מקצה דירוג מצוין.לפני המקצה הייתי בטוח שאלנסו הולך לקחת את הפול פוזישן ואחרי הסקטור השני הייתי ממש משוכנע בזה אבל מסה פשוט מדהים,בנהיגה פשוט מדהימה גנב את ההצגה ואת המקום הראשון. לואיס המילטון הולך להיות הכוכב הבא של הפורמולה 1.במירוץ הבכורה שלו הוא סיים שלישי(וגם זה בגלל הוראות קבוצתיות)והיום הוא סיים רביעי בהופעה מצוינת. אני מקווה שהמירוץ הולך להיות כמו מקצה הדירוג,טוב ומותח.
המילטון אכן נראה מבטיח, אך לא לשכוח שהוא נוהג על המקלארן המהירה (מקלארן ופרארי פער גדול מכולם). לא יכול לחכות כבר למירוץ http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/cool.Xxx
מירוצים אינם מוכרעים רק על פי המהירות אלא גם על פי האמינות. מקלארן היתה בעבר סמל האמינות - אולי זה מה שייתן העונה קרב טוב לפרארי ויותר עניין. להתראות מחר ב 10 !
בעבר זה היה נכון, אבל אתה מדבר על יותר מעשור. גם באליפות של 98 שהם לקחו, הם היו לגמרי לא אמינים וזה נכון גם לגבי עד עצם היום הזה. זה הפולפוזישן הרביעי של מאסה בקריירה http://www.sport1.de/media/redaktionell/bilder/sportarten/formel1/april07/massa-todt.Xxx
הייתי צריך להמשיך לישון עוד קצת. מירוץ מעצבן, הפרארי פשוט מאכזבים, זה התחיל בזינוק הגרוע, המשיך בעצבים של מאסה וכעת בחוסר יכולת של רייקונן להדביק את המילטון,שלא לדבר על הספרדי שנמצא במירוץ עם עצמו. לראות את מקלארן בלי בעיות אמינות גם לא עושה טוב, וגם האפרוריות והחוסר אקשן במירוץ הזה לא תורמים. יש סיבה למה אני לא אוהב את ספאנג.. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx
המילטון - האיירטון סנה הבא. לדעתי הוא יזכה באליפות, אלא אם תהיה הנחיה קבוצתית בכל מירוץ לתת לאלונסו לקחת. כואב הלב לראות עד לאן הידרדר לו דייויד קולתהארד... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx
כמובן שיהיו הנחיות קבוצתיות. בפרארי מנגד אין נהג מוביל וסדר. ששומכאר נהג בפרארי היה סדר ברור שהוא השליט. עוד בחוזה היה סעיפים ברורים מה קורה שנהג כמו מאסה עומד לפניו (הוא מפנה את הדרך), אך במקרה היום הנהגים לא ידעו מה לעשות. קימי חשב לעצמו אם כן לעקוף את מאסה או לא ואחרי כמה דקות מאסה העיף כבר את עצמו. יום עצוב.
למהנדס המנועים של פרארי יש עבודה, הרבה עבודה... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
מירוץ משמעמם.אלונסו היה מקום הראשון בפר במבטיח,היה כואב לראות איך מאסה נתקע מאחורי היצפלד ולא מסוגל להדביק אותו,חבל שראיקונן נזכר להתחיל לקזז את הזמן מהמילטון רק בשניות הסיום והיו שלבים שכבר התפללתי לסיפטי כאר לעורר את המרוץ.אלונסו בנהיגה שקטה עשה את המוטל עליו,אבל הדבר היחיד המשמח במירוץ היה לואיס המילטון שהביא מירוץ פשוט מדהים שהצליח לשמור מספר הפעמים על המקום שלו בלחץ,במיוחד בהתחלה.
מקלארן תמיד מגלים את הכישורות הצעירים הכי הכי מבטיחים בסבב. אף אחד לא הבין מאיפה הם שלפו את רייקונן, ועכשיו זה קורה עם המילטון שזה מירוץ שני רצוף שלו על הפודיום בעונה הראשונה, בלתי נתפס.
חוסר הסדר בפרארי בלט היום. עם כל הכבוד למאסה, הוא לא צריך להיות הנהג המוביל של הקבוצה, וצריכים להגיד לו שיצא מהסרט ושיפנה את המקום ראשון לרייקונן, לא סתם משלמים לפיני משכורת עתק, ולא סתם הביאו אותו כמחליף של שומאכר,לפני שיהיה מאוחר מדי. היום הבלאגן הזה בלט במיוחד בזינוק, וגם כשמאסה ניסה לעקוף את המילטון ורייקונן מאחוריו, כמעט הם עשו תאונה אחד עם השני עד שמאסה בפנייה הבאה עף החוצה. בגדול, המצב לא הכי רע. במירוץ הקודם האיטיות של אלונסון בלטה, והפרארי היו מהירים יותר, היום ההפך.בינתיים מוקדם לדעת אם למקלארן פשוט היה יום רע בשבוע שעבר ומה שראינו מהם היום זה מה שנראה לאורך כל העונה, או שלפרארי היה יום לא טוב במירוץ היום. אולי זה בכלל הסטאפ של המכונית או בחירה מוטעית של הצמיגים, ולא מסמל על החוזק/חולשה במקרה שלנו הכללי בפרארי. בנושא המילטון, למרות שחרשו אותו כבר אינספור פעמם בערוץ הספורט, מקלארן עלו עליו כבר בגיל 9, וידעו שבשלב מסוים הוא יהיה הנהג שלהם. ההישגים שלו בF3 ובGP2 רק חיזקו את הקרדיט שלו אצל רון דניס, שבין כה וכה היה גדול מאוד.
עדיין צמוד וקשה לדעת בדיוק כמו שכולנו מרגישים. במירוץ הקודם הפרארי עם הכנה טובה יותר של הרכב למירוץ, והיום אלו מקלארן שאכן לזכותם אומר שהם אמיצים לתת לכישרונות צעירים במה כאשר מדובר בסכומי עתק. זה לא בריא שאין נהג ראשון בפרארי כמו שיש בקלארן, אך כבר ראינו בעבר שהאקינן וקולטארד קיבלו הזדמנות שווה במקלארן להלחם על האליפות שמנגד היה שומכאר נהג מוביל בפרארי, ועדיין מקלארן לקחו, כך שזה לא יהיה תירוץ שאין נהג מוביל רשמי בקבוצה. היה מעט מאכזב היום אין ספק. נחכה למירוץ הבא.
פרננדו אלונסו סיים ראשון במלזיה, במירוץ השני של העונה בפורמולה 1. ניצחון מרשים לאלוף העולם - פרננדו אלונסו, כשהוא מקדים את חברו לקבוצה, לואיס המילטון ב-17.557 שניות. המאוכזב של היום הוא פליפה מאסה שפתח בפול פוזישן, אבל זינוק זוועתי דירדר אותו למקום ה-3. הוא הוסיף לפשל, ובפניה לא טובה הידרדר למקום החמישי - בו הוא סיים את המירוץ. התגובות אחרי המירוץ: אלונסו: "הסיכוי היחיד שלנו היה להיות ראשונים מיד אחרי הפנייה הראשונה, ואני ולואיס עשינו את זה, וזה שחברך לקבוצה מאחוריך בהחלט עוזר לפתוח פער. כנראה שלאבד את הרדיו, כמו שקרה לי היום לכמה הקפות וכמו שקרה לקימי באוסטרליה, זה סימן טוב, שנינו ניצחנו את המרוצים האלה. זו הפתעה נהדרת עבורי מה שהשגנו במקלארן בזמן כל כך קצר. לא ציפינו להיות כל כך תחרותיים מוקדם כל כך". המילטון: "זה היה המרוץ הקשה בחיי (סה"כ המרוץ השני שלו בפורמולה 1). לראות שתי מכוניות אדומות מאחוריך, כמו שקרה לי בהקפות הראשונות, היה מאוד מלחיץ וקשה לשמור עליהם מאחוריך. פעם אחת פליפה כמעט הצליח לעקוף אותי אבל חזרתי. אני מתנצל שמאוחר יותר הוא ירד מהמסלול. אני לא יכול להסביר כמה היה קשה לשמור את קימי מאחורי לאורך כמעט כל המרוץ. לא לעשות טעויות בלחץ ובחום הזה". רייקונן: "שמח להשיג כמה נקודות אבל מאוכזב מאיך שסיימנו את המרוץ. נכנסו לבור ולא יכולנו לעשות הרבה יותר מזה. הצלחתי לקצץ את הפער מהמילטון אבל לא הייתה לי מספיק מהירות כדי ממש להתקרב אליו ולעקוף אותו. נצטרך לעשות הרבה יותר מזה במרוץ הבא". אלונסו והמילטון מעניקים למקלארן את שני המקומות הראשונים לראשונה מ-2005. http://i.eurosport.com/2007/04/08/349622-1910058-317-238.Xxx דירוג הנהגים במירוץ מלזיה: 1. פרננדו אלונסו (ספרד, מקלארן-מרצדס) - 10 נק' 2. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) - 8 נק' 3. קימי ראיקונן (פינלנד, פרארי) - 6 נק' 4. ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו. סאובר) - 5 נק' 5. פילפה מאסה (ברזיל, פרארי) - 4 נק' 6. ג'יאנקרלו פיסיקלה (ברזיל, רנו) - 3 נק' 7. יארנו טרולי (איטליה, טויוטה) - 2 נק' 8. הייקי קובליינן (פינלנד, רנו) - 1 נק' ארבעה נהגים לא סיימו את המירוץ. דירוג הנהגים (כללי - לאחר 2 מירוצים): 1. פרננדו אלונסו (ספרד, מקלארן-מרצדס) - 18 נק' 2. קימי ראיקונן (פינלנד, פרארי) - 16 נק' 3. לואיס המילטון (בריטניה, מקלארן-מרצדס) - 14 נק' 4. ניק היידפלד (גרמניה, ב.מ.וו. סאובר) - 10 נק' 5. ג'יאנקרלו פיסיקלה (ברזיל, רנו) - 7 נק' -. פילפה מאסה (ברזיל, פרארי) - 7 נק' 7. ניקו רוזברג (גרמניה, וויליאמס-טיוטה) - 2 נק' -. יארנו טרולי (איטליה, טויוטה) - 2 נק' 9. הייקי קובליינן (פינלנד, רנו) - 1 נק' -. ראלף שומאכר (גרמניה, טויוטה) - 1 נק' דירוג הקבוצות (כללי - לאחר 2 מירוצים): 1. מקלארן-מרצדס - 32 נק' 2. פרארי - 23 נק' 3. ב.מ.וו. סאובר - 10 נק' 4. רנו - 8 נק' 5. טויוטה - 3 נק' 6. וויליאמס-טויוטה - 2 נק' המירוץ הבא יערך בשבוע הבא (15.4) במאנאמה (בחריין). קרדיט לאתר, קרדיט לאתר, קרדיט לאתר
הכל טוב ויפה שיש ניצחון אחד לפרארי ואחד למקלארן, אך כרגע זה נראה שמקלארן איכשהו יצאו עם ידם על העליונה בכל זאת בכל הנוגע למאבק היצרנים. בכל מקרה עדיין מוקדם מוקדם. עבודה אדירה shlomydavid