זה נדמה לי, או שיש יותר מדיי תקלות ב 767 בזמן האחרון? מצד שני, טייסי אל על לא מחשבנים לחברה, ועל כל תקלה מנחיתים מיד לתיקון. עדיף כך למרות שיכולים להיות איחורים. אל על לא "מככבת" בהתרסקויות או כמעט התרסקויות...
אל על נחשבת כחברה שמתחזקת מצויין את מטוסיה, טייסיה יוצאי חיל האוויר עם נסיון עשיר, ועל הביטחון שלה עדיף לא לדבר יותר מדיי. אבל אתה הרי לאומני קיצוני וטס רק בלופטהאנזה, אז תסבול באירבאס 320 5 שעות עד טרמינל F המחורבן.
הידראוליקה בלאנדינג גיר זה לא תקלה קטנה, למרות שברור שמה שקרה זה כרגיל החוטים למיקרו סוויץ' שמדליקים את הנורה הירוקה של הנעילה. זה קורה הרבה שהחוטים האלו נקרעים ,ובכל סוגי המטוסים, אבל כשטייס רואה תקלה הוא חייב לבדוק נעילה על ידי המגדל.
מדהים אותי שעד היום לא מצאו לזה פיתרון, חוץ מהחלפות יותר תכופות של צמות החוטים. בינתיים קבל תמונה די עדכנית מסופת השלגים בצפון מזרח ארה"ב,התמונה מהמצלמה ב JFK http://www.weatherplus.com/sh/wxplus/maps/wxp001/cam2/d640x480/default.Xxx
איזה יופי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx עוד כמה עשרות/מאות שנים גם אצלנו יירד שלג.
מאוד לא נחמד לראות את השלג מהמטוס כאשר אתה לקראת נחיתה, מבשר על רעות. נחיתות במזג אוויר שכזה, זה הנחיתות הכי קשות ומפחידות, כבר לא פעם המטוס שטסתי בו "קיפץ" לו על המסלול בגלל המשטח החלק. אולי שישימו סטופקס על הגלגלים? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
אני פעם נחתתי בברלין בזמן שירד שלג, וכשהמטוס ירד מתחת לעננים וראו את כל הנוף הלבן ואת הפתיתים שמקיפים את המטוס ואת הכל מסביב זה היה מראה מדהים. אבל מה שהדאיג אותי בנחיתה הזאת היה שהשלג ייפסק עד שהיציאה מהשדה תעופה ואי אפשר יהיה להינות ממנו. והוא באמת נפסק http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx אבל לא נורא, קיבלתי פיצוי יפה מאוד בימים הבאים ד"א, הנחיתה עצמה היתה חלקה
בדרך כלל במזג אוויר כזה עושים נחיתת מכשירים והנחיתות האלה הן פחות חלקות מנחיתות שמבוצעות בידי הטייס, אני לא חושב שקופצים בגלל שהגלגלים מחליקים. עושים נחיתות מכשירים פעם בכמה זמן גם במזג אוויר טוב ותמיד קופצים קצת בנחיתות כאלה. מבשר על רעות? לא ממש