פורמולה 1 2007

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏30/11/06.

  1. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    הוא נוהג כמו מופרע. היום הוא כבר מבוגר, ונונג בקבוצה קטנה יחסית רק בשביל הכיף שלו, אך בשנות ה 90 הוא היה מפורע של ממש. אני ארחיב בהמשך
     
  2. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מירוץ נהדר. מאסה מושלם, באמת לא עשה אף טעות, פרארי עם עצירות פיטס מתוזמנות, אלונסו יותר איטי מהיידפלד, ורק קימי הרס, לא ידוע איך הוא לא עקף אותו ב25 הקפות ראשונות.
    ובכלל היה אקשן, עקיפות, מירוץ טוב. ויש 5 מרוצים באק טו באק השנה! מגניב. הבעיה היא שבגלל זה יש הפסקות של 3 שבועות בין 5 מרוצים השנה, וזה... בעייתי.

    שומאכר היה עוקף את אלונסו בלי למצמץ, או לפחות היה עושה יותר מימין שמאל בזנב של אלונסו. ובכלל, באמת לעודד את קימי זה לא כמו לעודד את שומאכר, שלא לדבר על מאסה. היום אפילו היה לי מאבק אישיות פנימי עם עצמי-חלק ממני(קטן אמנם) איכשהוא רצה שהמילטון יעקוף את מאסה. הוא אשכרה יותר מענין אותי ממאסה, ואני לא יודע אם גם לא יותר מרייקונן. אבל איך אני יכול לאהוב את מקלארן? זה לא עובד ככה, זה בגידה בעקרונות שלי. פרארי שולטים. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/cool.Xxx המילטון, בוא לפרארי!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/4/07
  3. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    אני מנסה קצת לעקוב אחרי ג'נסון באטן ורואה שהשנה התוצאות שלו (בכלל של הונדה) קטסטרופה. לפי מה שהבנתי המכונית פשוט חרא אבל אני לא מבין גדול וסתם שמעתי את זה איפהשהו, אז אם מישהו יכול לעדכן מה קורה בקבוצה והאם יש סיכוי לשיפור בהמשך העונה אני אשמח. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  4. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ג'נסון באטן בגדול הוא נהג שאני מסמפט. אבל אם נודה באמת-הוא כל כך אוברייטד בבריטניה, שזה לא יאמן. ניצחון אחד בלבד ב140 מרוצים, בעונה שעברה לרוב נאבק על מקומות 6-8 במקרה הטוב , וגם בעונות הקודמות, למרות שלא נהג במכונית סופר מהירה(וויליאמס, BAR בזמנו), לא רשם תוצאות מרשימות מדי.

    העונה הוא כבר מראש אמר שהוא לא רואה את האור בקצה המנהרה בנוגע לסטאפ של המכונית, או בתרגום חופשי, הוא בעצמו יודע שהמכונית גרועה, והקטע הגרוע הוא שהוא לא יודע מתי ימצאו לזה פיתרון. בגדול העונה ארוכה מאוד, ומתישהוא הם ישפרו את התוצאות שלהם(עד כה, נעים בערך בין מקומות 14-19 במקצי הדירוג), אבל זה לא ישפיע הצורה רצינית על העונה ולא יביא אותם למקום בו הם אמורים(בתאוריה לפחות) להיות, וזה לא אמור לקרות במרוצים הקרובים.
     
  5. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    המילטון חייב את החיים שלו למקלארן. בלעדיהם לא רק שהוא לא היה מקבל את ההזדמנות להיות בקבוצה גדולה כבר בעונה הראשונה שלו, אלא גם לא היה מקבל אימונים אישיים מתוקצבים עוד בהיותו בגיל 11. תנאים כאלו אין לנהגי פורמולה 1 שנלחמים בשיניים בין עבודה לעבודה כדי לממן את הקרטינג שלהם בגילאים אלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/4/07
  6. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כמה חבל שאתה צודק.האמון העיוור של רון דניס, ההזדמנות לנהוג בקבוצת F1 בגיל 19!, הביטחון שהוענק לו מגיל צעיר, העובדה שהוא נוהג בקבוצה ה"ביתית גאוגרפית" שלו אם אפשר לקרוא לזה ככה, הכל מצביע על כך שהוא שם בשביל להישאר, אולי אפילו לגמור את הקריריה.
    למרות ש... כולנו יודעים מה סנטימנטים שווים בעולם הספורט כיום, ואולי עוד 4-5 שנים צ'ק שמן יעשה את העבודה.

    בכל מקרה, די לפנטזיות.המילטון לא יעזוב את מקלארן בעתיד הנראה לעין.
     
  7. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הם לא החתימו אותו על חוזה נוסח קובבה בוסקילעעע???

    לגלות כישרון בגיל 11 זה מתנה משמיים - מילא בכדורגל, אבל בנהיגה?
     
  8. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    כל ספורט זה אימון, אך כדי להגיע עד לפורמולה 1 זה אומר שיש משהו מולד שמעבר לעבודה קשה. אינסטינקטים וקורדנציה הרבה מעל הממוצע, וזה רק מה שהופך את זה לעוד יותר מדהים שכבר בגיל 11 גילו אותו. כנראה שהוא היה נהג קרטיניג מבריק שקשה היה לפספס את הכישרון שלו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  9. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    http://www.bild.t-online.de/BTO/sport/motorsport/2007/05/03/rosberg-unfall/mfb-6705440-rosberg-unfall-quer,templateId=renderScaled,property=Bild,width=263.Xxx

    ניקו רוסברג התרסק בצורה נפלאה ביותר בברצלונה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/5/07
  10. לייזר Member

    הצטרף ב:
    ‏9/12/05
    הודעות:
    1,366
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Wazza:

    1) אני יודע שעונת 2004 הייתה די מרדימה - אני מודה בזה בתור טיפוזו ואוהד שומי - אבל קשה מאוד היה להחמיץ עשרה פודיומים של ג'נסון באטון. אלו תוצאות מרשימות בכל קנה מידה אפשרי. מה נדרש ממנו כדי להרשים, לקחת אליפות או לנצח מספר רב של מירוצים? הוא מעולם לא קיבל מכונית בה הדבר היה מתאפשר.

    2) מתי המילטון הספיק לנהוג במכונית פורמולה 1 בגיל 19?
     
  11. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לייזר,
    1. אמרתי שהוא לא "הרשים במיוחד", ופרט לעונת 2004, אני עומד מאחורי הטענה הזו.
    באטן נוהג בסדרה הזו משנת 2000.העונה שציינת הייתה עונת השיא שלו(ואותה עונה הייתה באמת אחת החלשות בסבב.לראיה-טאקומה סאטו השיג 34 נקודות סך הכל ואפיל והגיע לפודיום!
    בנוסף למקלארן ולרנו הייתה עונה גרועה, רק ב6 מרוצים שתי מכוניות המקלארן הגיעו ביחד לקו הסיום, ולBAR בכלל הייתה מכונית אמינה מאוד באותה שנה ואובראול הייתה לא רעה בכלל) ועדין, לסיים 10 פעמים בפודיום זה מאזן מכובד, אבל לעניות דעתי הוא לא עקבי מספיק ולא הוכיח את עצמו מעבר לעונה ההיא.

    לראיה-כל שאר העונות שלו בסבב לא מתקרבות לאותה עונה. אם נחבר את הכמות הכוללת של נקודות ופודיומים בכל העונות שלו פרט לעונה שעברה, נגיע ל82 ול1 בהתאמה, שזה פחות מב2004.

    אני מחבב את באטן, ואני משתוקק לראות אותו בקבוצה שהיא לא פתטית כמו הונדה, אבל הוא לא נהג כזה גדול כמו שלעתים הוא מצויר.

    2. הוא לא היה נהג מבחן רשמי, אבל כשהתפנה המקום של JPM ודה לה רוסה הוכיח שהוא לא ראוי לנהוג בקבוצה כמו מקלארן אחרי שקיבל את הצ'אנס להחליף אותו,לקראת המרוצים האחרונים של העונה שעברה התלבטו אם לתת להמילטון את הזכות להחליפו.
    קראתי בזמנו שהוא נהג במקלארן באימונים או משהו בסגנון, אני לא ערב לכך במאת האחוזים, אז תקן אותי אם יש בידי טעות.
    ואתה צודק, הוא לא נהג במכונית פורמולה 1בגיל 19, אלא בגיל 20, שזה היה הגיל שלו בזמן האירועים הנ"ל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/5/07
  12. לייזר Member

    הצטרף ב:
    ‏9/12/05
    הודעות:
    1,366
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Wazza:

    1) למה אתה מנסה לזהם את הראש שלי עם סטטיסטיקה, לא ראית את המירוצים ואתה מנסה להאחז בקרני המזבח של התשובה המקורית שלך ולבעוט אחורה בצורה עיוורת?

    ראשית כל: טאקומה סאטו הוא נהג טוב. הוא גם דביל מסוכן, אבל הוא מהיר וכמות הנקודות שהוא צבר לעומת באטון לא גורמת לאנגלי להראות רע יותר אלא דווקא מחמיאה לו יותר מדי - סאטו קיבל את כל המנועים הנסיוניים מהונדה ולכן הוא סבל מלא מעט פיצוצים.

    שנית כל: מתמטיקה וחישובים ביזאריים (איך לא שמת לב\ידעת שאתה מחבר נקודות משתי שיטות שונות ושיש לו יותר מפודיום אחד מחוץ ל2004 ו2006? אם אתה כבר מאתלר תשובה מדפי סטטיסטיקה, דאג לדייק) הם לא רלבנטיים בעליל - לא מודדים תוצאותיו של נהג אלא ביחס למכונית שנמצאת תחתיו. הטיעון שלך בגנות באטון פוסל את עצמו. כתבת שב2004 כל שאר המכוניות היו גרועות וזו הסיבה שהוא פרח, אבל שבשאר הזמן (בו הוא היה זה שנהג במכוניות הגרועות) הוא לא השיג תוצאות מרשימות. כל אחד שזכה לראות יותר מחמישה מירוצים בשנות ה90 יאמר לך שז'אן אלזי היה נהג טוב שבעתיים מדיימון היל, דייויד קולת'ארד או אדי אירויין, אבל אם תלך ותסתכל על דפי הסטטיסטיקה אתה תראה שיש לו את אותה כמות נצחונות כמו לאוליבייה פאניס ופחות מאשר לג'וני הרברט, נהג די מביך. אם היית מבצע ניתוח סטטיסטי (באותה רמה שעשית עם באטון) של הקריירות שלהם, היית מגיע למסקנה שהצרפתי היה סתם נהג. פורמולה 1 הוא לא הספורט שאתה יכול לדבר עליו בלי לראות אותו.

    בעונה וחצי שבאטון נהג במכונית תחרותית הוא הפיק ממנה המון. בשבעת המרוצים של סוף העונה שעברה, כאשר הוא נוהג במכונית השלישית בטיבה (קרי: החמישית באופן פיזי על המסלול), באטון צבר יותר נקודות כל נהג אחר- כולל אלונסו ושומאכר, שני המתמודדים על אליפות העולם. נו טוב, זה בטח לא מספיק מרשים עבורך.

    2) לואיס המליטון נהג לראשונה במקלארן בנובמבר 2006, חודשיים לפני יום הולדתו ה22. זה אמנם צעיר ביחס ללא מעט נהגים שמסתובבים היום בסבב (הדור של יארנו, ראלף, DC, רובנס וכו'), אבל לא משהו שובר גבולות - ג'נסון באטון התחרה במירוצים כבר בגיל 20 ורוב נהגי הסבב מתחילים להתחרות בין הגילאים 22-23 - בדיוק כמו כל הנהגים ה"זקנים" שהזכרתי בסגריים הקודמות.

    ____________________________________________________

    למה אחרי הפסקה כל כך ארוכה של הכל, מה שמקדם אותנו בתחילת העונה האירופאית זה המסלול הכי משעמם בעולם כולו?

    קימי ראיקונן אמר שהוא מרגיש טוב יותר עם הפרארי לאחר המבחנים האחרונים. אני מקווה שזה אומר שהוא כבר מהיר יותר ממאסה, אחרת אני אתחיל לדאוג לגורל האליפות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/5/07
  13. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או שקוראים לך שומאכר ואתה חותר לאליפות אחרי אליפות במרמה !! בזיון !!
    סעמק נובמבר 2003 !!
     
  14. לייזר Member

    הצטרף ב:
    ‏9/12/05
    הודעות:
    1,366
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה מאוד קשה לפספס את המילטון כנהג קרטינג: בגלל שאבא שלו כל הזמן דאג לו ופחד שלא לזהות אותו, הוא חבש קסדה צהובה ובוהקת...
     
  15. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,921
    לייקים שהתקבלו:
    498

    מחר בצהרים (14:50 שעון ישראל - שידור ישיר בספורט 5+) יתקיים מקצה הדירוג בברצלונה (ספרד) - מירוץ מ"ס 4 בעונת 2007.



    תמונה מהאויר של המסלול בברצלונה.

    http://www.formula-1.co.il/images/calendar/ge_spain.Xxx

    אורך המסלול הוא 4,627 מטרים.
    סה"כ הקפות: 66.
    שיא ההקפה במירוץ: ג'יאנקרלו פיסיקלה (רנו) 1:15.641 דק'.


    להלן המסלול בברצלונה (כולל הדמייה יפה שלו):

    http://www.sport1.de/pub/prod/formel1/kurse2007/spanien.html


    לואיס המילטון סיים 1 ופרננדו אלונסו סיים 2, בהתאמה, את שני מקצי האימונים שנערכו היום.

    במירוץ הראשון של הבוקר, סיים המילטון ראשון בזמן של 1:21.880 דק'. חברו למקלרן - פרננדו אלונסו סיים שני (1:22.268). נהגי פרארי, רייקונן (1:22.291) ומאסה (1:22.565), סיימו 3 ו-5 בהתאמה, כאשר רוברט קוביצה מב.מ.וו. בינהם (1:22.446).
    אנתוני דייוידסון ויארנו טרולי סיימו 6 ו-7 בהתאמה. שומאכר, רוזברג ובאטן סגרו את העשיריה הראשונה.

    את מקצה האימון השני שוב סיים נהג מקלארן במקום ה-1, אך הפעם זה היה אלוף העולם, פרננדו אלונסו שהגיע בזמן מהיר יותר משקבע במקצה האימון הראשון של הבוקר: 1:21.389 דק'. ג'יאנקרלו פיסיקלה הפתיע שהגיע שני (1:21.684 דק'). עוד הפתעה הייתה בדמות הייקי קובליינן שסיים שלישי (1:21.966 דק').
    פילפה מאסה הגיע רק רביעי (1:22.048 דק'), ולואיס המילטון הגיע חמישי (1:22.168 דק'). רייקונן הגיע רק שישי, וניקו רוזברג הגיע 7. ניק היידפלד, מארק וובר וסקוט ספיד השלימו את העשירייה הראשונה.


    פרננדו אלונסו מסיים ראשון את מקצה האימונים השני של היום.

    http://i.eurosport.com/2007/05/11/356272-1998176-458-238.Xxx


    המידע והתמונות באדיבות אתרים הללו:

    האתר, האתר, האתר, האתר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/5/07