות ובטח ובטח יגדל בגלל מכירת מנויים, מקצצת לשחקנים יותר מ50 אחוז מהשכר? זה פשוט ביזיון לשמו, ששחקן שתנן מעצמו הכל מקבל כזה יחס, בסוף לשחקנים ימאס והם פשוט יעזבו, ומכבי תישאר בלי השחקנים הטובים שלה, ממש כמו שקרה עם ונד'ינסקי בזמנו, פשוט טמתום לגרום לשחקנים הכי טובים שלך ללכת.
     
  3. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין, אני פשוט מתבייש בלוני. הוא מגעיל אותי. להקיא ...

    אי אפשר לעשות ככה לשחקן, לא לקצץ 50 אחוז מהמשכורת המגוחכת גם ככה של ברומר ולהוריד אותו ל60 אלף דולר בשנה, שחקן שנתן את כל הקריירה למכבי והוא אחד משחקני הנשמה הבודדים שעוד קיימים בליגה.
    בגלל שלא לדבר על רודריגו שגם מאד אוהב את מכבי ומאד רוצה להמשיך ופשוט...משפילים אותו בפומבי עם הצעה שכזאת.

    לא יפה, לא מכובד, ובכלל פשוט מטומטם לוותר על כאלה שחקנים.

    אני אומר לכם אני כל כך אתעב את לוני לתמיד אם הוא גורם לגדי ברומר לעזוב את מכבי ועוד עם טעם רע...הבנאדם מנוול ועל מה שהוא עושה עכשיו אני שונא אותו ואשנא אותו - ושלא תבינו לא נכון, עד השבוע הזה הייתי בין אלה שתמכו בו ..

    גועל נפש! גם כן תרבות ניהול, להשפיל את העובדים הכי מסורים ונאמנים שלך, ולגרום להם להרגיש רע, ולהבין שהם לא רצויים.
     
  4. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    והביזיון ממשיך, היום פוצץ גם המו"מ עם עמיר תורג'מן, שתרם למכבי כל כך הרבה השנה, שגם לטענתו ההצעה של מכבי אליו היא פשוט בושה "במכבי פשוט לא מעריכים אותי, כנראה שהם לא רוצים שאשאר שנה הבאה"
    מה קלינגרלוני הזה חושב לו, שהוא יוכל לבנות קבוצה רק על צעירים ונימני?

    ועוד משהו, מקורבים לזאוטאוטס ניסו לשדך בינו לבין מכבי ת"א, במידה שלא יסגר הפער עם ברונו הייס והוא לא יחתום, במידה וזה יקרה מכבי תבדוק את העלויות, כלומר גם זאוטאוטס כנראה שלא יגיע בגלל ה"עלויות".
     
  5. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לוני פשוט עדיין לא קלט שהוא הבעלים של האלופה... אם הקבוצה אלופה, זה אומר שהשחקנים נתנו המון, ומגיע להם המון כי הם שחקנים שהביאו אליפות, לא חבורה של לוזרים כמו שבמכבי רגילים.... לוני צריך להפנים את זה. לא יעזור, הוא צריך לפתוח את הארנק ולתת לשחקנים שלו הרבה כסף, כי מגיע להם.
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לוני פשוט קמצן. נכון שאף אחד לא יכול להכריח אותו להשקיע מכיסו - אבל זאת קמצנות לשמה.

    הוא רואה שהקבוצה שלו לקחה אליפות, הוא רואה כמה השחקנים שמחים בקבוצה, אז הוא מנצל את זה כדי להוריד משכורות. נכון שהאירוח בגביעי אירופה יקר, ונכון שהפרמיות על האליפות מוציאות אותו די מופסד מהאליפות הזאת - לוני, בחיאת, זה לא יפה.
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אין לי שום בעיה עם הרצון של אנשים בתוך המערכת של מכבי ת"א לראות את רודריגו גולדברג וברומר בחוץ, להיפך, אני אפילו יכול למצוא לזה הצדקה מבחינת סגל השחקנים.
    אבל זו לא הדרך, זאת לא הצורה. כמו שאמרתי, אף אחד להבטיח למישהו שהוא יתחיל ויסיים את הקריירה במכבי, אבל יש צורה יפה ומכובדת להיפרד משחקנים. בטח ובטח כשמדובר בשחקני נשמה או בכאלו שגדלו במועדון.
    חבל לי לראות את ברומר ורודריגו עוזבים בטונים צורמים - פשוט לא מגיע להם...
     
  8. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שמסריח פה זה שגם בהפועל ת"א עושים אותו דבר, ואני לא אתפלא אם לוני & תאומים לא תיכננו את זה ביחד, כיאלו הם עושים מדיניות קיצוצים וככה לשחקנים אין ברירה ואין לאן ללכת, בושה.

    וזוט'ה למכבי? אתמול שמעתי שהוא הולך עם שומי ליוון... כל יום מקום אחר, בסוף הוא ישאר בחיפה.
     
  9. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסף קריספיס, שחקן צעיר שכבש את השער החמישי של מכבי והראשון שלו במשחק מול בני יהודה, חתם ל5 שנים ויקבל משכורות חייל ל3 שנים עד סיום הצבא.
    בנין ונימני, השחקנים הותיקים והבולטים של מכבי, הודיעו ללוני שהם לא מתכוונים לקצץ בשכר שלהם, אבל גם לא ידרשו יותר. למרות שלגולדבר וברומר כבר קיצצו למעלה מ50%, הם לא מוכנים לקצץ קצת, למרות שקיצוץ של נגיד 10%(והם עדיין יקבלו הרבה כסף) יוכל להקטין את הקיצוץ בשכרם של האחרים.
    בניגוד אליהם, ניר קלינגר, המאמן של מכבי ת"א, מעוניין ששכרו יעלה בשנה הבאה בכ50 אלף דולר נטו, אבל לא נראה שאם כל ה"קצוצים" של לוני יש מצב שהוא יקבל ההלאה בשכר.

    ונעבור לרכש מבחוץ, איראדו אסקה, שחקנה של קבוצת החובבנים של מינכן 1860 אמור להגיע לארץ למבחנים, וביחד איתו יגיע גם עימונאל פאפו ששיחק בליברטי הגנאית ושיחק גם עם ג'ון פיינסטיל. גם מקורבים לפיני בלילי מסרו כי יש אפשרות שיעבור ליריבה העירונית.
     
  10. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסאקה אני מריח עוד פרשה נוסח ארוס....
     
  11. Thierry Henry Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/02
    הודעות:
    595
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או-קיי.
    א) המצב הכלכלי פגע גם בלוני הרציקוביץ', היה כתוב בעיתון כלכלה (אבא שלי אמר לי) על כמה תרגילים ותחבולות שהוא מנסה לעשות ולא מצליח, ושמצבו מיתדרדר (אם אפשר לקרוא לזה כך).
    ב) לקבוצה צריכים להיות שלושה מרכיבים: 1) שוער טוב. 2) צעירים מוכשרים שיודעים לשחק. 3) מספר שחקנים ותיקים (4-5) שיוכלו לתרום לקבוצה בניסיון שלהם.
    למכבי יש את 3 המרכיבים האלה, ולדעתי, הם טועים בשחרור תורג'מן, צריכים לעשות מאמץ עילאי להשאיר את ברומר, גולדברג ואת רייס.
     
  12. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם זה נכון שהמצב הכלכלי של לוני מתדרדר..אז הוא עושה בחוכמה..מקרה רובי שפירא כבר היה לנו..צריכים ללמוד מהמצב..
    למכבי יש נוער מצויין ושחקנים צעירים מצויינים..
    דווקא נראה לי שהשחקן מהחובבים של מינכן יהיה הפתעה טובה לאוהדי מכבי..לא יודע למה..הרגשה..
     
  13. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלו הלו, כדאי לשים לזה סוף :wink: אומרים מדרדר, למה?
    בעיקון זה שורש מדרדר בבניין התפעל, כיאלו- התדרדר, אבל חלה הידמות מלאה כך שהת' הופכת להיות כמו עוד ד'- ואז זה ניהיה- הדדרדר, ואז חל תהליך של התלכדות עיצורים ושני הד' הרצופים מתחברים וזה הדרדר, עם דגש משלים בד'... ולמה אמרתי את זה? כנראה בגלל שמשעמם לי+להכין ת'עצמי לבגרות בלשון http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  14. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו יכול להביא עוד מידע על סאקה?
     
  15. Thierry Henry Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/02
    הודעות:
    595
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן.. עם כל הסיבוכים האלה גרמת לי לרצות עוד יותר להגיד מתדרדר